Over het restaurant Truffels

Trendy Truffels

Voor Franse gerechten ben je hier ook aan het juiste adres. Het restaurant combineert traditioneel met modern. Respect voor de oude keuken wordt gecombineerd met de nieuwste trends. Het resultaat: Chique maar hippe gerechten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Truffels

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00

Jouw recensie over het restaurant Truffels

Florine K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Ik heb hier gegeten met familie, de drie anderen hadden het gewone 4 gangen menu; ik had bij reserveren aangegeven dat ik vegetarisch eet. Hoe bestaat het dan in 2018 nog dat een kok die zo lekker en subtiel kan koken, niet eens de moeite neemt om iets speciaals te maken voor een vegetariër? Mijn hoofdgerecht bestond uit het garnituur van het vleesgerecht, in een iets minder kleine portie.
Sowieso waren alle gangen mini hapjes op een ontbijtbordje, geschikt voor mensen die ernstig aan de lijn doen maar wij gingen alle 4 weg met het idee dat een aardappeltje of stukje brood bij de gangen (of iets anders dat wat body had gegeven) welkom was geweest.
Ook was de wachttijd erg lang, 3 kwartier wachten per gang is best lang zeker als het restaurant half leeg is. Was de helft van de koks ziek?
Het bedienend personeel was attent en goed ingelicht over de gerechten; misschien is het handig om de wijn in te schenken voordat de volgende gang wordt gebracht, want nu hadden we de bordjes al half leeg wanneer de wijn kwam (en ze waren snel met inschenken, dit geeft helaas aan hoe klein de porties zijn).
Zoals hierboven al gezegd: wat we kregen was beslist erg lekker en delicaat maar vooral het disrespect naar vegetarische gasten vind ik erg jammer.
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Prima try out. Erg goede bediening. Wat kleine opmerkingen over het eten maar daarvoor is ook een try out.
Lars B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Mooi restaurant, goede gerechten. Heerlijk gegeten. Fijne bediening! Aan het einde van de avond werd de bediening wel iets minder scherp, vaak met een leeg glas aan tafel gezeten. Toch zonde! 6 gangen menu was uitstekend, goede proportie en lekkere gerechten! Aanrader!
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten, we werden super verwend!
Josien H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Een van de beste restaurants van Haarlem. We komen hier al jaren en het eten is hier echt altijd voortreffelijk! Een enorme aanrader dus!
wendy P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk eten; echt eens wat anders. Ondanks dat ze veel moeite hebben gedaan om het tegen te gaan, is het toch wat rumoerig. Gangen mogen iets sneller uitgeserveerd worden.
David V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Kwaliteit van het eten was goed, de wijn was veel te duur (instap op 35.- voor matige kwaliteit) en service was onder de maat. Voor 150.- voor 2 pers mag je meer verwachten
Jesse B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten en de service waren werkelijk fantastisch. Ik vind een openkeuken altijd een toegevoegde waarde waar wij ook goed zicht op hadden
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Eigenaresse/sommelier begrijpt haar vak heel goed. Leuke meiden in de bediening. Heerlijk eten in een goede sfeer. Wij hebben super genoten van de try-out. Wij komen zeker terug!
Frank E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wat dit restaurant zo fijn maakt is dat je niet hoeft te kiezen uit een menu en iedere keer weer verrast wordt door het menu dat geserveerd wordt op de dag dat je komt eten, waarbij je pas ziet wat het is op het moment dat het gerecht geserveerd wordt. Heerlijk gegeten!
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
In een gezellige ambiance heerlijk gegeten. Er is een menu samengesteld, je kunt kiezen voor drie, vier, vijf of zes gangen. Om de zoveel weken wordt het menu aangepast. Wanneer je iets niet lust, dan passen zij dit gerust voor je aan. Tevens heerlijke wijnen
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Te lang geleden dat we hier waren. We proefden pladijs met coquille en diverse bereidingen met biet, heekfilet met topinamboer, eend + een confit van eend met pompoen, dry aged beef (heerlijk mals) met paddenstoelen en linzen en een dessert waarin appels, peren en pecan-noten de hoofdtoon voerden. Stuk voor stuk mooie gerechten, mooi in balans en veel aandacht voor de presentatie. Het wijnarrangement (je kunt kiezen uit 3 kwaliteitsniveaus) was goed. Verder prettige bediening, goed meubilair en een verbeterde akoestiek.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten is gewoon niet echt goed, waardoor wij hier niet snel naar toe gaan meer.
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
In Haarlem bij dit restaurant beland. De naam zegt het al Franse keuken. Echt iets voor ons. Lekker eten, chique tent. Service mag wel aan gewerkt worden . Verder helemaal top.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Truffels serveert goede, uitgebalanceerde gerechten in een aangename ambiance. De porties zijn wat aan de kleine kant maar met een vol gevoel een restaurant verlaten is ook niet goed. De wachttijden tussen de gerechten zijn net iets te lang. En de prijs is in relatie tot het gebodene echt wat aan de hoge kant.
A.M. H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Alles was zeer goed.
Dirk L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Truffels moet even terug naar de basis. Heb hier vorige week voor de 4de keer gegeten en waar ik de vorige keren redelijk omver geblazen was door de geweldige prijs/kwaliteit en de originaliteit van de gerechten, was dat deze keer helaas niet het geval. Gerechten waren veelal flauw, geen verrassende en soms overheersende smaken van een bepaald ingrediënt. We namen het deluxe wijnarrangement en dit was redelijk, maar geen enkele keer spraakmakend. Bediening is vlot en vriendelijk en gerechten kwamen op een goed tempo door. Helaas. Voorlopig maar even de focus op andere restaurants.
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijke verwen-avond met goed eten en lekkere wijnen!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxed en mooi restaurant met fijne bediening ...open keuken!! Wat altijd fijn is !!

Eten smaakt echt heerlijk , wel voor een 3 gangen menu iets te kleine gerechtjes (we hadden allemaal nog best iets gelust) .......zeebaars had echt iets groter gemogen ipv enie mini stukje , vlees gerecht was ook prima en mals !!
Slexy3 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We gingen voor 6 Gangen met wijn arrangement, lekker nergens over na hoeven te denken en iedere gang weer super blij verrast.
Echt heerlijk! Echte aanrader!