Tulsi Indian restaurant

Van Woustraat 212 1073 NA Amsterdam Nederland Kaart
31-203316403

Over het restaurant Tulsi Indian restaurant

De drukke, levendige, soms chaotische en nimmer saaie Van Woustraat in Amsterdam is een Indiaas restaurant rijker. Goed nieuws want van Indiase restaurant zijn er nooit genoeg. De kaart is gevuld met heerlijke gerechten en ook voor vegetariërs is er meer dan genoeg keuze. Dit restaurant is ontzettend geschikt voor groepen door de prachtige ruimte.

Meer informatie over restaurant Tulsi Indian restaurant

9,4

Jouw recensie over het restaurant Tulsi Indian restaurant

Raisa K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Aardig en behulpzaam personeel, eten was erg lekker. We hebben genoten. Na afloop kregen we nog een indiaas shotje en zelfs die smaakte goed! Bedankt voor de leuke avond.
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Eten was echt heerlijk gied gekruid bedinging vriendelijk somige engels sprekend geen probleem.
Sharon O.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk eten maarrrrrrrr het had iets pittiger nog gemogen. De bediening gaf aan dat, mits tijdig aangegeven, men iets nieuws kan maken. Tulsi is een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
Erik C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het is ons er goed bevallen. Hele opgewekte en vriendelijke bediening! Niet opdringerig.
Smaakte allemaal goed. (we hadden verschillende gerechten) Er leken heel wat Indiase mensen te eten. Dat lijkt me een goed teken.
Nicola M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
All good!
rein S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
zeer lekker
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst, enorm attente bediening en een uitgebreide menu- en wijnkaart. Fantastisch gegeten! Echt een aanrader.
Raj M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten en in 1 woord de beste Indiase restaurant van Amsterdam. Superservice en superlekker eten en kom er graag
Simmi K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Hets mijn favoriet restaurant
Esmee S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Erg lekker gegeten in een leuk restaurant!
Agnes K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij Tulsi, fijne service en aardige mensen. Echter ik voelde me een beetje bekocht door hun speciale menu dat duurder was als je alles los had besteld. Werd echter afgeraden omdat je dan moest wachten. Dit was het enige minpunt.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Goede prijs/kwaliteit-verhouding en vriendelijke bediening
Familie R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Vandaag heb ik hier samen met mijn familie de verjaardag van mijn zus gevierd. We waren met een groep van 7 volwassenen, kind van 4 en een baby.
Er werd een babystoeltje gehaald voor de kleine en de kinderwagen werd meegenomen. Jassen werden vriendelijk aangenomen en weggehangen. Vooraf heb ik bij de reservering online gemeld over de allergieën die 2 mensen hadden. Bij aankomst gaven ze aan dat ze volledig op de hoogte waren en we ons geen zorgen hoefden te maken. En dat was ook zo. Gerechten konden terplekke erop aangepast worden. Dat was heel fijn! Al het eten dat is gegeten was superlekker! Op tafel kwam mixed grill, balti, tikka massala, kip tandoori, madras en butter chicken.We hebben echt heerlijk genoten.

Bediening was erg vriendelijk, behulpzaam en kindvriendelijk. Zelfs mijn baby van 7 maanden heeft gezellig aan tafel meegegeten, zijn eten (die ik van huis had meegenomen) werd door de keuken au bain Marie opgewarmd, helemaal top dus! En er is een omleedkussen aanwezig in het damestoilet, ook erg handig! ;)
Aan het einde van de avond kwamen ze met een ijsdeasert voor de jarige met sterretjes vuurwerk waarbij we natuurlijk met iedereen voor haar hebben gezongen! Een zeer geslaagde avond en we komen zeker terug! ????????
Mickel T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Heerlijk gegeten en genoten van mijn lamsgerecht. Tulsi is een echte aanrader voor de liefhebber van authentiek Indiaas eten.
Thomas W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
eten goed maar rommelige en lange bediening en wachttijd
Francois V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Top restaurant. Erg aangenaam personeel.
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Fijne atmosfeer en zeer klantgerichte bediening.
Floris A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Hadden een leuk plekje aan het raam. Eten was prima, ook qua hoeveelheid. Erg servicegericht, alleen soms beetje rommelig; bestelling doorgegeven en twee minuten later kwam iemand vragen of we al besteld hadden. Met z'n tweeën gegeten voor zo'n 50 euro.
CarmenJ J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het eten was erg lekker. Vriendelijke bediening.
Bewy U.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten in 1 van de top restaurants in Amsterdam, eten was zoals altijd weer heerlijk, we hebben zitten genieten van de aloo tikki en de verrukkelijke tandoori Mix Grill. Service is zeer vriendelijk