Tujuh Maret

Utrechtsestraat 73 1017 VJ Amsterdam Nederland Kaart
31-204279865

Over het restaurant Tujuh Maret

Hier eet je Indonesische specialiteiten. Van hoge kwaliteit, want Tujuh Maret is de eerste traiterie die zich aansloot bij de Selected Indonesian Restaurants (SIR). Hier staan ze voor authentiek, dus pikant gekruide gerechten uit het noorden van Sulawesi, waar de saté wordt gegrild boven houtskool. Zoals de roze bloemen daar prachtig bloeien, sieren ze dit restaurant ook. Catering service behoort ook tot de mogelijkheden!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Tujuh Maret

- Lunch vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Tujuh Maret

Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Eten was niet heel bijzonder. Dure drankjes en onsympathiek dat je een hoofdgerecht ‘moet’ bestellen.
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prima rijsttafel Minahasa, alleen pedis is hier ook echt heel heet. Dat laatste hoeft voor ons niet zo, want daardoor gaat de lekkere smaak verloren. Gelukkig waren het maar een paar gerechtjes die zeer pittig waren, de andere gerechtjes van mild tot medium waren gewoon lekker en goed te doen. Alles gaat hier in een rap tempo en je staat dan ook weer na een uurtje buiten terwijl de volgende gasten al weer staan te wachten op een tafeltje.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Prima Indonesiche restaurant. Heerlijke rijsttafel, prettige ontvangst en attente uitleg. Authentieke sfeer en bediening. Een pareltje.
Lisette H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Goed eten in eenvoudige setting, ietwat ongezellig. Aardige bediening
Ann W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
ongelooflijk lekker eten! we hadden de rijsttafel, en konden niet kiezen tussen mild, medium of pikant.... geen probleem! we kregen van alles evenveel! alles was even lekker, en de gastheer én gastvrouw waren supervriendelijk!
een échte aanrader!
de restaurateurs in België kunnen hier veel van opsteken!
Christiaan O.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Goed eten en vriendelijke service!
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Een klein zaakje waar wij vriendelijk ontvangen worden. Het is er best druk, de muziek is goed op de achtergrond. Wij nemen vooraf Pangsit goreng en de loempia's, vers en lekker. Als hoofd tweemaal de rijstschotel NASI KUNING TUJUH MARE, mild en omdat wij met zijn drieën zijn ook nog een sate en gado gado. Het lijkt weinig als het op tafel staat,maar het is genoeg. Wij hadden nog wel wat extra rijst besteld. Alles was lekker, de ajam opor, de daging semoor en zeker de daging rendang heerlijk. verschillende groenten erbij. Als nagerecht ook al waren wij wat vol, was de es mango een topper, heerlijk ijs. En de pisang goreng en spekkoek waren ook lekker. Met name de jongere man in de bediening was zeer vriendelijk, enige puntje is dat bij het serveren er iets meer uitleg gegeven kan worden over de gerechten. Het eten en met name de drankjes zijn wat aan de hoge kant,maar wij hebben heel lekker gegeten.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Het eten was echt heerlijk! Flinke porties. Het smaakte net als bij moeders:-) De bediening was top! Zeer gastvrij en super vriendelijk.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijke gerechten, attente bediening.
Luisa .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij hadden de rijsttafel voor 2.
Samen met een fles wijn was het 80 euro. Het was lekker, maar vond het wel duur voor wat je kreeg.
Verder vrij klein , maar dat is in Amsterdam natuurlijk niet zo raar.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het eet huisje was heerlijk, gastvrij en betaalbaar. een goede keuze geweest.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Fantastische avond gehad. Tafel vol met allemaal lekkers, Super rijsttafel met Ikan pepesan en saté kambing. Hele fijne mensen in de bediening. Indisch zoals mijn Oma t maakte. Een feestje.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijke rijsttafel met 25 gerechten alles opgegeten , aardige bediening met uitleg van de gerechten een blijvertje dus .
Trees T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het is klein dus je zit vlak op elkaar. Er is weinig ruimte om confortabel te kunnen zitten. Dat is jammer.
Divebuddy R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk rijsttafel op aanraden van de chef. Leek een beetje weinig maar er was meer dan voldoende.
Authentiek eten vriendelijke Indonesische mensen.
Je waant je in Indonesië
Divebuddy R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Erg leuke mensen en heel authentiek eten. Wij hebben de rijsttafel gekozen van mild naar pittig. op het eerste gezicht beetje weinig maar we hebben niet alles op gekregen.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Geweldig lekkere Indonees; verfijnde keuken en alles erg vers en met liefde gemaakt. Rijst tafel gegeten en deze zag er werkelijk wondermooi uit. Een echte aanrader!!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Rijsttafel genomen. Voor ons een te groot aantal wat te kleine porties, oplopend van niet heet tot haast oneetbaar heet. Eerder een kleine Indische proeverij dan een traditionele rijsttafel.. Aantal smaken was prima maar porties zijn te klein. Zeker wanneer de veel te hete hapjes (1/3) niet of nauwelijks kunnen worden gegeten. Attente bediening.
robert A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eerste kerstdag hier gegeten.
Zeer vriendelijke en persoonlijke bediening, en een bijzonder lekkere maaltijd.
We komen zéker terug!
Anique V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijk gegeten en een fantastische, zeer behulpzame bediening.
Het enige minpuntje is de deur die niet goed open en dicht gaat en daardoor veel (in dit geval koude) tocht veroorzaakte.