Tulsi Indian restaurant

Van Woustraat 212 1073 NA Amsterdam Nederland Kaart
31-203316403

Over het restaurant Tulsi Indian restaurant

De drukke, levendige, soms chaotische en nimmer saaie Van Woustraat in Amsterdam is een Indiaas restaurant rijker. Goed nieuws want van Indiase restaurant zijn er nooit genoeg. De kaart is gevuld met heerlijke gerechten en ook voor vegetariërs is er meer dan genoeg keuze. Dit restaurant is ontzettend geschikt voor groepen door de prachtige ruimte.

Meer informatie over restaurant Tulsi Indian restaurant

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Engels gesproken
Uitmuntend
9,3
Wieke F.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Erg lekker eten. Vriendelijke bediening.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bedienend personeel was buitengewoon kundig, gastvrij en behulpzaam. Het restaurant is keurig ingericht en bevindt zich in een van de leukste straten van de stad. Het is goed te merken dat het restaurant is goedgekeurd door Indiërs die in Nederland leven. De muziek is ook geheel in stijl, wat misschien niet aan iedereen besteed is. Leuk detail is dat er gerechtjes op de kaart staan die in India veel op straat verkocht worden. Zo kun je de echte smaak van India proeven zonder buikkrampen op te lopen. Het eten was prima bereid.
Raúl O.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wat heb ik heerlijk gegeten bij Tulsi. Dat geldt zowel voor het voor-, hoofd- als voor het nagerecht. Het interieur is bovendien smaakvol ingericht en de bediening is vriendelijk. Simpelweg top!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De geur en hartelijke verwelkoming bij binnenkomst waren veelbelovend, net als het voorgerecht. Daarna stortte het als een kaartenhuis in. Generiek hoofdgerecht alsof het uit een pakje kwam en een ijs als nagerecht met een hele vreemde textuur. Alles bij elkaar zwaar teleurstellend en niet in verhouding met de prijs.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Te lange wachttijd, gerechten niet bijzonder en beetje smoezelige inrichting.
Geen aanrader helaas.
Donati .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Een nogal teleurstellende ervaring. Eerst een uur moeten wachten op onze gerechten. Vervolgens geconstateerd dat dit niet echt het wachten waard was. Gerechten waren middelmatig. Bediening was vriendelijk, maar heeft de zaken niet onder controle.
Cees O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het eten was het wachten meer dan waard. Het restaurant zat vol en je voelde de logistieke spanning. Daarom grote complimenten voor het personeel die erg vriendelijk bleef.
Gideon G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Goed eten maar een enorm lange wachttijd tussen de gangen in ! 1 uur na het voorgerecht kwam het hoofdgerecht na herhaaldelijk vragen
Isabelle R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Super locatie.echt een aanrader!!!!!!de restaurant was vanavond vol..ik begrijp waarrom..super lekker..chapeau aan de chefs en de team
L. R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Vanwege de hoge cijfers voor Tulsi gekozen voor een verjaardagsetentje in kleine kring. Wellicht waren de cijfers niet betrouwbaar (ik had al gezien dat er veel tienen waren gegeven zonder enige motivatie) want het eten kon ons niet geheel overtuigen.
Het was absoluut niet slecht maar ook niet beter dan andere goede Indiase restaurants met een lager Iens-cijfer. Veel werd echter goed gemaakt door de fijne stoelen, aanvaardbare prijzen en zeer prettige bediening.
taimur M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het was heerlijk eten we zijn zeer vriendelijk ontvangen en het eten werd heel mooi opgeserveerd in heel mooi sevies
Service was heel vriendelijk
Smullend
Annemaria B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
gezellig restaurant met goed eten
we hebben gegeten met een groep van 12 man
service was aardig en snel
eten was verrukkelijk iedereen was er van weg
top
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ik heb heerlijk gegeten. Het is echt een aanrader. Iedereen is heel vriendelijk en de service is perfect. Prijs kwaliteit verhouding is echt top. Je betaald niet te veel en binnen 20 minuten staat je eten op tafel. Echt super
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Ik heb heerlijk gegeten. De bediening was super echt heel vriendelijk en de service perfect. Prijs kwaliteit verhouding is echt top. Je bestelling binnen 20 minuten geserveerd. Ik raad het iedereen aan.
eviel M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
we zijn blij om dit restaurant te hebben ontdekt
super tent met heerlijk eten
Khawer M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker gegeten at tulsi
Warm welcome met een top service
Eten is altijd van top kwaliteit mijn favorite is de mixed grill
Echt een aanrader
Kitta S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gezellig restaurant met heerlijk eten de beste indiaase keuken in amsterdam
Een postieve ervaring
Edwin Taree V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Mooi restuarant, eten is lekker, bediening slecht: te weinig personeel. en niet alert. Aan de prijzige kant. Leuke avond gehad, maar niet mijn favoriet.
steef K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
bij all onze bezoeken constante kwaliteit
vriendelijke bediening erg behulpzaam met het proberen van nieuwe gerechten
binnen kort lekker op de terras in nog in vernieuwing kregen we door van bediening
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het eten was echt zeer goed, bovengemiddelde kwaliteit en smaken. Bediening vriendelijk maar te weinig personeel voor zoveel mensen. Daardoor is de bediening niet heel erg vlot.
Interieur is erg verzorgd en netjes. Het restaurant is erg groot dat maakt het wat minder knus. Maar al met al een aanrader om hier toch echt een keer te gaan eten omdat het eten zo goed is.