Tunjungan

Nieuwstraat 17 3743 BK Baarn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tunjungan

jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vandaag eten gehaald bij Tunjungan. Ruime keuze uit de gebruikelijke gerechten. Voor 2 personen nasi goreng, vlees, groenten, ei, lemper en spekkoek. Stuk voor stuk smakelijk en vers. Vriendelijke bediening. Het decor is niet sjiek maar zeker netjes en goed verzorgd. Ruime tafels en stoelen. Absoluut een aanrader in dit verder van buiten onopvallende restaurant.
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Tunjungan is opvallend goed indonesische afhaal restaurant. Als vegetariër is er voor mij ruime keus, en de kleine maaltijd is meer dan genoeg voor één persoon. Inrichting is inderdaad helemaal niet van belang - is een afhaal tent. Ruimte is wel schoon en netjes, en service is erg vriendelijk. Is altijd een traktatie als we hier een keer eten kunnen afhalen.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Ik kom hier nu al enkele jaren. Als ik naar mijn ouders (die lang in Indonesië hebben gewoond en gewerkt) in Limburg ga maak ik ze echt blij als ik eten van Tunjungan voor ons allemaal meeneem. de prijs/kwaliteitsverhouding is prima, de eigenaresse is zeer behulpzaam en dat de inrichting niet echt gezellig is vindt ik toch ook weer typisch iets uit Indonesië. Daar hebben de kleine eettentjes ook geen gezellige inrichting en vaal tl-verlichting.
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Op een zondagavond voor 6 personen eten gehaald. Het was de eerste keer dat we er kwamen en we werden heel goed geadviseerd. We hadden niet van te voren gebeld, maar dat was geen probleem om toch snel geholpen te worden. Heerlijke haspjes, zoals bv de makreel. Het is een afhaalzaak dus dat het decor niet zo hoog scoort is niet erg.
Koekiemonsters .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Beste indische eten uit het gooi! Je proeft de kwaliteit. top bediening! en een afhaaltraiteur met veel ruimte, maar niet heel gezellig, maar dat is voor afhaal ook niet nodig.
Carl K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Rijsttafel voor drie. Gezien het basispaket gelijk wat gerechtjes erbij genomen, zoals de hete makreel en een kipgerecht. Voor liefhebbers was het anders te weinig geweest. De makreel was lekker, maar een gerecht met garnalen zou ook lekker geweest zijn. De prijs/kwaliteit verhouding was goed.
Jvandergrint .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Origineel Indonesisch eten, gemaakt door mensen die met passie in de keuken aan de slag zijn, daarvoor moet je bij deze afhaalzaak zijn. Heerlijke gerechten, prima advies. Ik kom hier bijna wekelijks en iedere keer is het weer genieten. Aanrader!
Jordi P.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Iedere keer als ik geen zin heb om te koken maar mezelf wel wil trakteren op heerlijk en kwalitatief hoog eten, kom in naar Tunjungan. Met liefde legt de eigenaresse uit wat er allemaal is, en schept met liefde nog een beetje extra bij van je favoriete gerecht. Probeer vooral de huisspecialiteit pittig vlees en de sajoer lodeh, daar bega je gewoon een moord voor zo lekker. Inrichting is karig, maar het gaat hier vooral om de service en het eten, dat toch afhaal is. Een topper!!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Top niveau eten! Hier trakteer ik mijzelf regelmatig op. Het is een afhaalrestaurant dus verwacht geen knusheid. Sober, doelmatig en hygiënisch. De bediening is heel aardig en behulpzaam, ook als je nog nooit Indonesisch hebt geprobeerd. Aanrader!!
Proever1999 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Wij hadden gister heerlijk eten afgehaald bij Tunjungan. De hete sperziebointjes was echt lekker en de gele rijst ook. En aangezien wij hete eters zijn hebben wij de pittigste gerecht genomen. Ook hadden wij spekkoek gekocht wat heel lekker van smaak was. Het decor was wel een beetje kaal.