Tropical Brasil Restaurant Bar

6,4

Jouw recensie over het restaurant Tropical Brasil Restaurant Bar

Cds S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Ik heb vandaag in dat restaurant gegeten samen met mij zus en wij vonden de eigenaressen zeer onvriendelijk. Vreselijke. wij komen nooit meer terug. Eu e minha irma almocamos hoje neste restaurant e a dona do restaurante estava de muito mal humor, fomos mal tratadas. Nao voltarem mais neste lugar.
Bouwe V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het eten vonden we echt niet lekker. Duidelijk Magnetron voer en dus in relatie tot de kwaliteit veel te hoog geprijsd. Onze zoon heeft overigens genoten van de patat en heerlijk gespeeld in de verder lege zaak.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Eten was niet zo lekker. Vlees doorbakken terwijl we zeiden medium. Wij gaan niet meer terug.
Rosemary C.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Ik heb vandaag in dit restaurant gegeten. Ik vond de bediening heel onvriendelijk, het eten was zout en simpel en bovendien heel duur.
Rogier S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Super vriendelijk personeel, zeer uitgebreid menu, snelle service en heerlijk eten! Zeer goede kwaliteit in verhouding tot prijs.
Jennifer C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Gezellige restaurant, ik heb het erg naar mijn zin gehad. Al een tijdje zocht ik een plek waar ik de echte Braziliaanse keuken kon proeven en dat heb ik hier gevonden. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en heeft mij geholpen een goede keuze te maken! Ik raad het zeker aan!
j.h.hartog .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
We hebben voor het eerst bij "de Braziliaan" gegeten. Mede gezien de recensies zijn we bij Tropical Brasil terecht gekomen.En we hebben daar zeker geen spijt van gehad. De bediening was heel attent en vriendelijk en legde alle voor ons nieuwe gerechten goed uit. Het hoofdgerecht was lekker en vooral het voorgerecht was een grote verrassing. Heerlijk. Kortom: een aanrader !
dbraitman .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Hebben heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Klein en gezellig restaurant met een zeer aardige eigenaar en bediening. Aanrader
Joep P.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Had er veel meer van verwacht. Het was erg duur voor wat je kreeg. Eten was erg simpel. Sfeer was niet aanwezig. Cocktail was wel lekker
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten tijdens 1e kerstdag. Zeer vriendelijke bediening. Jorge adviseerde ons over de gerechten en vertelde vol passie over de herkomst vd verse ingredienten en de bereidingswijze. De biefstuk was heerlijk evenals de geserveerde salade en rijst. De maaltijd afsluiten met verschillende toetjes, koffie en verse cake (sinaasappel met noten) is aan te raden. Wij komen zeker een keertje terug om de andere gerechten van de gevarieerde menukaart te proeven. .
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Heerlijk eten en fantastische service! Omdat de Braziliaanse keuken nieuw voor ons was hadden we gevraagd om gewoon iets op tafel te zetten. Dit is een aanrader omdat er niet alleen lekker en veel eten werd gegeven maar wij ook allemaal nieuwe dingen konden proeven.
Flavia R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Ik heb Bacalhau à Gomes de Sa gegeten en het was heerlijk. En ook de Salami de chocolade als toetje en het was erg goed. Goede sfeer en vriendelijke bediening. Kom zeker weer langs.