Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel

Kennemerstraat 68 2021 EE Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel

Turkse specialiteiten

De verfijnde smaken uit het oude Constantinopel. Bij de overheerlijke gerechten serveert het restaurant exclusieve Turkse wijnen die je zeer zeker zullen verrassen. Geweldige smaakexplosies in dit gezellige familierestaurant.

Meer informatie over restaurant Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Eten8,5/10
Service8,7/10
Decor7,5/10
Trompjwm . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben een heerlijk vegetarische en vis gerecht gegeten.
Bediening was vriendelijk en behulpzaam.
We komen zeker terug.
Bianca73ejvanderkamp . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
heerlijk gegeten gisteravond, we hadden een voorgerecht met allemaal verschillende dingen met brood erbij en als hoofdgerecht de mixed grill en een visgerecht met verschillende soorten vis in een saus. De bediening was erg vriendelijk en hulpvaardig.
zeker voor herhaling vatbaar
Ulpopolis . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Lekker gegeten ossehaas, lamskoteletjes diverse gegrillde gerechten aanwezig. Goede opmaak, voldoende, verse groentes goed bereid.
Bediening uitstekend, persoonlijk, sfeer intiem, niet te veel lawaai.
We komen hier zeker terug.
Greta G. Expertproever (6 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
wij hebben vegetarische gegeten bij Constantinopel. Vooraf huisgemaakte humus met heerlijk vers brood. Vervolgens de bladerdeeg gevuld met kaas en spinazie en de aubergine met yoghurt knoflook saus en oesterzwammen. Beide gerechten waren verukkelijk. We hebben de menu's gedeeld en dit paste erg goed bij elkaar. De bulgur en salade erbij waren ook erg lekker. Door dit heerlijke eten en de gastvrije en relaxte sfeer ga ik zeker nog eens terug naar dit restaurant en kan ik het aan iedereen aanbevelen. Vergeet niet te reserveren want er zijn niet zo veel tafeltjes.
Patrick V. Fijnproever (3 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het eten was fantastisch, de bediening heel attent, echter is het interieur behoorlijk sfeerloos. Zeker voor herhaling vatbaar!
Anneliesbruins . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Zo vaak hier langsgefietst maar nooit geweten dat je hier zo lekker kan eten.
Vriendelijke sfeer en bediening.
Een aanrader!
Jstt . Fijnproever (4 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Op 23 april wederom heerlijk gegeten bij Constantinopel. Van het voorafje met de verschillende lekkere hapjes tot het toetje met het vogelnestje met mozzarella uit de oven, allemaal ronduit heerlijk. Zeer vriendelijke bediening. Beveel dit restaurant zeer aan. Een tip reserveer wel van tevoren want het loopt zi te zien prima, en terecht.
Jonne50 . Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wij eten regelmatig bij dit gezellige Turkse restaurant. De familie die het runt is ontzettend aardig. Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken. Ik vind de sfeer heel aangenaam. Het restaurant is niet groot en voor een Turks restaurant sober ingericht, niet al te veel tierlantijnen. Rustige Turkse muziek op de achtergrond. De kaart is redelijk uitgebreid en voor mij zijn er genoeg vegetarische gerechten. Eigenlijk is alles even lekker. Van een aantal gerechten kun je ook een kleine portie krijgen. Ik vind dit restaurant een absolute aanrader. Wij gaan er graag met mensen naar toe die we uit eten nemen.
Dilan A. Proever (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij Constantinopel. Bediening is erg attent en snel. Het eten was natuurlijk ook heerlijk, als voorgerecht had ik de spinazie met een eitje en als hoofdgerecht de Tavada Bonfile of te wel ossenhaas puntjes in een geweldige saus. Het vlees is mals en van goede kwaliteit dat is iets wat zeker is! Ik kom snel weer terug.
Teundemon . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Zeer vriendelijk personeel, vlotte bediening ondanks de 'volle bak'.
Goede kwaliteit vers voedsel, mooi vlees. Veelzijdige menukaart.
Chefhans . Expertproever (5 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Het moment dat je binnen stapt in dit restaurant heb je net het idee dat je bij de restauranthouder op bezoek komt. Het is erg gemoederlijk en pa en ma staan in de keuken en dochter serveert iedereen met een glimlach op haar gezicht. Je hebt hierdoor het idee dat je in een warm bad binnenkomt ondanks de doorsnee inrichting.

