Turkuaz

Plein 40 4001 LJ Tiel Nederland Kaart

Over het restaurant Turkuaz

Kebab aan de Waal

Bij Turkuaz wordt een authentieke, eerlijke Turkse keuken geserveerd. Geniet van traditionele köfte of sis kebab en laat je bij de lunch verleiden door het onverbeterlijke broodje kebab. Ook vegetariërs worden goed bediend in deze gastvrije en kleurrijke Turk aan de Waal.

Meer informatie over restaurant Turkuaz

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 17.00 - 23.00 uur
Zaterdag en zondag 12.00 - 23.00 uur

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Turkuaz

Anne K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten kwam pas na 1 uur en 40 minuten. Tussendoor moesten we om een drankje vragen. Eten en sfeer waren wel goed. We komen wel terug, maar alleen als we genoeg tijd hebben. Bioscoopbezoek vanavond moeten annuleren.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk eten, sfeervolle setting, vriendelijk personeel. Echt een aanrader
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Op zich een prima restaurant, mooi ingericht en lekker eten. Wat ik wel bijzonder storend vond is dat het onmogelijk was om een fles kraanwater te bestellen. Dat een restaurant moet verdienen aan de consumpties begrijp ik natuurlijk, maar als we met twee personen ieder een driegangenmenu en twee wijntjes per persoon bestellen, hoop ik gastvrij behandeld te worden. In een restaurant in Turkije had die karaf water allang op tafel gestaan, maar nu kregen we te horen dat we alleen water konden krijgen als we een hele fles wijn bestelden. Al met al betekent dit natuurlijk wel dat de kans dat ik hier met de hele familie ga eten erg klein geworden is, want ook in Tiel zijn er restaurants waar je dat water gewoon krijgt en waar je wel als een gast behandeld wordt.
Helaas wordt dit Turkse restaurant kennelijk gerund door Nederlandse kruideniers.
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heel erg lekker gegeten! Bediening was zeer vriendelijk en het tempo was helemaal in orde. Kom hier zeker nog een keertje terug om de andere gerechten te proberen.
Omer A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Hele mooie restaurant erg lekker gegeten.
Alles wat top alleen het duurde lang voordat eten langs kwam
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten. We moesten alleen 1,5 uur wachten voor we het voorgerecht kregen. Bediening was heel vriendelijk. Hebben wel 3x om een karaf water moeten vragen en verschillende dingen, zoals sinaasappelsap en irisch cofee , hadden ze niet. Deze stonden wel op de kaart. Twee mensen bij ons aan tafel kregen een hoofdgerecht die terug gegaan is naar de keuken. Er zal geen smaak aan en de ingrediënten kwamen niet overeen met wat er op de kaart stond. Dit werd goed opgelost. Ze kregen vrij snel een nieuw bord en dit was uitstekend. De kok kwam nog excuus aanbieden, hij was pas 3 dagen in dienst.
Kortom, het eten was heerlijk maar er moet wel wat verbeteren aan de organisatie.
Bassie308 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Bij binnenkomst van t restaurant waren wij blij verrast over t interieur, maar dit werd algauw geloochenstraft door de bediening : bij bestellen ging alles nog goed , ik wilde van ons gezelschap als enige voorgerecht , dit besteld en gevraagd of er ook iets als(stok)brood met smeersels kon komen voor de 3 anderen.dit was gebruikelijk dat dat neergezet zou worden , werd er gezegd.
Na geruime tijd 30 à 35 min kwamen er 2 borden met t hoofdgerecht, waarvan wij dachten dat t voor ons was (de serveerster(pas nieuw) kon t ook niet zeggen, waarop ik vroeg naar mijn voorgerecht .dit ging ze even navragen , terwijl ze terugkwam met de bijgerechten(patat en salade),zei ze dat de kok dit was vergeten ,en er nu mee bezig was ,en of ik dat alsnog wilde hebben.toen ik dit bevestigde nam zij de 2 borden met (verkeerde)hoofdgerechten (die half koud )waren geworden,weer mee naar keuken om na even opgewarmd naar het goede tafeltje te brengen.na 15 min werd er een schaal met pide neergezet, zonder smeersels, deze kwamen na weer ong 15 min wachten.Toen antwoordde de serveerster dat het haar fout was geweest en dat de kok er nu mee bezig was...
Na weer 15 min gewacht te hebben , maar de serveerster geroepen en gezegd dat we de chef wilden spreken omdat we er klaar mee waren.deze kwam en verontschuldigde zich voor deze vertoning en gaf als compensatie , hetgeen wat wij tot nu toe genuttigd hadden gratis weg onder het uiten van dat de chefkok met vakantie was etc.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
We hebben verrukkelijk gegeten bij Turkuaz. Zoveel aandacht als er aan het prachtige interieur is besteed, met zoveel liefde en aandacht is ook het eten bereid. Het driegangenmenu bood ruime keuze en alles was even lekker. Ook de veganist in ons gezelschap was helemaal blij met de mogelijkheden om veganistisch te eten. Niets was te moeilijk of te lastig. De gerechten werden gewoon aangepast aan de veganistische eter.
Echt een aanwinst voor Tiel.