Over het restaurant Truffels

Trendy Truffels

Voor Franse gerechten ben je hier ook aan het juiste adres. Het restaurant combineert traditioneel met modern. Respect voor de oude keuken wordt gecombineerd met de nieuwste trends. Het resultaat: Chique maar hippe gerechten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Truffels

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

Jouw recensie over het restaurant Truffels

mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten is gewoon niet echt goed, waardoor wij hier niet snel naar toe gaan meer.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Truffels serveert goede, uitgebalanceerde gerechten in een aangename ambiance. De porties zijn wat aan de kleine kant maar met een vol gevoel een restaurant verlaten is ook niet goed. De wachttijden tussen de gerechten zijn net iets te lang. En de prijs is in relatie tot het gebodene echt wat aan de hoge kant.
A.M. H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Alles was zeer goed.
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Truffels moet even terug naar de basis. Heb hier vorige week voor de 4de keer gegeten en waar ik de vorige keren redelijk omver geblazen was door de geweldige prijs/kwaliteit en de originaliteit van de gerechten, was dat deze keer helaas niet het geval. Gerechten waren veelal flauw, geen verrassende en soms overheersende smaken van een bepaald ingrediënt. We namen het deluxe wijnarrangement en dit was redelijk, maar geen enkele keer spraakmakend. Bediening is vlot en vriendelijk en gerechten kwamen op een goed tempo door. Helaas. Voorlopig maar even de focus op andere restaurants.
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijke verwen-avond met goed eten en lekkere wijnen!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxed en mooi restaurant met fijne bediening ...open keuken!! Wat altijd fijn is !!

Eten smaakt echt heerlijk , wel voor een 3 gangen menu iets te kleine gerechtjes (we hadden allemaal nog best iets gelust) .......zeebaars had echt iets groter gemogen ipv enie mini stukje , vlees gerecht was ook prima en mals !!
Slexy3 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We gingen voor 6 Gangen met wijn arrangement, lekker nergens over na hoeven te denken en iedere gang weer super blij verrast.
Echt heerlijk! Echte aanrader!
pieter S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening. Maar het was erg stil en dus niet rumoerig!
Ingeborg T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten, prima alternatieven voor glutenvrij binnen het menu. Na eerste gang lange wachttijd(tijdens eerste uur broodje en 1 gang ontvangen), daarna aangegeven dat we thuis oppas hadden zitten en graag iets wilden versnellen. Meteen goed opgepakt en tempo aangepast. Al met al erg leuk en goed gegeten, zo met een vast menu eet je weer eens iets anders dan dat je zelf zou uitkiezen van de kaart. Combinatie van smaken was bijzonder gecreeerd en vooral erg lekker!
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We hebben echt héérlijk gegeten.
Een van ons heeft een beperking met horen : voor hem was het erg rumoerig.
Jammer, dat voor de kleine flesjes plat water 3,50 euro/stuk afgerekend moet worden.
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Niveau van de gerechten is erg goed. De wachttijd tussen de gerechten was helaas echt te lang.
Van de 4 dames in de bediening waren er twee vriendelijk en professioneel, maar de blonde dame die de leiding leek te hebben had een uiterst onsympathieke uitstraling en ongastvrije houding. Tijdens het werk eten en wijn drinken achter de bar en met te veel geluid bestek poleren getuigd in onze ogen niet van professionaliteit. Ook het uitlaten van gasten bij de deur, was voor haar teveel moeite. Zonde dat het moois dat de keuken neerzet wordt overschaduwd door slecht gastvrouwschap.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het restaurant is niet gelegen in de Lange Veerstraat 4, maar is al geruime tijd gelegen in de Lange Veerstraat 45, Iens zou haar beschrijving nodig moeten aanpassen. Het is bij Truffels gezellig druk en het eten is van een goede kwaliteit, wij hebben gebruik gemaakt van speciale aanbieding en was prima verzorgd, met een verrassende combinatie van vlees en vis.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk eten met geweldige wijn. Leuke talentvolle bediening. Kortom; top.
Wera T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk eten en goede wijnen!!
Goed in elkaar gezet menu en het personeel was vriendelijk en netjes !
Zeker voor herhaling vatbaar
Laureen H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben hier weer heerlijk gegeten. De gerechten waren dik in orde. Het was onze tweede keer hier. Een keer eerder zaten we nog in het oude pand. Toen vollop aandacht van het personeel. Nu merk je dat ze het erg druk hebben en weinig persoonlijke aandacht voor je tafeltje. Extra trek in nog een wijntje wordt niet/nauwelijks opgemerkt. De gerechtjes en de wijnen worden in een rap tempo uitgelegd (het is meer het opzeggen van de tekst, ze doen dit uiteraard per avond wel 50 kee, zeker als het druk is) en dat merk je. Jammer dat kan wat ons betreft beter.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hebben hier een heerlijke avond gehad. De bediening was erg vriendelijk en wist veel van de verschillende gerechten (en ook allergieën) af, waardoor ze goed konden adviseren en uitleggen. Ze kwamen ook met suggesties (die je natuurlijk kunt opvolgen of niet), zonder dat het opdringerig was. De gerechten waren heerlijk en heel bijzonder. Voor die prijs erg goeie kwaliteit. Door de richting van de tafels zaten we fijn in ons 'eigen' hoekje, terwijl het helemaal vol was. Echt genoten!
JZ J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hadden een viergangen menu. Het was weer een verrasend menu met gevarieerde smaken.

Het was erg druk.

Jammer dat het reserveringssysteem niet goed werkte.
Opama .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Al bij de telefonische reservering weet je: dit zit wel goed! In voorbije maand 2 keer op bezoek, met o.m een enigszins culinaire verwende Vlaamse gast; hartelijke ontvangst door deels bekende frisse vriendelijke dames; Telkens het grote menu, teveel om alles concreet op te noemen, bovendien was iedereen vol lof over de grote variatie der erg smakelijke, vaak originele bereidingen; geen behoefte aan bijgarnituren want met het grote menu heb je meer dan voldoende; ook wordt er goede uitleg gegeven over elk gerecht, in een mooi tempo gebracht, ondanks 2 keer "volle bak". Mooie betaalbare wijnen, bij het tweede bezoek wist de dame nog welke we de eerste keer dronken! Kortom we scoorden erg goed bij onze gasten, mede gezien de prima prijs-kwaliteit.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Omdat we de eersten waren kregen wij eerst alle aandacht, maar toen het restaurant voller werd moesten wij echt heel lang wachten. Zo zaten we best wel lang met lege glazen, terwijl wij best nog wat hadden willen drinken en toen ze uiteindelijk vroegen of we nog koffie of thee wilden en wij zeiden dat we dat niet hoefden, liep ze weg en vroeg ook niet of we de rekening wilde.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een prima keuze! Aantrekkelijk menu dat voor alle gasten gold dus niet een apart AH menu. Alle mogelijkheden om af te wijken qua dieet en toe te voegen gangen. Hoge kwaliteit met verrassende smaakcombinaties. Kortom zeer tevreden klanten.