Tumi

Meer informatie over restaurant Tumi

Voordelig
Ingemeijervdweide .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Echt heerlijk gegeten ! Van voorgerecht tot en met het toetje . Erg gezellige sfeer en Superaardige bediening . Absoluut aan te bevelen . TOP ????????????????
Inge Meijer
Simon G M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Altijd goed. Klein gezellig zaakje. Terras stelt niets voor. Is slechts een zitje voor twee personen. Echt top eten. Vaak gegeten nog nooit een klacht gehad. Elders heb ik bijna altijd aanmerkingen, hier nimmer.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Een leuk en lekker restaurant in Heiloo. Wij kunnen altijd lekker buiten zitten en worden hartelijk bediend door het personeel. De kaart biedt veel variatie, evenals het maandmenu. Wij komen hier graag!
E B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Een eerste kennismaking met dit restaurant gelegen in onze woonplaats.
Via een actie voor een leuke prijs eten, waarbij je vrij van de kaart 3 gangen mocht kiezen.

Het is een gezellig ogende ruimte, niet al te groot, maar daardoor juist wat intiemer.

Bij binnenkomst moesten we even wachten voor we werden ontvangen door de gastvrouw.
Deze stond ons vriendelijk te woord en bracht ons naar de tafel.

Mijn dochtertje is op het laatste moment ook uitgenodigd mee te gaan eten en hierdoor bekeken we ook even het kindermenu. Dit vond ik persoonlijk een beetje tegenvallen, gezien bijna alles "snackbar" eten was. Gevraagd of een half volwassen gerecht ook mogelijk was, maar dit kon helaas niet. Tja een heel gerecht is veel te veel (kleine eter van 7 jaar oud) dus toch maar een kindermenu gekozen. Het bijbehorende ijsje werd overigens wel zeer goed ontvangen door dochterlief.

Wij hadden vooraf de duivelse garnalen en de Carpaccio. Garnalen mooie volle schaal, lekker op smaak. De carpaccio mooi opgediend en smaakvol. Het hoofdgerecht beide een hertenbiefstuk. Deze was jammer genoeg iets te ver gegaard, waardoor de buitenste delen droog waren. Verder goed op smaak en lekkere garnituur. Als toetje de Crème Brûlée en de Chocomousse. Deze beide waren heerlijk!!

Opvallend was wel dat die avond er 1 dame in de bediening was en 1 kok in de keuken. Soms moesten we hierdoor wat langer wachten, maar er werd duidelijk hard gewerkt door beide, dus dat was zeker niet storend.

Al met al raden wat Tumi aan en zullen wij een volgend bezoek plannen.
Femmex .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Als je een grote eter bent en niet van poespas houdt is dit het ideale restaurant.
Knus opgezet maar ze kunnen wat veranderen aan de akoestiek.
Met meerdere mensen die daar praten kan het nogal druk en gehorig zijn.
Vooraf krijg je iets van het huis, lekker. Voorgerecht empanada met o.a. gehakt, rozijn en walnoten. Klodder room erbij en je zit eigenlijk al vol. Niet bijzonder qua smaak, mag wat verfijnder.
Hoofdgerecht spare ribs en deze waren prima. Goede portie, lekkere marinade en je hoeft niet te kluiven want het valt van het bot af. Jammer dat je door het ruime voorgerecht al verzadigd ben maar voor een goede stapavond heb je dan ook wel een perfecte bodem.
Bij de gerechten een heerlijke droge witte chardonnay gedronken.
Als afsluiting een kopje koffie en met de buikjes vol weer terug naar huis.
Niet zozeer voor herhaling vatbaar maar wel makkelijk en dichtbij huis.
SJK .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Alle keren heb ik genoten bij Tumi. Het is een wat kleiner en daardoor gezellig restaurant. De gerechten zijn altijd goed en het personeel is altijd vriendelijk. De prijzen vallen ook mee en daarom is het erg leuk om hier te gaan dineren. Er is voor ieder iets wils (bij ons dan). Heb hier nog nooit op- of aanmerkingen gehad.
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Samen met drie vriendinnen (waarvan een woonachtig in Heiloo) gegeten. Eten was prima, grote porties. We waren gewaarschuwd dat de bediening er nogal wat tempo in kon hebben. Wij deden daarom rustig aan. Vooraf hadden we vier Mexicaanse voorgerechten gedeeld. Erna had ik de fajitas met garnalen. Toe deelden we twee desserts (chocomousse en cheese cake). Al met al was het prima, maar niet super bijzonder.
Nina N.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
We hebben hier al meerdere keren gegeten en het is altijd goed. Lekker eten en goede porties voor een hele schappelijke prijs.

