Tulsi Indian restaurant

Van Woustraat 212 1073 NA Amsterdam Nederland Kaart
31-203316403

Over het restaurant Tulsi Indian restaurant

De drukke, levendige, soms chaotische en nimmer saaie Van Woustraat in Amsterdam is een Indiaas restaurant rijker. Goed nieuws want van Indiase restaurant zijn er nooit genoeg. De kaart is gevuld met heerlijke gerechten en ook voor vegetariërs is er meer dan genoeg keuze. Dit restaurant is ontzettend geschikt voor groepen door de prachtige ruimte.

Meer informatie over restaurant Tulsi Indian restaurant

steef K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het eten was echt zeer goed, bovengemiddelde kwaliteit en smaken. Bediening vriendelijk maar te weinig personeel voor zoveel mensen. Daardoor is de bediening niet heel erg vlot.
Interieur is erg verzorgd en netjes. Het restaurant is erg groot dat maakt het wat minder knus. Maar al met al een aanrader om hier toch echt een keer te gaan eten omdat het eten zo goed is.
Bolle100 B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wij moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht. Het was ook druk, maar toch...... De meeste gerechten waren lekker maar de Goan vis curry was erg zuur van smaak. Die hebben we niet gegeten en toen wij er iets over zeiden, was het enige commentaar: we geven het door en volgende keer beter. Ik geloof dus niet dat er een volgende keer komt.
Wouter R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige atmosfeer.
Ragmeet G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekkerste Indiaase gerechten ooit gegeten in Netherland
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker eten, aardige mensen! Af en toe beetje lang wachten...
G F.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Heerlijk gegeten alles vers bereid met verse ingredienten. Geen zware curries en smaken mooi in balans. Moesten best lang wachten op het eten ondanks dat het niet druk was. Maar het was het wachten waard.
Sharon C.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Authentieke Indiase gerechten. Goede adviezen van kundige bediening. Erg mooi en sfeervol interieur. Aanrader!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Op zaterdagavond samen met een vriendin hier gegeten. Heel vriendelijke bediening, heerlijk eten, leuke ambiance. We zaten nogal diep met elkaar in gesprek, waardoor we niet door hadden dat we als enige overbleven. De bediening liet ons echt volledig ongestoord. Top avond!
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk eten, goede bediening en een leuke locatie. Wat betreft Indiase restaurants mijn nummer 1!
Vincent P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Ik vond het echt geweldig lekker. Duidelijk dat de kok écht aandacht besteed aan de kwaliteit van het eten. Als je niet van Indiaas houdt dan moet je hier een keertje gaan eten. Prijs kwaliteit ook goed op orde. Het personeel was ook ontzettend vriendelijk. Een aanrader dus!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
puur en lekker eten! mooie zit en gastvrije medewerkers. Aanrader!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Hherlijk gegeten! 3-gangen menu besteld. Verse curry, vers naan brood, vlees goed bereid en goede hoeveelheid. Verder erg vriendelijk personeel!
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker eten maar duurde wel lang voordat het kwam en de inrichting "werkt" op een of andere manier niet bij ons, iets te donker en afstandelijk. Verschrikkelijk woord om te gebruiken want wat doe je als restaurateur hier aan maar het woord "gezellig" kwam niet over onze lippen. Prima tent, daar niet van, maar ik zou zeggen: ietsjes sneller, en de inrichting ietwat veranderen zodat het "warmer" en lichter is.
hettie F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, een aanrader!
Jerry B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
mijn verjaardag gevierd bij tulsi indiaas
bediening was super vriendelijk ik heb een fijne verjaardag gehad dank zei tulsi
mijn gasten waren echt onder de indruk van dit restaurant met super lekker eten en heerlijke nagerechten
goede tent echt aanrader
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
ik ben naar tulsi gegaan vanwege alle goede recensies ik ben een lief hebber van indiaase eten.
wat een super restaurant de mixed grill het vlees melt in je mond, daarnaast een zwarte kikkererwten curry heerlijk
tulsi is vanaf nu mijn vaste plek voor indiaas
Gerwin F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening, hele ruime kaart
erwin J.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Super lekker gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Rustige sfeer ; lekker om bij te kletsen.