Tweede Tuindwarsstraat 10 1015 RZ Amsterdam Nederland Kaart
31-203702361

Over het restaurant Tuin10

Geen poespas in dit restaurant, wel gastvrijheid, vers bereid eten en een superrelaxte sfeer middenin de Jordaan in Amsterdam. De eenvoud en warmte die in deze wijk van oudsher te vinden is, komt je in dit bar-restaurant als een warme deken tegemoet. Lekker een biertje drinken met vrienden? Doe het hier met 8 verschillende bieren op tap. Ook wijnliefhebbers hebben een ruime wijnkaart om van te proeven. Blijven eten is geen probleem, wel even reserveren om zeker te zijn van een tafeltje.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Tuin10

Maandag t/m donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en zaterdag 12:00 - 02:00

Michaja M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellige sfeer, lekker gegeten en goede bediening
Bedankt voor je recensie Michaja.
We zien je graag nog een keer terug.

Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten! En dat voor een 'beperkt' 3gangen menu. Alles was lekker van het brood tot aan de vegan jus. Cheesecake was echt hemels!!
Hoi Lisanne, dank je voor je mooie recensie en kom snel weer een keer terug.
mrsfaber .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Super fijne avond gehad. De nieuwe kaart was top. Heerlijke kleine hapjes vooraf, fantastische bavette en huisgemaakt dessert, zo lekker!! Aardige bediening en fijne sfeer. Top!
Dank je voor je recensie en fijn dat de nieuwe kaart goed bevalt.
Lisanne J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten en hele fijne bediening. Sfeer is los en gezellig (maakt absoluut geen gejaagde indruk).
In de zomer leuk om buiten te zitten.
Dank voor je recensie en hopelijk tot binnenkort!
Annejetje .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Gisteren in Tuin10 gegeten. Ik had de pasta vongole en mijn vriendin de vega indiase curry. Het smaakte ons erg goed. De sticky toffee als dessert was echt heerlijk Leuk sfeertje. Komen graag weer terug.

Bedankt voor de recensie en tot de volgende keer!
Sara C.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
We zijn net om de hoek komen wonen en waren erg benieuwd naar deze tent. Het viel echter ontzettend tegen, het personeel was erg onvriendelijk. Wij komen niet meer terug.
Wat vervelend om te horen en erg jammer omdat we bijna buren zijn!
We willen toch altijd een goede service bieden en jammer dat dat niet gelukt is.
We zouden het toch leuk vinden als jullie nog een keer komen en om het goed te maken, krijgen jullie een drankje van het huis. Liefs Team Tuin10
Harriette V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellig eetcafe in de Jordaan. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Smaakvolle royale porties. Klein minpuntje: Helaas geen vis op de kaart.
Harriette, dank je voor je mooie recensie en hopen je snel weer te zien.
Hartelijke groet,

Team Tuin10
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Met 3 vrienden hier voor de eerste keer gegeten op een zaterdagavond. Leuke kaart, lekker eten voor een goede prijs in hartje Jordaan. Wij vonden de borrelplank wat aan de prijs voor wat er uiteindelijk op lag, maar de prijs/kwaliteit voor de hoofdgerechten en drank is erg goed! De spareribs zijn absoluut top!
MichielCash .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Eten bij Tuin 10 is altijd een feestje. Leuke kaart, gewoon lekker eten voor een leuke prijs in hartje Jordaan. Gewoon een keer doen!
Youri S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Gisteren voor het eerst geweest en was een zeer leuk tentje, wij zaten met een groep van+/- 20 personen boven en we zaten midden in de planten, alsof we 'echt' in een tuin zaten te eten, leuk!

Zelf had ik spareribs gegeten en die waren heerlijk gemarineerd zoals een goede sparerib hoort te zijn.

Verder leuk publiek welke aan de andere tafeltjes zaten.

Zal er zeker nog eens komen!

