Turkoise - Turks specialiteitenrestaurant Eindhoven

Hoogstraat 86 5615 PS Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.75€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Sigara böreği - Deegrolletjes gevuld met Turkse kaas en diverse kruiden
      Patlıcan kızartması - Gebakken aubergine met knoflook yoghurt en tomatensaus
      Içli köfte - Turkse Kofte gemaakt van bulgur met een vulling van gehakt
      Mercimek çorbası - Turkse linzensoep
      Kalmar tava - Gebakken inktvisringetjes
      Cacık - Turkse yoghurt met komkommer, knoflook en verse kruiden
      Paşa mezesi - Ingedikte Turkse yoghurt tapenade van Turkse kaas, knoflook en scherpe kruiden. *Chef's eigen tapenade
  • Hoofdgerechten
    • Kıymalı ali nazik kebabı - Gebakken gehakt geserveerd op gegrilde aubergine met kruiden, knoflook en olijfolie in yoghurtsaus
      Şiş kebab - Op Turkse wijze gemarineerde magere, malse stukjes gegrilde kalfsbovenbeen aan de spies
      Etli güveç - Stoofpot uit de oven met diverse groenten en lamsvlees
      Sebzeli kebab - Diverse soorten gebakken groenten, knoflook, kruiden en een zacht pikante saus. Geserveerd met Turkse kaas en yoghurt
      Somon balığı - Zalmfilet
      Tavuk siş - Magere, gegrilde kipfilet aan de spies. Op Turkse wijze gemarineerd
      Tabuk sote - Gebakken stukjes kipfilet met gesmoorde groenten
  • Nagerecht
    • Revani - Zoete Turkse eiercake. Geserveerd met een bolletje ijs en slagroom
      Baklava - Zoete bladerdeeghapjes met een vulling van nootjes. Geserveerd met een bolletje ijs en slagroom
      Portakal soslu dondurma - IJs met warme saus van vers geperste sinaasappels, roomboter en wodka. *Specialiteit van de chef-kok
      Dame blanche IJs met warme chocoladesaus en slagroom
      Şekerpare
      Verassing mix van zoetigheden

Over het restaurant Turkoise - Turks specialiteitenrestaurant Eindhoven

Bij restaurant Turkoise maak je kennis met de echte Turkse keuken. In dit specialiteitenrestaurant is elk bord gevuld met eten dat op de Turkse manier is klaargemaakt. Vis, vlees of vegetarisch, alles altijd vers, puur en in balans. En de sfeer is ook typisch Turks is. Rijk gedecoreerd en volop kleur. Een avondje vakantie in Eindhoven, dát is uit eten gaan bij Turkoise.

Meer informatie over restaurant Turkoise - Turks specialiteitenrestaurant Eindhoven

woensdag gesloten
maandag, dinsdag, donderdag t/m zondag openingstijden keuken 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Turkoise - Turks specialiteitenrestaurant Eindhoven

