Truffel

Donderdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Veauteaux .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wat betreft de menu's is dit restaurant een aanrader, de prijs-kwaliteit verhouding van losse gerechten laat echter te wensen over. Een bedrag van ca. 13 euro voor vijf vrij kleine garnalen op een grote hoeveelheid gemengde sla - bijna zonder enige andere aankleding en ook nog middelmatig van smaak - was niet reëel. Het tussengerecht en hoofdgerecht van het 4-gangen surprise menu waren wel perfect bereid en mooi in verhouding, voorgerecht en nagerecht vonden wij weer geen restaurantkwaliteit wat betreft smaak en aankleding. Hoewel er over het algemeen goede bereide gerechten werden geserveerd, verwacht je meer consistentie in een restaurant met prijsklasse als deze, daarom een 7 voor het eten zelf.
Er kon weinig worden ingespeeld op dieetwensen van één van de personen (koolhydraatarm). Aankleding van het vlees met wat extra groente i.p.v. saus was geen probleem, maar voor een bakje vrijwel kale sla werden te hoge extra kosten gerekend. Daarnaast was het wat storend dat het personeel aan het einde van de avond praktisch achter onze tafel in bespreking was, wat afstand was op zijn plaats geweest.
De aankleding van dit restaurant is gezellig, het is wel redelijk gehorig en aan sommige tafels zit je erg open (bijv. recht tegenover de deur, waardoor iedereen die binnenkomt direct tegen je tafel aankijkt, of direct naast de garderobe).
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Het wildmenu (22,95) was heerlijk. Voor wildzwijnham en paté. 3 soorten brood erbij. Hoofdgerecht een stoofpotje van wild met verschillende wintergroenten en friet. Toe hazelnootmokkaparfait. Heerlijk. Jammer dat we erg lang op het toetje moesten wachten vandaar een 7. Bediening : 3 vrolijke meiden, attent. Tafeltjes ruim uit elkaar.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Zomermenu gegeten buiten op het terras. Prima prijs kwaliteit verhouding. Goed geportioneerd en goed bereid en een gezellige bediening. Aandacht en een praatje maar niet nadrukkelijk aanwezig, prima.
Jo1957 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Gereserveerd voor 4 pers. en een plekje gekregen in de half open serre. Niks mis mee maar als je binnenkomt en er hangt dan een sigarenlucht van een mijnheer die zonodig waar gasten zitten te eten sigaren zit te roken had ik al spijt dat we binnengestapt waren. we hebben gewoon de hele avond in de sigaren en door zijn vrouw sigarettenrook gezeten. bah.
De bediening duurde erg lang en niet allert op lege glazen. Avondvullend, ja zo wel. Wij dames hadden het lentemenu besteld. Gemarineerde zalm, hoofdgerecht varkenshaas met spek omhuld en nagerecht aardbeien met bolletje aardbeienijs.
Niks mis mee maar ook niet super.
De heren gingen voor het driegangenmenu.
Voor een driegangenmenu van €29,95 verwacht je meer.
Voor ons geen restaurant om nog terug te gaan.

PBijnen .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Heerlijk uitgebreid gedineerd. Verrassend lekker was de combinatie van voorgerechten waarbij de verscheidenheid zorgde voor een ware smaaksensatie. Er werd gebruik gemaakt van verse producten die vakkundig bereid waren. De filet van lam was mooi, net rosé gebraden en erg mals. Een perfecte timing tussen de gerechten zorgde er voor dat de avond mooi gevuld was.
Over de bediening geen enkele klacht. Wij zijn op onze wenken bediend en goed geadviseerd waar nodig.
De accommodatie ziet er erg verzorgd en netjes uit en maakt een frisse indruk. Wij hebben op het gedeeltelijk afgeschermde terras gezeten waar later op de avond de verwarming voor de goede temperatuur zorgde.
Achter het restaurant ligt een geheel vernieuwde middelgrote zaal die door vernuftige lichtbehandeling aangepast kan worden aan elk soort evenement. Overigens worden er nog steeds kleine aanpassingen aan de entourage gedaan in deze mooi verbouwde horeca gelegenheid.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Gastvrij ontvangen op een erg rustige zaterdagavond. Bediening vriendelijk en zeer beleefd. De drie volwassenen in ons gezelschap namen een verrassingsmenu; 3 gangen, maar dan liever zonder desert, dus voor-, tussen- en hoofdgerecht. Zo stond het niet op de kaart, maar het was geen enkel probleem. Voorgerecht met gerookte zalm, een bijzonder smaakvol tartaartje van witvis met knapperige oosterse groenten en sla met heerlijke dressing; een prima begin en veelbelovend voor de volgende gangen. Tussengerecht betrof zeer mals en zacht gebraden plakjes eendevlees, met daaronder een klein beetje puree, spinazie en bloemkool: de eend smolt op de tong en de heerlijke jus (met madeira?) maakte dit gerechtje compleet. Hoofdgerecht: kalfsvlees, rosé gebraden, knapperige seizoensgroenten, wederom smaakvolle jus, geserveerd met friet. Ook dit smaakte perfect. Zowel de witte als rode wijn smaakten heerlijk. Voor de kinderen stond er geen kindermenu op de kaart, maar zij kregen friet met zelfgemaakte appelmoes en sla. Ze konden kiezen voor een stukje witvis, biefstukje of gewoon een kroket/frikandel. Tot slot werd bij de koffie een ruime hoeveelheid chocola geserveerd... Genoeg om met z'n vijven van te smullen. Wij vonden dit een zeer geslaagd diner, van topkwaliteit. En dat terwijl wij redelijk verwend zijn wat betreft culinaire uitspattingen;-). Sfeer/aankleding vonden we wat chique, muziek heel zacht en omdat er nauwelijks andere gasten waren, was het wel erg stil. Maar voor de oudere dame in ons gezelschap was het wel prettig om ons allemaal te kunnen verstaan. Bediening was vlot, timing perfect (ook niet heel moeilijk met slechts 2 tafels bezet) en toelichting gerechten prima. Dit restaurant verdient het om elke avond vol te zitten!
Smitties .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Goed en vriendelijk ontvangst. Jassen werden netjes opgehangen. Eten prima van smaak, echter een kanttekening bij de groenten bij de gerechten en de (te) ruime tijd tussen voor- en hoofdgerecht. Hier hadden punten gescoord kunnen worden. Het aanbod en porties van de groenten was karig. Het vlees en de vis waren prima (ook de speciale wens van bijna doorbakken tournedos werd uitstekend uitgevoerd). De rotonde vlak voor het restaurant zorgt voor af en toe hinderlijke koplampen, afhankelijk van waar je zit
Makadejo .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
ruim opgezet restaurant, verrassende gerechten met mooie combinaties van kruiden in de gerechten, goede wijnadviezen, wijnarrangement aanbevolen.
Attente bediening en een goede gastheer.