Turks Restaurant Ufuk

Grotestraat 1 8102 CD Raalte Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Turks Restaurant Ufuk

Rik80 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Heerlijk eten voor een goede prijs.
Presentatie op borden was goed, net als de temperatuur van de gerechten.
Ik had een soort mixed grill schotel, vaak wordt alles dan op een hoop gegooid
maar hier was echt aandacht aan besteed, leuk! Prima huiswijn ook overigens.
Dames in de bediening buitengewoon vriendelijk maar nog niet zo ervaren.
Komen zeker nog eens terug.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Vriendelijk personeel, welke alles met een leuke glimlach komt brengen. Ook tijdens het eten word je niet aan het lot overgelaten, men komt meerdere keer vragen of ze nog iets kunnen betekenen.

Gekozen voor het bekende Iskender gerecht. Ondanks dat de opmaak goed was, was de smaakbeleving een stuk minder. Doner was geen echt vlees, maar vleespasta. Kant en klaar ingekocht volgens mij. De harde, verbrandde stukken maakten het alleen maar slechter. Aangevuld met yoghurt en tomatenpuree was het nog wel te eten, maar niets meer dan dat. Frietjes waren wel erg lekker....

Verder nog een opmerking dat de wc ontzettend smerig was en dat al aan het begin van de avond.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Na een stevige wandeling door schitterend Salland hebben we hier goed gegeten. De zaak is wat onopvallend in het straatbeeld, maar ligt op een prachtige centrale hoek. Het interieur is netjes in grijstinten met enkele smaakvolle accenten. Het is een schone, plezierige eetgelegenheid.
Wij hebben hier samen twee shoarmaschotels besteld. Het vlees was vers en lekker gekruid en gegrild. De salade met rauwe andijvie, tomaat en rode ui was vers en knapperig. Aangemaakt met een heldere knoflookdressing. Er waren ovengebakken wedges bij. Warm Turks brood bijbesteld. Erg lekker. De knoflooksaus is een beetje standaard. Ik zou daar iets meer van maken met dikke yoghurt en gerookte knoflook. De rode huiswijn, een merlot, is aardig. Er is geen wijnkeus. Ons dessert, dikke yoghurt met honing en walnoten, was royaal, puur en zeer smakelijk. En... Ze hebben hier heel beste koffie! Wie goed wil eten voor een bescheiden prijs, vindt bij dit restaurant wat hij zoekt. Wij komen zeker nog eens terug.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Laten we beginnen met de positieve punten.
Het eten was lekker en goed op temperatuur, stoelen en bank zitten goed.

Wat ook belangrijk is dat we met een groep van ca. 20 personen waren.

De porties zijn wel heel erg klein en zeker niet genoeg, wel mooi uitgeserveerd en werk aan besteed.

Voorgerecht kwam na bestellen vrij vlot en voor iedereen bijna gelijk, goed gedaan.

Hoofd gerecht kwam ook voor iedereen bijna gelijk, erg netjes en goed gedaan.

Tussendoor kwamen ze vragen of iemand nog wat drinken wilde, ook naar wens.

Waarom zo'n laag service cijfer?
01)Meisjes van de bediening wisten niets van de gerechten en moesten alles vragen.
02) Na gerecht, erg weinig keuze en dan ook nog eens wat nagerechten slordig afgeplakt die er niet meer waren.
03)Serveren van nagerecht duurde erg lang (we hadden 2 lange tafels) de helft van 1 tafel had het nagerecht al op en de anderen hadden nog niets, erg slordig.
04) Ijs was goedkoop met veel (water)ijs klonten doch de consumenten prijs was niet goedkoop.
05) er werd met lege kratten en weer volle kratten door het restaurant gelopen, erg storend en lawaaiig.
06)Na het dessert maar eens gevraagd of er nog koffie ofzo was, reactie was..."Tja als je niets vraagt weten we ook niet dat je wat wilt hebben" terwijl daarvoor er juist elke keer werd gevraagd!

De inrichting is niet echt overdreven Turks maar wel modern en toch sfeervol, leuk gedaan.

Voor mij persoonlijk geen volgende keer.