Tumbleweeds

6,9
7,1
Conf .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Eens maar nooit meer. Hoe je het je gasten zo onplezierig mogelijk kunt maken hebben ze hier tot in de puntjes voor elkaar. Na 3 kwartier wachten op het mandje met brood (ze waren het vergeten) verwachten wij snel het hoofdgerecht te kunnen nuttigen. Helaas moesten we daar nog een extra half uur geduld voor hebben. Zalm rauw, varkenshaas koud en de mixt vlees spies bevatten 5 smakeloze armetierige stukjes vlees. Gezien de prijs die ze hiervoor durven te vragen vraag ik mij af wat de gedachten hierachter is. Maar het ergste moest nog komen. Toen wij ons na deze teleurstelling op het dessert wilde richten werd ons verteld dat ze die niet meer konden serveren omdat er een andere groep om 09.00 uur werd verwacht. Ik heb ze vriendelijk mede gedeeld dat ze dan het hoofdgerecht iets eerder hadden kunnen serveren. Weggegaan met een flinke kater. Hier gaan wij iig nooit meer eten!!!!
Arie-van-Dobu .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Na een heerlijke strand wandeling zijn wij neer gestreken op het terras van Tumbleweeds met onze hond. We werden uiterst gast vrij ontvangen en tevens onze hond. Door de vriendelijke bediening besloten wij om hier gelijk maar een hapje te eten. De kaart verraste ons zeer vanwege de keuze in portie grote. Ik eet namelijk wat meer als mijn partner. Ik bestelde spareribs en mijn partner slibtong. Het eten was goed en kwam gezamelijk door. portie grote uitstekend. Onze hond werd voorzien van wat honde koekjes nadat dit netjes gevraagd werd door de bediening of dat mocht. Kortom een goed restaurant met vriendelijke attente bediening. Een aanrader en voor ons een restaurant waar we zeker terug gaan komen. Ik speciaal voor de snitzel die op de kaart stond. Want die zag er wel heel erg goed en lekker uit in het voorbij gaan naar de tafel achter ons. Waar de man die hem kreeg als compliment gaf aan de bediening wie bei uns zu hause.
Debby J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Wij gaan al jaren naar Texel met vakantie. Vaste prik is eten bij Tumbleweeds. Altijd lekker en in een gezellige omgeving. De bediening is top.
IlonaJ .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015

Nog nooit heb ik zo SLECHT gegeten in een restaurant! Af en toe komt het wel eens voor dat het eten iets minder goed is in een restaurant, maar het was nog nooit zo slecht dat ik er iets van heb gezegd. Tot we op 2de kerstdag bij Tumbleweeds gingen eten. De bediening was om te beginnen erg onsympathiek en leek totaal niet gemotiveerd om te werken die avond.
De carpaccio die ik bestelde zag er niet uit. Het was ook nog eens bevroren en er zaten bruine plekken in het vlees. Mijn bord werd op een onbeleefde en ietwat geïrriteerde manier weer terug gebracht naar de keuken.
De visstoofpot kwam waarschijnlijk ook uit de diepvries. Diverse soorten vis, garnalen en mosselen stond er op de menukaart. De werkelijkheid was een rood waterig sausje, dikke stukken citroen inclusief schil, 2 garnalen en ongelooflijk droge stukken vis waarna je iedere keer als je een hap nam een slok drinken moest nemen om het door te kunnen slikken. De mosselen was de kok even vergeten.
Dit ook terug gebracht naar de keuken door een inmiddels erg chagrijnige dame van de bediening. Er zou nog een schaaltje mosselen gebracht worden maar dit aanbod hebben we maar afgeslagen. Waar vervolgens heel lacherig op werd gereageerd.
Om nog niet te spreken over de verlepte groente die op ons bord lag. Verschrompelde boontjes en peultjes. Waarschijnlijk ook regelrecht uit de vriezer en snel opgewarmd.
De kok is nooit bij ons gekomen om te informeren. Er is ons ook niks van het huis aangeboden. De bediening was zichtbaar erg geïrriteerd door onze aanwezigheid. Ze zijn niet eens terug gekomen om de rest van de tafel af te ruimen.
Ik heb me nog nooit zo onwelkom gevoeld in een restaurant.
Helaas was dit ons kerst diner.
We waren bij het reserveren van een restaurant op 2de kerstdag afgegaan op de menukaart die er goed uit zag en de positieve recensies. Helaas klopte dit dus niet. Ik heb nog nooit eerder zo sterk de behoefte gehad om een recensie te schrijven als nu!
Ik zal niemand, maar dan ook niemand aanraden om bij Tumbleweeds te gaan eten!!
Dit was werkelijk de slechtste ervaring die ik ooit heb gehad in een restaurant!
Normaal gesproken reageren wij niet op recensies op het internet aangezien wij het niet gepast vinden om iets te bespreken via dit medium. Deze keer hebben onze reactie neergelegd bij de support van deze site. Hieronder hun antwoord:

Ik begrijp dat het frustrerend moet zijn om deze recensie op uw profiel te hebben staan wanneer uw kijk op de avond heel anders is dan hetgeen uw gast beschreven heeft. Voor ons is het echter onmogelijk hier stelling in te nemen, omdat wij niet bij het diner aanwezig waren en dus geen oordeel kunnen vellen. Op IENS mogen proevers hun restaurantervaring in een recensie beschrijven zoals zij deze beleefd hebben. IENS Support keurt of recensies voldoen aan onze eisen, maar kijkt daarbij alleen naar de inhoud van de recensie. Alleen wanneer wij twijfelen aan de betrouwbaarheid (is de proever wel in uw restaurant geweest) of oprechtheid (schrijft de proever uit zuivere motieven) van de recensie, of wanneer een recensie niet voldoet aan onze regels, grijpen we in en keuren we een recensie af. In dit geval is daarvan geen sprake. Ik heb de recensie daarom niet verwijderd.

