Over het restaurant Truffels

Trendy Truffels

Voor Franse gerechten ben je hier ook aan het juiste adres. Het restaurant combineert traditioneel met modern. Respect voor de oude keuken wordt gecombineerd met de nieuwste trends. Het resultaat: Chique maar hippe gerechten.

Halve fles mineraalwater

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk eten met geweldige wijn. Leuke talentvolle bediening. Kortom; top.
Wera T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk eten en goede wijnen!!
Goed in elkaar gezet menu en het personeel was vriendelijk en netjes !
Zeker voor herhaling vatbaar
La H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben hier weer heerlijk gegeten. De gerechten waren dik in orde. Het was onze tweede keer hier. Een keer eerder zaten we nog in het oude pand. Toen vollop aandacht van het personeel. Nu merk je dat ze het erg druk hebben en weinig persoonlijke aandacht voor je tafeltje. Extra trek in nog een wijntje wordt niet/nauwelijks opgemerkt. De gerechtjes en de wijnen worden in een rap tempo uitgelegd (het is meer het opzeggen van de tekst, ze doen dit uiteraard per avond wel 50 kee, zeker als het druk is) en dat merk je. Jammer dat kan wat ons betreft beter.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hebben hier een heerlijke avond gehad. De bediening was erg vriendelijk en wist veel van de verschillende gerechten (en ook allergieën) af, waardoor ze goed konden adviseren en uitleggen. Ze kwamen ook met suggesties (die je natuurlijk kunt opvolgen of niet), zonder dat het opdringerig was. De gerechten waren heerlijk en heel bijzonder. Voor die prijs erg goeie kwaliteit. Door de richting van de tafels zaten we fijn in ons 'eigen' hoekje, terwijl het helemaal vol was. Echt genoten!
JZ J.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hadden een viergangen menu. Het was weer een verrasend menu met gevarieerde smaken.

Het was erg druk.

Jammer dat het reserveringssysteem niet goed werkte.
Opama .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Al bij de telefonische reservering weet je: dit zit wel goed! In voorbije maand 2 keer op bezoek, met o.m een enigszins culinaire verwende Vlaamse gast; hartelijke ontvangst door deels bekende frisse vriendelijke dames; Telkens het grote menu, teveel om alles concreet op te noemen, bovendien was iedereen vol lof over de grote variatie der erg smakelijke, vaak originele bereidingen; geen behoefte aan bijgarnituren want met het grote menu heb je meer dan voldoende; ook wordt er goede uitleg gegeven over elk gerecht, in een mooi tempo gebracht, ondanks 2 keer "volle bak". Mooie betaalbare wijnen, bij het tweede bezoek wist de dame nog welke we de eerste keer dronken! Kortom we scoorden erg goed bij onze gasten, mede gezien de prima prijs-kwaliteit.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Omdat we de eersten waren kregen wij eerst alle aandacht, maar toen het restaurant voller werd moesten wij echt heel lang wachten. Zo zaten we best wel lang met lege glazen, terwijl wij best nog wat hadden willen drinken en toen ze uiteindelijk vroegen of we nog koffie of thee wilden en wij zeiden dat we dat niet hoefden, liep ze weg en vroeg ook niet of we de rekening wilde.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een prima keuze! Aantrekkelijk menu dat voor alle gasten gold dus niet een apart AH menu. Alle mogelijkheden om af te wijken qua dieet en toe te voegen gangen. Hoge kwaliteit met verrassende smaakcombinaties. Kortom zeer tevreden klanten.
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Wij waren er redelijk vroeg (18:30) en toen was het geluidsniveau prima. Tegen 20:00 echter was het moeilijk om de ander te verstaan (met 4 personen waren we). Eigenlijk is dat het enige minpunt, hij is echter wel belangrijk.
AnnieA A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Kaart heel beperkt. (Hadden we kunnen weten van de site, dus onze fout?) hoofdgerecht duurde lang, te lang, onze fles wijn inmiddels op, en hoofdgerecht werd niet erg warm opgediend. Jammer smaken wel prima.
Bertine V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Uitermate goed gegeten, echter het voorafje miste eigen smaak, alle ingrediënten smaakten naar elkaar, schelvis was hard, krabtoefje te zout. Deze gang stak schril af bij de rest de gangen. Maar eten bij Truffels blijft altijd weer een meer dan prettige beleving!
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ongelofelijk lekker gegeten. Hele mooie gerechten, heel smaakvol en prachtige bord presentatie. Was een waar feestje! Absoluut een aanrader. Wij komen zeker terug.
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ik ken Truffels al heel lang, en ga hier regelmatig eten. Deze keer met de AH restaurant actie. Je kan dan voor het 3 gangenmenu kiezen en alle additionele zaken natuurlijk bijbestellen en bijbetalen. Heerlijk gegeten en de koks weten toch altijd weer iets spannends op het bord te toveren. Mooie wijnen erbij en goed gezelschap en je hebt een top avond.
Victor H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Truffels maakt een bijzondere combinatie van gerechten.
We hebben gewoon de 3 gangen met de AH-Restaurantactie gedaan. Geen grote porties maar het gaat hier ook om de smaak. Zelfs de frieten waren uitstekend en ook niet te weinig.
Veel tafeltjes met 2 personen maar net genoeg uit elkaar.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Turffels is een mooi, modern ingericht restaurant.

