Tulsi Indian restaurant

Van Woustraat 212 1073 NA Amsterdam Nederland Kaart
31-203316403

Over het restaurant Tulsi Indian restaurant

De drukke, levendige, soms chaotische en nimmer saaie Van Woustraat in Amsterdam is een Indiaas restaurant rijker. Goed nieuws want van Indiase restaurant zijn er nooit genoeg. De kaart is gevuld met heerlijke gerechten en ook voor vegetariërs is er meer dan genoeg keuze. Dit restaurant is ontzettend geschikt voor groepen door de prachtige ruimte.

Meer informatie over restaurant Tulsi Indian restaurant

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Engels gesproken
Uitmuntend
9,3
Gokhan T.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Bediening was netjes goed. Restaurant heeft een mooie inrichting.
Wij vonden het eten teleurstellend vanwege dat in alles teveel kruiden inzat en vooral ook koriander en anijs!!
Roy P.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Na het lezen na al deze goeie reviews, zelf besloten om deze indiaase restaurant te bezoeken. Ik moet zeggen, het was totaal niet wat er staat in al deze reviews. Het was erg druk en daardoor moesten we lang wachten. We begonnen met een voorgerecht. Ik vond die een beetje droog en sausjes waren ook niet erg goed van smaak. Ik vond het zelf te donker binnen en de kleuren waren ook nogal donker waardoor het niet erg aantrekkelijk was verder vond ik het hoofdgerecht ook niks bijzonders. Het had weinig indiaase smaak. Kortom een grote teleurstelling.
Kitta S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk eten zoals altijd de alo tikki en pani puri verrukkelijk net als in india. De sfeer is echt modern met een vriendlijke service. Een echte aanrader proberen waard
wel-of-niet-lekker .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij zijn een Amsterdams stel van een jaar of 35 en wilden eerst even aanschuiven bij de Pekelharing. Daar was het vol en toen bedachten we dat we wel zin hadden in Indiaas. We bestellen weleens bij Namaste India (ook op de Van Woustraat) maar fietsen elke dag ook langs Tulsi en toen we de recensies op Iens zagen (een 9,1!!) dachten we , dat wordt smullen. De zaak zat ook helemaal vol met Indiers waarvan we juist dachten dat dat een goed teken! was. Nou dat viel even tegen.

We werden vriendelijk ontvangen en bestelden een drie-gangen menu. Als voorgerecht kregen we Chicken Tikka en twee samosas. Toen als hoofd Butter Chicken en Chicken Jalfrezi en Dal Makhni.
Bij de dipsausjes en de papadums begon de eerste twijfel al toe te slaan.. die sausjes waren best lekker, maar ik merkte al direct een groot verschil met de sausjes van Namaste.

De Samosa's waren vrij saai.. eentonig.. weinig smaak.. niks bijzonders. De Chicken Tikka waren gewoon grote brokken kip op een bordje die ook niet bijster veel smaak hadden.

Het hoofdgerecht begon met een hap van de Dal Mahkni.. we hoopten dat dit het goed ging maken en we nu echt gingen smullen, maar gelijk merkten we.. ook dit was redelijk saai, en dat gold eigenlijk voor alle andere gerechten ook. Waar we thuis echt een soort smaakexplosie ondergingen en ons echt in India waanden zaten we nu gewoon 'te eten' in plaats van te genieten. Het eten is dus totaal niet vies, maar als we aan elkaar vroegen wat vind je ervan dan was het antwoord : "ja gaat wel." Het is niet iets waar je voor uit eten gaat.
Ook de presentatie mag aan gewerkt worden. De sla die we erbij kregen was een bordje dun gesneden slareepjes met 4 plakken komkommer op een rijtje en 4 plakken tomaten op een rijtje. Een beetje wat je tegenkomt in een toeristenrestaurant in een slechte badplaats in Spanje.

