Tweede Tuindwarsstraat 10 1015 RZ Amsterdam Nederland Kaart
31-203702361

Over het restaurant Tuin10

Geen poespas in dit restaurant, wel gastvrijheid, vers bereid eten en een superrelaxte sfeer middenin de Jordaan in Amsterdam. De eenvoud en warmte die in deze wijk van oudsher te vinden is, komt je in dit bar-restaurant als een warme deken tegemoet. Lekker een biertje drinken met vrienden? Doe het hier met 8 verschillende bieren op tap. Ook wijnliefhebbers hebben een ruime wijnkaart om van te proeven. Blijven eten is geen probleem, wel even reserveren om zeker te zijn van een tafeltje.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Tuin10

Maandag t/m donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Tuin10

Nicky S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Er ging iets mis met het hoofdgerecht waardoor we lang moesten wachten. Dit ik keurig opgelost met een gratis rondje en de voorgerechten gratis. Eten superlekker en goeie service.
Hoi Nicky,

Gelukkig hebben we het zo voor je op kunnen lossen en dank je voor je mooie recensie.

Hartelijke groet, Tuin10
Riccardo Z.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Goed gegeten. Uitstekende en vriendelijke service. Genoten!
Beste Riccardo,

Dank je voor je recensie en tot een volgende keer!

Hartelijke groet, Tuin10
Elly En Frits T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Alles was prima, maar geen topper...
Beste Frits,

Ieder geval fijn te horen dat alles prima was!
bedankt voor je recensie.

Patrick O.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Tweede keer dat we hier hebben gegeten alleen nu wel met wijn erbij .
Bediening is vriendelijk en behulpzaam omgeving is erg gezellig eten is er gewoon goed voor een prima prijs .
Je kunt je hier gezellig goed en lekker een menu naar keuze uitzoeken.
Tot een volgend bezoek .
Hoi Patrick,

Dank je voor de mooie recensie en fijn dat het weer goed is bevallen.
We zien je weer graag terug komen.

Marja J.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het was gezellig in Tuin10, uitstekende bediening en heerlijk eten en drinken!
Marja,

Dank je voor de mooie recensie en we zien je heel graag nog een keer terug.

Geert B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Aardige en vlotte bediening. Gezellige omveving en leuke sfeer. Geen uitgebreide menukaart maar verder prima keuze. Vraag naar de chef/dag special. Zeer aan te bevelen.
Beste Geert,

Dank je voor je recensie en we hopen je snel nog een keer te zien!

Suzanne A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Wat een vriendelijke en spontane bediening! Het was erg rustig en de koudste dag van februari, ook was het daarom koud in het restaurant, maar dat waren dan ook extreme omstandigheden, dus nemen we niemand kwalijk. Ook de gerechten waren lekker en prima geprijsd!
Suzanne, dank je voor je recensie en gelukkig is de erge kou weer voorbij!
Volgende keer zetten we een extra kacheltje erbij.
Tot snel weer,

T10
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het was een hele fijne avond bij Tuin10. Heerlijke vega maaltijd gehad en leuke bediening. Goed aanbod aan bieren op tap :)
Dene D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
heerlijk gegeten bij tuin10. wat een avond inhartje jordaan.
vriendelijek en vrolijke bediening. interessante concept met een global cuisine, wijn kaart en bier zijn ook heel goed.
top,top top avond
Dank je voor je recensie en we zien je graag weer terug komen!

T10
Ana D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Yummy na een zeer druk en chaotische vrijdag is de Confy Indiase schotel (vega) een echte beloning! Personeel is vriendelijk en professioneel, kortom precies waar we aan toe waren :-) jammer dat ik geen foto van het gerecht kan posten...beelden spreken boekdelen.
Hoi Ana,

Dank voor je recensie en een foto erbij, dat lijkt ons een goed plan!!
Ik geef het door.
En we zien je graag weer terug.
Ringo S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
ik heb veel leuke dingen over tuin10 gehoord, ik fietste vaak langs maar nooit daar geweest.
vorige week vrijdag heb ik daar met drie vrienden gegeten. en het was erg lekker. mix starters plankje een soort mix van bijna alle voorgerechten en als hoofd burgers en steak bavette.
bediening was vriendelijk, attent en oprecht gastvrij.

