Tummers

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 11:30 - 21:30

Kan beter
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Tummers

edie S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
heel veel last van lawaai in dit hotel.(geschuif met stoelen)
hoorbaar door het hele gebouw.
ik adviseer iedereen een ander hotel te kiezen.
Belle P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heel lekker gegeten. De hamburgers hebben een bijzondere rokerige smaak. Voorgerecht het plankje was erg goed. De escargots zie ik liever met een klassiek botersausje, deze saus gaf er een soort grondsmaak aan. Stoelen zitten prettig. Op het pand staat Tummers maar volgens mij heet het restaurant Perron 21. Het is tegenover het treinstation van Valkenburg. Gezellige moderne maar warme inrichting,
Henri C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Bib gourmand gegeten,
Bij ontvangst plaatsgenomen in de lobby voor een lekker aperitiefje. Helaas had het personeel meer aandacht voor andere zaken en na ruim een kwartier werd iets voorgezet wat er op zou moeten lijken. Helaas maar ok denk je dan.
Menu keuze opgenomen en wijn/ water besteld.
De ober kwam ons vriendelijk verzoeken en na de tafel te hebben gekozen werd de amuze voorgezet. Met een vergrootglas zie je 4 grijze (de kleine dus) garnalen in een sausje gepresenteerd.
Nogmaals gevraagd naar wijn ...
Zo gaat het ook verder de hele maaltijd door, de fles water word op de tafel neergezet (doe het zelf service dus)...
het eten was beslist niet verkeerd, de bediening ver onder de maat.
Dit is geen Bib waardig. De ober is liever bezig met tafels opnieuw dekken ipv de gasten te bezienen. Een signaal om 10 uur om de tent te verlaten.
Dan mag je nog eens rekenen op een leuke verrassing, alles wat je vraagt staat op de kassa, of je het krijgt of niet !!!
Bij het afrekenen komt de bazin in actie ... waar maak je jezelf toch druk over... schijnt dus comon sence te zijn.
Neen never never nooit meer.

Beste mannen van Michelin ?.. dit beschaamd de Bib
ByMR .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Bib Gourmand menu gegeten.
Qua gerechten op zich prima.
Niet fantastisch, niet slecht.
Service was niet geweldig.
Drie kwartier gewacht op ons hoofdgerecht.
Navraag gedaan, duurde het nog 20 minuten.
Personeel was wel correct / vriendelijk.
Ambiance / decor naar onze smaak wat gedateerd.
En gezelligheid maak je met elkaar, dat zat wel goed.
Aurelia T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Bij restaurant Tummers met een groep een jubileum gevierd. Aangenaam ontvangst, heerlijk gegeten en gedronken (eens een keertje niet van die kleine gerechtjes). Werd zelfs apart smaakvol kindermenu bereid. Goede, correcte bediening. Leuke attenties die als een verrassing kwamen! Dank aan de eigenaars en de personeelsleden die ervoor gezorgd hebben dat deze avond in onze herinnering blijft!
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Wij gaan mee met de vorige recensie: alsof we in een of andere time-warp terecht zijn gekomen, minimaal 30 (of misschien zelfs wel 40 jaar) terug, maar dan wel met personeel dat ondertussen wat ouder is geworden. Het eten is kundig gegaan, maar als je van wat lichter en creatiever houdt (dat doen wij toevallig) is het een stevige klus. De wijnkaart komt ook niet heel up-to-date over, maar de prijzen lijken opnieuw van enkele tientallen jarig terug, dat dan weer wel. Veel vaste klanten: allemaal reuze gezellig. Leuk om een keer gedaan te hebben, maar we plannen dit soort uitstapjes niet voor elke week.
hautbages .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Hotel Tummers, een verhaal apart. Een zaak met geschiedenis en daardoor onderscheidend. Klassieke bedienen en klassieke tafeldekking. Accepteer haar charme en ga voor de voortreffelijke kwaliteit van de menu's.
Drie gangen menu BIB gourmand met telkens twee keuzes voor nog geen 30 euro. De samenstelling wordt regelmatig aangepast. In Valkenburg vinden we nergens deze kwaliteit met deze prijsstelling.
Het restaurant ligt vlakbij het treinstation en je ziet vanuit de eetzaal de treinen komen en gaan..met een beetje fantasie ben je in Parijs ( in het klein...).
Duifje1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Op naar hotel Tummers na gehoord te hebben dat er hier door Michelin een Bib gourmand toebedeeld is.
Kwaliteit van de maaltijd is correct, maar als Michelin dit bekroont met een Bib dan hebben wij de indruk dat er in Valkenburg nog minimaal 5 restaurants minimaal en meer dit nivo bereiken.
Hartelijke en gemotiveerde bediening, echt klassiek opgeleid en zo hoort het ook in dit huis.
Goed verzorgde wijnkaart; vriendelijk geprijsd.
Porties uit de keuken zijn best ruim, daarom is de prijs/kwaliteitverhouding echt in orde.
Je eet hier in de totaalbeleveving niet echt op topnivo, maar als het iets informeler mag is dit wel een aanrader.
Overigens is de prijs van het Bib-menu echt een koopje.
Wij komen terug.
Duifje1
Els K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Heerlijk gegeten in dit restaurant. De varkenshaas was van een kwaliteit die we nog zelden vinden in Nederlandse restaurants.
Als welkom een heerlijke amuse met rivierkreeftjes. De wijn was heerlijk. Zeer vriendelijke bediening. Dit restaurant is een aanrader.