Turks Restaurant Ufuk

7,2

Jouw recensie over het restaurant Turks Restaurant Ufuk

Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
De pizza's en Turkse gerechten zijn goed. Mijn pasta was echter veel te gaar/niet al dente en die van mijn tafelgenote ook niet. Ook was de gebruikte pasta te dik om van spaghetti te spreken. Er zat tevens echt te weinig smaak aan het gerecht. Bediening kan wat verfijning gebruiken, bijvoorbeeld vragen hoe het heeft gesmaakt of suggesties voor wijn (al was het maar droog en of zoet) doen wanneer met een witte wijn besteld. Matig al met al.
John A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een aardig restaurant. De gerechten zijn niet bijzonder Turks. Jammer dat ze geen Turkse thee hebben. Het duurt wel lang voordat je drank kunt bestellen.
Rik L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Heerlijk eten voor een goede prijs.
Presentatie op borden was goed, net als de temperatuur van de gerechten.
Ik had een soort mixed grill schotel, vaak wordt alles dan op een hoop gegooid
maar hier was echt aandacht aan besteed, leuk! Prima huiswijn ook overigens.
Dames in de bediening buitengewoon vriendelijk maar nog niet zo ervaren.
Komen zeker nog eens terug.
M M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Vriendelijk personeel, welke alles met een leuke glimlach komt brengen. Ook tijdens het eten word je niet aan het lot overgelaten, men komt meerdere keer vragen of ze nog iets kunnen betekenen.

Gekozen voor het bekende Iskender gerecht. Ondanks dat de opmaak goed was, was de smaakbeleving een stuk minder. Doner was geen echt vlees, maar vleespasta. Kant en klaar ingekocht volgens mij. De harde, verbrandde stukken maakten het alleen maar slechter. Aangevuld met yoghurt en tomatenpuree was het nog wel te eten, maar niets meer dan dat. Frietjes waren wel erg lekker....

Verder nog een opmerking dat de wc ontzettend smerig was en dat al aan het begin van de avond.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Na een stevige wandeling door schitterend Salland hebben we hier goed gegeten. De zaak is wat onopvallend in het straatbeeld, maar ligt op een prachtige centrale hoek. Het interieur is netjes in grijstinten met enkele smaakvolle accenten. Het is een schone, plezierige eetgelegenheid.
Wij hebben hier samen twee shoarmaschotels besteld. Het vlees was vers en lekker gekruid en gegrild. De salade met rauwe andijvie, tomaat en rode ui was vers en knapperig. Aangemaakt met een heldere knoflookdressing. Er waren ovengebakken wedges bij. Warm Turks brood bijbesteld. Erg lekker. De knoflooksaus is een beetje standaard. Ik zou daar iets meer van maken met dikke yoghurt en gerookte knoflook. De rode huiswijn, een merlot, is aardig. Er is geen wijnkeus. Ons dessert, dikke yoghurt met honing en walnoten, was royaal, puur en zeer smakelijk. En... Ze hebben hier heel beste koffie! Wie goed wil eten voor een bescheiden prijs, vindt bij dit restaurant wat hij zoekt. Wij komen zeker nog eens terug.