Tulsi Indian restaurant

Van Woustraat 212 1073 NA Amsterdam Nederland Kaart
31-203316403

Over het restaurant Tulsi Indian restaurant

De drukke, levendige, soms chaotische en nimmer saaie Van Woustraat in Amsterdam is een Indiaas restaurant rijker. Goed nieuws want van Indiase restaurant zijn er nooit genoeg. De kaart is gevuld met heerlijke gerechten en ook voor vegetariërs is er meer dan genoeg keuze. Dit restaurant is ontzettend geschikt voor groepen door de prachtige ruimte.

Meer informatie over restaurant Tulsi Indian restaurant

9,4

Jouw recensie over het restaurant Tulsi Indian restaurant

Bewy U.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten in 1 van de top restaurants in Amsterdam, eten was zoals altijd weer heerlijk, we hebben zitten genieten van de aloo tikki en de verrukkelijke tandoori Mix Grill. Service is zeer vriendelijk
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en entourage, aanrader!
Chiel V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer ruim Indiaas restaurant met moderne inrichting. Onze verwachtingen waren niet erg hoog, aangezien het restaurant om 18:00 u nog helemaal leeg was. Daar kwam echter al snel verandering in en rond 19:30 waren bijna alle tafeltjes bezet. Heerlijke gerechten: smaakvolle samosa's, mooie hoofdgerechten, knapperig naanbrood en goede wijn. De bediening is vriendelijk, maar kwam wel erg vaak vragen of alles naar wens was.
Rashidi N.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Lekker gegeten en attente personeel.

De Pani puri is een aanrader voor degenen die van een pittige start houden. Als afsluiter is de kulfi onmisbaar. Wij zullen zeker terug komen om van andere gerechten te proeven!
Mickel T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Tulsi is slechts 10 maanden open, maar het is op zijn minst één van de beste Indiase restaurants in Amsterdam. Men heeft een goede gevarieerde kaart voor vegetariërs en vleeseters en de Lassis zijn super. Echt een aanrader van mensen die van goed Indiaas eten houden.
Alois R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goede bediening, prettige ruimte. Het eten kan veel beter.
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heb super lekker gegeten daar en de service was ook goed. Mooie zaak om te zien. Denk dat Tulsi de beste restaurant is van oost en omstreken.
Elise T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Super restaurant, kleine maar erg goede menukaart met toch wel veel diversiteit. Bediening is vriendelijk en er heerst een gemoedelijk sfeer
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie tent en hele vriendelijke bediening. Ik kom zeker terug!
Kitta S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Top ???????? constante kwaliteit
Top avond gehad
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Echt heerlijk gegeten. Alles heel vers en lekker geurend. Grote porties. De bediening was vriendelijk en attent. Het restaurant was groot, maar ondanks dat niet onpersoonlijk. Het was mooi ingericht. Chique, maar niet zo dat wij ons niet thuis of welkom voelden.
netty R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer. We komen nog eens terug.
petra S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vanavond hier heerlijk gegeten! Momenteel wat ons betreft de beste. Heerlijk puur eten, goed van smaak zoals het hoort te zijn.
Shabnam S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vanavond wederom heerlijk Indiaas gegeten. Uitgebreide keuze voor vegetariërs. Enige restaurant in Amsterdam dat ook Indiase streetfood op de menukaart heeft staan. Echt een aanrader!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
O wat heb ik hier heerlijk gegeten, een fantastische combinatie van kruiden, een enorme keus aan gerechten en zo fijn dat bij elk gerecht staat vermeld wat de pittigheid van het gerecht is, van mild tot zeer pikant en spicy. Fijne behoorlijke porties ook, niet van dat benauwde. Bijzonder vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker vaker terug.
Bewy U.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Lekker weer gegeten in de beste indiaase restaurant Tulsi, heerlijk gegeten alloo papri chaat echt een aanrader. En tandoori gerechten
Echt een aanrader
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Ik heb een voorliefde voor de Indiaanse keuken, en helaas in Amsterdam al te vaak niet lekker gegeten. Maar gezien het hoge cijfer een reservering gemaakt. Dit bleek achteraf niet nodig. Het is een grote zaak met veel zitplaatsen. Een mooi interieur en vriendelijk ontvangst door de eigenaar, welke ook vertelde nog een klein restaurant in de Jordaan. Wij kozen voor een Viognier van de wijnkaart. Een aanrader zeker bij al de complexe smaken. De smaken waren zeer divers en alles was vers. Mooie authentieke smaken en geserveerd in mooi serviesgoed van V en B. Helaas dan het bestek in een mindere versie. Ook jammer dat het niet echt schoon was en de vensterbanken echt niet schoon waren. Zo ook de menukaarten die plakte. Deze was ook erg groot, helaas zou ik zeggen omdat juist deze keuken het verdiend om kleinere porties te serveren. Zodat je meerdere smaken kan proeven. De gerechten kwamen erg snel door, wij hadden voorgerecht nog niet op. Dat gaf wat haast zeg maar. Ook de bediening in prive kleding en ook keuken personeel in gewone blouse. Jammer want als ze de puntjes op de i zetten dan is het zeker een restaurant welke ik zou aanraden. Redelijke prijs kwaliteit verhouding. Ik ga er zeker nog een keer terug.
anpasu .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Fantastische kaart. Door gebruik van heerlijke kruiden, heeftieder gerecht zijn eigen smaak. Vooral heel veel met elkaar delen! De porties zijn zeer ruim.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was attent. Geen gezeur toe wij om een glad water vroegen. Ik zag veel Indiërs ook hier eten dus dat is altijd een goed teken. Hun knoflooknan is heerlijk! Kom zeker terug
Femke N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Echt een aanrader! Het eten is heerlijk en de medewerkers heel erg vriendelijk. De lekkerste naan die ik ooit heb gegeten.