Turkoise - Turks specialiteitenrestaurant Eindhoven

Hoogstraat 86C 5615 PS Eindhoven Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.75€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Sigara böreği - Deegrolletjes gevuld met Turkse kaas en diverse kruiden
      Patlıcan kızartması - Gebakken aubergine met knoflook yoghurt en tomatensaus
      Içli köfte - Turkse Kofte gemaakt van bulgur met een vulling van gehakt
      Mercimek çorbası - Turkse linzensoep
      Kalmar tava - Gebakken inktvisringetjes
      Cacık - Turkse yoghurt met komkommer, knoflook en verse kruiden
      Paşa mezesi - Ingedikte Turkse yoghurt tapenade van Turkse kaas, knoflook en scherpe kruiden. *Chef's eigen tapenade
  • Hoofdgerechten
    • Kıymalı ali nazik kebabı - Gebakken gehakt geserveerd op gegrilde aubergine met kruiden, knoflook en olijfolie in yoghurtsaus
      Şiş kebab - Op Turkse wijze gemarineerde magere, malse stukjes gegrilde kalfsbovenbeen aan de spies
      Etli güveç - Stoofpot uit de oven met diverse groenten en lamsvlees
      Sebzeli kebab - Diverse soorten gebakken groenten, knoflook, kruiden en een zacht pikante saus. Geserveerd met Turkse kaas en yoghurt
      Somon balığı - Zalmfilet
      Tavuk siş - Magere, gegrilde kipfilet aan de spies. Op Turkse wijze gemarineerd
      Tabuk sote - Gebakken stukjes kipfilet met gesmoorde groenten
  • Nagerecht
    • Revani - Zoete Turkse eiercake. Geserveerd met een bolletje ijs en slagroom
      Baklava - Zoete bladerdeeghapjes met een vulling van nootjes. Geserveerd met een bolletje ijs en slagroom
      Portakal soslu dondurma - IJs met warme saus van vers geperste sinaasappels, roomboter en wodka. *Specialiteit van de chef-kok
      Dame blanche IJs met warme chocoladesaus en slagroom
      Şekerpare
      Verassing mix van zoetigheden

Over het restaurant Turkoise - Turks specialiteitenrestaurant Eindhoven

Bij restaurant Turkoise maak je kennis met de echte Turkse keuken. In dit specialiteitenrestaurant is elk bord gevuld met eten dat op de Turkse manier is klaargemaakt. Vis, vlees of vegetarisch, alles altijd vers, puur en in balans. En de sfeer is ook typisch Turks is. Rijk gedecoreerd en volop kleur. Een avondje vakantie in Eindhoven, dát is uit eten gaan bij Turkoise.

Meer informatie over restaurant Turkoise - Turks specialiteitenrestaurant Eindhoven

woensdag gesloten
maandag, dinsdag, donderdag t/m zondag openingstijden keuken 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Turkoise - Turks specialiteitenrestaurant Eindhoven

Reesink D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het buitenterras is een verademing, hoewel het interieur binnen ook een hele mooie en warme uitstraling heeft. De twee meiden van de bediening waren super aardig, en zeer oplettend (wat je tegenwoordig niet vaak tegenkomt). De menukaart was erg gevarieerd dus keuze voor iedereen.
Ine P.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
prima gegeten in een vriendelijke atmosfeer
W.stolten S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
De mensen van Turkoise hebben ons vriendelijk en goed ontvangen.
Peggy K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Het eten was eenvoudig, de porties behoorlijk groot. En de bediening erg hartelijk
Corrie C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het eten was heel goed, vooral het voor- en nagerecht. Het hoofdgerecht mag voor mij iets meer uitgesproken Turks zijn. Verder was de bediening was erg vriendelijk en attent! En de ambiance heel goed.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heel gastvrij en heerlijke gerechten!
Jolanda A.
Vriendelijke snelle bediening.
Heerlijk gegeten
Ine J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Hele vriendelijke behulpzame bediening. Op ons verzoek werden onze voor- en hoofdgerechten op het midden van de tafel gezet en kregen we ieder een extra bord zodat we van al dat heerlijke eten konden proeven. Het was heel smaakvol een enorm lekker!! Top avond gehad.
Isabell F.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Service had sneller gekund maar de rest was echt super!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Het eten was erg lekker,en precies genoeg,al had de begeleidende salade(voor 2 personen)wat uitgebreider mogen zijn.
Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Lekker gegeten goede service
Meeke S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Hebben met ons vieren heerlijk gegeten- personeel heel vriendelijk en correct. Zeker een aanrader voor een volgende keer weer te gaan. Veel succes verder. Groetjes.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Super leuk en gezellig ingericht restaurant.
Paps is de eigenaar/kok. Bediening de dochter, nicht en buurmeisje. Allen super vriendelijk. Nemen de tijd om uitleg te geven over de menu kaart.
Wij hadden het 3 gangen keuze menu. Iedereen had iets anders en alles van elkander geproeft (4 pers.) Alles was heerlijk. Komplimenten en zeker een aanrader!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Typisch Turkse keuken. Daar moet je van houden. Wij waren tevreden. Geen sterren restaurant, maar voor het geld hebben we prima gedineerd. Eén minpuntje: de slagroom op het dessert kwam uit een spuitbus, chemische slagroom is niet lekker.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
We werden prima ontvangen. Het was een rustige avond. Prima bediend door uitermate vriendelijke dames. Mischien daardoor ook wat sneller de gerechten gekregen, maar zeker niet te haastig.
Het eten was heel smaakvol en voldoende.
We gaan zeker nog terug.
Dini L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Gastvrij, vriendelijk; erg lekker eten.
Haydar U.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Toilet was oud en aan vernieuwing toe. Was wel redelijk schoon. De inrichting is erg sumier en niet heel erg gezellig en romantisch
Silvia B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Zeer lekker eten echt Turks ????
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Vriendelijke en vrolijke bediening.
Het AH menu gaf voldoende keuze, ook voor een vegetariër.
Ik kom hier zeker nog een keer terug! Alleen dan wel weer met een AH actie waarschijnlijk. Dit omdat de menuprijs van de drie gangen niet helemaal in verhouding staat met de type gerechten, dit mag iets goedkoper.
Verder helemaal top!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Voor de eerste keer geweest, toen we binnenkwamen om 17.00 uur zat er een grote groep bridgers. Ons stoorde het niet maar er werden bele excuses gemaakt. Maar we kwamen voor het eten en dat was er heel heel lekker. Wij komen hier zeker terug.