Tropical Brasil Restaurant Bar

- Ontbijt 10:00 - 12:00
- Bar 22:30 - 03:00

J.h.hartog .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
We hebben voor het eerst bij "de Braziliaan" gegeten. Mede gezien de recensies zijn we bij Tropical Brasil terecht gekomen.En we hebben daar zeker geen spijt van gehad. De bediening was heel attent en vriendelijk en legde alle voor ons nieuwe gerechten goed uit. Het hoofdgerecht was lekker en vooral het voorgerecht was een grote verrassing. Heerlijk. Kortom: een aanrader !
Dbraitman .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Hebben heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Klein en gezellig restaurant met een zeer aardige eigenaar en bediening. Aanrader
Joep P.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Had er veel meer van verwacht. Het was erg duur voor wat je kreeg. Eten was erg simpel. Sfeer was niet aanwezig. Cocktail was wel lekker
Isra .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten tijdens 1e kerstdag. Zeer vriendelijke bediening. Jorge adviseerde ons over de gerechten en vertelde vol passie over de herkomst vd verse ingredienten en de bereidingswijze. De biefstuk was heerlijk evenals de geserveerde salade en rijst. De maaltijd afsluiten met verschillende toetjes, koffie en verse cake (sinaasappel met noten) is aan te raden. Wij komen zeker een keertje terug om de andere gerechten van de gevarieerde menukaart te proeven. .
Fleurnoelle .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Heerlijk eten en fantastische service! Omdat de Braziliaanse keuken nieuw voor ons was hadden we gevraagd om gewoon iets op tafel te zetten. Dit is een aanrader omdat er niet alleen lekker en veel eten werd gegeven maar wij ook allemaal nieuwe dingen konden proeven.
Flavia R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Ik heb Bacalhau à Gomes de Sa gegeten en het was heerlijk. En ook de Salami de chocolade als toetje en het was erg goed. Goede sfeer en vriendelijke bediening. Kom zeker weer langs.