Turkoise

Hoogstraat 86 5615 PS Eindhoven Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Turkoise

Bij restaurant Turkoise maak je kennis met de echte Turkse keuken. In dit specialiteitenrestaurant is elk bord gevuld met eten dat op de Turkse manier is klaargemaakt. Vis, vlees of vegetarisch, alles altijd vers, puur en in balans. En de sfeer is ook typisch Turks is. Rijk gedecoreerd en volop kleur. Een avondje vakantie in Eindhoven, dát is uit eten gaan bij Turkoise.

Meer informatie over restaurant Turkoise

woensdag gesloten
maandag, dinsdag, donderdag t/m zondag openingstijden keuken 17.00 - 22.00 uur

• Pin , Visa card
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi