Over het restaurant Truffels

Trendy Truffels

Voor Franse gerechten ben je hier ook aan het juiste adres. Het restaurant combineert traditioneel met modern. Respect voor de oude keuken wordt gecombineerd met de nieuwste trends. Het resultaat: Chique maar hippe gerechten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Truffels

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

Hans S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een prima keuze! Aantrekkelijk menu dat voor alle gasten gold dus niet een apart AH menu. Alle mogelijkheden om af te wijken qua dieet en toe te voegen gangen. Hoge kwaliteit met verrassende smaakcombinaties. Kortom zeer tevreden klanten.
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Wij waren er redelijk vroeg (18:30) en toen was het geluidsniveau prima. Tegen 20:00 echter was het moeilijk om de ander te verstaan (met 4 personen waren we). Eigenlijk is dat het enige minpunt, hij is echter wel belangrijk.
AnnieA A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Kaart heel beperkt. (Hadden we kunnen weten van de site, dus onze fout?) hoofdgerecht duurde lang, te lang, onze fles wijn inmiddels op, en hoofdgerecht werd niet erg warm opgediend. Jammer smaken wel prima.
Bertine V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Uitermate goed gegeten, echter het voorafje miste eigen smaak, alle ingrediënten smaakten naar elkaar, schelvis was hard, krabtoefje te zout. Deze gang stak schril af bij de rest de gangen. Maar eten bij Truffels blijft altijd weer een meer dan prettige beleving!
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ongelofelijk lekker gegeten. Hele mooie gerechten, heel smaakvol en prachtige bord presentatie. Was een waar feestje! Absoluut een aanrader. Wij komen zeker terug.
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ik ken Truffels al heel lang, en ga hier regelmatig eten. Deze keer met de AH restaurant actie. Je kan dan voor het 3 gangenmenu kiezen en alle additionele zaken natuurlijk bijbestellen en bijbetalen. Heerlijk gegeten en de koks weten toch altijd weer iets spannends op het bord te toveren. Mooie wijnen erbij en goed gezelschap en je hebt een top avond.
Victor H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Truffels maakt een bijzondere combinatie van gerechten.
We hebben gewoon de 3 gangen met de AH-Restaurantactie gedaan. Geen grote porties maar het gaat hier ook om de smaak. Zelfs de frieten waren uitstekend en ook niet te weinig.
Veel tafeltjes met 2 personen maar net genoeg uit elkaar.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Turffels is een mooi, modern ingericht restaurant.

Op 16 november heb ik er gegeten met gebruikmaking van de Albert Heijnactie.

Het voorgerecht (tonijn) was redelijk van smaak, het tussengerecht (tarbot) en het hoofdgerecht (hert) waren goed. Het viel echter niet mee om de flintertjes tonijn en tarbot op het bord te vinden.

De gerechten zijn niet voorzien van enig garnituur. Je kunt voor € 3,95 friet bijkopen en dat is hard nodig, gezien de minuscule porties. Een gerecht van € 20 is hiermee een gerecht van € 24 geworden. De gast vult de maag voornamelijk met bijgekochte friet.

De korting van de AH-actie werd naar mijn mening onjuist berekend. Op mijn verzoek de rekening aan te passen werd weinig professioneel gereageerd.