Dankjewel

Youri
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Heerlijke ongedwongen sfeer verstopt midden in hartje Jordaan! Met een bijzondere verantwoorde kaart een mooi gevarieerd aanbod van vis vlees en vooral de meest heerlijke groenten! De pompoensoep als starter is een hit en de steak en veggie burger vol smaak! De groene insteek van het concept valt zeker in de smaak, de kaart en het decor zijn mooi op elkaar afgestemd! De sfeer is intiem en knus door alle plantjes en bloempotten en de kas als prachtige doorkijk op de vide etage! Wij zijn fan! Bovenal complimenten aan de bediening en de keuken, adeqaat, snel en zeer vriendelijk! We komen graag snel weer langs!
MiriamvL .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Ik heb nu meerdere keren erg lekker gegeten bij Tuin 10, de quinoa salade met pompoen en feta en lekkere dressing is zeker een aanrader! Het perfecte gerecht voor een zomerse avond. De prijs-kwaliteit verhouding van het eten is ook heel goed, voor 12 euro heb je een maaltijdsalade die goed vult en voor een paar euro meer krijg je bijvoorbeeld een lekkere poussin met goeie frieten en koolsla. Het is een fijne plek om te eten, de inrichting is mooi en er hangt een goeie sfeer, zeker ook door de leuke mensen die er werken! Al met al zou ik dus zeker aanraden hier een keer te gaan eten, bij mij is tuin 10 in ieder geval favoriet!
mrsfaber .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Mijn favoriete plek in de Jordaan.
Lekker eten, no-nonsens sfeer, aardig personeel (vooral die knappe luis vigo look a like) in de gezellige eetcafe setting in de leukste straat van de Jordaan.
Favoriet van de kaart: de flambee, risotto, steak bearnaise of de dag special van de chef.
Perfect voor een knusse doordeweeks hap, lange weekend brunch of gezellige borrel.
MSJK .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Gezellig en ook lekker gegeten in Tuin10 (prijs/kwaliteit perfect in balans), 2 vriendelijke meiden in de bediening, royale porties. Gewoon een hele gezellige locatie, centraal in de Jordaan.
Joost1986 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Op een zomer zondagavond gegeten, maar helaas gelijk de laatste keer. De ambiance is goed en ik zal misschien ooit nog terug komen om gewoon wat te drinken op het terras. Maar dan mag de menukaart wel van tafel.

We hadden Spareribs besteld, maar deze waren helaas wat lauw en gewoon niet lekker. Ik ben er op een gegeven moment maar ook gewoon gestopt met eten omdat er een soort vreemde 'gummi'achtig velletje onder de ribs zat. Dit overigens gewoon doorgegeven aan de bediening die ons daarop op een kop koffie van het huis hebben getrakteerd.

De bediening is wel vriendelijk maar zwaar onderbezet naar mijn idee. Met 2 handen in de lucht moeten zwaaien voordat je de aandacht kreeg. Na het eten duurde het zo lang voordat de borden werden weg gehaald dat we ze bijna zelf zijn gaan brengen.

