Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel

Kennemerstraat 68 2021 EE Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel

Turkse specialiteiten

De verfijnde smaken uit het oude Constantinopel. Bij de overheerlijke gerechten serveert het restaurant exclusieve Turkse wijnen die je zeer zeker zullen verrassen. Geweldige smaakexplosies in dit gezellige familierestaurant.

Meer informatie over restaurant Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

maurice38 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gisteren werden mijn ouders en ik onverwachts getrakteerd op een diner bij dit werkelijk fenomenale restaurant...De keuken is nog altijd zeer goed op het niveau...De gastvrouw verstaat haar vak...Altijd even vriendelijk en behulpzaam...Gerechten waren wederom om door een ring te halen...Chapeau...Zeer betaalbaar authentiek Turks eten voor een heerlijke avond...K raad dit beslist aan iedereen aan..K zelf ben zeer groot fan van de Turkse Keuken...en zie dit restaurant als een van de restaurants waar ik graag een stukje voor rij met de auto...Blijf dit fijne niveau houden...dan voorspel ik vele drukke avonden voor jullie
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Werkelijk waar het beste restaurant waar we in tijden gegeven hebben! Lekker eten en vriendelijke service. Aankleding mag wel wat warmer en de verlichting mag wat gedimd worden. Het eten smaakte er echter niet minder door.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een huislijke, gezellige omgeving! We hebben genoten!
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Vooral de meze (diverse hapjes als voorgerecht) waren een streling voor de tong!
Nelly J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Fantastisch gegeten, erg aardige mensen. Verlichting is wat ons betreft een aandachtspuntje!
petria H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Waar gaan we eten? Constantinopel natuurlijk! Geweldige keuken, vriendelijk personeel. Als je hier eenmaal gegeten hebt, wil je niks anders meer. Zelfs de servetten ruiken lekker!
bikkenmaar .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Eenvoudig ingericht restaurant met verrassend smakelijke gerechten. Toen we vooraf brood met heerlijke humus kregen wisten we het al: wij gingen hier aangenaam eten. Het echtpaar dat Constantinopel runt is heel lief en men nam alle tijd voor een praatje en toelichting. Dit restaurant wordt door een willekeurige voorbijganger makkelijk maar ten onrechte makkelijk over het hoofd gezien, of onderschat. De garing en smaak van de gerechten op de uitgebreide, gevarieerde kaart zijn een traktatie. Er heen!
E.M. D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wij hebben hier echt heerlijk gegeten. Ondanks mijn wat lastige dieet, ivm diverse intoleranties, wisten ze er toch iets lekkers van te maken en heb ik me de dagen daarna absoluut niet naar of ziek gevoeld. Complimenten voor de kok! We komen zeker nog eens terug!
Lilianuiteten .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten op een vrijdagavond. Fijne sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten!
Zelfs de kok liep soms rond om te vragen of alles naar wens was.
Wegens de huiselijke sfeer had ik de prijzen iets lager ingeschat. Echter krijg je wel goed gevulde borden.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gister hier heerlijk gegeten met vriendinnen. Het eten was super en de mensen heel erg gastvrij, goede service! We voelde ons heel welkom en komen zeker nog eens terug.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Enthousiaste en aardige bediening die ons een gezellige avond hebben bezorgd. Het eten was heel erg lekker! We konden niet kiezen.
esther Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij verrast door het huiskamer effect wat maakt dat je je gelijk thuis voelt. Erg lekker gegeten, vlees was van goede kwaliteit, grote porties, heerlijke humus en de baklava toe. Erg lekker allemaal. Absoluut voor herhaling vatbaar.
esther Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
TC Sehnaz T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Ah wat een gezellige restaurant met hele vriendelijke mensen en verrukkelijk eten. Ik voel me thuis wanneer ik mijn raki krijg:-))
A-Nieuweling N.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit eenvoudige, kleinschalige restaurant. Een paar tafeltjes, geen poespas, bijzonder vriendelijke mensen, goed vlees en knetterverse salade, smaakvol bereid. Wij komen zeker snel weer terug!
roos D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Een van de beste restaurants waar ik ooit heb gegeten! Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten, voor iedereen een aanrader! Ik kom zeker terug.
VEGGIES .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wij komen hier vrij regelmatig. Vegetarisch en vis menu's zijn altijd lekker. (vlees eten we niet). Maar we zijn hier ook met vrienden geweest die wel vlees eten en ook zij vinden het HEERLIJK.
Wij hebben hier ook van de zomer een feest gegeven. Alleen maar positieve reacties van onze gasten. En dat waren er veel.
Super lieve mensen. Die weten hoe je je thuis voelt in een restaurant.
Bregje V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Echt een aanrader, ageweldige mensen, heerlijk eten.Eerlijk en een super plek om te zijnEten uitstekend, de eigenaren super mensen, je kunt niet anders dan vrolijk daar weg gaam omdat het zo super is
Bregje
trompjwm .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben een heerlijk vegetarische en vis gerecht gegeten.
Bediening was vriendelijk en behulpzaam.
We komen zeker terug.
Bianca73ejvanderkamp .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
heerlijk gegeten gisteravond, we hadden een voorgerecht met allemaal verschillende dingen met brood erbij en als hoofdgerecht de mixed grill en een visgerecht met verschillende soorten vis in een saus. De bediening was erg vriendelijk en hulpvaardig.
zeker voor herhaling vatbaar