Turkoise - Turks specialiteitenrestaurant Eindhoven

Hoogstraat 86 5615 PS Eindhoven Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Turkoise - Turks specialiteitenrestaurant Eindhoven

Bij restaurant Turkoise maak je kennis met de echte Turkse keuken. In dit specialiteitenrestaurant is elk bord gevuld met eten dat op de Turkse manier is klaargemaakt. Vis, vlees of vegetarisch, alles altijd vers, puur en in balans. En de sfeer is ook typisch Turks is. Rijk gedecoreerd en volop kleur. Een avondje vakantie in Eindhoven, dát is uit eten gaan bij Turkoise.

Meer informatie over restaurant Turkoise - Turks specialiteitenrestaurant Eindhoven

woensdag gesloten
maandag, dinsdag, donderdag t/m zondag openingstijden keuken 17.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Turkoise - Turks specialiteitenrestaurant Eindhoven

neusvg .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was superlekker en de sfeer perfect voor een gezellig avondeten, waarschijnlijk kom ik terug! Serveersters ook heel ardig
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel !! Dit was een actie van Albert Heijn, dus nu zeker kwalteit/ prijs verhouding heel goed! Zeker voor herhaling vatbaar !!
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Met ah kortingsactie gegeten. Eten was zeer smakelijk. Jammer dat de kaart beperkt werd voor deze actie. Wel begrijpelijk, maar ik vond het keuzemenu op deze wijze geen 32,50 waard. Met de actie van ah, dus 2de menu gratis, stond het in verhouding. Het personeel is zeer vriendelijk. Zij verdienen een 10!
KarinRestaurants .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We ,mochten kiezen uit het keuzemenu.
Bij iedere gang uit 3-4 gerechten. Wij vonden het jammer dat de gerechten niet echt een Turkse signatuur hadden.
Het was lekker maar niet uitgesproken qua smaak. De rode zowel als de witte wijn waren niet erg bijzonder.
Bediening was perfect.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De eigenaar/kok Tekin ken ik al meer dan 35 jaar. Hardwerkende man met liefde voor zijn vak. Kwaliteit eten uitstekend. Voor Turkoise kwam ik ook altijd eten bij zijn andere restaurants. Zaterdag 9 september kwam ik samen met mijn vrouw om ons jubileum te vieren. Het was een erg drukke dag, binnen zat het vol en buiten zaten er zelfs behoorlijk wat klanten.
Ondanks weer een verlies in hun familie waardoor de keuken 1 persoon tekort kwam, heeft Tekin het zelf UITSTEKEND gedaan! Echt respect er voor. De dochters/ andere personeel hebben ook hard zijn best gedaan. Jullie zijn echt toppers!
Els W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening is supervriendelijk. We hadden de mix van warme voorgerechten. Dit is zoveel dat het een complete maaltijd is.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij waren hier terecht gekomen via de AH actie . We hebben ruim 3 kwartier op ons voorgerecht moeten wachten. Blijkbaar zat er een grote groep in de tuin aan het eten. Maar hier zou je op voorbereid moeten zijn. En je moet het doorgeven dat het langer kon duren. Dit werd pas bij hoofdgerecht gezegd. Dit was het enige smetje. Het eten was voor de rest erg goed. Lekker gekruid
jvcapelleveen .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
AH menu is een speciaal menu dat afwijkt van de gangbare kaart. Turks restaurant dus even wennen aan de inrichting. Eten werd snel opgediend en was (voor de betaalde 1/2 prijs ) goed.
Inga V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima gegeten. Het aangepaste keuzemenu voor de actie was niet heel uitgebreid, maar had wel vlees en vega en de gerechten waren lekker. Het was vrij druk en we moesten soms wat langer wachten op de bediening., die overigens wel eeg vriendelijk waren.
Troeteldier .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker eten, maar het duurde erg lang voor we geholpen worden doordat er een groep was. Sommige bediendes waren aardig, anderen kort aangebonden. Decor is een beetje geknutseld en bij elkaar geraapt.
elisaubide .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Alles was heel lekker. We wilden alles delen dus ze hebben het eten in grote schalen geserveerd zodat het makkelijker was voor ons om alles te proberen.
g.v.d.linden18 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Kwaliteit van de gerechten is werkelijk excellent van voorgerecht tot nagerecht. Ontvangst is erg vriendelijke. De wachttijd is flexibel naar eigen behoefte. Prijs: OK.
Soepje .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gisteren bij Turkoise gegeten met de AH restaurant actie ter gelegenheid van mijn verjaardag.
Van te voren contact gehad dat ik veganistisch eet, en dit was geen probleem (de andere gasten omnivoor en vegetarisch)
De bediening was erg vriendelijk en enthousiast, de sfeer in het restaurant gezellig en kleurrijk.
Er werd duidelijk aangegeven welke gerechten veganistisch gemaakt konden worden en er werd helemaal niet moeilijk over gedaan.
Het eten stond snel op tafel en was echt heel erg lekker!
Omdat ik jarig was kreeg ik nog een leuke sterretjes kaars bij mijn dessert, super lief!
Erg leuke avond gehad!
Hennita J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk ik mocht de tuin bezoeken om een beeld te krijgen van het hele restaurant heel erg gezellig wij gaar zeker terug
ingjo .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Lekker gegeten. Alles was goed op smaak. Leuke bediening'. Een speciaal ah menu met telkens keuze uit 3 gerechten. Inrichting is wel gedateerd.
Mijke V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Super lekker gegeten, alles vers en met zorg bereid. Bediening vriendelijk en gezellig interieur, ga er zeker nog eens terug!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De gerechten met aubergine zijn heerlijk, maar ook de vleesgerechten lekker gekruid, zacht sappig vlees met lekkere Bulgur. Toetje met sinaasappel wodka saus is een aanrader. Aardige bescheiden bediening en fijn dat je onder de pergola lang buiten kunt zitten.
Een aanrader voor een informeel dineetje met lekker verse gerechten.
Daniëlle W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Het interieur is wat oudbollig, maar vriendelijk personeel. Fijne avond gehad.
Aanrader is het hoofdgerecht met aubergine
jfverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben heel, heel, erg lekker gegeten in een sfeer van gastvrijheid en persoonlijke benadering. Het was een bijzondere ervaring. De ligging van het restaurant is heel gunstig, nabij het centrum, en er zijn voldoende parkeergelegenheden in de buurt. Een restaurant om te onthouden en zeker om naar toe terug te keren.
w.schaik3 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wij hadden gereserveerd via de AH restaurant actie werden zeer vriendelijk ontvangen. Konden kiezen uit en tafeltje binnen eten of buiten op het terras. Uiteindelijk gekozen voor het terras. Zaten onder de druivenstruiken wat leuk was.
We konden kiezen op verschillende gerechten van het 3 gangen menu. De keuze was voldoende en het eten wat wij kregen geserveerd was lekker en ruim voldoende. personeel heel vriendelijke en alles was mogelijk. Komen zeker zo een keer terug.