Tropisch Huis Abdoel

Meer informatie over restaurant Tropisch Huis Abdoel

7,1
Willemjanny .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Om een roti kip speciaal te gaan halen bij Abdoel rijden wij graag een stuk om. Ook de broodjes zijn er prima, het is er ook altijd druk.
Maud126 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gisteravond heeft Abdoel voor het 60-jarige verjaardagsfeest heerlijke maaltijden bij ons thuis bezorgd. Roti kip, nasi kip, bami lam, pom, sateetjes, daal en nog een paar heerlijke bijgerechten. Er was meer dan genoeg en alle gasten hebben heerlijk gegeten. Het is een half uurtje te vroeg afgeleverd maar toen hadden we nog genoeg tijd om alles uit te serveren. Bedankt, iedereen heeft zitten smullen.
Rene_jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
voor het eerst dit eethuis aangedaan, nav tip van een collega.
Ik werd snel geholpen, maar het was ook niet zo druk in de tent.
Wat ik wilde bestellen was daadwerkelijk ook aanwezig.
Ik werd netjes te woord gestaan en ik had in "nol time" mijn bestelling.
(roti kipfilet/roti lams/roti vegetarisch)
De smaak is zonder meer goed te noemen. Eten is zeer smakelijk.
Maar net als die andere meneer schreef: de porties zijn wel heel erg magertjes.
Ik kan deze tent voor Roti alleen aanraden voor zeer kleine eters!
Patrick R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Zojuist Roti kipfile gehaald en gegeten maar wat een schandalig klein beetje de smaak is goed maar ik heb alleen kipfile met kouseband aardappelen waren niet te vinden er in echt een schande, ben er een paar jaar geleden geweest toen was het al zo weinig en nu 3 jaar later is het nog minder, nu echt de laatste keer geweest, broodjes zijn top maar voor de roti hoef ik hier niet meer te zijn, het is dat ik geen foto er bij kan zetten anders had iedereen het kunnen zien.
Heyboer66 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Een omfiets afhaaladres! Al jaren rij ik met plezier om naar Paul krugerplein. Abdoel maakt echt fantastisch en heerlijke roti. De jus is de lekkerste van Den Haag, de roti is vers. Het is een begrip in Den Haag. Er komen allerlei nationaliteiten. Parkeren is een ramp in de buurt, maar de roti is de moeite waard om een paar rondjes te rijden. De roti kipspeciaal en lams vinden wij top. Bijzonder lieve bescheiden en vooral aardige mensen. De inrichting is simpel maar functioneel. Mijn zoon wil alleen roti van Abdoel. Je krijgt de roti in bakjes of los, wat je wil. Ik zeg proberen!
Krish .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Wij halen al jaren hier af.Voor onze familie is dit de enige plek waar we echt lekker surinaams kunt halen.De roti kipfilet is top, vooral de peper chutney maakt het eten super lekker.
Rijst met garnalen is ook lekker surinaams gekruid.
Voor ons blijft dit onze enige top afhaal plek.