Troppa

6,4
6,8
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vanavond voor het eerst en tevens laatste keer gegeten.
De saladebar is uit potjes en niet gekoeld.

Het eerste half uur was de bediening perfect. Daarna werd het drukker en kwam er weinig eten meer door.
Ze begonnen telkens bij het begin van het restaurant en dan was de schaal in het midden leeg en gingen ze de keuken weer in.
Na het 2x aangegeven te hebben kwam er geen verbetering in.
Het eten wat we hebben gegeten was prima maar zeker geen 20 euro waard.
Het restaurant was ook koud omdat de deur elke keer open ging waardoor er veel kou binnen kwam.
J K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Nadat wij op bezoek waren bij een kennis in het AMC wilden wij snel iets eten. Op nog geen 3 minuten van het ziekenhuis zit Troppa. Ik had al eerder gehoord over dit restaurant maar had nog geen kans gezien om er te eten. Ik ben gek op Italiaans eten en het concept sprak ons aan. Onbeperkt pasta’s en pizza’s eten voor €20 per persoon. Dit is inclusief een saladebuffet (was helaas niet heel veel) en een drankje (altijd fijn). We kregen een leuke tafel bij het raam. De bediening is uiterst vriendelijke en echt Italiaans. Elke 10 minuten komen ze of met een pasta schaal (iedere keer andere variatie) en dan weer met een pizza plaat (ook weer steeds andere variaties). Je kan zoveel op laten scheppen als je wilt, een ronde overslaan en zelfs een voorkeur uitspreken (wij houden veel van vis). Hier houden ze rekening mee. Alles smaakt prima. Geen culinair hoogstandje, maar voor die prijs, de keuze die je hebt en de leuke bediening zorgt voor een hele gezellige combinatie. Het concept is briljant bedacht en absoluut een aanrader. Wij komen hier zeker terug. Grazie mille!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hebben vanavond gegeten bij Troppa, we werden allereerst ontvangen door een echte italiaan! Erg leuk, bracht meteen een Italiaanse sfeer in de avond. De gastheer sprak gebrekkig nederlands, goed engels en subliem italiaans. Dit voegde voor ons juist toe aan de avond omdat we even het gevoel hadden in Italië te zijn. Er werd ons verteld dat we zelf mochten kiezen waar we wilden zitten, we kozen er zelf voor om wat meer onder de mensen te zitten aan de voorzijde van het restaurant. De aankleding was prima, industrieel met een Italiaanse draai. In het midden was een salade bar waar we onbeperkt van mochten pakken, een leuke verrassing!

Het principe waarin het eten geserveerd werd vonden wij allemaal erg leuk. De obers komen telkens langs met een schaal pasta of pizza en het is aan jou om te bepalen of je die ronde wilt eten of niet. De pizza en pasta werden 1 op 1 afgewisseld en er was veel variatie tussen de gerechten. Wij vonden unaniem dat het eten erg goed op smaak was, vergeleken met hun opening was dit een enorme vooruitgang! De gerechten waren zowel Italiaanse klassiekers als interessante probeersels van de chef, dit alles maakte de hele avond tot een complete culinaire ervaring die ik zeker anderen wil aanraden.

Dan heb ik het nog niet eens gehad over het personeel dat altijd voor je klaar staat. Het personeel doet erg zijn best onze taal te leren wat ons een erg prettig gevoel gaf. Niks was teveel en ze deden hun werk naar ons inziens dan ook met erg veel plezier.

Al met al zou ik dit restaurant zeker een keer aanraden voor wie Italiaans eten in zijn algemeenheid lekker vindt. Wij zullen dan ook zeker nog eens terug gaan. Troppa bedankt!
Openhaard .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Wij hebben er met zijn vieren prima gegeten.
Binnen 5 minuten stond er weer een gerechtje klaar, pasta of pizza.
En niks was te veel aldaar.
Erg vriendelijk personeel maar alleen jammer dat men niet zo goed Nederlands kon.
Maar men probeerde het wel ( pluim daarvoor)

Het was erg druk afgelopen dinsdag en het meisje liep werkelijk echt hard om alles goed onder controle te hebben.

Nogmaals lekker gegeten en een pluim voor het meisje die alles moest reserveren.

Kom graag daar nog een keer terug.