Ik raad u aan om zelf te reageren op de recensie. Wanneer u reageert staat dat altijd goed naar andere gebruikers van IENS, omdat u zo laat zien dat u uw gasten en hun eventuele klachten serieus neemt. Bovendien kunt u zo uw kant van het verhaal vertellen. Voor meer informatie over deze functie verwijs ik u graag naar de volgende link: http://www.iens.nl/nieuws/reageren-op-recensies.

Ik hoop op uw begrip voor mijn besluit en vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Rosanne
Medewerker Support | IENS

Er word geen stelling genomen maar de recensie mag wel blijven staan. Wij wensen niet mee te werken aan dit internet terrorisme.

Met vriendelijke groet,

Team Tumbleweeds
Hmc D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Prima gegeten, de bediening was prima, ook om de honden werd gedacht, de pannenkoeken waren heerlijk, het broodje hamburger is een aanrader, de garnering is vers .wij komen zeker terug.
Rennie1959 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2013
Leuke entourage; beetje vol en van alles wat. Wel de uitstraling van een saloon. Leuke barkrukken met zadels. Wij waren met 2 personen en verder was het rustig, dus we kregen snel ons drankje. Het 2e drankje moest even wachten omdat de honden uitgelaten moesten worden. Die gaan blijkbaar voor de gasten. De sparerib was redelijk, maar de bijlagen erg vet. De schol uit de aanbieding was niet gaar en de remouladesaus ontbrak. Pittig geprijsd. Niet in verhouding. Leuk restaurant, maar niet een tweede keer voor ons.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Op zoek naar een plekje in de zon pendelen we Dorpsstraat enkele keren op en neer om tenslotte neer te strijken bij Tumbleweeds. Prachtig plekje in het late avondzonnetje en alles lijkt op zijn lek voor een heerlijke avond.
De eerste tegenvaller komt al bij het bestellen van de drankjes: óf je neemt een fles, óf je neemt een glas. Een half litertje huiswijn is er dus niet te krijgen. Ik ga dus maar voor het glas, want in je eentje een hele fles wegtikken is toch wel wat veel van het goede.
Gelet op de prijsstelling bij de overige restaurants steekt de menukaart van Tumbleweeds wel wat boven het gemiddelde uit. De 'plates' lijken echter wel wat meer in harmonie met de omgeving geprijsd en dus gaan we voor de kibbeling en de gebakken mosselen.
Als het opgediend wordt wederom een teleurstelling: ondanks de toch wat luxere prijsstelling wordt de mayonaise in van die plastic knijpzakjes geserveerd en het is nog van die zure fritessaus ook.
Nu blijkt dat nog de minste van de tegenvallers want de patat is meer opgewarmd dan gefrituurd. Daarbij is er een berg zout overheen gegaan waar de A1 een volle winter ijsvrij mee gehouden had kunnen worden.
De kibbeling is bleek en flets, zit geen smaak aan.
De mosselen zouden gebakken moeten zijn, maar ook hier wordt volstaan met slappe mosselen zonder enig paneersel o.i.d. Een bakje zoetzure saus en een bakje knoflook(?)saus moeten dan voor de smaak zorgen.
We nemen dan ook na het eten vlug afscheid en houden ons wat op de vlakte als men vraagt of het gesmaakt heeft. Op de een of andere manier wil je toch de discussie niet aangaan: je gaat tenslotte voor je plezier uit eten. Maar Tumbleweeds zal ons in ieder geval niet snel meer tot hun clientèle mogen rekenen...
Rruyter .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
19 mei hier gegeten met 6 personen. De maaltijden zijn flink, maar onsmakelijk. Ik heb spare-ribs terug gestuurd (veel te droog) en kreeg een schnitzel retour. Ook deze onsmakelijk (dik, vet en smakeloos). Vanwege het overige gezelschap niet nogmaals terug gestuurd. Nog een aanvulling op mijn vorige recensie. Na het opnemen van de bestelling, moesten we een dik uur wachten op het eten. Het duurde 5 minuten voordat iedereen zijn eten had. Ondertussen werden we van veel betaald drinken voorzien. EET HIER NIET!
Dream .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
2x tijdens de vakantie hier gegeten en wij kunnen alleen maar zeggen...hier komen wij vaker terug als we op Texel zijn.
Ruime lekkere porties, goede service, vriendelijk personeel.
Een aanrader.
Sergej K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2012
met mijn zoontje hier gegeten, grote porties, goed gaar, vlees prima, het doorgeven van bestellingen met een aanpassing op het gerecht komt niet over in de keuken. maar mijn zoontje vond het leuk en het eten kon er mee door, dus prima verder.