Turks specialiteitenrestaurant Turkoise - Eindhoven]

Hoogstraat 86 5615 PS Eindhoven Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Turks specialiteitenrestaurant Turkoise - Eindhoven]

Bij restaurant Turkoise maak je kennis met de echte Turkse keuken. In dit specialiteitenrestaurant is elk bord gevuld met eten dat op de Turkse manier is klaargemaakt. Vis, vlees of vegetarisch, alles altijd vers, puur en in balans. En de sfeer is ook typisch Turks is. Rijk gedecoreerd en volop kleur. Een avondje vakantie in Eindhoven, dát is uit eten gaan bij Turkoise.

Meer informatie over restaurant Turks specialiteitenrestaurant Turkoise - Eindhoven]

woensdag gesloten

Tiziana R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Sara A.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We hebben genoten bij Turkoise. Heerlijke gerechten en super leuke personeel!
We komen zeker weer terug om meer gerechten te proeven.
Heleenlive .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Opnieuw hebben we met ons vijven genoten van het heerlijke, authentieke eten bij Turkoise: mijn favoriete voorgerecht, aubergine met tomaat en yoghurt, was lekker als altijd. Als hoofdgerecht hadden we güvec (stoofpotje), gebakken aubergine, vier soorten gegrild vlees en gegrilde kip. Ook de desserts zijn niet te versmaden. Enig minpuntje was deze keer dat het erg druk was en de bediening de drukte niet aankon. Nu was het Moederdag, dus we hadden kunnen weten dat het druk was, maar dat geldt andersom ook. Meestal eten wij hier doordeweeks en dan is het nooit druk en loopt alles vlotter.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zeer vriendelijk personeel, en de 6 gerechten die we geproefd hebben waren heerlijk! Keuze voor Albert Hein kaart is uitgebreid genoeg! Leuke inrichting.
Dennis R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Vanwege het prima weer in de tuin gezeten met een grotere groep. Prima service en smakelijke gerechten. Benieuwd naar de verdere kaart en gaan hier ook nog eens buiten de AH actie dineren.
jfverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Lekker gegeten. Het eten was vers, eerlijk, in balans en heerlijk!!! Hartelijke gastvrouw die aandacht voor de gasten heeft. We komen zeker terug.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heel aardige mensen en heerlijk eten. Heel veel gerechten op de kaart, we komen zeker nog eens terug om meer te proberen
Houdin P.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Het eten was heerlijk maar het had iets meer mogen zijn. Verder was het decor echt erg mooi, dat zorgde voor een fijne sfeer. Op de service was ook niet veel aan te merken. Erg leuk restaurant ik ga hier graag nog eens naartoe.