We waren wel enigszins teleurgesteld en vooral erg verrast dat de ervaring zo haaks stond op de recensies van Iens. Een 9,1? Ik begrijp niet hoe deze recensies zo hoog zijn, begin ook erg te twijfelen aan de echtheid ervan of de doelgroep heeft gewoon een totaal andere smaak.

Verder om wat positiever af te sluiten waren de mensen heel vriendelijk en kregen we alles wat niet op was mee naar huis zonder probleem. Maar wat ons betreft.. als je in de Van Wou lekker India's wil eten kan je beter naar Namaste India gaan.
Aviva H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk eten, bediening erg vriendelijk en doet erg zijn best. Geen restaurant voor een snelle hap maar daar is de kwaliteit ook naar.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk eten. Prima bediening. Het restaurant is geschikt voor grote groepen. Het duurde wat lang voor het eten kwam maar we waren met een grote groep op vrijdagavond.
danny D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Na al die recencies op Iens.nl besloten wij ook deze restaurant te bezoeken.Dit was echt een teleurstelling.
Het eten is flauw,in elk geval niet beter dan de restaurants in het centrum. Ik snap niet vanwaar de recencies op iens komen.De bediening loopt gewoon als een kip door elkaar.
Voor ons nooit een 2e keer
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wat een fijne plek om te genieten van fijne Indiase gerechten. Excellente service, goed bereikbaar, gezellig, zeer goed eten. Aanrader!
Glenn G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heel lekker en veel aandacht of alles naar wens is. Naan heellekker en vers en Samosa lekker pittig.
Neetu M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Tweede keer gegeten tulsi is de beste indiaase keuken in Amsterdam
Kurty K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Top kwaliteit !! Top service !!!
We hebben daar gegeten en het is echt authentiek . Zo persoonlijk als ze daar zijn . Zijn ze nergens
Ashna M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Delicious food.
Bewy U.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten, eten zoals altijd verrukkelijk, wat een kwaliteit, zo vers en smaakvol. Terrasje was gezellig lekker vol , en gezellig. Top service en zeer vriendelijk.
Alloo Tikki is een aanrader.
Koen P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
hier gegeten met 5 vrienden en ik had de butter chicken en garlic naan, het eten was echt super. voor mij de lekkerste Butterchicken die ik ook gehad heb. ook de rest vond het eten wat ze hadden zeer goed. mixed grill en de linzen curry. service was super vriendelijk en altijd simpel om iemand aan de tafel te krijgen als je iets wou bestellen. ook kwam de bediening vaak genoeg zelf langs om te kijken of alles naar wens was. al met al een super restaurant en ik zal hier zeker vaker komen.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijke gerechten
Krishna K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
yvdhdbdnzuhsndudkskbdudkdbhxhsbzhxhdjdhduhdjdxuurkrifjshwyifndusidjnruxjdnfudjdhdujdhduhdhdyuddhdhdhhhhdhdhhdhdjdjjdhdhhsbsgg
Eefje S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Wat een heerlijk restaurant! Het eten was goed, de bediening erg vriendelijk. Goede locatie en erg meedenkend met mijn allergieën. Ga er graag nog een keer eten!
Wieke F.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Erg lekker eten. Vriendelijke bediening.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bedienend personeel was buitengewoon kundig, gastvrij en behulpzaam. Het restaurant is keurig ingericht en bevindt zich in een van de leukste straten van de stad. Het is goed te merken dat het restaurant is goedgekeurd door Indiërs die in Nederland leven. De muziek is ook geheel in stijl, wat misschien niet aan iedereen besteed is. Leuk detail is dat er gerechtjes op de kaart staan die in India veel op straat verkocht worden. Zo kun je de echte smaak van India proeven zonder buikkrampen op te lopen. Het eten was prima bereid.
Raúl O.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wat heb ik heerlijk gegeten bij Tulsi. Dat geldt zowel voor het voor-, hoofd- als voor het nagerecht. Het interieur is bovendien smaakvol ingericht en de bediening is vriendelijk. Simpelweg top!