Tromp Eten & Drinken

Trompsingel 27 9724 DA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Tromp Eten & Drinken

Een concert of voorstelling geboekt bij de Oosterpoort? Reserveer dan nu bij Tromp eten&drinken.Een heerlijk 3 gangen menu of een verrassend gerecht van de kaart. Allen eerlijke producten, biologisch en ecologische gerechten, om u met een volle maag van de voorstelling te laten genieten.
Onze proffesionele bediening zorgt ervoor dat u op tijd bent voor de voorstelling. Eet smakelijk !

Meer informatie over restaurant Tromp Eten & Drinken

bus
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Diner 17:00 - 20:30 alleen op dagen dat er in de Oosterpoort een voorstelling is

Jouw recensie over het restaurant Tromp Eten & Drinken

Ester B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Vooraf hadden we een broodplankje en de zalmcarpaccio. Het broodplankje bevatte lekker stokbrood, olijfolie die prima was, kruiden boter en een klein schaaltje olijfjes. Niks op aan te merken behalve dat het een beetje karig was. De zalmcarpaccio daarentegen was ronduit smakeloos. Veel pretentie weinig smaak. Jammer.

Daarna een entrecote die prima was. Bijgerechten aardappelgratin en een simpele salade. Prima maar niets bijzonders. De bospaddestoelen wellington was smakelijk. De schartong filet was redelijk maar niet voldoende op smaak. De risotto was veel te zuur. Zeer overheersend bij de zachte vis. De onder de vis geserveerde groenten waren wat smakeloos en hard. Al met al viel het ons erg tegen.

Als dessert nog een perzik. Uitstekend. Echt zeer smakelijk. Goed nagerecht.

Normaal gesproken vinden we het eten echt uitstekend maar de afgelopen twee keer nodigden niet uit om nogmaals naar Tromp te gaan.

Ondanks de altijd professionele ontvangst dit maal door Klaus.

Het meisje in de bediening was zo snel dat we eigenlijk geen antwoord hoefden te geven op haar vraag of alles naar wens was. Voor het antwoord was ze al weer weg. Jammer, gemiste kans. We hadden graag nog iets te drinken willen bestellen maar hebben dit nu maar achterwege gelaten.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Prima lokatie om voor een voorstelling te dineren. Het eten smaakte voortreffelijk
Het moet op zijn minst 120 tekens zijn. Kan niet meer bedenken
R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Gerechten waren heerlijk, maar bij het hoofdgerecht zou iets meer groente geserveerd mogen worden.
(dit is enige opmerking, sorry dat dat geen 120 tekens zijn, maar zo wel ;-))
K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
prijs, kwaliteit heerlijk en prima. Ik beperk me helaas met minder woorden omdat ik van kort en bondig houd.
Het is een gezellige manier van naar een concert gaan. Vooruit eten met kans allereerst op een goede parkeerplaats en daarna genieten van een heerlijke maaltijd en mooie muziek. Een aanrader
Lekker E.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Topavond , heerlijk eten en superleuke en attente bediening .
Voor herhaling vatbaar wanneer we een voorstelling in de oosterpoort hebben
Jawi .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heel fijn restaurant om voor een voorstelling in de Oosterpoort te gaan eten.
Prettige ontvangst, vriendelijke bediening en lekker eten!
Edzard B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Toetje was erg smaakvol. Stoofpeertjes waren subliem
Ook soep en hoofdgerecht waren smaakvol.
Kortom .Een echte aanrader voor een concert.
O.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Prima ontvangst en bediening. Heerlijke wijn en salades (vooraf). De stoofschotels hadden beter gekund: de runderstoof had wat kruidiger gemogen, met minder vlees en wat groente erdoor. De groentestoof bestond vooral uit wortel, zwemmend in té veel saus van ook nog eens weinig tot geen smaak. De frites waren prima krokant gebakken, maar smaakten licht naar vis... Wellicht tijd om de frituurolie weer eens te verversen? Jammer!
Ester B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Eten was zoals altijd uitstekend. Wat ons een beetje verbaasde was dat wij voor drie personen een fingerfood schotel bestelden en daar voor twee personen kroketjes en kippenvleugels lagen. Ook vond ik de bax stoof erg vet. Ondanks dat we van te boren gevraagd hadden of het vet was. De snaaks was prima.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Diner voorafgaand aan voorstelling in de Oosterpoort. Prima afgestemd op aanvang voorstelling.
Keuze uit 2 of 3 gangen; beperkte kaart maar dat is begrijpelijk.
W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Alles goed tot zeer goed. leuke formule. Concert en het eten bij Tromp. Het venijn zit in de staart. Ik word verplicht om een recensie van tenminste 120 tekens te plaats. Laat dat achterwege. de vragenlijst zegt al voldoende. Dit wekt bij mij dus weerstand en zal bij een volgende gelegenheid me niet laten dwingen te voldoen aan de eis van 120 enz.
Z.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Originele voorgerechten, met ons achten genoten we van een keur van smakelijke hapjes, gevolgd door een dito hoofdgerecht. Bediening en sfeer hartelijk. Voor herhaling vatbaar!
F. O.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
zaten een uur met voorhapje tot het hoofdgerecht kwam en toen was het haasten om op tijd voor de voorstelling te zijn......
B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten en lekker makkelijk voordat je naar een concert gaat. In ons geval was dit een concert van Kovacs. Gaan we zeker weer doen als we naar de Oosterpoort gaan.
Marja H.
Akoestiek was niet optimaal
Verder alles goed
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Lekker gegeten en na afloop zeer vriendelijk door de ober geholpen om vlot in de concertzaal te komen, langs de lange rij wachtenden voor de ingang. Complimenten !
Marij V.
Lekker gegeten
Paulien R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Eten, bediening e.d. waren prima. Er wordt wel iets te weinig rekening gehouden met See aanvangstijd van de te bezoeken voorstelling. Het is snel het nagerecht eten en dan rennen naar de zaal. Beetje jammer.
Willy.baars B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten, in een rustige ambiance met heel vriendelijk personeel. Bovendien zijn de prijzen alleszins redelijk!! Een aanrader, vooral als na de maaltijd een concert volgt. De combinatie maakt het tot een feestavond.
Justin S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Mooie gerechten waaronder ook goede vegetarische opties. Lekker huisaperitiefje gehad en daarna drie gangen, alles lekker vlot zodat we mooi voor de voorstelling klaar waren :) echt een aanrader!