Turks Specialiteiten Restaurant Konak

Meer informatie over restaurant Turks Specialiteiten Restaurant Konak

Jouw recensie over het restaurant Turks Specialiteiten Restaurant Konak

Laurenske S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gisteren met een groep in Konak gegeten. Was helemaal prima. Service goed en vriendelijk. Grote porties. Ik had de lamskoteletten, die waren smakelijk. Mijn buurvrouw had ik denk, beyti kebab (vlees in wrap met tomaat en yoghurt), daar zou ik absoluut volgende keer voor gaan. Lekker vers brood met lekkere sausjes, in overvloed, vooraf.
Het was gezellig druk.
qp .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
In dit Turkse restaurant lijkt het alsof de kok rechtstreeks uit de marine is gekomen. Smaakt niet wat het moet zijn, personeel is ook niet vriendelijk. Als je commentaar geeft dat je kebab niet goed is voorbereid en nog bloedig en rauw is, krijg je te horen dat je niet moet zeuren en dat ie gewoon goed is. Right! Hier ga ik dus niet meer langs…
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het was tegen 22.00 een drukte van belang bij Konak, want i.v.m. de Ramadan mochten vanaf even over tienen vele hongerige magen gevuld worden. We bestelden een uitgebreide grillschotel voor ons vieren en moesten daar helaas ruim een half uur op wachten. Gezien de Iftar-spits best begrijpelijk. Wel was er direkt brood (helemaal vers, anders dan de ervaring van een vorige recensent) met een keur aan garnituur. De grillschotel was heerlijk, gevarieerd en compleet. En zoveel, dat er helaas geen dessert meer bij kon.
Al met al een prima avond bij Konak. Ik was geschrokken van de vorige recensies, maar onze ervaring was dus een stuk positiever.
Fouad1222 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Eerlijk is eerlijk het eten is heerlijk maar service , gastvrijheid en beleefdheid is ver te zoeken bij deze heren. Met zen vieren gegeten vandaag, langer dan een uur gewacht op het eten. Alsof dat niet genoeg is krijgen we de rijst van onze schotels halfuur nadat we uit gegeten zijn... drankjs krijgen we niet na 20keer vragen... servetjes vragen en de obers zuchten. Uiteindelijk geklaagd bij de eigenaar die zegt je krijgt 3 euro korten dan moet je blij zijn. Nou niemand van mijn vrienden en familie gaat hier ooit nog eten en ik raad het zeker aan als je lekker wilt afhalen maar daar eten zeker niet doen . Ik kom nooit meer terug in ieder geval.
Mira- .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
We hebben vandaag bij konak gegeten en doen dit nooit meer. We hebben ten eerste een uur moeten wachten op onze schotels en daarna kreeg ik een stuk verbrand vlees. Nadat ik het dit stuk heb geweigerd moest ik weer een half uur wachten voordat ik mijn bord met eten kreeg. Helaas kreeg ik een rauw stuk vlees met alleen wat salade en een rauwe peper.. Rijst waren ze ook vergeten. Heel jammer!
Tika B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Met 5 personen waren we. Toen wij er rond 6 uur aankwamen was de zaak nagenoeg leeg. Bestelling doorgegeven we hadden er zin in. Inmiddels kwamen er meer gasten wat natuurlijk alleen maar gezellig is. Het probleem alleen is dat iedereen eyen kreeg behalve wij. Toen er eindelijk iets onze kant uitkwam werd het weer weggehaald want het wad toch voor een andere tafel. Toen was het ons over en zijn wij zonder gegeten te hebben weer weg gegaan. Jammer heel jammer
Burcu F.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Ik kom hier zelf vaker en vind het eten hier heel lekker, altijd goed gekruid. Het heeft een leuke sfeer en het personeel is altijd heel vriendelijk. Een aanrader!
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
alles wat uit de frituur of grill kwam was op zich niks mis mee. probleem was dat brood was oud en beslist niet vers. Waarom geef je dat aan je klanten??? jammer daarop moet je niet bezuinigen.
mezes moet je hier noooit bestellen wat dat is gewoon rotzooi. aubergine met dikke klodders creme fraiche bah.
dus als je hier heen wilt bestel van de grill of uit de frituur. mij zie je hier niet meer terug iig.
Beste proever, Bedankt voor uw recensie. Ik begrijp uw frustratie als de geconsumeerde eten niet naar uw wensen is en/of service slecht is. Over het brood kan ik het volgende zeggen: het brood die wij serveren is Turks brood wat wij elke dag vers inkopen. Deze komt bij ons in de ochtend omstreeks 11.00 uur binnen. Het kan zijn dat u ons wat later in de avond heeft bezocht waardoor het brood niet meer zo vers. Wij proberen in dat geval het brood een beetje te roosteren op de pitaoven, blijkbaar hebben we dat dus vergeten te doen. Onze excuses hiervoor. Over de meze wil ik het volgende kwijt. Ik denk dat u dat mezesoort met aubergine niet eens heeft geproefd, wij gebruiken in geen enkele meze of andere gerechten creme fraiche. Er zijn twee soorten meze waar aubergine in zit; er is een met en zonder Turks yoghurt. Over de smaak kan het zo zijn dat niet iedereen alle mezesoorten lekker vindt, dat begrijpen wij heel goed. In ieder geval kan ik garanderen dat alle mezesoorten ook elke dag vers bereid worden.
Dat u bij ons niet meer zult komen is natuurlijk aan u. Wij vinden dat erg jammer, vooral omdat onze hoofdgerechten wel goed hebben gesmaakt.

