Tuk 'n Thai

Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Leroy V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Heerlijk gegeten! Erg sfeervol en eigentijds restaurant. We werden warm welkom geheten door het vriendelijke, jonge en gastvrije personeel. Het eten was echt een feest. Thaise Fondue en als dessert ICE Fondue zijn een aanrader! Wij komen zeker nog een keer terug!
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Erg leuk. Vooral het toetje -ijsfondue - was erg lekker en gaaf. Personeel heeft ons goed verzorgd en was leuk. Ik vond het erg bijzonder om in een restaurantje samen in hetzelfde pannetje te roeren. Dat gaf een bijzonder sfeertje, of was dat de lekkere wijn...
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Helemaal top. Gestart met een heerlijk soepje op het dakterras. In de gezellige ruimte binnen thaise fondue gedaan, daarna de ICE fondue. Alles was heerlijk, lekker en speciaal. Vlees was goed, sausjes zelfgemaakt, dessert hele aparte ervaring. Leuke en goede bediening. Heerlijke avond zeker voor herhaling vatbaar.
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
Wij hadden een goede tafel bij het raam en keken uit over het strand en het meer. Prachtig! Het eten, de bediening en de sfeer was helemaal goed! Het dessert (ice-fondue!) hebben wij op het dakterras genuttigd, waar ook een sigaartje gerookt kon worden. Kon niet beter!
Caroline N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Eerst chinese fondue met bouillon en als toetje ijsfondue met vruchten in stikstof! Wow! Echt een aanrader! Wat een belevenis!
Als je echt iets bijzonders wil moet je hier echt heen.
De bediening was keurig en het eten werd zo nodig gratis bijgevuld.
Dennis .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Leuke sfeer, goede service en lekker gegeten!
Vooral het ICE-Fondue is een absolute aanrader! Uniek en erg lekker!
Verder weet ik niet waar ze de sausjes vandaan halen, en het zal wel geheim blijven ook, maar zou m'n vingers er bij op gegeten hebben...
Natasjasch .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Een schitterend restaurant met een goede sfeer, leuk personeel en heel erg lekker eten! De Thaise Fondue keuze en als toetje het ICE Fondue zijn zeker aanraders. Alles wordt continu netjes aangevuld, je komt hier zeker niets te kort. Voor herhaling vatbaar!