Tulsi Indian restaurant

Van Woustraat 212 1073 NA Amsterdam Nederland Kaart
31-203316403

Over het restaurant Tulsi Indian restaurant

De drukke, levendige, soms chaotische en nimmer saaie Van Woustraat in Amsterdam is een Indiaas restaurant rijker. Goed nieuws want van Indiase restaurant zijn er nooit genoeg. De kaart is gevuld met heerlijke gerechten en ook voor vegetariërs is er meer dan genoeg keuze. Dit restaurant is ontzettend geschikt voor groepen door de prachtige ruimte.

Meer informatie over restaurant Tulsi Indian restaurant

9,4

Jouw recensie over het restaurant Tulsi Indian restaurant

Shabnam S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vanavond wederom heerlijk Indiaas gegeten. Uitgebreide keuze voor vegetariërs. Enige restaurant in Amsterdam dat ook Indiase streetfood op de menukaart heeft staan. Echt een aanrader!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
O wat heb ik hier heerlijk gegeten, een fantastische combinatie van kruiden, een enorme keus aan gerechten en zo fijn dat bij elk gerecht staat vermeld wat de pittigheid van het gerecht is, van mild tot zeer pikant en spicy. Fijne behoorlijke porties ook, niet van dat benauwde. Bijzonder vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker vaker terug.
Bewy U.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Lekker weer gegeten in de beste indiaase restaurant Tulsi, heerlijk gegeten alloo papri chaat echt een aanrader. En tandoori gerechten
Echt een aanrader
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Ik heb een voorliefde voor de Indiaanse keuken, en helaas in Amsterdam al te vaak niet lekker gegeten. Maar gezien het hoge cijfer een reservering gemaakt. Dit bleek achteraf niet nodig. Het is een grote zaak met veel zitplaatsen. Een mooi interieur en vriendelijk ontvangst door de eigenaar, welke ook vertelde nog een klein restaurant in de Jordaan. Wij kozen voor een Viognier van de wijnkaart. Een aanrader zeker bij al de complexe smaken. De smaken waren zeer divers en alles was vers. Mooie authentieke smaken en geserveerd in mooi serviesgoed van V en B. Helaas dan het bestek in een mindere versie. Ook jammer dat het niet echt schoon was en de vensterbanken echt niet schoon waren. Zo ook de menukaarten die plakte. Deze was ook erg groot, helaas zou ik zeggen omdat juist deze keuken het verdiend om kleinere porties te serveren. Zodat je meerdere smaken kan proeven. De gerechten kwamen erg snel door, wij hadden voorgerecht nog niet op. Dat gaf wat haast zeg maar. Ook de bediening in prive kleding en ook keuken personeel in gewone blouse. Jammer want als ze de puntjes op de i zetten dan is het zeker een restaurant welke ik zou aanraden. Redelijke prijs kwaliteit verhouding. Ik ga er zeker nog een keer terug.
anpasu .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Fantastische kaart. Door gebruik van heerlijke kruiden, heeftieder gerecht zijn eigen smaak. Vooral heel veel met elkaar delen! De porties zijn zeer ruim.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was attent. Geen gezeur toe wij om een glad water vroegen. Ik zag veel Indiërs ook hier eten dus dat is altijd een goed teken. Hun knoflooknan is heerlijk! Kom zeker terug
Femke N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Echt een aanrader! Het eten is heerlijk en de medewerkers heel erg vriendelijk. De lekkerste naan die ik ooit heb gegeten.
Harmeet A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een hele goede restaurant je geniet van elke gerecht dat aangeboden wordt. letterlijk alle gerechte zijn van hoge kwaliteit en heerlijk. De service is uitstekend je wordt meteen geholpen door de werknemers en zijn zeer vriendelijk. Het restaurant zit op een mooie omgeving en is makkelijk bereikbaar voor iedereen
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Een prima Indiaas restaurant waar we een heerlijke curry aten die plezierig werd geserveerd
Clark B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker eten en het personeel behuplzaam

