Tropisch Huis Abdoel

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Tropisch Huis Abdoel

meester V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Laten we beginnen bij het begin: de binnenkomst. Geen begroeting of wat dan ook. De aankleding. Onveranderd sinds de jaren tachtig. Het eten: smakelijk, maar bar weinig voor het geld dat je betaalt. Een broodje bakkeljauw wordt maar half belegd. Abdoel was een van de eerste en ooit zelfs het beste surinaams hindoestaanse eethuisje van de regio. Vergane glorie: dat waren de jaren tachtig - negentig. Degenen die nu in de zaak in handen hebben zijn arrogante jonge heren die totaal niet investeren in de zaak en meegaan met hun tijd. Zoals warung mini den haag dat bijvoorbeeld wél uitstekend heeft gedaan. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik hier voor het laatst alweer zo'n twee jaar geleden heb gegeten. Maar toen had ik mezelf beloofd, na me al talloze malen bedonderd te hebben gevoeld, nooit meer mijn geld uit te geven te hier. En die belofte is niet moeilijk om na te komen.
Jamie V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Eten besteld en toen het aankwam was al het eten nat door de soep die niet goed was afgedekt. Abdoel gebeld en die zei dat de bezorger terug zou komen met geld retour. Bezorger arriveerde en wilde het eten terug. We hadden honger dus wilde dat niet en kregen 5 euro terug en we hadden nat eten. Zeer slechte service
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Ooit behoorde dit afhaalrestaurant tot 1 van de beste roti tenten uit Den Haag en omstreken.
Echter, concurrenten zijn ze al (ver) voorbij gestreefd.

Gister hier na een paar jaar weer roti gehaald met een broodje en wat doks (eend).
Alleen het broodje was echt heel lekker. Het roti gerecht was te vet en een weinig bijzondere kerrie smaak. De roti vel was eveneens matig (was te dik en aan de stugge kant) .
De eend was aan de taaie kant, maar wel lekker pittig. Voorts, wat anderen hier ook beschrijven; kleine porties!

Korte samenvatting: de smaak van het eten komt over als " huis tuin en keuken" roti wat een ieder thuis zelf kan maken.

Ik kom hier dus niet meer terug, aangezien er betere roti zaken in Den Haag zijn.
willemjanny .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Om een roti kip speciaal te gaan halen bij Abdoel rijden wij graag een stuk om. Ook de broodjes zijn er prima, het is er ook altijd druk.
Maud126 H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gisteravond heeft Abdoel voor het 60-jarige verjaardagsfeest heerlijke maaltijden bij ons thuis bezorgd. Roti kip, nasi kip, bami lam, pom, sateetjes, daal en nog een paar heerlijke bijgerechten. Er was meer dan genoeg en alle gasten hebben heerlijk gegeten. Het is een half uurtje te vroeg afgeleverd maar toen hadden we nog genoeg tijd om alles uit te serveren. Bedankt, iedereen heeft zitten smullen.
Rene_jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
voor het eerst dit eethuis aangedaan, nav tip van een collega.
Ik werd snel geholpen, maar het was ook niet zo druk in de tent.
Wat ik wilde bestellen was daadwerkelijk ook aanwezig.
Ik werd netjes te woord gestaan en ik had in "nol time" mijn bestelling.
(roti kipfilet/roti lams/roti vegetarisch)
De smaak is zonder meer goed te noemen. Eten is zeer smakelijk.
Maar net als die andere meneer schreef: de porties zijn wel heel erg magertjes.
Ik kan deze tent voor Roti alleen aanraden voor zeer kleine eters!
Patrick R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Zojuist Roti kipfile gehaald en gegeten maar wat een schandalig klein beetje de smaak is goed maar ik heb alleen kipfile met kouseband aardappelen waren niet te vinden er in echt een schande, ben er een paar jaar geleden geweest toen was het al zo weinig en nu 3 jaar later is het nog minder, nu echt de laatste keer geweest, broodjes zijn top maar voor de roti hoef ik hier niet meer te zijn, het is dat ik geen foto er bij kan zetten anders had iedereen het kunnen zien.
Heyboer66 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Een omfiets afhaaladres! Al jaren rij ik met plezier om naar Paul krugerplein. Abdoel maakt echt fantastisch en heerlijke roti. De jus is de lekkerste van Den Haag, de roti is vers. Het is een begrip in Den Haag. Er komen allerlei nationaliteiten. Parkeren is een ramp in de buurt, maar de roti is de moeite waard om een paar rondjes te rijden. De roti kipspeciaal en lams vinden wij top. Bijzonder lieve bescheiden en vooral aardige mensen. De inrichting is simpel maar functioneel. Mijn zoon wil alleen roti van Abdoel. Je krijgt de roti in bakjes of los, wat je wil. Ik zeg proberen!
krish .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Wij halen al jaren hier af.Voor onze familie is dit de enige plek waar we echt lekker surinaams kunt halen.De roti kipfilet is top, vooral de peper chutney maakt het eten super lekker.
Rijst met garnalen is ook lekker surinaams gekruid.
Voor ons blijft dit onze enige top afhaal plek.