Neem aan dat een eigenaar weet wanneer het goed weer wordt, dus ik zou zeggen, 'zet er de volgende keer een extra mannetje bij in de bediening'!
Altijd erg vervelend om te horen, maar bij navraag van de bediening, waren de spareribs van je tafel genoot wel lekker!! Een vetrandje hoort erbij en onze marinade is echt super goed. Misschien eet je niet zo vaak spareribs, maar ik hoop dat je toch nog een keer terug komt voor wat anders, want wij doen er heel veel aan om de kwaliteit hoog te houden. Het klopt wel dat het plotseling erg druk werd en dat we dat niet verwacht hadden en dat de oproepkracht op dat moment niet beschikbaar was, Excuus. met vriendelijke groet, Team Tuin10
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Leuke plek in de Jordaan en niet zo'n standaard pijpenla. Achterin het restaurant zit je onder een glazen dak dat ervoor zorgt dat het niet zo heel donker is binnen. Heb een heerlijk verrassende vega-burger gegeten. Je kunt hier heerlijk eten voor een goede prijs.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Gisteren met 3 mensen langs tuin 10 gegaan op de gok of er plaats was voor ons om wat te eten.
De vriendelijke meneer bij binnenkomst zei dat het 10 minuten zou duren ongeveer maar dat we konden wachten aan de bar en een drankje alvast konden drinken indien gewenst.
We dronken wat aan de bar en kregen olijven van de barman.
Na 10 minuten te hebben gewacht met leuke soul muziek op de achtergrond mochten we boven zitten.
Mijn heerlijke Biefstuk met pepersaus was lekker even als de vegaburger met frietjes van mijn collega de poussin was heerlijk en neem ik de volgende keer.
Toe koffie met fondant lekerrrrr
scholletje .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Soms heb je zin in de gezellige eetcafésfeer, maar wil je ook echt goed eten. Gisteren kwamen wij (4 man) terecht bij Tuin 10, in de gezelligste straat van de Jordaan. Wat betreft ambiance en prijzen een sfeervol eetcafé, maar de kaart deed anders vermoeden! Na te hebben besteld (bediening was goed, niets op aan te merken) stonden de borden al snel voor onze neus: mooi opgemaakte borden met zorg bereid en vooral spannende smaakcombinaties. Niet de standaardeetcafé- gerechten; echt een goed restaurant met een moderne kok. Aanrader!!!
Ysmetparasolletje .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Na te hebben gereserveerd schoven we om 19:00 met vier personen aan bij Tuin 10 op de verhoogde vloer achter in het lange, industrieel vormgegeven restaurant. Qua kleur en licht niet onaardig gedaan, het voelde ondanks de industriële toon best gezellig aan. Het deels glazen plafond belooft veel moois voor de zonnige zomermaanden. Naast het interieur helaas ook de geur van urinoirverfrisblokjes op, al waren we er wel vrij snel aan gewend (gelukkig).

De informeel geklede serveerster stond redelijk snel naast het tafeltje om drankjes op te nemen, maar gaf de menukaarten pas nadat we erom hadden gevraagd en nadat ze de drankjes had geserveerd. Echt op de automatische piloot leek het niet te gaan. Dit bleek een voorbode voor wat komen ging.

Na een half uur vroegen we waar het eten (enkel vier hoofdgerechten) bleef en hoe het kon dat onze later gearriveerde buren al zaten te eten. Na een check in de keuken kregen wij te horen dat zij wel degelijk eerder hadden besteld en dat het eten eraan kwam. Informatief, doch wat bits. Na nog twintig minuten vroegen we hetzelfde aan een andere serveerster die antwoordde dat ''het wat chaotisch was in de keuken omdat iedereen ineens op hetzelfde moment bestelde.'' We zaten toch in een restaurant gedurende etenstijd?

De prima biefstukken, lauwe hamburger en ronduit koude vegaburger verschenen vijf minuten later op tafel. Na nog een kwartier was de vegaburger eindelijk warm en kon het ons redelijk smaken. De serveerster meldde nog terloops en binnensmonds dat er twee (overigens heerlijke) wijntjes waren afgetrokken van de rekening. Een goedbedoeld gebaar dat helaas vooral als een soort wanhoopsdaad overkwam van het personeel dat niet hun beste avond leek te draaien.

Tuin10 heeft de potentie om een leuk restaurant te worden/zijn in de prachtige Jordaan. De ambiance, prima wijn en dito gerechten (voor een schappelijke prijs) komen helaas nog niet uit de verf die nogal onprofessioneel door het personeel wordt rond gekliederd.
clau81 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Gezellige sfeer, heerlijk eten en de leukste barvrouw van Amsterdam! Een goede aanwinst voor de Jordaan en een echte aanrader voor jong en oud!!!