Troya

Rijnkade 53 6811 HB Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Troya

Pegasus89 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Slecht restaurant! Meer kan ik er niet over zeggen.
Het duurt ontzettend lang voordat je überhaupt eten en drinken kan bestellen. Het voorgerecht kregen wij pas na 40 minuten. Dit was een warm en koude hapjesplank waarop tonijn uit blik zat en twee andere koude salades ook regelrecht uit een bakje v.d. supermarkt zo leek het. En mosselen opgewarmd maar ook uit een potje ofzo, bah! En daar betaal je 10 euro voor! De borek en de 2 gefrituurde calamaris die erbij zaten waren redelijk maar verder echt het geld niet waard! redelijk chagrijnig gevraagd hoelang het nog zou duren voor het hoofdgerecht kwam. Nou dat kwam redelijk snel na het voorgerecht. Echter had ik gehakt in bladerdeeg besteld en kreeg ik gehakt in stukjes wrap. dat is toch geen bladerdeeg! sjonge.ondertussen waren er al veel mensen weggelopen zonder te betalen en de serveersters stonden met chagrijnige hoofden alle tafels te bekijken maar zagen blijkbaar niet dat er overal nog borden stonden die al lang weg hadden gekund. En als je dan ook nog eens aangeeft bij de kassa dat we niet tevreden waren krijg je een lulverhaal over dat er allemaal personeel ziek was en dat ze hun best deden! Nou geef mensen dan gratis eten of drinken, om dit te verzachten. Zo loopt iedereen weg, wat dus ook gebeurde.
Enige pluspunt aan dit restaurant is de locatie, de rijnkade.
Mick 7.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Vreemd dat er niet meer recensies worden geschreven over Troya.

Heel attent en zeer vriendelijk, correct en vlot personeel. Fraai interieur in het restaurant zelf met leuke en gezellige zithoekjes (doen we een volgende keer). Nu heerlijk buiten gezeten, lekker op het terras aan het water (helaas wat bewolkt maar wel warm 27 graden).
In dit geval hadden we een actiebon, maar de portionering leek ons gewoon zoals het normaliter zou moeten zijn. Kregen een actiemenukaart (enkele gerechten tegen geringe meerprijs). De tomatensoep was heerlijk en licht pittig van smaak, gebakken champignons in tomatensaus was ook zeer smakelijk.
Mijn wederhelft koos voor de köfte (gehaktschijven) in tomatensaus, zelf koos ik voor de lende-biefstuk en kipfilet met ui, paprika, en champignons geserveerd met tomaten-roomsaus.
Gerechten kwamen samen met een schaaltjes tomatenrijst, portie patat en frisse/verse salade (met dressing). Köfte prima gekruid, lendebiefstuk prima gebakken en de kipfilet ook.
Helaas koelt het eten buiten altijd wat sneller als binnen (misschien had een verwarmd bord geholpen).
Porties waren groot genoeg maar er was nog ruimte voor een dessert (vorige keer had ik een toetje overgeslagen dus mocht nu eindelijk weer eens genieten).
Gekozen voor aardbeien ijs met chocoladesaus en slagroom (waarom kiezen vrouwen vaak voor choco en aardbeien, terwijl er zoveel ander lekkers op de kaart staan :-) ...
De drie soorten ijs met fruit (meloen, kersen) en bosbessensaus was ook prima, geen commentaar.
In dit restaurant kun je gelukkig verse jus d'orange bestellen (2,60 voor een mooi glas met een schijfje sinaasappel erbij), super!
Misschien niet het beste Turkse restaurant, maar we zullen Troya zeker nog eens bezoeken.
Hebben ons niet gestoord aan personeel dat zijn werk niet goed deed, integendeel, alle moeite was geen probleem. Eten was prima van smaak, kortom we hebben ons vermaakt.
Joan1981 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Voor mijn verjaardag gisteren heerlijk hier gegeten, met gezin en familie. Al het eten was erg lekker en goede porties. Hele vriendelijke service gekregen. Vooral van de vriendelijke dame met kort haar. Me zoontje was een beetje ziek en huilerig, maar hij kreeg de volle aandacht met een kleurboek en als eerste meteen brood en fruit, daar werd hij vrolijk van. Bedankt!!!
Sven007 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Via groupon gegeten bij Troya. Het eten was lekker maar niets om over naar huis te schrijven. Gevulde deegrolletjes vooraf waren een beetje saai. Hoofdgerecht sis kebab was lekker en het nagerecht pistache ijs was voor mij de favoriet.
Michelle P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Om te huilen!
Eten aangebrand, biefstuk niet zoals gevraagd, wijn verdund met water, voorgerecht met onaangeraakte tonijn die uit blik afkomstig leek, olijven leken uit een potje te komen en bitterballen ?!
Niet turks, bediening erg onvriendelijk. Nooit weer!
Walter_ .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Heerlijk wezen eten met een groep van 8 Turkse gasten. We zaten heerlijk op het terras met een prachtig uitzicht op de Rijn. Enthousiaste bediening. Eten was prima, we hadden een heerlijke mix van allerlei vlees- en groenten door elkaar. Vreemd genoeg zat er wel asperge als groenten tussen, hetgeen mijn Turkse gasten niet herkende als een Turkse groente, maar los daarvan ... heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Turkse thee werd in kannen op tafel gezet zodat we die zelf konden inschenken.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
We zijn er gisteren wezen eten met een groupon actie en voor de prijs was het een zeer aangename introductie, wij komen zeker nog een keer terug; het eten was goed van smaak ( en zelfs voor een actie nog een ruime keus), de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam maar ook erg alert en vlot en de sfeer is erg gezellig
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2014
Ik ben met mijn drie zussen geweest met een groupon aanbieding. Het was echt heel lekker, vriendelijke bediening en een grappige inrichting, locatie ligt mooi langs het water. Een echte aanrader om met een groupondeal naar toe te gaan aangezien het voor ons 22.50 p.p. gekost heeft voor een heerlijk drie gangen diner!
Derya123 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Wij zijn hier nu een aantal keren geweest. Het eten is lekker, er is een ruime keuze aan gerechten. De bediening is ook vriendelijk en de prijs/kwaliteitverhouding vind ik ook goed.
Kortom ik snap al die negatieve reacties totaal niet. Wij blijven er naar toe gaan.
Lschrijf .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Vreselijk aardige mensen, ze houden je tafel prima in de gaten. broodje met dipjes bij aperitief, heerlijk rustig gezeten daar! en verzorgde borden met prima grill gerechten.
Fetih46 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
gisteren avond gegeten met een groupon prima bediening
Eten was heerlijk en voldoende
heel mooi restaurant
broodje saus was echt lekker en we kregen gewoon zonder te betalen.
ik vond helemaal geweldig
als ik volgende keer kom met het warme weer zal ik terug komen en genieten van het lekkere eten.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Hier met de familie gegeten. Voor het Turkse eten, zoals kebab en turks brood, is het een heerlijk restaurant. Goed gekruid en lekker klaar gemaakt. Het andere eten, vegetarische pasta en bijvoorbeeld de vis, smaakten niet heel bijzonder.