Mvg Fam M.Bakker
Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Gisteravond via een Groupon voucher hier gegeten. Wij vonden het erg lekker! Heerlijke dunne pizzapuntjes, krokant en smaakvol en veel pasta-variaties. Erg aardige bediening. Alleen het saladebuffet is ver onder de maat. Niet gekoeld, weinig variatie en ik vind het niet bij de Italiaanse gerechtjes passen. Heerlijke desserts, wij hadden een prima tiramisu. Heel enthousiaste kokkin uit Milaan. Erg vriendelijk, de vorige keer dat wij er waren kregen we een rondleiding door het restaurant boven. Ziet er smaakvol uit, leuker dan beneden. Wat wij jammer vonden is dat de deur open stond, we kregen het koud...
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Voor ons bezoek aan de Ziggo Dome hebben wij hier gisteren heerlijk gegeten. Een prima concept! De vriendelijke en enthousiaste obers lopen regelmatig langs met verschillende pasta's en pizza's, zodat je van alles kunt proeven. En alles smaakte prima. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Jennifer P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Met mijn gezin geweest. We kozen voor "all you can eat". Dat viel zo tegen. Behalve dat de porties heel klein waren werd er opeens gezegd dat aangezien de rest van de aanwezige klanten klaar was met eten er niet veel keus meer was anders moest er speciaal ons een hele pizza gemaakt worden. We konden maar uit een paar gerechten kiezen. Daar kwam bij dat in 2 verschillende gerechten een haar zat. De ober gaf toe dat die van de baas moest zijn aangezien hij als enige zonder hoofdbedekking in de keuken stond. De baas nam echter niet de moeite om naar onze tafel te komen. We waren het zat en wilden de laatste portie mee naar huis nemen. Dat mocht niet maar dankzij de behulpzame ober lukte het toch. We kregen een kortingsbon voor ons volgende bezoek. Nou, wat denk je zelf!
Hello Jennifer,
very sorry for your bad experience.
It never happen ....
unfortunately the waiter did not think to call chef for apologies, but waiting for you for an upcoming dinner to give you a special recipe free for you.
thank you for your visit, see you next time.
Francesca
ChiefChef TROPPA

Reactie van proever:

Nee dank je! Hoezo speciaal recept? Gisteren was er ook niet veel keus bij het "all you can eat"menu. Kosten:67,-!!!!
Kolenkit .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Dit is geen restaurant om gelukkig van te worden. We hebben gekozen voor een all you can eat menu waarbij je een paar keer per uur een schepje pasta of pizza krijgt. Niets is echt bijzonder smaakvol maar er zijn ook gerechtjes die echt niet lekker zijn. Het personeel is op zich vriendelijk maar het is best vervelend dat ze in sommige gevallen geen Nederlands en geen Engels spreken. Het pand is verder ook niet zo sfeervol en bijvoorbeeld de salade wordt op de vensterbank gezet met als gevolg dat het enorm uitdroogt. Ik ga hier niet snel weer heen.
Vanessa D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Eten echt heerlijk als je van pasta's en pizza's houd natuurlijk. Alles lekker vers! Pizza is dun en niet vettig. Alle pasta's zijn verrukkelijk ga deze maand weer :)
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Slecht eten. Smakeloze pasta. De pizza's waren klef met veel te veel kaas. Vooral veel van hetzelfde. Saaie saladebar met kant en klare dressing uit de supermarkt.
De obers spreken meestal geen of slecht nederlands en engels is ook slecht te verstaan.
Hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wat een super restaurant. Zalig gegeten met 6 personen in het all you can eat concept.
Vooraf keus uit salades in buffet stijl. Betaalbare en lekkere wijn (vanaf 16 euro voor hele fles!) die je vooraf kan proeven. De pasta en pizza wordt aan je tafel geserveerd door zeer vriendelijke (Italiaanse!) bediening. De pasta wordt uit een grote schaal opgeschept en de pizza komt op een groot houten plateau waar je een punt pizza van krijgt. De smaken zijn authentiek en er is enorm veel variatie. Wij hebben zeker zo'n 16 verschillende gerechten geproefd. Wij kwamen hier wegens het 50 jarige huwelijk van m'n schoonouders en daar werd leuk op ingespeeld met een schaal met heerlijke koekjes met een hartje en 50 van chocoladesaus erbij. Mijn schoonvader van Sicilië vond het eten prefekt, en dat zegt wel wat!!! Wij komen zeker terug!!!
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Het concept is leuk maar kan beter worden uitgevoerd. Nu krijg je allemaal zware pasta en pizza gerechten. Uiteindelijk lijkt alles op elkaar. Het zou misschien beter zijn als tussengerecht iets aan te bieden als bijvoorbeeld caprese, carpaccio, vitelli tonnato.
De saladebar is niet gekoeld en tomaat en wortel was om 18.30 uur al uitgedroogd.
Wij gaan niet meer terug. Jammer van een, naar ons idee, niet goed uitgewerkt concept wat erg leuk had kunnen zijn.
Remi K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
+ Veel parkeerplaats
+ rondom ramen
+ Wijn proeven voor het inschenken
- Deur precies om 17.00 uur open
- Reservering stond niet op de lijst. Gelukkig geen probleem (kopie bij me)
- Menu-uitleg in het Engels
- Veel Engels sprekende bediening
- Al het eten op het zelfde bord

Concept:
Het is een all-you-can-eat-restaurant
Er komt iemand bij de tafel met om en om pasta en pizza.
Op dat moment kan je beslissen of je die wel of niet wilt hebben. Wil je een gang overslaan, moet je een kubus met de rode kant omhoog leggen. Wil je verder dan draai je hem weer op groen.
Je krijgt één schep pasta of één puntje pizza per keer

Eten:
Er zat wel smaak aan, maar niet veel.
Pasta met zalm was zout
Pizza Hawai had nauwelijks ananas.