Lekker eten en het personeel is erg vriendelijk. Presentatie over eten is geweldig! Mooi modern interieur. Ik zou zeker terug gaan voor een heerlijk indiaas eten.
lani L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Eten was goed maar niet echt fantastisch
Joep S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Laatst heb ik met mijn collega's bij dit restaurant gegeten. Heerlijk authentiek Indiaas eten voor een goede prijs. De bediening was vriendelijk en het restaurant was mooi ingericht. Ik kom hier zeker terug!
Casper B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een vriendelijke sfeer, het eten was erg lekker
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Eten was heerlijk
Marty H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten.Authenties Indiaas.Vriendelijk personeel .Heerlijke huiswijn.Een aanrader!Ik kom zeker terug
Gokhan T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Bediening was netjes goed. Restaurant heeft een mooie inrichting.
Wij vonden het eten teleurstellend vanwege dat in alles teveel kruiden inzat en vooral ook koriander en anijs!!
Roy P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Na het lezen na al deze goeie reviews, zelf besloten om deze indiaase restaurant te bezoeken. Ik moet zeggen, het was totaal niet wat er staat in al deze reviews. Het was erg druk en daardoor moesten we lang wachten. We begonnen met een voorgerecht. Ik vond die een beetje droog en sausjes waren ook niet erg goed van smaak. Ik vond het zelf te donker binnen en de kleuren waren ook nogal donker waardoor het niet erg aantrekkelijk was verder vond ik het hoofdgerecht ook niks bijzonders. Het had weinig indiaase smaak. Kortom een grote teleurstelling.
Kitta S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk eten zoals altijd de alo tikki en pani puri verrukkelijk net als in india. De sfeer is echt modern met een vriendlijke service. Een echte aanrader proberen waard
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij zijn een Amsterdams stel van een jaar of 35 en wilden eerst even aanschuiven bij de Pekelharing. Daar was het vol en toen bedachten we dat we wel zin hadden in Indiaas. We bestellen weleens bij Namaste India (ook op de Van Woustraat) maar fietsen elke dag ook langs Tulsi en toen we de recensies op Iens zagen (een 9,1!!) dachten we , dat wordt smullen. De zaak zat ook helemaal vol met Indiers waarvan we juist dachten dat dat een goed teken! was. Nou dat viel even tegen.

We werden vriendelijk ontvangen en bestelden een drie-gangen menu. Als voorgerecht kregen we Chicken Tikka en twee samosas. Toen als hoofd Butter Chicken en Chicken Jalfrezi en Dal Makhni.
Bij de dipsausjes en de papadums begon de eerste twijfel al toe te slaan.. die sausjes waren best lekker, maar ik merkte al direct een groot verschil met de sausjes van Namaste.

De Samosa's waren vrij saai.. eentonig.. weinig smaak.. niks bijzonders. De Chicken Tikka waren gewoon grote brokken kip op een bordje die ook niet bijster veel smaak hadden.

Het hoofdgerecht begon met een hap van de Dal Mahkni.. we hoopten dat dit het goed ging maken en we nu echt gingen smullen, maar gelijk merkten we.. ook dit was redelijk saai, en dat gold eigenlijk voor alle andere gerechten ook. Waar we thuis echt een soort smaakexplosie ondergingen en ons echt in India waanden zaten we nu gewoon 'te eten' in plaats van te genieten. Het eten is dus totaal niet vies, maar als we aan elkaar vroegen wat vind je ervan dan was het antwoord : "ja gaat wel." Het is niet iets waar je voor uit eten gaat.
Ook de presentatie mag aan gewerkt worden. De sla die we erbij kregen was een bordje dun gesneden slareepjes met 4 plakken komkommer op een rijtje en 4 plakken tomaten op een rijtje. Een beetje wat je tegenkomt in een toeristenrestaurant in een slechte badplaats in Spanje.

We waren wel enigszins teleurgesteld en vooral erg verrast dat de ervaring zo haaks stond op de recensies van Iens. Een 9,1? Ik begrijp niet hoe deze recensies zo hoog zijn, begin ook erg te twijfelen aan de echtheid ervan of de doelgroep heeft gewoon een totaal andere smaak.

Verder om wat positiever af te sluiten waren de mensen heel vriendelijk en kregen we alles wat niet op was mee naar huis zonder probleem. Maar wat ons betreft.. als je in de Van Wou lekker India's wil eten kan je beter naar Namaste India gaan.
Aviva H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk eten, bediening erg vriendelijk en doet erg zijn best. Geen restaurant voor een snelle hap maar daar is de kwaliteit ook naar.