Tweede Tuindwarsstraat 10 1015 RZ Amsterdam Nederland Kaart
31-203702361

Over het restaurant Tuin10

Geen poespas in dit restaurant, wel gastvrijheid, vers bereid eten en een superrelaxte sfeer middenin de Jordaan in Amsterdam. De eenvoud en warmte die in deze wijk van oudsher te vinden is, komt je in dit bar-restaurant als een warme deken tegemoet. Lekker een biertje drinken met vrienden? Doe het hier met 8 verschillende bieren op tap. Ook wijnliefhebbers hebben een ruime wijnkaart om van te proeven. Blijven eten is geen probleem, wel even reserveren om zeker te zijn van een tafeltje.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Tuin10

Maandag t/m donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Tuin10

henk D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij voor ons nieuwe restaurant.
We worden snel geholpen en mochten boven zitten aan een leuk tafeltje bij de muur.
gelijk kwam er een spontaan aardig meisje ons de kaart brengen en vroeg of wat ze kon inschenken.
We kozen voor een heerlijke malbac die de dame aanraden en ze had gelijk, heerlijke wijn waar je zeker van gaat genieten!!

ons voorgerecht kwam snel en was lekker en niet te veel , hoofdgerecht het zelfde goede prijs en heerlijk bereid.

wij raden deze plek zeker aan , goed eten en zeker hele goeie gastvrouw.

wij komen zeker terug

Tot snel Henk
Henk, dank voor de recensie en tot gauw weer!

paula .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
heerlijk gegeten zeker iedereen aan te raden.
snel bediening leuke man achter de bar en leuke dame als bediening.
komen snel terug .
Dank je voor de recensie en tot snel weer!

Patrick O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Tja in het hartje van de Jordaan een leuke en gezellige eet\drink gelegenheid zeer vlotte bediening weet wat ze aanbieden en wat op het menu staat, wij hebben bij andere eet gelegenheden wel anders meegemaakt dus dit was zeer goed .
Prijs is echt helemaal niet slecht en hoeveelheid van de porties is voldoende , zou alleen qua snelheid van voorgerecht naar hoofdgerecht en vervolgens het dessert ietwat meer tijd mogen zitten .Diversiteit menukaart is zeker voldoende wijnkaart ziet er prijs kwaliteit goed uit , kon helaas niet drinken i.v.m m,n vervoersmiddel die avond,maar kom zeker terug met vrouwlief om te eten en de wijnkaart te testen.Een aanrader in het hartje van Amsterdam.
Hoi Patrick,

Dank je voor je mooie recensie en hopen je gauw weer terug te zien.

Lars J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
prima restaurantje op leuke plek in de Jordaan. Vond de inrichting erg gezellig waarbij je zowel beneden als boven kan zitten. Vriendelijke bediening die alles goed in de gaten houdt maar verder niet opdringerig is. Voorgerecht bruschetta wat erg lekker en ruim belegd was. Hoofdgerechten waren Vegan Schotel en Poussin. De schotel bevat veel groentes en lekkere kastanjes. De poussin hoort pittig te zijn maar dat was niet echt terug te proeven waarbij ik hem eerder vettig vond. De aardappeltjes en groenten naast de kip waren overigens erg lekker. Scroppino als toetje was ok en de brownie werd op aanvraag geserveerd met frambozenijs. Hartstikke lekker en mooi dat het kon! Prijs vind ik prima in verhouding.
Bedankt voor je recensie, fijn om te horen dat het meeste erg lekker was, misschien had je ook kunnen vermelden dat je gegeten hebt met een AH korting deal, waarbij jullie gezamenlijk hebben gegeten voor 27,50!! Lijkt mij een hele goeie prijs verhouding!!

Team Tuin10
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We waren er iets te vroeg maar dat was geen probleem. We mochten zelf een plekje uitzoeken en hebben heerlijk gegeten. Pluspunt er werd ook goede muziek gedraait. Minpuntje de sigarettenrook van de klanten buiten waaide naar binnen.
Hi Iris,
Dank je voor de mooie recensie en hopen je gauw weer te zien.

Max G.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Lekkere indiaase schotel gegeten, was er voor de eerste keer maar zeker terug komen waard. Gezellig ingericht ook en in een leuke buurt.
Hoi Max,
Bedankt en we zien je graag weer terug!
Michaja M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellige sfeer, lekker gegeten en goede bediening
Bedankt voor je recensie Michaja.
We zien je graag nog een keer terug.

Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten! En dat voor een 'beperkt' 3gangen menu. Alles was lekker van het brood tot aan de vegan jus. Cheesecake was echt hemels!!
Hoi Lisanne, dank je voor je mooie recensie en kom snel weer een keer terug.
mrsfaber .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Super fijne avond gehad. De nieuwe kaart was top. Heerlijke kleine hapjes vooraf, fantastische bavette en huisgemaakt dessert, zo lekker!! Aardige bediening en fijne sfeer. Top!
Dank je voor je recensie en fijn dat de nieuwe kaart goed bevalt.
Lisanne J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten en hele fijne bediening. Sfeer is los en gezellig (maakt absoluut geen gejaagde indruk).
In de zomer leuk om buiten te zitten.
Dank voor je recensie en hopelijk tot binnenkort!
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Gisteren in Tuin10 gegeten. Ik had de pasta vongole en mijn vriendin de vega indiase curry. Het smaakte ons erg goed. De sticky toffee als dessert was echt heerlijk Leuk sfeertje. Komen graag weer terug.

Bedankt voor de recensie en tot de volgende keer!
Sara C.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
We zijn net om de hoek komen wonen en waren erg benieuwd naar deze tent. Het viel echter ontzettend tegen, het personeel was erg onvriendelijk. Wij komen niet meer terug.
Wat vervelend om te horen en erg jammer omdat we bijna buren zijn!
We willen toch altijd een goede service bieden en jammer dat dat niet gelukt is.
We zouden het toch leuk vinden als jullie nog een keer komen en om het goed te maken, krijgen jullie een drankje van het huis. Liefs Team Tuin10
Harriette V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellig eetcafe in de Jordaan. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Smaakvolle royale porties. Klein minpuntje: Helaas geen vis op de kaart.
Harriette, dank je voor je mooie recensie en hopen je snel weer te zien.
Hartelijke groet,

Team Tuin10
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Met 3 vrienden hier voor de eerste keer gegeten op een zaterdagavond. Leuke kaart, lekker eten voor een goede prijs in hartje Jordaan. Wij vonden de borrelplank wat aan de prijs voor wat er uiteindelijk op lag, maar de prijs/kwaliteit voor de hoofdgerechten en drank is erg goed! De spareribs zijn absoluut top!
MichielCash .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Eten bij Tuin 10 is altijd een feestje. Leuke kaart, gewoon lekker eten voor een leuke prijs in hartje Jordaan. Gewoon een keer doen!
Youri S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Gisteren voor het eerst geweest en was een zeer leuk tentje, wij zaten met een groep van+/- 20 personen boven en we zaten midden in de planten, alsof we 'echt' in een tuin zaten te eten, leuk!

Zelf had ik spareribs gegeten en die waren heerlijk gemarineerd zoals een goede sparerib hoort te zijn.

Verder leuk publiek welke aan de andere tafeltjes zaten.

Zal er zeker nog eens komen!

Dankjewel

Youri
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Heerlijke ongedwongen sfeer verstopt midden in hartje Jordaan! Met een bijzondere verantwoorde kaart een mooi gevarieerd aanbod van vis vlees en vooral de meest heerlijke groenten! De pompoensoep als starter is een hit en de steak en veggie burger vol smaak! De groene insteek van het concept valt zeker in de smaak, de kaart en het decor zijn mooi op elkaar afgestemd! De sfeer is intiem en knus door alle plantjes en bloempotten en de kas als prachtige doorkijk op de vide etage! Wij zijn fan! Bovenal complimenten aan de bediening en de keuken, adeqaat, snel en zeer vriendelijk! We komen graag snel weer langs!
MiriamvL .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Ik heb nu meerdere keren erg lekker gegeten bij Tuin 10, de quinoa salade met pompoen en feta en lekkere dressing is zeker een aanrader! Het perfecte gerecht voor een zomerse avond. De prijs-kwaliteit verhouding van het eten is ook heel goed, voor 12 euro heb je een maaltijdsalade die goed vult en voor een paar euro meer krijg je bijvoorbeeld een lekkere poussin met goeie frieten en koolsla. Het is een fijne plek om te eten, de inrichting is mooi en er hangt een goeie sfeer, zeker ook door de leuke mensen die er werken! Al met al zou ik dus zeker aanraden hier een keer te gaan eten, bij mij is tuin 10 in ieder geval favoriet!
mrsfaber .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Mijn favoriete plek in de Jordaan.
Lekker eten, no-nonsens sfeer, aardig personeel (vooral die knappe luis vigo look a like) in de gezellige eetcafe setting in de leukste straat van de Jordaan.
Favoriet van de kaart: de flambee, risotto, steak bearnaise of de dag special van de chef.
Perfect voor een knusse doordeweeks hap, lange weekend brunch of gezellige borrel.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Gezellig en ook lekker gegeten in Tuin10 (prijs/kwaliteit perfect in balans), 2 vriendelijke meiden in de bediening, royale porties. Gewoon een hele gezellige locatie, centraal in de Jordaan.