Truffel

Brugstraat 23 5731 HE Mierlo Nederland Kaart

Over het restaurant Truffel

Ongedwongen, sfeervol, culinair. Wij serveren zowel lunch als diner. Dit kan op ons schitterend deels overdekt terras. Diverse gerechtjes vanaf 5,-. Combineer, proef en geniet. Naast hoofdgerechten ook diverse steaks en een mooi seizoensmenu. 3 gangen 22.95.
Voel u welkom en geniet.

Meer informatie over restaurant Truffel

Maandag 12:00 - 21:30
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Truffel

Lizette V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
De wachttijd van het eten was precies goed, maar dat kan ik niet aanklikken. We hebben echt heerlijk gegeten voor een goede prijs. Een sfeervol restaurant, met nog steeds erg lekker bereidde maaltijden, een leuke kaart met genoeg en niet teveel te kiezen en een lekkere wijn. Top. Lekker rustig gegeten.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Vriendelijke, correcte en gepassioneerde bediening. Kennis van zaken als het gaat om een wijnarrangement. Een heerlijke en ontspannen avond.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Heerlijk gegeten mooie smakelijke gerechtjes die ook erg leuk gepresenteerd waren zeer vriendelijk personeel, op normaal tempo geserveerd, top avond .
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
We hebben in alle rust heerlijk genoten van een heerlijke avond uit de kwaliteit was uitstekend en de gerechten werden ook erg leuk geseveerd en vriendelijk personeel. Verdienen een dikke voldoende.
Fenny B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed en lekker gegeten zeker waar voor je geld
Luutje R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten. De bediening was superaardig! Echt een aanrader.
Marino G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Kwaliteit van het eten is prima , vlotte bediening en vriendelijk. Inrichting oogt prettig , niet te druk.
En ook veel keus uit kleinere gerechtjes.
arnold K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijke bediening en een goede sfeer. Zeer de moeite waard wanneer Mierlo aangedaan word.
Veauteaux .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wat betreft de menu's is dit restaurant een aanrader, de prijs-kwaliteit verhouding van losse gerechten laat echter te wensen over. Een bedrag van ca. 13 euro voor vijf vrij kleine garnalen op een grote hoeveelheid gemengde sla - bijna zonder enige andere aankleding en ook nog middelmatig van smaak - was niet reëel. Het tussengerecht en hoofdgerecht van het 4-gangen surprise menu waren wel perfect bereid en mooi in verhouding, voorgerecht en nagerecht vonden wij weer geen restaurantkwaliteit wat betreft smaak en aankleding. Hoewel er over het algemeen goede bereide gerechten werden geserveerd, verwacht je meer consistentie in een restaurant met prijsklasse als deze, daarom een 7 voor het eten zelf.
Er kon weinig worden ingespeeld op dieetwensen van één van de personen (koolhydraatarm). Aankleding van het vlees met wat extra groente i.p.v. saus was geen probleem, maar voor een bakje vrijwel kale sla werden te hoge extra kosten gerekend. Daarnaast was het wat storend dat het personeel aan het einde van de avond praktisch achter onze tafel in bespreking was, wat afstand was op zijn plaats geweest.
De aankleding van dit restaurant is gezellig, het is wel redelijk gehorig en aan sommige tafels zit je erg open (bijv. recht tegenover de deur, waardoor iedereen die binnenkomt direct tegen je tafel aankijkt, of direct naast de garderobe).
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Het wildmenu (22,95) was heerlijk. Voor wildzwijnham en paté. 3 soorten brood erbij. Hoofdgerecht een stoofpotje van wild met verschillende wintergroenten en friet. Toe hazelnootmokkaparfait. Heerlijk. Jammer dat we erg lang op het toetje moesten wachten vandaar een 7. Bediening : 3 vrolijke meiden, attent. Tafeltjes ruim uit elkaar.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Zomermenu gegeten buiten op het terras. Prima prijs kwaliteit verhouding. Goed geportioneerd en goed bereid en een gezellige bediening. Aandacht en een praatje maar niet nadrukkelijk aanwezig, prima.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Gastvrij ontvangen op een erg rustige zaterdagavond. Bediening vriendelijk en zeer beleefd. De drie volwassenen in ons gezelschap namen een verrassingsmenu; 3 gangen, maar dan liever zonder desert, dus voor-, tussen- en hoofdgerecht. Zo stond het niet op de kaart, maar het was geen enkel probleem. Voorgerecht met gerookte zalm, een bijzonder smaakvol tartaartje van witvis met knapperige oosterse groenten en sla met heerlijke dressing; een prima begin en veelbelovend voor de volgende gangen. Tussengerecht betrof zeer mals en zacht gebraden plakjes eendevlees, met daaronder een klein beetje puree, spinazie en bloemkool: de eend smolt op de tong en de heerlijke jus (met madeira?) maakte dit gerechtje compleet. Hoofdgerecht: kalfsvlees, rosé gebraden, knapperige seizoensgroenten, wederom smaakvolle jus, geserveerd met friet. Ook dit smaakte perfect. Zowel de witte als rode wijn smaakten heerlijk. Voor de kinderen stond er geen kindermenu op de kaart, maar zij kregen friet met zelfgemaakte appelmoes en sla. Ze konden kiezen voor een stukje witvis, biefstukje of gewoon een kroket/frikandel. Tot slot werd bij de koffie een ruime hoeveelheid chocola geserveerd... Genoeg om met z'n vijven van te smullen. Wij vonden dit een zeer geslaagd diner, van topkwaliteit. En dat terwijl wij redelijk verwend zijn wat betreft culinaire uitspattingen;-). Sfeer/aankleding vonden we wat chique, muziek heel zacht en omdat er nauwelijks andere gasten waren, was het wel erg stil. Maar voor de oudere dame in ons gezelschap was het wel prettig om ons allemaal te kunnen verstaan. Bediening was vlot, timing perfect (ook niet heel moeilijk met slechts 2 tafels bezet) en toelichting gerechten prima. Dit restaurant verdient het om elke avond vol te zitten!
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
ruim opgezet restaurant, verrassende gerechten met mooie combinaties van kruiden in de gerechten, goede wijnadviezen, wijnarrangement aanbevolen.
Attente bediening en een goede gastheer.