Bediening:
Vriendelijk, maar aantal sprak alleen Engels en dat is irritant. Één persoon sprak zelfs Nederlands en Engels door elkaar wat heel onprettig is voor mensen die slecht in Engels zijn
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Waardeloos, eten was goed maar daar is ook alles mee gezegd, er is 0 sfeer en niet druk. Mijn Valentijn was verpest. Wel aardige gastheer, misschien iets te aardig.
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Pizza eten samen. Eén pizza komt volgende komt 12 minuten later. Gelukkig redelijk ingeschat en eerste pizza laten meenemen. Zodat we samen konden "genieten" van de omgevallen zout pot. Was blij dat ik thuis was en de zout smaak kon wegspoelen. Helaas geen uitleg waarom de pizza`s niet goed werden geleverd. Gewoon jammer maar helaas. inrichting is leuk voor kinderfeestje.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wat een verrassing is dit!!! Het is zo een leuk testaurant waar je om de zoveel minuten een hapje pasta of puntje pizza voorgeschoteld krijgt. Daardoor zit je niet snel vol. De bediening is oprecht geinteresseerd en neemt ook de tips ter harte. Het is ECHT italiaans eten, gemaakt onder supervisie van een dame uit Milaan. En heb je nog niet genoeg? Nou, dan komen ze met een suggestie voor toetjes: niet te evenaren, zo lekker.
Ik ga zeker terugkomen. Vond het een echt avondje uit!!
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wij hadden het all you can taste menu. Om de paar minuten een hapje pasta of een pizzapuntje.
Smaak was over het algemeen lekker maar vlak, geen uitschieters m.u.v. de pizza tonijn. Bij elk gerecht vroeg ik me af of ik er een heel bord of een hele pizza van zou lusten maar nee. Na 45 minuten heb je genoeg gegeten. Er werd prima huiswijn geserveerd maar glaasjes waren belachelijk klein. Entourage is echt niet gezellig. Kortom, niet slecht gegeten maar niet echt voor herhaling vatbaar.
Carina A.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
We waren erg benieuwd naar Troppa en hebben het all you can eat menu gekozen. Elk 4/5 minuten stond de kok aan onze tafel met om beurten een slice pizza of een schepje pasta. Het tempo was erg hoog. Het ene gerechtje hadden we nog niet op of het volgende werd alweer aangeboden. Dit hebben we twee keer duidelijk aangegeven aan de kok maar er veranderde weinig. De bediening is zeer vriendelijk en doet zijn best. De gerechtjes smaakten op zich aardig maar waren erg basic. Pizza met kaas en salami, een andere ronde pizza met kaas, salami en broccoli (nagenoeg hetzelfde), pasta met paprikasaus (en ook niks anders), pasta met roomsaus en ham, pizza met ham, kaas en ananas. We misten afwisseling met groente, vlees en vis, fantasie en zorg voor de "aankleding". De gerechtjes waren zeer plain. Een enkel blaadje rucola op een pizzapunt maakt al een verschil. We zijn goede eters maar hadden na 6 rondes al genoeg en dan is 20 Euro pp best veel geld voor 3 simpele lepeltjes pasta en 3 pizzapuntjes. Jammer dat er niet van alles op tafel gezet wordt maar dat je op deze manier elke keer in je gesprek wordt gestoord. De desserts waren lekker en leuk dat voorbeelden hiervan aan tafel getoond worden om een keuze te maken. We misten wat in de inrichting. Een paar mooie foto's van Italië aan de wanden maakt het sfeervoller. Met z´n tweeën waren we 70 Euro kwijt, inclusief drank. Wij vinden het leuk er geweest te zijn maar zullen niet terugkeren.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Goede, lekkere pizza!
Zeer vriendelijke bediening!
Het mag iets gezelliger binnen. Denk dat een likje (rode) verf tegen de wanden al veel beter staat. Ga wel proberen hier weer eens te eten, pizza prima!
Stanleys .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Verrassend geweldig, een soort Italiaanse 'tapas' omdat er om de paar minuten past of pizza voorbij komt waarvan je dan een schep of een slice krijgt. en dat voor een 'all-you -can -eat-price.
Bijzonder goede kwaliteit en vooral authentieke smaak.
Wat blijkt in dit Italiaans restaurant koken Italiaanse mensen in de keuken!
Hier kom ik met mijn gezin vaker terug (vrouw + 3 kinderen onder de 11!)
Zeker ga ik mijn zakelijke besprekingen hier houden tijdens dit culinair genot!