Over het restaurant Truffels

Trendy Truffels

Voor Franse gerechten ben je hier ook aan het juiste adres. Het restaurant combineert traditioneel met modern. Respect voor de oude keuken wordt gecombineerd met de nieuwste trends. Het resultaat: Chique maar hippe gerechten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Truffels

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

Jouw recensie over het restaurant Truffels

Jesse B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten en de service waren werkelijk fantastisch. Ik vind een openkeuken altijd een toegevoegde waarde waar wij ook goed zicht op hadden
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Eigenaresse/sommelier begrijpt haar vak heel goed. Leuke meiden in de bediening. Heerlijk eten in een goede sfeer. Wij hebben super genoten van de try-out. Wij komen zeker terug!
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wat dit restaurant zo fijn maakt is dat je niet hoeft te kiezen uit een menu en iedere keer weer verrast wordt door het menu dat geserveerd wordt op de dag dat je komt eten, waarbij je pas ziet wat het is op het moment dat het gerecht geserveerd wordt. Heerlijk gegeten!
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
In een gezellige ambiance heerlijk gegeten. Er is een menu samengesteld, je kunt kiezen voor drie, vier, vijf of zes gangen. Om de zoveel weken wordt het menu aangepast. Wanneer je iets niet lust, dan passen zij dit gerust voor je aan. Tevens heerlijke wijnen
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Te lang geleden dat we hier waren. We proefden pladijs met coquille en diverse bereidingen met biet, heekfilet met topinamboer, eend + een confit van eend met pompoen, dry aged beef (heerlijk mals) met paddenstoelen en linzen en een dessert waarin appels, peren en pecan-noten de hoofdtoon voerden. Stuk voor stuk mooie gerechten, mooi in balans en veel aandacht voor de presentatie. Het wijnarrangement (je kunt kiezen uit 3 kwaliteitsniveaus) was goed. Verder prettige bediening, goed meubilair en een verbeterde akoestiek.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten is gewoon niet echt goed, waardoor wij hier niet snel naar toe gaan meer.
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
In Haarlem bij dit restaurant beland. De naam zegt het al Franse keuken. Echt iets voor ons. Lekker eten, chique tent. Service mag wel aan gewerkt worden . Verder helemaal top.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Truffels serveert goede, uitgebalanceerde gerechten in een aangename ambiance. De porties zijn wat aan de kleine kant maar met een vol gevoel een restaurant verlaten is ook niet goed. De wachttijden tussen de gerechten zijn net iets te lang. En de prijs is in relatie tot het gebodene echt wat aan de hoge kant.
A.M. H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Alles was zeer goed.
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Truffels moet even terug naar de basis. Heb hier vorige week voor de 4de keer gegeten en waar ik de vorige keren redelijk omver geblazen was door de geweldige prijs/kwaliteit en de originaliteit van de gerechten, was dat deze keer helaas niet het geval. Gerechten waren veelal flauw, geen verrassende en soms overheersende smaken van een bepaald ingrediënt. We namen het deluxe wijnarrangement en dit was redelijk, maar geen enkele keer spraakmakend. Bediening is vlot en vriendelijk en gerechten kwamen op een goed tempo door. Helaas. Voorlopig maar even de focus op andere restaurants.
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijke verwen-avond met goed eten en lekkere wijnen!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxed en mooi restaurant met fijne bediening ...open keuken!! Wat altijd fijn is !!

Eten smaakt echt heerlijk , wel voor een 3 gangen menu iets te kleine gerechtjes (we hadden allemaal nog best iets gelust) .......zeebaars had echt iets groter gemogen ipv enie mini stukje , vlees gerecht was ook prima en mals !!
Slexy3 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We gingen voor 6 Gangen met wijn arrangement, lekker nergens over na hoeven te denken en iedere gang weer super blij verrast.
Echt heerlijk! Echte aanrader!
pieter S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening. Maar het was erg stil en dus niet rumoerig!
Ingeborg T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten, prima alternatieven voor glutenvrij binnen het menu. Na eerste gang lange wachttijd(tijdens eerste uur broodje en 1 gang ontvangen), daarna aangegeven dat we thuis oppas hadden zitten en graag iets wilden versnellen. Meteen goed opgepakt en tempo aangepast. Al met al erg leuk en goed gegeten, zo met een vast menu eet je weer eens iets anders dan dat je zelf zou uitkiezen van de kaart. Combinatie van smaken was bijzonder gecreeerd en vooral erg lekker!
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We hebben echt héérlijk gegeten.
Een van ons heeft een beperking met horen : voor hem was het erg rumoerig.
Jammer, dat voor de kleine flesjes plat water 3,50 euro/stuk afgerekend moet worden.
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Niveau van de gerechten is erg goed. De wachttijd tussen de gerechten was helaas echt te lang.
Van de 4 dames in de bediening waren er twee vriendelijk en professioneel, maar de blonde dame die de leiding leek te hebben had een uiterst onsympathieke uitstraling en ongastvrije houding. Tijdens het werk eten en wijn drinken achter de bar en met te veel geluid bestek poleren getuigd in onze ogen niet van professionaliteit. Ook het uitlaten van gasten bij de deur, was voor haar teveel moeite. Zonde dat het moois dat de keuken neerzet wordt overschaduwd door slecht gastvrouwschap.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het restaurant is niet gelegen in de Lange Veerstraat 4, maar is al geruime tijd gelegen in de Lange Veerstraat 45, Iens zou haar beschrijving nodig moeten aanpassen. Het is bij Truffels gezellig druk en het eten is van een goede kwaliteit, wij hebben gebruik gemaakt van speciale aanbieding en was prima verzorgd, met een verrassende combinatie van vlees en vis.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk eten met geweldige wijn. Leuke talentvolle bediening. Kortom; top.
Wera T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk eten en goede wijnen!!
Goed in elkaar gezet menu en het personeel was vriendelijk en netjes !
Zeker voor herhaling vatbaar