Er hangt een gezellige sfeer en er is een hele vriendelijke jonge vrouw in de bediening. De andere bedieningsleden spreken niet heel vloeiend nederlands maar dat brengt ook weer wat met de ervaring mee. Zomers kun je hier aan de Rijn zitten.

Ze zijn niet bekend met allergieën (heb zelf glutenallergie). Vervolgens zei de eigenaar dat ik bepaalde producten niet mag en dat ik het verkeerd heb?!
Er was een lange wachttijd. We meer dan een half uur op de eerste drankjes moeten wachten en ruim 1,5u op het eten, dit terwijl het een zondag was en het restaurant nog niet half vol zat.
Renate .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Slecht! Onvriendelijke bediening, moesten zelfs 2x om drankje en saus vragen die eerder al besteld hadden en er werd totaal niet op gelet of we nog iets nodig hadden. Eten was ook matig.
Anneloes F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten bij Troya. We hebben gebruik gemaakt van een Grouponbon en verwachtten hier niet al te veel van. Onze verwachtingen werden echter ruimschoots overtroffen. Het eten was zeer smakelijk en de porties erg ruim. De bediening was vriendelijk en attent. Wij komen hier zeker een keer terug.
Velpse .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Gisteravond gegeten met een groep en Groupon. Prima, vlotte bediening. Goede tijd tussen de gangen, ondanks dat het toch erg druk was. Eten was heerlijk en voldoende. Je vraagt je wel af hoe ze het ervoor kunnen doen, onze Groupon koste p.p E 13,83 en daarvan gaat dan ook nog eens de helft naar Groupon.
Het enige minpuntje was de akoestiek toen het vol liep. Maar verder hebben we een paar aangename uurtjes doorgebracht bij Troya.
Salina .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2012
Mijn ervaring met dit restaurant is heel goed. Heerlijk gezellig gegeten met de promokaart. Service was goed en op het einde van de avond werd er zonder problemen 50% van het totaal afgetrokken. Wij hadden een baby mee die begon te jengelen, en hier ging het personeel heel vriendelijk mee om. Hebben zelfs nog even de kinderwagen heen en weer geduwd. We hadden de promokaart tijdens het weggaan laten liggen, waarop een van de obers zelfs twee straten achter ons aan is gerend om hem terug te geven :)