Meer informatie over restaurant Truffels

Maandag t/m Zaterdag vanaf 15:30
- High Tea 11:00 - 18:00
- Wijnbar 15:30 - 23:00
- Bar 14:30 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Het was goed bij Truffels, nee dit is te zwak. Voortreffelijk. Fijn dat zij het starre 7 gangen menu hebben losgelaten want dit duurde mij echt te lang. Prima eten en een ontwapenende bediening. De uitleg bij het wijnarrangement werd wat afgeraffenld. Maar leer dat allemaal maar eens uit je hoofd. Goed hoor!
Dit alles plus een fijn gezelschap maakte een prima avond!
Misskitty .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
We hebben bij Truffels gegeten op een avond dat het helaas erg rustig was. Er was naast ons nog maar 1 andere tafel bezet en dan komt de aankleding van het restaurant een beetje op je af. Terwijl ik hier ook wel eens voor een borrel geweest ben en je dan toch een ander gevoel krijgt van het interieur. Het eten was ok maar niets bijzonders en hetzelfde kan gezegd worden over de bediening.
AccountMijn .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Voortreffelijke spijzen, op meesterlijke wijze bereid. Ik zeg dank je wel voor dit genot.. De kok weet iedere keer weer net een extra smaak in de gerechten te leggen. Ik was aangenaam verrast. Of het nu een entrecôte of visgerecht was het smaakte voortreffelijk.
MMM1968 ..
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Goed eetcafé-eten, het voorgerecht met een doorsnede van de Truffelvoorgerechten was zelfs heel goed. Het dagmenu daarna (kip cordon bleu) en nagerecht (tarte tatin met ijs) was 'gewoon' lekker. Bediening vriendelijk. Wel kostte het wat moeite om nog een tweede kopje koffie te krijgen, kennelijk zijn ze niet zo gewend aan mensen die lang napraten.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Uit de lijst met restaurants die deelnemen aan de Parodontax-actie (2e diner gratis), hebben we gekozen voor Truffels.
Allereerst werden we verrast door de sfeervolle ruimte: bij de bar kun je een borrel drinken, maar daar heb je in het restaurantgedeelte geen overlast van.
Hoewel er in principe geen keuzemenu was, werd ons spontaan aangeboden dat we konden kiezen tussen vlees of vis. We kozen voor het voorgerecht van zalm en tonijn, het werd mooi opgediend en het smaakte goed. Om de wijnkeuze makkelijker te maken, liet de gastvrouw ons proeven en vergelijken, bijzonder prettig. Beide hoofdgerechten waren verrukkelijk: de vis, maar ook het vlees smolt op onze tong. Van een 'eenvoudige' suikerwafel werd een feestelijk nagerecht gemaakt. Mijn vriendin, die daar niet van hield, kreeg als alternatief een kop koffie met een likeurtje en chocolaatjes. Ook dit was geen enkel probleem. Wij hebben een heerlijk ontspannen avond gehad en we komen hier zeker terug! Het was duidelijk te proeven dat deze kok veel liefde in zijn gerechten steekt.
Tristangerard .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
gister gegeten bij truffels en waren toch wel aangenaam verrast , we gingen voor het restaurant week menu ... en wat een ervaring het was ter promotie van het restaurant dat was zeker gelukt. kreeft , grietfilet , truffel en sucade zo mals dat je vingers er bij aflikt. ook de bediening was een soeple machine ... een echt reizende keuken en we zien ons volgende bezoek graag tegemoet.
Robenmieke .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Bij een verblijf in het Golden Tulip Hotel in Alkmaar gegeten bij Truffels Wine & Dine. Heel gezellige ambiance met een bediening die klonk als een klok en daarnaast ook nog lekker gegeten. Hierna nog wel zin in een toetje maar niet meer teveel. Gekozen voor één kaasplankje voor twee. Kon prima en er werd nog even extra aandacht aan gegeven dat het iets meer moest zijn omdat er met twee van zou worden gegeten. Klasse!
Komen beslist nog eens terug als we in de buurt zijn!
Andreas N.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Vegetarische salade besteld en proberen te eten. Vreselijk smerig: keiharde groenten, oneetbare sla, naar smakende kaas. Daarnaast bleek een carpaccio voor mijn dochter erg matig
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Paddestoelensoep was wel lekker, truffelpasta flauw en geserveerd op een koud bord waardoor de pasta snel koud werd. Over de salade zat een vieze muffe dressing die ik de hele avond nog geproefd heb. Bediening was vriendelijk maar geen 'Truffels' meer voor mij.
Mat68 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Ik heb samen met mijn vriendin kids bij Truffels gegeten. Na zeer gastvrij en leuk ontvangen te zijn hebben we ontzettend fijn, gezellig en lekker gegeten. Het was een top avond waar onze kids het nog steeds over hebben. Leuke bediening en zeer lekker eten.

Ga zo door..
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Gisteren via Groupon hier gegeten. En wij waren aangenaam verrast. Het boerenlandbrood was heerlijk. Zo ook de voorgerechten. De tafelgenoten waren te spreken over hun hoofdgerechten, de zalm was ook prima geweest zonder filo en noedels. Men was gul met lekkere friet en ijs toe voor de kleine. Mede door de zeer kindvriendelijke opstelling van de bediening hebben wij volop kunnen genieten. Truffels is zeker een leuk adres en een bezoek meer dan waard.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Restaurant Truffels is gevestigd in de kelder van Golden Tulip hotel Alkmaar. Het is een gezellige donkerbruine ruimte, en het leuke is dat er een kleine wijnkelder bij is, waar je zelf een fles wijn kunt uitzoeken. De wijnen staan geprijsd tegen de gewone marktprijs, waar dan een opslag van 12,50 (kurkengeld) bij komt.
Hierdoor kun je voor een betaalbare prijs genieten van een mooie fles wijn bij het eten. Het eten is uitstekend, mooie voor- en hoodgerechten. Speciaal voor onze dochters verjaardag creerde de chefkok een schitterend grand desert. Top! ook de bediening is OK.