Tujuh Maret

Utrechtsestraat 73 1017 VJ Amsterdam Nederland Kaart
31-204279865

Over het restaurant Tujuh Maret

Hier eet je Indonesische specialiteiten. Van hoge kwaliteit, want Tujuh Maret is de eerste traiterie die zich aansloot bij de Selected Indonesian Restaurants (SIR). Hier staan ze voor authentiek, dus pikant gekruide gerechten uit het noorden van Sulawesi, waar de saté wordt gegrild boven houtskool. Zoals de roze bloemen daar prachtig bloeien, sieren ze dit restaurant ook. Catering service behoort ook tot de mogelijkheden!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Tujuh Maret

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Tujuh Maret

Luisa .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij hadden de rijsttafel voor 2.
Samen met een fles wijn was het 80 euro. Het was lekker, maar vond het wel duur voor wat je kreeg.
Verder vrij klein , maar dat is in Amsterdam natuurlijk niet zo raar.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het eet huisje was heerlijk, gastvrij en betaalbaar. een goede keuze geweest.
mark M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Fantastische avond gehad. Tafel vol met allemaal lekkers, Super rijsttafel met Ikan pepesan en saté kambing. Hele fijne mensen in de bediening. Indisch zoals mijn Oma t maakte. Een feestje.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijke rijsttafel met 25 gerechten alles opgegeten , aardige bediening met uitleg van de gerechten een blijvertje dus .
Trees T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het is klein dus je zit vlak op elkaar. Er is weinig ruimte om confortabel te kunnen zitten. Dat is jammer.
divebuddy R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk rijsttafel op aanraden van de chef. Leek een beetje weinig maar er was meer dan voldoende.
Authentiek eten vriendelijke Indonesische mensen.
Je waant je in Indonesië
divebuddy R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Erg leuke mensen en heel authentiek eten. Wij hebben de rijsttafel gekozen van mild naar pittig. op het eerste gezicht beetje weinig maar we hebben niet alles op gekregen.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Geweldig lekkere Indonees; verfijnde keuken en alles erg vers en met liefde gemaakt. Rijst tafel gegeten en deze zag er werkelijk wondermooi uit. Een echte aanrader!!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Rijsttafel genomen. Voor ons een te groot aantal wat te kleine porties, oplopend van niet heet tot haast oneetbaar heet. Eerder een kleine Indische proeverij dan een traditionele rijsttafel.. Aantal smaken was prima maar porties zijn te klein. Zeker wanneer de veel te hete hapjes (1/3) niet of nauwelijks kunnen worden gegeten. Attente bediening.
robert A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eerste kerstdag hier gegeten.
Zeer vriendelijke en persoonlijke bediening, en een bijzonder lekkere maaltijd.
We komen zéker terug!
Anique V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijk gegeten en een fantastische, zeer behulpzame bediening.
Het enige minpuntje is de deur die niet goed open en dicht gaat en daardoor veel (in dit geval koude) tocht veroorzaakte.
Eefje K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Genoten van de heerlijke rijsttafel!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Altijd weer lastig kiezen. De attente bediening had dat in de gaten en stelde een mooi lunchgerecht samen van nasi kuning met diverse heerlijke bijgerechten. Vooraf gegaan door overheerlijke soto ajam. Complimenten. We komen graag terug om nog meer te proeven.
Ruurd V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima eten, wij bestelden de uitgebreide rijsttafel voor twee personen. Het leken erg kleine porties maar uiteindelijk precies voldoende. Wij komen zeker terug.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Goed eten en een zeer vriendelijke bediening.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wat een aangename verrassing! Wij kwamen zomaar binnen lopen en meteen werd er een leuk hoekje voor ons in orde gemaakt. De bediening is heel relaxed en vriendelijk. We bestelden de rijsttafel met extra saté en een loempia (we waren met drie personen). Alles kwam vlot op tafel. Door de kleine schaaltjes leken de porties wat klein, maar al snel bleek dat we ruim voldoende hadden. Het was heerlijk, diverse soorten vlees en groente, van mild tot pittig. Een aanrader, wij komen terug.
Huib A.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten in prima rustige sfeer met fijne rustige bediening
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben gevraagd om een rijsttafel. Pas bij het opdienen bleek dat het om mild, midden en erg heet/scherpe gerechten ging en bleek bij ons aan tafel er maar 1 persoon erg heet lekker te vinden. Jammer als ze het vooraf hadden gevraagd, hadden we de combi van rijsttafel van te voren kunnen aanpassen. Maar heel vriendelijke bediening, goede uitleg van het eten. Excuses dat ik mijn feedback niet direct in het restaurant heb gegeven. Dat vind ik persoonlijk netter dan achteraf 'klagen'.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Lekker indonesisch eten!
Petran D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Het is noodzakelijk van tevoren te reserveren. Dit hadden wij gedaan en er was nog net een tafel vrij. We zagen dat er duidelijk meer belangstelling was dan er tafels vrij kwamen.

We hebben gekozen voor de rijsttafel. Zeker prima, alleen was de saté niet warm genoeg. Daarnaast is er alleen huiswijn, niet uit de fles. Verder was de rijsttafel wel gevariëerd en smakelijk.
De service was vriendelijk, redelijk snel en gaf een goede toelichting. Wel duurde het lang om af te rekenen, dus een fooi hebben we bij nader inzien toch niet gegeven.