Charlotte D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prettige ontvangst. Partner met rollator voldoende loop ruimte. Eten heerlijk. Voldoende keuze. Goede bediening. Hygiëne heel goed. Geen vingerafdrukken of viezigheid op peper en zout stel.
Aan te raden !
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Jacomien B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Lekker tafelen met vrienden in een super overdekte tuin
De wachttijd is eigenlijk niet te beoordelen. Paste perfect bij ons gezellige avondje uit.
harleywomen .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
toppie,ik kom er al meer als 35 jaar,en ja vind t nog steeds toppie en gezellig.zeer vriendelijke bediening,eten is toppie,kom er gaar,en ja volgend jaar 25 jaar getrouwd en dat ga ik zeker daar vieren.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Ik kan me herinneren dat het vroeger beter was. Het eten was redelijk maar kan beter; wij hadden 2 vegatarische gerechten en met name de aubergine met tomaat had ik veel hoger op smaak verwacht. De simpelhied van het gerecht klopt dan niet met de prijs vind ik. De bediening was vriendelijk maar aarzelde bijvoorbeeld bij de vraag of we de restanten van het eten mee naar huis mochten nemen. Ze hebben wel een heerlijke tuin om te zitten.
Dimmy V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijke sfeer in het restaurant, maar ook in de overdekte tuin achter het restaurant. Je waant je bijna echt in het buitenland! Goedlachse en vriendelijke bediening, eten was heerlijk... we komen zeker terug!!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Leuk restaurant, vriendelijke bediening met goede gerechten die bijzonder smaakvol zijn.
Randy N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
2e keer dat we hier zijn wezen eten allebei de keren heerlijk gegeten mooi leuk en gezellige uitstraling sfeervol! Komen hier zeker weer terug
annet P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk eten en vriendelijk personeel, ga zeker nog eens terug!
Beste Annet,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van een recensie. We zijn erg blij om te horen dat alles naar uw wens was!
We hopen u weer snel te mogen verwelkomen in ons restaurant.

Els W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten, maar vooral genoten van de vriendelijke bediening. Wat een aardig personeel. Wat een lekker eten. Wat een feestelijke Moederdag was het voor mij.
Beste Els,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van een recensie.
Wij zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent over de personeel en het eten! Wij vonden het ook een erg gezellige moederdag.
Wij hopen u weer snel te mogen verwelkomen en ook tijdens de vaderdag!:)

Roy R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten in de tuin achter het restaurant. Omdat deze overdekt is zit je lekker buiten maar toch droog mocht er een drup vallen. Bediening was ook goed en aardig.
Beste Roy,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van een recensie. Fijn om te horen dat u heerlijk hebt kunnen eten in ons tuin en dat alles naar wens was.
We hopen u weer snel te mogen verwelkomen!

Vivianne L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Ik kom hier regelmatig en dat zegt eigenlijk al genoeg!
Beste Vivianne,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van een recensie.
Wat leuk, een vaste gast van ons! :)
We hopen u weer snel te mogen verwelkomen!

• Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben met z'n drieën heerlijk gegeten. Het was een gezellige avond waar, onder het genot van heerlijk eten, lekker bijgekletst kon worden. Fijne bediening.
Jeroenaantafel .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Vriendelijke bediening, uitgebreide wijn- en menu kaart. Veel keuze, (oa verschillende soorten lamsvlees). De lam was uitstekend bereid.
amit008bd .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Service is goed en obers zijn aangenaam. Te duur voor de prijs en kwaliteit. ze moeten de prijs verlagen en de porties verhogen.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prettige, Turkse, ambiance ,et erg vriendelijk personeel. Voortreffelijk gegeten met een uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding.
Beste Jan Sinot,

Bedankt voor uw positieve recensie. We zijn erg blij dat u tevreden bent.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Rob R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Op basis van de recensies had ik beter verwacht . Voorgerecht was te te zout, hoofdgerecht had weinig Turks. Had ook Grieks of bbq restaurant kunnen zijn
Beste gast,

Als uw voorgerecht niet naar wens was of te zout was voor u, kunt u dit altijd aangeven. We maken dan ter plekke een nieuwe voorgerecht.

De Turkse keuken staat ook bekend met grill gerechten als de Griekse keuken. Verder hebben we heel veel andere traditionele Turkse gerechten op de kaart staan. Ook kunnen we u altijd adviseren bij het bestellen van uw gerecht.

We hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen.

Maria D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
We werden geweldig ontvangen. Het voorafje van het huis. Het eten was heerlijk en de desserts zagen er lekker uit en smaakte ook zo! Van harte aan te bevelen!
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Erg lekker, smaakvol eten. Uitgebreide kaart met een goed prijsniveau.
Enige minpuntje vond ik dat we redelijk lang moesten wachten tot we geholpen werden toen we eenmaal aan tafel zaten.