we komen zeker terug, een aanrader dus.
Bedankt voor je recensie en hopen je snel weer te zien!
Daniela L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het eten was zeker niet wat ik er van verwacht had .. het spijt me om te moeten zeggen maar ik kook zelf tien keer beter .. als ik dat had geweten was ik wel ergens anders heen gegaan .. dit restaurant is echt alleen goed als je al wat borrels op hebt ????
Daniela, Vervelend om te horen. Ik weet niet wat je verwachting was? Maar we proberen zo veel mogelijk zelf te bereiden en juist daardoor goede kwaliteit te bieden, jammer dat het met jou niet gelukt is.
Beter als je het had gezegd, dan hadden we er iets aan kunnen doen. Ik zie ook dat je voor service en inrichting ook geen goed cijfer hebt gegeven? kennelijk had je hele andere verwachtingen!
We hopen je toch nog een keer terug te zien.
Ringo S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
bediening was vriendelijk, attent en oprecht gastvrij.

we komen zeker terug, een aanrader dus.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Ik vind het een prima tent, goed eten met leuke bediening! Het was wat rumoerig, maar dat past wel bij een zaak in de Jordaan.
henk D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij voor ons nieuwe restaurant.
We worden snel geholpen en mochten boven zitten aan een leuk tafeltje bij de muur.
gelijk kwam er een spontaan aardig meisje ons de kaart brengen en vroeg of wat ze kon inschenken.
We kozen voor een heerlijke malbac die de dame aanraden en ze had gelijk, heerlijke wijn waar je zeker van gaat genieten!!

ons voorgerecht kwam snel en was lekker en niet te veel , hoofdgerecht het zelfde goede prijs en heerlijk bereid.

wij raden deze plek zeker aan , goed eten en zeker hele goeie gastvrouw.

wij komen zeker terug

Tot snel Henk
Henk, dank voor de recensie en tot gauw weer!

paula .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
heerlijk gegeten zeker iedereen aan te raden.
snel bediening leuke man achter de bar en leuke dame als bediening.
komen snel terug .
Dank je voor de recensie en tot snel weer!

Patrick O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Tja in het hartje van de Jordaan een leuke en gezellige eet\drink gelegenheid zeer vlotte bediening weet wat ze aanbieden en wat op het menu staat, wij hebben bij andere eet gelegenheden wel anders meegemaakt dus dit was zeer goed .
Prijs is echt helemaal niet slecht en hoeveelheid van de porties is voldoende , zou alleen qua snelheid van voorgerecht naar hoofdgerecht en vervolgens het dessert ietwat meer tijd mogen zitten .Diversiteit menukaart is zeker voldoende wijnkaart ziet er prijs kwaliteit goed uit , kon helaas niet drinken i.v.m m,n vervoersmiddel die avond,maar kom zeker terug met vrouwlief om te eten en de wijnkaart te testen.Een aanrader in het hartje van Amsterdam.
Hoi Patrick,

Dank je voor je mooie recensie en hopen je gauw weer terug te zien.

Lars J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
prima restaurantje op leuke plek in de Jordaan. Vond de inrichting erg gezellig waarbij je zowel beneden als boven kan zitten. Vriendelijke bediening die alles goed in de gaten houdt maar verder niet opdringerig is. Voorgerecht bruschetta wat erg lekker en ruim belegd was. Hoofdgerechten waren Vegan Schotel en Poussin. De schotel bevat veel groentes en lekkere kastanjes. De poussin hoort pittig te zijn maar dat was niet echt terug te proeven waarbij ik hem eerder vettig vond. De aardappeltjes en groenten naast de kip waren overigens erg lekker. Scroppino als toetje was ok en de brownie werd op aanvraag geserveerd met frambozenijs. Hartstikke lekker en mooi dat het kon! Prijs vind ik prima in verhouding.
Bedankt voor je recensie, fijn om te horen dat het meeste erg lekker was, misschien had je ook kunnen vermelden dat je gegeten hebt met een AH korting deal, waarbij jullie gezamenlijk hebben gegeten voor 27,50!! Lijkt mij een hele goeie prijs verhouding!!

Team Tuin10
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We waren er iets te vroeg maar dat was geen probleem. We mochten zelf een plekje uitzoeken en hebben heerlijk gegeten. Pluspunt er werd ook goede muziek gedraait. Minpuntje de sigarettenrook van de klanten buiten waaide naar binnen.
Hi Iris,
Dank je voor de mooie recensie en hopen je gauw weer te zien.

Max G.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Lekkere indiaase schotel gegeten, was er voor de eerste keer maar zeker terug komen waard. Gezellig ingericht ook en in een leuke buurt.
Hoi Max,
Bedankt en we zien je graag weer terug!