Tunes Bar

Vrijdag en Zaterdag 12:30 - 02:00

9,1
Erick29 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Sfeervolle bar, we hebben erg genoten van de lekkere drankjes en de leuke sfeer, echt de mooi plek om te borrelen, ook de bediening personeel is leuk en attent
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Leuke omgeving, lekker sfeertje. Een centrale hoge tafel voor iets grotere gezelschappen en leuke kleine tafeltjes in nisjes voor meer intiem samenzijn. Finger food collectie is behoorlijk uitgebreid en de humus, kaas en bitterballen waren in ieder geval heerlijk.
Dignitario .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Het Conservatorium hotel in Amsterdam heeft een prachtige ambiance. Ik heb me uitstekend vermaakt in de Tunes Bar met een oud collega. Deze luxe hotelbar heeft een sigaren lounge waar je kunt genieten van een drankje en een sigaar. De lounge zit een etage hoger hier kun je ontspannen roken en in rust bijpraten. Leuke bijkomstigheid van de lounge is dat je door het glas gewoon de rest van de tunes bar kunt zien. Bij andere sigarenlounges in hotels voelt de ruimte "zwaar" aan. Dat is hier niet het geval. Dit geldt eigenlijk voor heel het Conservatorium hotel door de moderne inrichting met gebruik van veel glas. Binnen roken wordt steeds lastiger maar dit is een plek waar dat op niveau kan. Voor de rest genoten van lekkere sushi en gin tonic. Later op de avond liep het vol met hippe en mooie mensen. Als je bereid bent de portemonnee te trekken kun je hier een prima avond hebben;)