Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel

Kennemerstraat 68 2021 EE Haarlem Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel

Turkse specialiteiten

De verfijnde smaken uit het oude Constantinopel. Bij de overheerlijke gerechten serveert het restaurant exclusieve Turkse wijnen die je zeer zeker zullen verrassen. Geweldige smaakexplosies in dit gezellige familierestaurant.

Meer informatie over restaurant Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Uitmuntend
9,3
9,3
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk eten bij een hele gezellige Turkse familie die vlot en gezellig bedienen! We hebben (weer) genoten!
Machteld80 V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gerhard T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellig familie restaurant met aandacht, van zowel de kok als de bediening , voor de gasten.
De bediening geeft uitgebreide informatie over het bestelde eten.
Ik zal zeker desgevraagd dit restaurant aanbevelen, kom zeker daar terug
G.A.M. Thoben
Haarlem
Gerhard T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Een klein en gezellig familierestaurant waar we heel vriendelijk werden ontvangen. De bediening was ook prima en wij kozen voor vegetarische gerechten. Heel smakelijk en flinke porties.Heel vers allemaal.Ook fijne stoelen en parkeren in de tegenoverliggende parkeergarage voor een klein bedrag!
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Altijd goed hier. Tava'da kofte als voorgerecht lekker, maar je moet maar net geluk hebben of het mals is of net ietsje droog. Bereiden van iets dergelijks blijft geluk hebben.
Cacik was weer top (lekker ruime hoeveelheid knofloof. Hoofdgerechten, waaronder de entrecote ook zoals vanouds.

Kok en zijn vrouw (tevens gastvrouw) even attent, vriendelijk en bescheiden, zoals altijd.
Evie S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk eten en goede sfeer. Je waant je hier echt in Turkije!
M.A.J. W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heel vriendelijke ontvangst. Prima eten. Pas kort vooraf gereserveerd,, het was vol, maar de eigenaar zocht toch een passende oplossing. Prijs /kwaliteit prima in orde
Renée M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Prima restaurant met gastvrije en vriendelijke eigenaars. Authentiek Turkse keuken... heel smakelijk.
Niet echt goedkoop, maar wel waar naar je geld.
Amos V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. Een absolute aanrader!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Speciaal hiervoor een Iens account aangemaakt: heerlijk vegetarisch gegeten. Als voorgerecht gedeelde schotel, letterlijk leeg geschraapt. Hoofdgerecht was net zo genieten. Had de zelfgemaakte baklava heel graag nog willen proeven, maar zat te vol.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gastvrij restaurant met prima traditionele Turkse gerechten. De service hebben wij als uitzonderlijk goed ervaren. Met allergieën wordt rekening gehouden en er wordt met plezier uitleg gegeven over de gerechten. Een aanrader.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Alles met zorg bereid! Mals vlees, heerlijke aubergine en ook de zalm previes goed gegaard. Een aanrader.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Bij dit restaurant kan je ook eten afhalen maar dat is niet aan te raden. Voor 2 personen mezze, een kleine salade en een (piep) kleine portie rundvlees (3 stukjes) betaalde ik ruim 40 euro.
Omdat de mezze uit 2 soepballetjes in een sausje bestond en de rest uit koude bakjes humus en tzatziki met een stuk turks brood viel de mezze erg tegen. De kwaliteit van het eten was goed maar de prijs was buiten proportie voor het gebodene. Verzachtend feit was wel dat ik vooraf vroeg of het bereiden niet zo lang zou duren. Een eerlijk antwoord dat dat niet zou lukken of een aangepaste prijs zou fair geweest zijn. De maaltijd vond ik max 20 euro waard.
Volgende keer zou ik toch maar weer voor de toko kiezen als ik een snelle maar redelijk gezonde maaltijd wil.
Koen J.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, op verzoek lekker pittig. Gerechten ossehaas puntjes en de vegetarisch artisjok met mozarella zijn echte aanraders!
N. B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heel aardige gastvrouw en gastheer die je goed ontvangen. Het eten is verrukkelijk en de kaart biedt volop variatie. Gewoon echt een aanrader!
Hatice G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Dit is een leuk gezellig klein restaurantje met een warme sfeer. De mensen zijn heel vriendelijk en tonen interesse in je, ze vragen of het naar wens is. Het eten is lekker. Het vegetarische eten is lekker en er is optie om het veganisitisch te maken. De bediening is goed. Ze komen ook gezellig een praatje maken indien er de tijd voor is. Kortom ik vind het een top restaurantje met top mensen.
maurice38 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gisteren werden mijn ouders en ik onverwachts getrakteerd op een diner bij dit werkelijk fenomenale restaurant...De keuken is nog altijd zeer goed op het niveau...De gastvrouw verstaat haar vak...Altijd even vriendelijk en behulpzaam...Gerechten waren wederom om door een ring te halen...Chapeau...Zeer betaalbaar authentiek Turks eten voor een heerlijke avond...K raad dit beslist aan iedereen aan..K zelf ben zeer groot fan van de Turkse Keuken...en zie dit restaurant als een van de restaurants waar ik graag een stukje voor rij met de auto...Blijf dit fijne niveau houden...dan voorspel ik vele drukke avonden voor jullie
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Werkelijk waar het beste restaurant waar we in tijden gegeven hebben! Lekker eten en vriendelijke service. Aankleding mag wel wat warmer en de verlichting mag wat gedimd worden. Het eten smaakte er echter niet minder door.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een huislijke, gezellige omgeving! We hebben genoten!