Het eten is prima en de bediening ook.
Vegetarier123 . Fijnproever (3 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
De bediening is heel vriendelijk. Het eten is heel riant en erg lekker. Het is een klein en intiem restaurant. Dat vind ik veel fijner eten dan zo'n grote eetschuur!
Rietvanschie1 . Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Het is er een fijne rustige sfeer en de inrichting is ook met sfeer gedaan. Het doet intiemer aan dan menig restaurant waar het goed loopt en waar men vaak weinig privacy heeft rond de tafel, vooral omdat het meestal erg op elkaar staat. De mensen zijn warm en vriendelijk de ober die ons bediende had een kalme uitstraling. Over het algemeen heb ik de indruk dat ze iets pittiger koken dan een ander doorsnee turks restaurant. De humus was de pittigste die ik ooit gegeten heb. Kan, hoeft niet belemmerend te zijn.
Jos W. Meesterproever (11 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Klein huiskamerrestaurant met prettige sfeer. Eten was goed, maar niet top. Waarom van die kleine bakjes rijst en sla? Wordt gevraagd of het genoeg is en wordt ook aangevuld. Maar waarom niet direct? Toetje was hoogtepunt voor mij: vogelnestje. Zelf gemaakt en gelukkig niet mierzoet.
Maurice38 . Fijnproever (3 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Op 15 Januari jongstleden..hebben wij hier gegeten...de reden..Mama was jarig en werd 70jaar jong...Voor ons een goede reden om bij dit geweldige restaurant te dineren..Buiten het feit dat het het lievelingsrestaurant van mijn ouders is..is het gewoonweg goed eten voor een zeer betaalbare prijs...tot ons genoegen was de kaart veranderd..En waren de prijzen eindelijk eens iets omhoog gedaan...Zeker als je nagaat dat ze er al vijf jaar zitten..en nu pas prijs hadden aangepast...Eten was wederom van zeer goede kwaliteit..en de sfeer was als vanouds..Je wordt er immer zeer vriendelijk ontvangen door de Eigenaresse...We waren met zes gasten...En iedereen heeft heerlijk gegeten...Vooraf heerlijk genoten van turkse gehaktballetjes...en bladerdeeg met feta kaas...Andere hadden salades....daarna heerlijk aan de mixed grill...of bladerdeeg gevuld met ossenhaas...of een zeebaarsfilet....en afgesloten met heerlijke koffie/thee....rekening was voor de kinderen..omdat het namelijk een cadeau was van de kinderen voor moeders...Kortom..een zeer geslaagde avond..Bedankt dat we die hier mochten vieren
Mennotrescasas . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Klein etablissement met huiselijke ambiance, heerlijk gegeten, bediening zeer correct en aardig. Prima plek om van Turkse gerechten te genieten.
Joyce B. Fijnproever (4 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Zeer vriendelijke sevices. Decor is niet bijzonder maar de sfeer is gezellig. We hadden als voorgerecht gekozen voor de mezzes voor 2 pers. Bestond uit veel smeersels voor op het brood wel erg lekker. We hadden wel meer van de bladerdeeg hapjes willen en dan een smeersel minder. Hoofdgerecht lekker en riant. Toetje gedeeld want we zaten zo vol. Heerlijke baklava niet zo machtig als normaal. Was een geslaagde avond.
Linda B. Fijnproever (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Heerlijk gegeten. De diverse voorgerechten waren verrassend smakelijk. De dorade was goed klaar gemaakt. Ook het vegetarische gerecht van bladerdeeg met groenten en walnoten was erg lekker, zo ook de ossenhaas met groenten in rode wijnsaus. Prima bediening. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan eten.
I.rusche . Proever (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Ontzettend leuk huiskamer/ familierestaurantje. Ik ben er nu voor de 5de keer, de bediening is aardig, vrolijk en vlot, het zit altijd vol en heb weer heerlijk gegeten.
Ik vind het een aanrader!

Neriman . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Wij hebben hier gisteravond heerlijk gegeten. We kozen voor verschillende koude en warme voorgerechten, de mezzes, en ze waren allemaal gewoon heel lekker. Je ziet en proeft dat het met liefde is bereid. Echt een aanrader, ook qua sfeer en zeer vriendelijke bediening! Wij komen zeker terug!