Truffelaer

Kromstraat 2 5504 BC Veldhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Truffelaer

Riekyvennix .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten.
bedankt Vincent en de mensen in de keuken en de bediening voor de gezellige avond.
Ad, Rieky, Martijn en Frederiek
Plienn .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Voor een heerlijk avondje tafelen ben je hier aan het goede adres. Gaan er regelmatig eten; echt top!! Lekker eten, verse producten, heerlijk en op een speciale wijze bereid, lekkere wijnen, supervriendelijke bediening! Iets hogere prijsklasse maar dat is het zeker waard!
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Voor de tweede keer gegeten in de Truffelaer. In één woord: Fantastisch! Een heerlijk vis restaurant met extreem goede bediening. Netjes aan de telefoon, netjes bij binnenkomst en toen wij een fles Champagne bestelde kwamen ze met een heerlijke champagne aan die niet op de kaart stond. Dat is meedenken met de gast. Voorgerechten waren om te smullen. Bord aflikken kan je niet maken... Maar als het wel kan zal ik het zeker doen tijdens ons volgende bezoek. Zeetong als hoofdgerecht. Gewoon heerlijk. Mijn vrouw had de zeebaars, ook helemaal top. De sfeer is gezellig, ziet er goed en verzorgt uit allemaal. En nogmaals mijn respect voor de goedlachse gastvrouw. Wat een genot om hier te eten. Wij hebben er een nieuw restaurant bij waar wij nog vaak zullen terug komen.
Love2beachef .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Tijdens een weekendje weg bij de Truffelaar beland. We hadden onder andere het menu. Dit menu werd aangepast aan onze wensen. We begonnen met een bord vol garnaaltjes met een mayonese en gebakken gamba's. Geen hogere wiskunde? Maar wel prima bereid en lekker van smaak. Het hoofdgerecht was tevens lekker. Zeer zacht gegaard rundvlees met een heerlijke truffelsaus. De garnituur was goed. Ook hadden we een zeebaars: heerlijk en goed bereid. Het dessert tenslotte vanille ijs met witte chocolade mousse en enkele aardbeien. Helemaal goed.
De bediening bestond uit zeer vriendelijke dames die goed meedachten, alles goed in de gaten hielden en altijd even vroegen of alles naar wens was.
De locatie zat op de hoek van de dorpsstraat. Prima, met uitzicht op de kerk vanaf het terras. Binnen was netjes ingericht en er was een gezellige sfeer.
MargrietVD .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Heerlijk gegeten en ontzettend fijn bediend door 3 enthousiaste dames! Ik had kreeften bisque voor af en dit is de beste is die ik ooit het gegeten! Als tussengerecht de geroosterde langoustines en als hoofdgerecht de wilde Zeebaars, als vis eters waren wij uitermate enthousiast over de kaart en de wijnen die we door de bediening en bij bevolen kregen. Komen snel terug!
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Een keer met, toevallig, Valentijnsdag daar geluncht. Heerlijke salades en broodjes.
Je voelt je er echt welkom, heel vriendelijk.
Elle B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Afgelopen zaterdag voor het eerst hier gegeten maar zeker niet voor het laatst!
We hebben intens genoten van de gerechten maar ook de bediening en ambiance waren voortreffelijk.
Kortom voor ons zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor anderen.
Prijs kwaliteit verhouding ook prima,niks dan lof voor dit prachtige restaurant!
Earkeste .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Op 20 december 2014 heb ik van 12 tot 16 uur mijn verjaardag gevierd in de feestzaal behorende bij De Truffelaer. Er waren zo'n 60 gasten. We startten met koffie / thee met chocoladetruffels, vervolgens toasten we met prosecco en gingen we aan de borrel. Rond 14 uur was er een lunchbuffet ( soepen, salades en allerlei broodjes) en voor de liefhebbers was er daarna nog koffie en thee.
Het was in één woord geweldig! De zaal was erg gezellig ingericht, de service was super en de kwaliteit en kwantiteit van de lunch was uitstekend. We hadden 2 gasten die een glutenvrij dieet moesten volgen en zij waren aangenaam verrast door de wijze waarop er rekening met hen werd gehouden.
Ik denk met heel veel plezier aan mijn verjaardag terug en mijn gasten ook.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Op een gewone doordeweekse dag een keer gaan eten bij de Truffellaer in Veldhoven. Dit restaurant stond al langer op het verlanglijstje maar was er nog niet van gekomen. Het was een redelijk rustige avond, net niet alle tafels waren bezet. Het onthaal is gastvrij en vriendelijk en de tafels zijn mooi ruim opgezet. Als aperitief een mooi glas cava, lekker feestelijk.
We hadden mooie voorgerechten (gebakken coquille en een maal de gebakken eendenlever). Erg lekker en mooie porties. Als hoofdgerecht hadden we een tournedos (met gebakken ganzenlever als supplement) en de gebakken zeetong met frietjes. Flinke porties! De zeetong was er een van fors formaat en met de botersaus en de frietjes ook meer dan voldoende. De zeetong was overigens wel het duurste gerecht op de kaart (€35,50), maar het was dan ook een forse vis die werd geserveerd (en keurig met de vraag of je de tong gefileerd wilde hebben of dat je wenste over te gaan tot het betere doe het zelf fileer werk (het geen bij zo’n mooie vis natuurlijk veel leuker is). Als ik een tip heb voor de Truffelaer: verwarm de borden voor zodat de gerechten langer warm blijven op het bord.
Aan het nagerecht zijn we derhalve niet meer toegekomen. Als wijn hadden we een mooi fles witte bourgogne, die ook bij het vlees stevig genoeg was. De wijnkaart is overigens niet uitgebreid, maar er staat voor iedereen wel wat moois op en is vriendelijk geprijsd. En ook een redelijke keuze aan open wijnen die per glas te bestellen zijn.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Tijdens een feest met walking diner weer gezien dat kwaliteit van de gerechten en de gastvrijheid super is. Wat opviel was dat de gasten met dieetwensen steeds op een onopvallende manier hun aangepaste gerecht kregen, ondanks dat er ruim 70 gasten rond liepen. Kortom klasse!
Jan_F .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Het vijfgangen verrassingsmenu, voor een gezelschap van zes personen, werd, omdat smaken nu eenmaal verschillen, op enkele punten aangepast aan individuele wensen. Alle gerechten zagen er voortreffelijk uit en ook de smaak was goed en gebalanceerd. Het bijpassende wijnarrangement was een goede aanvulling op de smaak van de gerechten. De bediening was correct. Een klein minpuntje was de tijd tussen de gangen, het had soms iets sneller mogen gaan. Aan de andere kant het was nu een avondvullende eetervaring die voor herhaling vatbaar is.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
In korte tijd alweer voor de tweede keer hier gegeten. De eerste keer hadden we een 5-gangen verrassingsmenu, maar deze keer twee vrienden meegenomen en een 4-gangen verrassingsmenu gekozen omdat er een kleine eter bij was. Inclusief bijpassend wijnarrangement.
De zaak zat vol maar het personeel had toch genoeg tijd om alles steeds netjes uit te leggen. De porties zijn groot genoeg maar dan zo dat je ook het toetje gewoon netjes op krijgt. De kwaliteit van het voorgerecht met 2 bereidingen van tonijn was subliem. Ik heb in een sterrenrestaurant wel eens minder goed gehad. Het tussengerecht met verse asperges was ook heel lekker. Het hoofdgerecht met bereidingen van sucade was uitstekend. Als dessert kreeg ik een kaasplankje, ik ben niet zo'n zoetekauw. De rest had een dessert met ijs. Al met al echt heel erg lekker gegeten. Dit is gewoon echt een heel erg goed restaurant. Ga zo door!
San O.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
We hebben vandaag bij De Truffelaer in Veldhoven geluncht. De sfeer was heerlijk ontspannen en vriendelijk dankzij de attente bediening. De gerechten waren heerlijk. Vooraf Aardappelsoep met chorizo en een gerecht met gerookte tonijnreepjes. Als hoofd hadden we omelet met zwarte truffel en langzaam gegaard rundvlees en toe een chocolade variatie. Tenslotte espresso met huisgemaakte Veldhovense Meisjes. We hebben genoten!

