Truffels

Lange Veerstraat 4 2011 DB Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Truffels

Trendy Truffels

Voor Franse gerechten ben je hier ook aan het juiste adres. Het restaurant combineert traditioneel met modern. Respect voor de oude keuken wordt gecombineerd met de nieuwste trends. Het resultaat: Chique maar hippe gerechten.

Halve fles mineraalwater

annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxed en mooi restaurant met fijne bediening ...open keuken!! Wat altijd fijn is !!

Eten smaakt echt heerlijk , wel voor een 3 gangen menu iets te kleine gerechtjes (we hadden allemaal nog best iets gelust) .......zeebaars had echt iets groter gemogen ipv enie mini stukje , vlees gerecht was ook prima en mals !!
Slexy3 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We gingen voor 6 Gangen met wijn arrangement, lekker nergens over na hoeven te denken en iedere gang weer super blij verrast.
Echt heerlijk! Echte aanrader!
pieter S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening. Maar het was erg stil en dus niet rumoerig!
Ingeborg T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten, prima alternatieven voor glutenvrij binnen het menu. Na eerste gang lange wachttijd(tijdens eerste uur broodje en 1 gang ontvangen), daarna aangegeven dat we thuis oppas hadden zitten en graag iets wilden versnellen. Meteen goed opgepakt en tempo aangepast. Al met al erg leuk en goed gegeten, zo met een vast menu eet je weer eens iets anders dan dat je zelf zou uitkiezen van de kaart. Combinatie van smaken was bijzonder gecreeerd en vooral erg lekker!
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We hebben echt héérlijk gegeten.
Een van ons heeft een beperking met horen : voor hem was het erg rumoerig.
Jammer, dat voor de kleine flesjes plat water 3,50 euro/stuk afgerekend moet worden.
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Niveau van de gerechten is erg goed. De wachttijd tussen de gerechten was helaas echt te lang.
Van de 4 dames in de bediening waren er twee vriendelijk en professioneel, maar de blonde dame die de leiding leek te hebben had een uiterst onsympathieke uitstraling en ongastvrije houding. Tijdens het werk eten en wijn drinken achter de bar en met te veel geluid bestek poleren getuigd in onze ogen niet van professionaliteit. Ook het uitlaten van gasten bij de deur, was voor haar teveel moeite. Zonde dat het moois dat de keuken neerzet wordt overschaduwd door slecht gastvrouwschap.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het restaurant is niet gelegen in de Lange Veerstraat 4, maar is al geruime tijd gelegen in de Lange Veerstraat 45, Iens zou haar beschrijving nodig moeten aanpassen. Het is bij Truffels gezellig druk en het eten is van een goede kwaliteit, wij hebben gebruik gemaakt van speciale aanbieding en was prima verzorgd, met een verrassende combinatie van vlees en vis.
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk eten met geweldige wijn. Leuke talentvolle bediening. Kortom; top.
Wera T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk eten en goede wijnen!!
Goed in elkaar gezet menu en het personeel was vriendelijk en netjes !
Zeker voor herhaling vatbaar
Laureen H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben hier weer heerlijk gegeten. De gerechten waren dik in orde. Het was onze tweede keer hier. Een keer eerder zaten we nog in het oude pand. Toen vollop aandacht van het personeel. Nu merk je dat ze het erg druk hebben en weinig persoonlijke aandacht voor je tafeltje. Extra trek in nog een wijntje wordt niet/nauwelijks opgemerkt. De gerechtjes en de wijnen worden in een rap tempo uitgelegd (het is meer het opzeggen van de tekst, ze doen dit uiteraard per avond wel 50 kee, zeker als het druk is) en dat merk je. Jammer dat kan wat ons betreft beter.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hebben hier een heerlijke avond gehad. De bediening was erg vriendelijk en wist veel van de verschillende gerechten (en ook allergieën) af, waardoor ze goed konden adviseren en uitleggen. Ze kwamen ook met suggesties (die je natuurlijk kunt opvolgen of niet), zonder dat het opdringerig was. De gerechten waren heerlijk en heel bijzonder. Voor die prijs erg goeie kwaliteit. Door de richting van de tafels zaten we fijn in ons 'eigen' hoekje, terwijl het helemaal vol was. Echt genoten!
JZ J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hadden een viergangen menu. Het was weer een verrasend menu met gevarieerde smaken.

Het was erg druk.

Jammer dat het reserveringssysteem niet goed werkte.
Opama .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Al bij de telefonische reservering weet je: dit zit wel goed! In voorbije maand 2 keer op bezoek, met o.m een enigszins culinaire verwende Vlaamse gast; hartelijke ontvangst door deels bekende frisse vriendelijke dames; Telkens het grote menu, teveel om alles concreet op te noemen, bovendien was iedereen vol lof over de grote variatie der erg smakelijke, vaak originele bereidingen; geen behoefte aan bijgarnituren want met het grote menu heb je meer dan voldoende; ook wordt er goede uitleg gegeven over elk gerecht, in een mooi tempo gebracht, ondanks 2 keer "volle bak". Mooie betaalbare wijnen, bij het tweede bezoek wist de dame nog welke we de eerste keer dronken! Kortom we scoorden erg goed bij onze gasten, mede gezien de prima prijs-kwaliteit.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Omdat we de eersten waren kregen wij eerst alle aandacht, maar toen het restaurant voller werd moesten wij echt heel lang wachten. Zo zaten we best wel lang met lege glazen, terwijl wij best nog wat hadden willen drinken en toen ze uiteindelijk vroegen of we nog koffie of thee wilden en wij zeiden dat we dat niet hoefden, liep ze weg en vroeg ook niet of we de rekening wilde.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een prima keuze! Aantrekkelijk menu dat voor alle gasten gold dus niet een apart AH menu. Alle mogelijkheden om af te wijken qua dieet en toe te voegen gangen. Hoge kwaliteit met verrassende smaakcombinaties. Kortom zeer tevreden klanten.
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Wij waren er redelijk vroeg (18:30) en toen was het geluidsniveau prima. Tegen 20:00 echter was het moeilijk om de ander te verstaan (met 4 personen waren we). Eigenlijk is dat het enige minpunt, hij is echter wel belangrijk.
AnnieA A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Kaart heel beperkt. (Hadden we kunnen weten van de site, dus onze fout?) hoofdgerecht duurde lang, te lang, onze fles wijn inmiddels op, en hoofdgerecht werd niet erg warm opgediend. Jammer smaken wel prima.
Bertine V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Uitermate goed gegeten, echter het voorafje miste eigen smaak, alle ingrediënten smaakten naar elkaar, schelvis was hard, krabtoefje te zout. Deze gang stak schril af bij de rest de gangen. Maar eten bij Truffels blijft altijd weer een meer dan prettige beleving!
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ongelofelijk lekker gegeten. Hele mooie gerechten, heel smaakvol en prachtige bord presentatie. Was een waar feestje! Absoluut een aanrader. Wij komen zeker terug.