Ondanks de sfeervolle ruimte en een kok die echt wel wat kan, vind ik dit restaurant een afrader. Redenen hiervoor zijn de veel te kleine porties en de houding van de leiding.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Afgelopen weekend met de AH actie gegeten bij dit restaurant. Veel over de kwaliteit gehoord en hadden hoge verwachtingen. We kozen voor een 5 gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Het duurde wat lang voordat de gerechten op tafel kwamen maar het eten was werkelijk heerlijk, wel wat (te) kleine porties. De bijbestelde patatten waren ook prima maar om nou te zeggen "de lekkerste van Haarlem" vonden we wat overdreven, het waren trouwens welgeteld 9 stuks (!)... We kregen uitgebreide en deskundige uitleg over de geschonken wijnen, prima! Toen de rekening kwam werden we echter onaangenaam verrast. We konden nergens de korting van een drie-gangen menu terugvinden (het AH gedeelte). Wel waren alle uitbreidingen voor de volle pond berekend en er stond zelfs een glas wijn (a 6,50) bij die ze zelf bijschonken omdat het zo lang duurde eer het hoofd gerecht kwam (dachten we), niet zo gastvrij. Na om uitleg gevraagd te hebben werd er €7 afgehaald (??). We wezen de gastvrouw er op dat we op deze manier net zo goed zonder de AH actie hadden kunnen gaan eten maar ze leek (of wilde) het niet te begrijpen. Het werd een beetje een welles/nietes discussie, daar zit je niet op te wachten tijdens een avondje uit dus we hebben het maar zo gelaten. Dit restaurant is qua prijs/kwaliteit verhouding de weg een beetje kwijt. Jammer, want het eten is erg goed maar niet tegen elke prijs, doe dan niet mee met zo'n AH actie...
Josephine.buijs B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Truffels is een restaurant met elke keer weer verrassende gerechten in een relaxte sfeer! Was weer heerlijk met goede bijpassende wijn en goede service!
Tjalling G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ik had hoge verwachtingen over Truffels en die kwamen ook grotendeels uit. Het eten was prima en de wijn heerlijk. De prijs was fors, maar dat lag ten dele ook aan de wijn die we zelf uitgekozen hadden. Gewoon heel goed dus maar niet speciaal genoeg om bij de beste restaurants van Haarlem te horen.
Lydia P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Truffels. Inrichting krijgt van mij mindere waardering, omdat het wat warm is binnen. Veel mensen en een open keuken genereert veel warmte.
Theo Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Truffels is een restaurant met een voor mijn doen beetje beperkte kaart (ik hou bijvoorbeeld van een bitterbal of iets dergelijks vooraf, maar dat staat niet op de kaart). De sterke drankjes vind ik aan de dure kant (€ 6,50 voor een Corenwijn bijvoorbeeld).
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met AH restaurantactie lekker gegeten. Erg jammer dat overal suplementen voor gerekend worden terwijl de losse gerechten voor dezelfde prijs op de kaart staan. €4,-- voor circa 10 frieten, €3,50 voor kaas en €8,5 voor een extra tussengerecht terwijl het verschil tussen een 3 en 4 gangen menu slechts €4 a €5 is. De uitleg was dat het dan korting op korting zou worden. Met de € 33,50 korting alsnog €100,-- moeten afrekenen. Losse glazen wijn €5,--/€6,50 per glas.
John V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Uitzonderlijk lekker gegeten. AH actie, waardoor prijs/kwaliteitsniveau gunstig is.
de bediening was wat kort en zakelijk, mogelijk door de drukte. huiswijn van goede kwaliteit
we hebben genoten.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Te veel toeters en bellen op het bord. Het ingrediënt waar het daadwerkelijk om gaat is lastig terug te vinden.
Hoofdgerecht hert was voorgegaard en smaakte niet meer naar hert.
Prijs/kwaliteit verhouding niet OK. Voor hetzelfde bedrag eet je met een ster bij Ratatouille.
henkenjosee .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het 3-gangendiner was zeer smakelijk, maar de frieten waren belachelijk kostbaar voor die paar frietjes die je kreeg. Die frietjes hadden we echt nodig om ons buikje tevreden te stellen. Van goede kwaliteit maar die prijs.......
Een klein glaasje jenever, een klein glaasje dessertwijn, waarom tegen deze woekerprijzen?
Zeker een restaurant waar je voor het eten graag terug zou willen komen, maar dan voor normale prijzen graag en iets vriendelijkere bediening, want die ijskoude blikken vaan de bediening zijn niet echt uitnodigend. Gelukkig zijn er genoeg goede en prettige restaurants in Haarlem.
Eric B.
goede bediening.
Bibian L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben genoten! En wat een leuke plek als je bij de keuken zit. Ik hoop zeker nog een keer te komen eten als ik weer in Haarlem kom.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voordat we naar Truffels gingen waren we al in de stad. We hadden het koud en wilden alvast een apperarief nemen. We waren een half uur vroeger dan afgesproken. Helaas was het niet mogelijk en we werden weer de kou ingestuurd met de opmerking dat ze over een half uur opengingen. Wij vonden dat niet erg gastvrij en hebben hier later een opmerking overgemaakt richting de gastvrouw. De gerechten en de wijnen waren goed. Toch wel een kater van de ongastvrije houding overgehouden.