Tujuh Maret

Utrechtsestraat 73 1017 VJ Amsterdam Nederland Kaart
31-204279865

Over het restaurant Tujuh Maret

Hier eet je Indonesische specialiteiten. Van hoge kwaliteit, want Tujuh Maret is de eerste traiterie die zich aansloot bij de Selected Indonesian Restaurants (SIR). Hier staan ze voor authentiek, dus pikant gekruide gerechten uit het noorden van Sulawesi, waar de saté wordt gegrild boven houtskool. Zoals de roze bloemen daar prachtig bloeien, sieren ze dit restaurant ook. Catering service behoort ook tot de mogelijkheden!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Tujuh Maret

- Lunch vanaf 12:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Tujuh Maret

Henk W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Goed eten en een zeer vriendelijke bediening.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wat een aangename verrassing! Wij kwamen zomaar binnen lopen en meteen werd er een leuk hoekje voor ons in orde gemaakt. De bediening is heel relaxed en vriendelijk. We bestelden de rijsttafel met extra saté en een loempia (we waren met drie personen). Alles kwam vlot op tafel. Door de kleine schaaltjes leken de porties wat klein, maar al snel bleek dat we ruim voldoende hadden. Het was heerlijk, diverse soorten vlees en groente, van mild tot pittig. Een aanrader, wij komen terug.
Huib A.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten in prima rustige sfeer met fijne rustige bediening
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben gevraagd om een rijsttafel. Pas bij het opdienen bleek dat het om mild, midden en erg heet/scherpe gerechten ging en bleek bij ons aan tafel er maar 1 persoon erg heet lekker te vinden. Jammer als ze het vooraf hadden gevraagd, hadden we de combi van rijsttafel van te voren kunnen aanpassen. Maar heel vriendelijke bediening, goede uitleg van het eten. Excuses dat ik mijn feedback niet direct in het restaurant heb gegeven. Dat vind ik persoonlijk netter dan achteraf 'klagen'.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Lekker indonesisch eten!
Petran D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Het is noodzakelijk van tevoren te reserveren. Dit hadden wij gedaan en er was nog net een tafel vrij. We zagen dat er duidelijk meer belangstelling was dan er tafels vrij kwamen.

We hebben gekozen voor de rijsttafel. Zeker prima, alleen was de saté niet warm genoeg. Daarnaast is er alleen huiswijn, niet uit de fles. Verder was de rijsttafel wel gevariëerd en smakelijk.
De service was vriendelijk, redelijk snel en gaf een goede toelichting. Wel duurde het lang om af te rekenen, dus een fooi hebben we bij nader inzien toch niet gegeven.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
De bediening ging ondanks de drukte toch snel en correct.
Een aanrader!
Fenna O.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
RWE hadden een prima avond.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het plan was eigenlijk om naar het indonesisch restaurant ernaast te gaan, maar zij waren pas om 6 uur open en we wilden nog naar een film in Pathe, dus zo lang konden we niet wachten. Toen dit restaurant maar binnen gelopen. Mijn eerste indruk was niet fantastisch, omdat datgene wat we bestelden (de vegetarische rijsttafel voor 2) niet gemaakt kon worden. Ik twijfelde dan ook eerst of deze avond geen weggegooid geld zou worden. Echter, toen mijn tweede keus, de vegetarische schotel, uitgeserveerd werd verdween mijn twijfel als sneeuw onder de zon. Ik heb heerlijk gegeten. Alles was erg smakelijk gekruid en de groenten waren erg goed bereid. Ook het toetje (Dadar imtik manado) was heel erg smakelijk. Mijn tafelgenootje had een kipgerecht en het kokosijs na, en ook hij was erg tevreden.
Tot slot was de bediening erg vriendelijk en gastvrij.
Ik kom hier zeker nog weer eens terug!
serge S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Erg lekker, en authentieke smaken. De bediening was heel vriendelijk.
HenryGroeneveld G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Vlak voor avondje Carré lekkere nasi rames gegeten. Lekker pittig, maar niet te. Vriendelijke service en uitstraling sober zoals het hoort.
roebia .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Op zaterdagavond hier met 3 personen gegeten, zonder te reserveren, dit was geen probleem.
we aten Daging Rendang, nasi goring met sate, en nasi kuning tujuh.
Het eten was goed, maar niet bijzonder.
Drinken moesten we om vragen, er werd niet op gelet of je glas leeg was.
De trap naar de toiletten was erg smal, geen aanrader als je slecht ter been bent.
Verder niets op dit restaurant aan te merken, gewoon goed eten voor een redelijke prijs.

