Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel

Kennemerstraat 68 2021 EE Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel

Turkse specialiteiten

De verfijnde smaken uit het oude Constantinopel. Bij de overheerlijke gerechten serveert het restaurant exclusieve Turkse wijnen die je zeer zeker zullen verrassen. Geweldige smaakexplosies in dit gezellige familierestaurant.

Meer informatie over restaurant Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

9,1
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gastvrij restaurant met prima traditionele Turkse gerechten. De service hebben wij als uitzonderlijk goed ervaren. Met allergieën wordt rekening gehouden en er wordt met plezier uitleg gegeven over de gerechten. Een aanrader.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Alles met zorg bereid! Mals vlees, heerlijke aubergine en ook de zalm previes goed gegaard. Een aanrader.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Bij dit restaurant kan je ook eten afhalen maar dat is niet aan te raden. Voor 2 personen mezze, een kleine salade en een (piep) kleine portie rundvlees (3 stukjes) betaalde ik ruim 40 euro.
Omdat de mezze uit 2 soepballetjes in een sausje bestond en de rest uit koude bakjes humus en tzatziki met een stuk turks brood viel de mezze erg tegen. De kwaliteit van het eten was goed maar de prijs was buiten proportie voor het gebodene. Verzachtend feit was wel dat ik vooraf vroeg of het bereiden niet zo lang zou duren. Een eerlijk antwoord dat dat niet zou lukken of een aangepaste prijs zou fair geweest zijn. De maaltijd vond ik max 20 euro waard.
Volgende keer zou ik toch maar weer voor de toko kiezen als ik een snelle maar redelijk gezonde maaltijd wil.
Koen J.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, op verzoek lekker pittig. Gerechten ossehaas puntjes en de vegetarisch artisjok met mozarella zijn echte aanraders!
N. B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heel aardige gastvrouw en gastheer die je goed ontvangen. Het eten is verrukkelijk en de kaart biedt volop variatie. Gewoon echt een aanrader!
Hatice G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Dit is een leuk gezellig klein restaurantje met een warme sfeer. De mensen zijn heel vriendelijk en tonen interesse in je, ze vragen of het naar wens is. Het eten is lekker. Het vegetarische eten is lekker en er is optie om het veganisitisch te maken. De bediening is goed. Ze komen ook gezellig een praatje maken indien er de tijd voor is. Kortom ik vind het een top restaurantje met top mensen.
maurice38 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gisteren werden mijn ouders en ik onverwachts getrakteerd op een diner bij dit werkelijk fenomenale restaurant...De keuken is nog altijd zeer goed op het niveau...De gastvrouw verstaat haar vak...Altijd even vriendelijk en behulpzaam...Gerechten waren wederom om door een ring te halen...Chapeau...Zeer betaalbaar authentiek Turks eten voor een heerlijke avond...K raad dit beslist aan iedereen aan..K zelf ben zeer groot fan van de Turkse Keuken...en zie dit restaurant als een van de restaurants waar ik graag een stukje voor rij met de auto...Blijf dit fijne niveau houden...dan voorspel ik vele drukke avonden voor jullie
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Werkelijk waar het beste restaurant waar we in tijden gegeven hebben! Lekker eten en vriendelijke service. Aankleding mag wel wat warmer en de verlichting mag wat gedimd worden. Het eten smaakte er echter niet minder door.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een huislijke, gezellige omgeving! We hebben genoten!
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Vooral de meze (diverse hapjes als voorgerecht) waren een streling voor de tong!
Nelly J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Fantastisch gegeten, erg aardige mensen. Verlichting is wat ons betreft een aandachtspuntje!
petria H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Waar gaan we eten? Constantinopel natuurlijk! Geweldige keuken, vriendelijk personeel. Als je hier eenmaal gegeten hebt, wil je niks anders meer. Zelfs de servetten ruiken lekker!
bikkenmaar .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Eenvoudig ingericht restaurant met verrassend smakelijke gerechten. Toen we vooraf brood met heerlijke humus kregen wisten we het al: wij gingen hier aangenaam eten. Het echtpaar dat Constantinopel runt is heel lief en men nam alle tijd voor een praatje en toelichting. Dit restaurant wordt door een willekeurige voorbijganger makkelijk maar ten onrechte makkelijk over het hoofd gezien, of onderschat. De garing en smaak van de gerechten op de uitgebreide, gevarieerde kaart zijn een traktatie. Er heen!
E.M. D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wij hebben hier echt heerlijk gegeten. Ondanks mijn wat lastige dieet, ivm diverse intoleranties, wisten ze er toch iets lekkers van te maken en heb ik me de dagen daarna absoluut niet naar of ziek gevoeld. Complimenten voor de kok! We komen zeker nog eens terug!
Lilianuiteten .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten op een vrijdagavond. Fijne sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten!
Zelfs de kok liep soms rond om te vragen of alles naar wens was.
Wegens de huiselijke sfeer had ik de prijzen iets lager ingeschat. Echter krijg je wel goed gevulde borden.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gister hier heerlijk gegeten met vriendinnen. Het eten was super en de mensen heel erg gastvrij, goede service! We voelde ons heel welkom en komen zeker nog eens terug.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Enthousiaste en aardige bediening die ons een gezellige avond hebben bezorgd. Het eten was heel erg lekker! We konden niet kiezen.
esther Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij verrast door het huiskamer effect wat maakt dat je je gelijk thuis voelt. Erg lekker gegeten, vlees was van goede kwaliteit, grote porties, heerlijke humus en de baklava toe. Erg lekker allemaal. Absoluut voor herhaling vatbaar.
esther Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
TC Sehnaz T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Ah wat een gezellige restaurant met hele vriendelijke mensen en verrukkelijk eten. Ik voel me thuis wanneer ik mijn raki krijg:-))