Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel

Kennemerstraat 68 2021 EE Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel

Turkse specialiteiten

De verfijnde smaken uit het oude Constantinopel. Bij de overheerlijke gerechten serveert het restaurant exclusieve Turkse wijnen die je zeer zeker zullen verrassen. Geweldige smaakexplosies in dit gezellige familierestaurant.

Meer informatie over restaurant Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

esther Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij verrast door het huiskamer effect wat maakt dat je je gelijk thuis voelt. Erg lekker gegeten, vlees was van goede kwaliteit, grote porties, heerlijke humus en de baklava toe. Erg lekker allemaal. Absoluut voor herhaling vatbaar.
esther Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
TC Sehnaz T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Ah wat een gezellige restaurant met hele vriendelijke mensen en verrukkelijk eten. Ik voel me thuis wanneer ik mijn raki krijg:-))
A-Nieuweling .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit eenvoudige, kleinschalige restaurant. Een paar tafeltjes, geen poespas, bijzonder vriendelijke mensen, goed vlees en knetterverse salade, smaakvol bereid. Wij komen zeker snel weer terug!
roos D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Een van de beste restaurants waar ik ooit heb gegeten! Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten, voor iedereen een aanrader! Ik kom zeker terug.
VEGGIES .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wij komen hier vrij regelmatig. Vegetarisch en vis menu's zijn altijd lekker. (vlees eten we niet). Maar we zijn hier ook met vrienden geweest die wel vlees eten en ook zij vinden het HEERLIJK.
Wij hebben hier ook van de zomer een feest gegeven. Alleen maar positieve reacties van onze gasten. En dat waren er veel.
Super lieve mensen. Die weten hoe je je thuis voelt in een restaurant.
Bregje V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Echt een aanrader, ageweldige mensen, heerlijk eten.Eerlijk en een super plek om te zijnEten uitstekend, de eigenaren super mensen, je kunt niet anders dan vrolijk daar weg gaam omdat het zo super is
Bregje
trompjwm .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben een heerlijk vegetarische en vis gerecht gegeten.
Bediening was vriendelijk en behulpzaam.
We komen zeker terug.
Bianca73ejvanderkamp .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
heerlijk gegeten gisteravond, we hadden een voorgerecht met allemaal verschillende dingen met brood erbij en als hoofdgerecht de mixed grill en een visgerecht met verschillende soorten vis in een saus. De bediening was erg vriendelijk en hulpvaardig.
zeker voor herhaling vatbaar
ulpopolis .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Lekker gegeten ossehaas, lamskoteletjes diverse gegrillde gerechten aanwezig. Goede opmaak, voldoende, verse groentes goed bereid.
Bediening uitstekend, persoonlijk, sfeer intiem, niet te veel lawaai.
We komen hier zeker terug.
greta G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
wij hebben vegetarische gegeten bij Constantinopel. Vooraf huisgemaakte humus met heerlijk vers brood. Vervolgens de bladerdeeg gevuld met kaas en spinazie en de aubergine met yoghurt knoflook saus en oesterzwammen. Beide gerechten waren verukkelijk. We hebben de menu's gedeeld en dit paste erg goed bij elkaar. De bulgur en salade erbij waren ook erg lekker. Door dit heerlijke eten en de gastvrije en relaxte sfeer ga ik zeker nog eens terug naar dit restaurant en kan ik het aan iedereen aanbevelen. Vergeet niet te reserveren want er zijn niet zo veel tafeltjes.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het eten was fantastisch, de bediening heel attent, echter is het interieur behoorlijk sfeerloos. Zeker voor herhaling vatbaar!
daafenhel .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Bij binnenkomst werd netjes onze jas aangepakt en we mochten zelf een tweepersoonstafeltje uitkiezen. Heel vriendelijk. Zeer attente bediening ook, zonder opdringerig te worden. Vooraf had ik een eenpersoons proeverijtje van voorgerechten, bestaande uit twee warme dingen en allemaal smeerseltjes zoals humus, en andere heerlijke dingen. Alles perfect op smaak, veel variatie en perfect Turks brood erbij en als het brood niet genoeg is, krijg je er nog wat bij. Bij het afruimen werd ook heel lief gevraagd of we wat over was nog bij het hoofdgerecht wilden laten staan.
Hoofd had ik de mixed grill Constantinopel. Mooie stukjes vlees, heerlijk gekruid, kip en gehakt goed gaar en rund en lam mooi rosé. Standaard bulgur en rijst er bij. Frietjes moet je apart bestellen en betalen als je wilt. De nagerechten op de kaart leken ons heerlijk, maar het ging echt niet meer passen. Het restaurant is meer een eettentje. Simpel maar heel netjes. Er konden zo te zien maximaal 24 mensen tegelijk eten, dus niet heel groot. Toiletten (gore toiletten vind ik de grootste afknapper) simpel, perfect schoon en met papieren handdoeken. Aanrader. Gaan we zeker nog eens naar terug.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Prima gegeten bij dit restaurant, heerlijk voorgerecht voor 2 personen met diverse Turkse specialiteiten (sommige gerechten iets aan de zoute kant, persoonlijk). Hoofdgerecht lam en vis en erg fijn dat je een keuze kon maken voor een kleine portie!
Heerlijk dessert met huisgemaakte baklava, heerlijke verse nootjes.

Een aanrader, wij komen zeker nog eens terug.
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Zo vaak hier langsgefietst maar nooit geweten dat je hier zo lekker kan eten.
Vriendelijke sfeer en bediening.
Een aanrader!
Jstt .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Op 23 april wederom heerlijk gegeten bij Constantinopel. Van het voorafje met de verschillende lekkere hapjes tot het toetje met het vogelnestje met mozzarella uit de oven, allemaal ronduit heerlijk. Zeer vriendelijke bediening. Beveel dit restaurant zeer aan. Een tip reserveer wel van tevoren want het loopt zi te zien prima, en terecht.
jonne50 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wij eten regelmatig bij dit gezellige Turkse restaurant. De familie die het runt is ontzettend aardig. Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken. Ik vind de sfeer heel aangenaam. Het restaurant is niet groot en voor een Turks restaurant sober ingericht, niet al te veel tierlantijnen. Rustige Turkse muziek op de achtergrond. De kaart is redelijk uitgebreid en voor mij zijn er genoeg vegetarische gerechten. Eigenlijk is alles even lekker. Van een aantal gerechten kun je ook een kleine portie krijgen. Ik vind dit restaurant een absolute aanrader. Wij gaan er graag met mensen naar toe die we uit eten nemen.
Dilan A.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Constantinopel. Bediening is erg attent en snel. Het eten was natuurlijk ook heerlijk, als voorgerecht had ik de spinazie met een eitje en als hoofdgerecht de Tavada Bonfile of te wel ossenhaas puntjes in een geweldige saus. Het vlees is mals en van goede kwaliteit dat is iets wat zeker is! Ik kom snel weer terug.
teundemon .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Zeer vriendelijk personeel, vlotte bediening ondanks de 'volle bak'.
Goede kwaliteit vers voedsel, mooi vlees. Veelzijdige menukaart.
Chefhans .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Het moment dat je binnen stapt in dit restaurant heb je net het idee dat je bij de restauranthouder op bezoek komt. Het is erg gemoederlijk en pa en ma staan in de keuken en dochter serveert iedereen met een glimlach op haar gezicht. Je hebt hierdoor het idee dat je in een warm bad binnenkomt ondanks de doorsnee inrichting.

Het eten is prima en de bediening ook.