-RAWIT- .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Gister heerlijk gegeten bij Tujuh Maret, dit Indonesisch restaurant is een echte aanrader! Ik kom vaker bij Tujuh Maret en de gerechten zijn echt authentiek dat proef je als echte Indonesie kenner! De rijsttafel is een van de heerlijke authentieke gerechten, een aanrader wanneer je bij Tujuh Maret gaat eten. Ik ga hier zeker nog vaker komen.
MenN .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Wat hebben wij hier vandaag ongelofelijk slecht gegeten. Indisch eten met broccoli? Tujuh Maret legt het rustig op je bord. Alles komt uit de magnetron, en is niet gelijkmatig warm. Ajam te zout, rijst te droog, rendang in hompen, etc.
Je moet hier apart voor sambal (€2.25) en serundeng (€3.25) betalen. Ga hier vooral niet heen. Een echte tourist-trap.
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Bediening is ontzettend vriendeljik. Helaas verhult de vriendelijkheid niet dat ze gewoonweg niet goed opletten. Het duurt lang voordat ze bij onze tafel komen. Ze vergeten het bestek te leveren. Als ik om de rekening vraag duurt het lang voordat ik hem krijg en als ik ondanks de service een tip wil geven (doe ik altijd, ongeacht de service) dan is dat niet mogelijk omdat het dan naar de baas toegaat. Tsjah, dan maar niet. Eten was verder goed, niet spectaculair wellicht wat duur. Decor was oninteressant maar zeker niet storend.
Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Gezellige plek om te eten maar je hoeft hier niet speciaal naartoe voor het eten. Wij hadden voor twee personen de vegetarische rijsttafel besteld. Deze bestond uit twee bakjes rijst en een paar bakjes groenten en twee maïskoekjes. Toen wij vroegen of dat alles was, werd ons nog twee vegetarische satestokjes aangeboden. Zeer matige ervaring.
aldeau .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Een aantal jaren geleden was ik hier al eens eerder geweest en had de zeer authentieke indische sfeer een wel heel positieve invloed op mijn toenmalige eetervaring gehad. De kok stond vrolijk kreteks weg te stomen en weet je, dat was helemaal prima. Vermengd met de lucht van kruiden uit de gordel van smaragd een genot voor de liefhebber van het ware Indonesia. Maar goed, tijden veranderen en ook zo deze gelegenheid. Was verbouwd, wat natuurlijk niet vreemd is na al die jaren, maar de toenmalige ziel van het restaurant die in mijn dromen nog regelmatig opdoemde was verdwenen. Prima Udang Gimbal vooraf, gevolgd door een zelfs nog smakelijkere Ikan Bali, maar er miste iets. Kretek...
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Een redelijke rijsttafel. Wordt gevraagd of je mild, redelijk gespijsd of gespijsd wil. Zelfs gespijsd is nog hooguit matig scherp. Geen erg grote porties. Kroeppoek zeer middelmatig. Vriendelijke bediening, leuk bruin café. Zal toch niet gauw terugkomen.
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Het eten was helemaal niet slecht, zelfs erg lekker! De porties waren echter niet zo groot, waardoor we na drie gangen nog steeds bij een café binnen gingen en daar een Amsterdams bittergarnituur bestelden.
Mag voor die prijs wel iets meer, ook al zit je op de Utrechtsestraat. Drie minibolletjes ijs voor €7 of 3 piepkleine stokjes saté voor €8, het is wat prijzig!

Enfin, het decor is op zich knus, al hadden de lampen minder fel gemogen en de muziek zachter.

De bediening had iets attenter gemogen, veel aandacht aan de tafel kregen we niet. Wel kregen we koffie en thee van het huis toen ik bemerkte dat er geen slagroom op het ijs zat, deze bleek op te zijn.