Truck di Pan Ban Come

Nieuwe Binnenweg 452B 3023 EZ Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Truck di Pan Ban Come

N F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
spareribs zijn erg lekker. bediening laat te wensen over. chagrijnige, onvriendelijkejonge dame die bestellingen aan neemt..erg jammer..klantservice is erg belangrijk
434033 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Heerlijke , maar dan ook echt overheerlijke Spareribs gegeten bij deze nieuwe Carribische parel van Rotterdam. Uiteraard ben ik niet helemaal objectief, omdat mijn moeder van het prachtige Curacao afkomstig is! Goed let's talk & evaluate the experience: bij binnenkomst kom je binnen en is het ietwat anoniem, todat je wordt aangesproken door een hele lieve dame!

Ik ben gegaan voor de Spareribs , de prijzen zijn niet normaal goedkoop. Echt op eethuis niveau oftewel foodtruck niveau. Echter de kwaliteit van het eten en de proporties zijn gewoon op z'n Antiliaans als je begrijpt wat ik bedoel ! De zaak is modern en fris. Ik voorspel deze initiatiefnemers een grote toekomst bij de juiste keuzes !!

Ik kom hier zeker terug, omdat de Spareribs zeer mals en op smaak waren, HEERLIJKE FRISSE COLESLAW MMMM... Ik kan doorgaan tot morgen, maar je moet het gewoon zelf gaan beleven!!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Het eten, een gerecht met vlees, snijbonen en gebakken rijst met bonen, was erg lekker. De bediening was aardig en opgewekt en wilde de kaart graag toelichten. Het was er lekker warm en er stond vrolijke Caribische muziek op.
CBrugmans .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Heel lekker gegeten bij Truck di Pan Ban come! Een stoofvleesgerecht met rundvlees en lekker opgebakken rijst met boontjes. De bediening was vriendelijk en de behaagelijke temperatuur en fijne muziek droegen bij aan een gezellige avond.