Reactie van proever:

De reden waarom ik niet meer kom is omdat jullie mij oud brood serveerden. Dan voel ik me als klant niet serieus genomen. Kijk hiermee bespaart u misschien 0,30 ct op brood maar u verliest wel een klant. Geen handige strategie op lange termijn om klanten te binden. Ik woon in west en weet heus wel hoe turks brood van een dag oud smaakt en hoe vers turks brood van dezelfde dag gebakken smaakt. Ik heb gewoon oud brood gekregen.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Op zondagavond is het lekker druk bij Konak, maar de service is vlekkeloos. De kaart heeft het klassieke grillroom-assortiment, en de Adana kebab en broodjes falafel smaakten prima - Turkse thee en ayran geven het gevoel een beetje in Turkije te zijn; maar heel spannend is het culinair gezien verder niet. Goede locatie om even snel, goed en goedkoop te eten, en heel geschikt om kinderen mee naar toe te nemen.
Beste Philip,
Bedankt voor uw recensie. Blij om te horen dat alles lekker hebben gesmaakt en de service goed was! Graag tot ziens.
Rick N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Zojuist bij Konak gegeten. Ontzettend lekker. Zeer gastvrij. Bij de vraag wat de witte vloeistof in de kast was, werd er uitgelegd dat het verse karnemelk was. Direct werd er een groot glas gepakt met 3 rietjes en 3 lepeltjes. Proeft u maar, van het huis. Wij komen hier als "Hollanders" heel graag nog eens terug.
Beste Rick,
Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat jullie goed zijn ontvangen en lekker hebben gegeten :) graag tot ziens!
hansvandewaard .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Konak is echt een van mijn topzaken als het gaat om shoarma of turks. Schoon, lekker en niet duur. Daarbij zijn de heren in de bediening super vriendelijk en aardig. Mensen komen van veraf naar deze top zaak. Probeer ook eens een gerecht, dat wisselt iedere dag en is zeker aan te raden!
Erdem-Kerem T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
We waren gisteren met drie vrienden gaan eten bij Konak. We namen alle drie de shoarmaschotel, maar het leek op alles behalve schoarma. Het vlees was droog en smaakloos, we kregen er geen pitabroodje bij en moesten hiervoor bijbetalen toen we er om vroegen. Iedereen behalve de serveerster was onvriendelijk en arrogant. Dit restaurant heeft mijn hele dag in Amsterdam verpest.
Beste erdem-kerem,
Bedankt voor uw recensie. Ik begrijp uw frustratie als de geconsumeerde eten niet naar uw wensen is en/of service slecht is. Het verbaast ons wel dat het om shoarma gaat, waarvoor we altijd positieve reacties en zelfs complimenten krijgen. Want wij zijn nog een van de weinige restaurants die het shoarma vlees helemaal zelf bereiden en bakken. Ander punt wat ons verbaast is dat u op 22 juni zowel bij ons als in Nijmegen bij een restaurant heeft gegeten. Dat is namelijk te zien bij uw Iens profiel. Deze recensie klinkt voor ons daarom niet echt geloofwaardig. Heeft u verder nog vragen, neem dan contact met ons op via telefoon of email (zie contactgegevens op onze website).
Ricardo Tomás D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Eet hier toch echt wel een van de beste shoarma's van Amsterdam-West. De service kan wat beter, er wordt vaak bijvoorbeeld niet begrepen dat je een soep en broodje niet tegelijk hoort te serveren, maar meestal eet ik hier wel goed.
Beste Dutchtuga,

