Troubadour

Voorstraat 52 7772 AD Hardenberg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Troubadour

Jouw recensie over het restaurant Troubadour

Lourens H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Bediening vriendelijk maar werkelijk alles kwam laat(drankjes, brood, gerechten). Leuke sfeer. Maar entrecote veel te gaar voor medium en veel te sterk gekruid; waarom niet alleen zout en peper?
Toen het bestelde toetje niet meer kwam hebben we de hoop opgegeven.
Jannes B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
De bediening was erg vriendelijk maar helaas niet erg vlot met het opnemen van de drankjes. Lang moeten wachten op het eten. Mijn mixed grill was veel te ver door gegaard. Prijs technisch zijn de gerechten aan de hoogte kant. Verder een hele mooie zaak op een prachtige locatie. Al met al een grote teleurstelling!
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Tijdens onze fietstocht door het Vechtdal hier geluncht. Bij mooi weer is het terras eigenlijk te klein. Wij zaten aan de wegkant en dat is best druk. Ruime keus aan lunchgerechten. Wij kozen voor het 'half eentje' een combinatie van een kopje tomatensoep, een boterham met ham, kaas en een gebakken ei en een boterham met een wel erg lekkere kroket ( en dat alles voor maar € 8,-). Alles smaakte voortreffelijk. Binnen een zeer ruim sfeervol ingericht restaurant. Erg vriendelijke bediening met humor ;-)
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Op een vrijdagavond heerlijk gegeten bij de troubadour. De bediening is erg vriendelijk en attent, van onopvallend drankjes checken tot mensen ongevraagd voorzien van lampjes om de kaart te lezen. Wat mij brengt op een klein minpuntje: de serre was dicht en binnen was het wel erg donker, zo zonder echte ramen. Het mocht de pret niet drukken, mijn hamburger was echt waanzinnig lekker!
Willeke K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
De drankjes werden twee keer opgenomen, omdat het volgens de serveerster een 'chaos' was die avond. Had ze dat ook maar gedaan bij het eten, want we hebbe 1,5 uur moeten wachten. "Dat was wel heel vervelend, we hadden toch wel een stokbroodje gekregen?". Nee dus... "O,dat doen we normaal wel". Verder heel lang moeten wachten op een drankje en toen we vroegennof het ook zo lang ging duren met het desert, zei ze: "ja, want het is nu toetjestijd,he? Iedereen bestelt nu een toetje." Eh.....dat is toch wat je doet bij een restaurant? Verder stonden er zaken op de nota die we niet hebben gekregen. Tot slot kregen we een gratis drankje aangeboden voor het ongemak. Tja...
Balloonist .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Drie avonden achtereen telkens met een groep van ca 10 personen de 'bites' geproefd. De entourage is leuk, dat is zeker waar. Maar daar houdt het wat mij betreft wel mee op. De bites zijn van een minimale hoeveelheid, de vorm van het daarbij geserveerde brood is erg onhandig (waarom geen stokbrood?), de gehaktballetjes lijken zo uit het blik te komen en smaken naar niks.
Belangrijk is ook te weten dat je lang moet wachten totdat de volgende bites arriveren (de mensen op het buitenterras krijgen meer aandacht). De service van het bedienend personeel is dramatisch slecht: de gasten moesten zelf op zoek naar een kinderstoeltje, te weinig tafelruimte en stoelen, de twee organisatoren van het gezelschap konden niet eens aan tafel plaatsnemen en moesten hun bites aan een statafel nuttigen, de bordjes en schaaltjes met bites werd hen door andere gasten aangereikt. Heel karig allemaal en amateuristisch allemaal.
En in het licht van het voorgaande is het er erg prijzig, reken het allemaal na en je kunt als alternatief in een klasse restaurant een goed menu opgediend krijgen, voor dezelfde prijs.
De Troubadour in Hardenberg is voor mij een absolute afrader.
Henriëtte G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Zaterdag avond hebben wij hier gegeten en het wat heerlijk.
Allereerst een geweldige ambiance. We hebben in de serre gezeten. Dit is een prachtige lichte en heerlijk verwarmde ruimte welke ook nog eens smaakvol is ingericht. Ondanks dat het buiten regende hadden wij het zomerse gevoel te pakken.
We hebben gekozen voor, de door de chefkok samengestelde mix van verschillende bites. Echt heerlijk. Alles smaakte even goed. Daarnaast werden de drankjes aan tafel bezorgt door een vriendelijke man die duidelijk plezier had in wat hij deed. Al met al een top avond. Zeker voor herhaling vatbaar