Tulsi Indian restaurant

Van Woustraat 212 1073 NA Amsterdam Nederland Kaart
31-203316403

Over het restaurant Tulsi Indian restaurant

De drukke, levendige, soms chaotische en nimmer saaie Van Woustraat in Amsterdam is een Indiaas restaurant rijker. Goed nieuws want van Indiase restaurant zijn er nooit genoeg. De kaart is gevuld met heerlijke gerechten en ook voor vegetariërs is er meer dan genoeg keuze. Dit restaurant is ontzettend geschikt voor groepen door de prachtige ruimte.

Meer informatie over restaurant Tulsi Indian restaurant

• Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Very nice restaurant
Shiva M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Indian restaurant Tulsi : lekker eten ( Tandoori kip, Butter chicken en de Tikka Masala is een aanrader). Goeie bediening en vriendelijk personeel.
Hamed A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
????
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Het restaurant was afgeladen vol op deze zaterdagavond. Altijd een goed teken zeker als daar ook veel mensen uit India bij zitten. We moesten wat lang op onze eerste gerechtjes wachten, maar daarna liep het prima. Alle gerechten waren lekker, en we hebben veel kunnen proeven omdat we met vier mensen acht verschillende dingen besteld hadden. Het was allemaal lekker. Het eten zelf is niet heel prijzig, maar alles bij elkaar ben je toch zo 40 euro per persoon kwijt. Daar moet je wel rekening mee houden.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Top
Paolo M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
2e kerstdag hier gegeten. Het was druk, maar de bediening was vriendelijk en het eten zeer lekker.
Shanti C.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Leuk ingericht en veelzijdig menu. Aan het begin van de avond vrijwilig rustig maar later aardig druk vanwege de kerst. Het personeel wist hier goed mee om te gaan.
Rekha K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Blijft voor ons een van de beste!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Jammer dat zo weinig personeelsleden Nederlands spreken. Ik weet dat Amsterdam steeds meer 'verengelst' maar toch h blijft het vreemd om in de stad waar ik geboren ben in een andere taal aangesproken te worden. Maar, het eten was werkelijk heerlijk.
Justine K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Normaal gesproken zit ik altijd te smullen bij een Indiaas restaurant, alles wat op tafel verschijnt is altijd heerlijk. Na de positieve recensies gelezen te hebben, verwachtte ik eenzelfde avond tegemoet te gaan. Maar helaas vielen me de gerechten heel erg tegen. Misschien hebben we een verkeerde keuze gemaakt, maar het voorgerecht van mijn vriend (nummer 6) vonden we allebei echt niet lekker. De tandoori mixed grill met o.a. sheesh kebab, viel heel erg tegen. Echt alleen maar vlees, zonder sausjes e.d. Van de twee groenten bijgerechten, was degene met spinazie van goede kwaliteit maar de andere met doperwten en aardappel smaakte ook niet erg lekker. Gezien de recensies en het publiek (veel Indiase mensen) hebben we misschien gewoon net pech gehad.
Mickel T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Tulsi blijft een verrassende plek om te eten. We moesten deze x wat langer wachten omdat 1 van ons een pittig gerecht in een wat mildere vorm wilde hebben. Deze variant was buitengewoon geslaagd! De lamsgerechten in dit restaurant zijn in alle gradaties erg lekker te noemen dus als je van pittig houdt, de lams Vindaloo is een aanrader, voor minder pittig is de lams Balti een winnaar.
Maya D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Weinig aandacht voor onze tafel. Eten was te pittig. Gerecht voor mijn kind ging 2 keer fout. Moest het zelf opeten. Ook veel suiker in bepaalde gerechten.
Aviva H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
lekker & gezellig
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Onlangs voor de tweede keer geweest, een paar maanden na de eerste, en Tulsi bleek intussen de trekpleister die het verdient te zijn. Bomvol, maar heel veel Indiase gasten. Het eten was opnieuw voortreffelijk en de bediening was ondanks de drukte snel en vriendelijk. Wie niet van een levendige en soms best rumoerige sfeer houdt (er zitten veel complete families), moet nog maar eens nadenken of Tulsi een goede keus is. Maar voor alle anderen: aanrader!
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Wederom prima gegeten. Curries die net weer even anders smaken dan bij andere indiase restaurants. Heel prettige sfeer en zeer attente bediening. Blijft een aanrader!
Pascall M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De eerste keer en zeker niet de laatste keer! Netjes ingerecht restaurant, zeer vriendelijke bediening en ontzettend lekker gegeten! Aanrader dus.
A B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk eten vlotte bediening, fijne avond gehad!