Op 16 november heb ik er gegeten met gebruikmaking van de Albert Heijnactie.

Het voorgerecht (tonijn) was redelijk van smaak, het tussengerecht (tarbot) en het hoofdgerecht (hert) waren goed. Het viel echter niet mee om de flintertjes tonijn en tarbot op het bord te vinden.

De gerechten zijn niet voorzien van enig garnituur. Je kunt voor € 3,95 friet bijkopen en dat is hard nodig, gezien de minuscule porties. Een gerecht van € 20 is hiermee een gerecht van € 24 geworden. De gast vult de maag voornamelijk met bijgekochte friet.

De korting van de AH-actie werd naar mijn mening onjuist berekend. Op mijn verzoek de rekening aan te passen werd weinig professioneel gereageerd.

Ondanks de sfeervolle ruimte en een kok die echt wel wat kan, vind ik dit restaurant een afrader. Redenen hiervoor zijn de veel te kleine porties en de houding van de leiding.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Afgelopen weekend met de AH actie gegeten bij dit restaurant. Veel over de kwaliteit gehoord en hadden hoge verwachtingen. We kozen voor een 5 gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Het duurde wat lang voordat de gerechten op tafel kwamen maar het eten was werkelijk heerlijk, wel wat (te) kleine porties. De bijbestelde patatten waren ook prima maar om nou te zeggen "de lekkerste van Haarlem" vonden we wat overdreven, het waren trouwens welgeteld 9 stuks (!)... We kregen uitgebreide en deskundige uitleg over de geschonken wijnen, prima! Toen de rekening kwam werden we echter onaangenaam verrast. We konden nergens de korting van een drie-gangen menu terugvinden (het AH gedeelte). Wel waren alle uitbreidingen voor de volle pond berekend en er stond zelfs een glas wijn (a 6,50) bij die ze zelf bijschonken omdat het zo lang duurde eer het hoofd gerecht kwam (dachten we), niet zo gastvrij. Na om uitleg gevraagd te hebben werd er €7 afgehaald (??). We wezen de gastvrouw er op dat we op deze manier net zo goed zonder de AH actie hadden kunnen gaan eten maar ze leek (of wilde) het niet te begrijpen. Het werd een beetje een welles/nietes discussie, daar zit je niet op te wachten tijdens een avondje uit dus we hebben het maar zo gelaten. Dit restaurant is qua prijs/kwaliteit verhouding de weg een beetje kwijt. Jammer, want het eten is erg goed maar niet tegen elke prijs, doe dan niet mee met zo'n AH actie...
Josephine.buijs B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Truffels is een restaurant met elke keer weer verrassende gerechten in een relaxte sfeer! Was weer heerlijk met goede bijpassende wijn en goede service!
Tjalling G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ik had hoge verwachtingen over Truffels en die kwamen ook grotendeels uit. Het eten was prima en de wijn heerlijk. De prijs was fors, maar dat lag ten dele ook aan de wijn die we zelf uitgekozen hadden. Gewoon heel goed dus maar niet speciaal genoeg om bij de beste restaurants van Haarlem te horen.
Lydia P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Truffels. Inrichting krijgt van mij mindere waardering, omdat het wat warm is binnen. Veel mensen en een open keuken genereert veel warmte.