Troya Hektor

Harderwijkerweg 61 6952 AD Dieren Nederland Kaart

Over restaurant Troya Hektor

Het zonnetje in de keuken

In het plaatsje Dieren worden Turks Italiaanse pizza's gebakken in een authentieke steenoven. Naast de pizza's op de menukaart kun je ook zelf de ingedrienten bepalen, om zo de regie over jouw perfecte pizza te nemen. Verder kruidig en mals vlees van de grill. Troya Hektor beschikt over een zonnig tuinterras en die is net zo warm als de ontvangst!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Troya Hektor

Maandag t/m zondag 16:00 - 23:00

• Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Gudrun09 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Klein en rustig restaurant, maar niet minder daarom. Prijs kwaliteit is goed. Het eten was goed en werd snel geserveerd. Bediening vriendelijk.
Grijze G.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Voor het eerst bij Troya Hektor in Dieren gegeten. Ik heb er heerlijk genoten, de ontvangst is goed, warm en prettig. Het eten heeft mij verbaasd, heerlijk mals vlees in de grillschotel Troya Hektor. Heel goed gekruid, en vooral heerlijk mals, voor mij echt een aanrader!

Het personeel is heel erg prettig, denkt mee, en neemt de tijd, geen moment opdringerig, maar met zo een positieve instelling en warmte.

De tijd vloog er voorbij, als je op zo een plaats kunt eten is het echt genieten!
Alfons M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Zaterdag 7 December hebben we heerlijk gegeten bij Troya Hector in Dieren , We werden keurig ontvangen door de gastheer . door een nette serveerster werd een drankje gevraagd de rode wijn was geweldig en het biertje een heerlijk EFES turks biertje .De kaart was gevarieerd met een ruime keus, prijstechnisch ,onze keus viel op een Linzensoep en tomatensoep beiden huisgemaakt en zeer goed op smaak !!! Hoofd gerecht Mixgrill zag er heel goed uit 4 soorten elk apart gekruid met 2 sausjes ook huisgemaakt salade was echt goed !! aard. en wilde rijst idem kort om een dikke 9 .klein minpuntje ossehaas was doorgebakken ,toegevoegd fruit en schaal zag er perfect uit .Later met de CHEF nog gehad over sharonfruit (naam) wat op de schaal lag kortom voor 50 euro gewoon genieten Perfect zelfs !!!!!
Aankleding mag wat meer op TURKIJE lijken dan zitten ze elke weekend dag vol .
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Troya Hektor zit nog niet zo heel lang in Dieren en aangezien wij altijd wel voor iets nieuws in zijn, zijn we eens gaan kijken (en eten). Vooraf had ik een linzensoep, hier dreef gewoon olie in en de smaak was erg slap (en olie-achtig); mijn vriendin had cacik - daarvan mag gezegd worden dat het wel goed te eten was.
Als hoofdgerecht hebben we de "Troya Hektor" mixed grill voor 2 personen genomen. Wat een teleurstelling. Het vlees was compleet droog gebakken en echt zwaar onder de maat. Het dessert hebben we maar overgeslagen..

Het restaurantje is in 1 open ruimte, er is een leuk zithoekje voor een (neppe) open haard, maar het nadeel daarvan is dat als daar iemand zit, de tafeltjes ernaast die mensen zo ongeveer in de broekzak hebben zitten. Door de open ruimte is het ook moeilijk om een gesprek te volgen aangezien het geluid van de mensen om je heen jouw eigen gesprek overstemd.

Tot slot moet wél even gezegd worden dat het personeel erg vriendelijk was.