Bedankt voor uw recensie en feedback. Goed om te horen dat u lekker heeft gegeten. We zijn continu bezig om onze service vaardigheden te verbeteren. Ik hoop dat u bij uw volgende bezoek ook op service gebied meer tevreden zal zijn.

Met vriendelijke groet
BillyJihad Y.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Het eten en de service was goed. Het kan beter. Ik heb een mix-grill genomen en mijn collega een schotel kipfilet met shoarma. De rijst vond ik erg lekker. Ik eet vaak bij turken en hier was de rijst goed! service was ook oké. Het decor was redelijk, kan mooier en nieuwer.
Beste Yakenco bv,
Bedankt voor uw recensie!
Wij zijn bezig om onze restaurant een nieuwe gezicht te geven door onze meubilair en decor te vernieuwen. Zo hebben afgelopen tijd ook een overdekte terras gerealiseerd wat heel veel moeite heeft gekost. Maar het was de moeite waard want wij krijgen alleen maar positieve reacties van de bezoekers. Ook binnen de restaurant gaan we de komende tijd aan de slag. Dan zijn we helemaal bij de tijd :)
Graag tot ziens!
AlitadeR .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Door Turkse vrienden meegenomen naar Konak. Wel vijf verschillende soorten gegrild lamsvlees gegeten. Normaal gesproken zou ik het niet zelf kiezen. Maar ik heb er geen enkele spijt van. Lekker en zeeeeer betaalbaar!
tes B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Heb afgehaald, was goed verzorgd, veel vlees (shoarma) goede kwaliteit/prijs. Was erg druk binnen dat zegt ook veel over een restaurant.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Voor de echte vleeseter een goed adres. Turks restaurant wat voor 75% gevuld is met Turkse mensen, dan weet je dat je goed zit! Heerlijke mix grill gegeten.

De kebab, kip en lams koteletten waren geweldig! De rund was ik minde enthousiast over maar dat maakte de heerlijke baklava weer helemaal goed. Prima!
lekkerbek1980 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Ik kom hier ondertussen regelmatig. Echt een goeie tent. Alles is vers en ziet er goed uit. Zowel het vlees als de salades. De bediening is vriendelijk en goed. De inrichting is functioneel, maar niet bedoeld als uitnodiging voor romantisch lunchen of dineren. Zou perfect zijn als je een biertje of een wijntje zou kunnen bestellen, maar helaas schenken ze geen alcohol. Voor goed turks eten is Konak een absolute aanrader.
N. W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2013
Whoopie! Een Turks restaurant dat ook de niet-standaard gerechten op de kaart heeft staan. Niet alleen kebab en shoarma, maar ook meer typische gerechten. En dat allemaal voor een uiterst nette prijs. On-Nederlands. en dat is het ook. Gelukkig zijn er nog ondernemers in de horeca die bereid zijn om een lekkere hap voor een mooie prijs te leveren.
Twee verbeter puntjes ( :-) ):De inrichting is snackbar, of ijssalon. Niet restaurant. En het dames toilet bevindt zich op de 1e etage. Rolstoelvriendelijk is anders.
david1975s .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2013
Traditioneel turks eten. Allemaal super vers. Als je van grill houdt zit je hier zeker goed. Je krijgt brood met drie heerlijk sausjes. Jammer dat ze bij de lunch geen Iskender kebab hebben maar kom hier zeker voor terug