Familie Oey uit Amsterdam.
Recensie123 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Wij hebben hier een 5-gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement gekozen. De wijn paste goed bij het eten, en alles wat we op ons bord kregen zag er even lekker uit. Vooral het aardbeientoetje met bijpassende lambrusco smaakte goed. Verder was de bediening erg beleefd en ziet het restaurant er erg mooi uit. Je betaalt wel iets meer dan in het gemiddelde restaurant, maar dat is het dubbel en dwars waard. Een absolute aanrader!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Als voorgerecht hebben we de Proeverij Truffelaer genomen. Dan maak je kennis met een aantal voorgerechten van de kaart. Dat doen wij graag bij voorkeur. Ik moet zeggen, dat was voortreffelijk. Als hoofdgerecht de lamsfilet met zwezerik, ook echt heel goed. De wijn daarbij was een viognier en die is zo goed bevallen, dat ik die een volgende keer zeker weer zal bestellen.
Rianne68 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Na kennismaking met De Truffelaer op Veldhoven Culinair zijn we eind november gaan eten. Een heerlijke kaart en super attente bediening. Mooie rustige inrichting. 3 Weken later op zaterdagmiddag gaan lunchen, toen we binnenkwamen om 13.30 uur, zat er niemand binnen en was er 1 tafel in gebruik voor administratie, leek het. Maar na de spontane ontvangst liepen er nog 3 tafeltjes vol. Een lekkere club sandwich gegeten met een bijpassende lunchwijn. Erg goed!
Charles B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Vandaag met groep gegeten.
Heerlijk runderhaas met truffelsaus.
Vriendelijke en attente bediening in mooi ingerichte zaak.