Klein, maar gezellig restaurant. Soms door de kleine ruimte wel wat roemoerig in het restaurant. Vriendelijke personeel. Een aanrader!
Edward N.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Ben regelmatig in Tumi. Erg leuke en adequate bediening. Eten is er prima. Dit jaar is het wild konijnenbout en vorig jaar de onovertroffen Hertensukade. Prijs/kwailteitverhouding is uitstekend en in tegenstelling tot bijvoorbeeld Wildschut is het hier nooit dat je te lang hoeft te wachten. Ook als je snel even wilt eten (bijvoorbeeld alleen hoofdgerecht) is dit een prima adres. De kunst die steeds wisselt is aan de muur een welkome aanvulling op het pijpelaartje wat Tumi toch is, dat maakt het ook weer knus. En de de franse Merlot is top!
Koen E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Het maakt niet uit op welke dag je bij Tumi gaat eten, het is er altijd druk en dat is een goed teken! Reserveren is dus aan te raden.
De kaart is gevarieerd en er zijn veel Mexicaanse gerechten.
Het eten is goed: heerlijke carpaccio, een flinke Tumi-burger en enorme burrito's. Grote porties voor een zeer redelijke prijs.
Aan onze tafel was er na een voor- en hoofdgerecht geen ruimte meer voor een dessert, zó groot zijn de porties! Dit is wel enigszins jammer en wordt als zonde ervaren.
Dit neemt niet weg dat je lekker en gezellig kan eten bij Tumi in Heiloo.
Rosaake .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Wij gingen op vrijdagavond op aanraden van verschillende mensen (hotel, winkel) naar Tumi. Omdat we pas om half acht binnenstapten hadden we direct een tafeltje en daarmee hadden we mazzel, want het zat afgeladen vol.
We kregen een Mexicaanse amuse, die beslist naar meer smaakte. We kozen echter voor het weekmenu van 19,95.

Als voorafje kregen we een paprikasoep: uit de kunst. Het hoofdgerecht bestond naar keuze uit vis of vlees en wij kozen beiden voor de vis, een zeeduivel. In een woord heerlijk, maar wel met erg veel graten er in. Dat eet toch niet echt gemakkelijk.

Als dessert stond frambozenijs op de kaart. Mijn vriending houdt echter helemaal niet van ijs en was al van plan daarvan af te zien, maar mocht tegen bijbetaling van 2,50 een nagerecht uit de kaart kiezen. Ze koos en kreeg een heerlijke crème brûlée en kreeg daar toch (standaard?) een beetje vanille-ijs bij. Daar was ik goed mee: zowel de frambozen- als de vanillebolletjes smaakten prima.

De service was absoluut goed: vriendelijk en accuraat. Er is keuze uit twee soorten droge witte wijn. Mevrouw kwam steeds met de fles naar de tafel om bij te schenken, maar vroeg niets en vergiste zich nooit. We kregen beiden een groot glas water, gewoon uit de kraan.

Het restaurantje oogt niet zo gezellig aan de buitenkant, maar eenmaal binnen is het toch wel leuk. Wat smal, aan weerskanten tafeltjes tegen de muur en daartussen niet veel loopruimte. Doordat het druk was, was het ook erg lawaaiig.

Wij hebben ongeveer 60 euro betaald en vinden dit een aanrader.
Hennie11 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Lekker eten en vlotte snelle en aardige bediening.
weekmenu een aanrader kwaliteit voor weinig.
gezellige ambiance.
reserveren gewenst (is er druk ! )
meerdere malen geweest altijd waar voor je geld
hennie
RonaldBraam .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
4 september (op mijn verjaardag) hier gegeten met mijn vriendin.
De dame nam ons in ontvangst en was zeer vriendelijk en open.
Als voorgerecht de Nacho's cheese genomen. Heerlijk van smaak en gaf al aan hoe gepassioneerd de Chef het eten bereidt. Mijn vriendin had de Duivelse gamba's. Normaal verwacht je een paar verdwaalde gamba's op te moeten vissen, maar hier niet. De kom zat vol met overheerlijke gamba's.
Als hoofdgerecht nam ik de pasta met Duivelse gamba's (ik was best wel jaloers op het voorgerecht van mijn vriendin). De pasta was zelf gemaakt, en optimaal bereidt. Ook hier weer een overvloed aan gamba's, zelfs zoveel dat ik het niet op kreeg.
Mijn vriendin had als hoofdgerecht de Ossenhaas tournedos, zo groot als haar vuist. Ze bestelde het medium en kreeg het ook medium. Hij smolt op je tong, letterlijk!
Ook hier waren we meer dan tevreden over.

Doordat de borden zo goed gevuld waren, hadden we geen ruimte meer voor het dessert.
Maar, omdat ik jarig was kregen we toch nog nog een bolletje ijs met slagroom toegeschoven.
En eerlijk waar, het ijs en slagroom smaakte naar meer, maar de ruimte was er echt niet voor dus hebben we deze voor de helft moeten laten staan.

Al met al, een heerlijke culinaire avond en een tevreden afsluiter van mijn verjaardag. Complimenten aan de chef!

We komen hier snel weer terug!!
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Het is eigenlijk een beetje een vreemde combinatie: eetcafe en Mexicaans eten in een bistro-achtige setting, maar het werkt wonderbaarlijk goed. De zaak zat helemaal vol op een zondagavond, wat de sfeer goed deed.

Het eten zelf was niet enorm culinair, maar wel vers en zacht geprijsd. Lekkere wijn ook.