Turks restaurant Nisa

Meer informatie over restaurant Turks restaurant Nisa

Voordelig
Sebahat K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gister met ons team na een teamuitje TE LEKKER weer gegeten bij jullie! Dit was voor ons de 2e keer. Ik kan niet anders zeggen dan dat het TOP geregeld was en het eten was echt verrukkelijk, om je vingers bij af te likken. Van alle collega's complimenten gehad voor onze restaurant keuze.

Dank hiervoor
Rob_jansen .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wij hebben hier inmiddels al meerdere malen gegeten. Het is een leuk restaurant, goede constante kwaliteit eten en een heel persoonlijke bediening. Je voelt je echt gast. De snelheid van het opdienen van de gerechten is precies goed.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Heerlijk gegeten met een groep vrienden en een grote verrassingsschotel "Nisa" besteld voor allemaal. Lekkere gerechten en goede variatie. Goede sfeer en entourage en enthousiaste eigenaar die plezier en passie heeft voor zijn zaak en je alles kan vertellen over zijn gerechten en zijn zaak.
Jet G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wij hebben bij Nisa gegeten. Wij vonden het altijd al een fijn restaurant. Maar sinds gisteren vinden we het echt een top restaurant! Het eten was heerlijk en mooi opgediend. Je wordt er echt als een welkome gast behandeld op alle fronten. De snelheid van het opdienen van de gerechten is precies goed. Prijs/kwaliteit verhouding is prima! Mooi dat we zo'n uitstekend Turks restaurant in Huissen hebben
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Ik was al vaak langs het restaurant in de ochtenduren gelopen, maar toen we een feest van vrienden in Huissen hadden, was het een goede reden om Nisa eens te proberen. We hadden vooraf gereserveerd en dat was maar goed ook. Alle tafels waren bezet en veel gasten leken hier vaker te komen. Het eten was zeer smakelijk en de bediening prima. Een aanrader voor een lekkere Turkse maaltijd.