Tromp Eten & Drinken

Trompsingel 27 9724 DA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Tromp Eten & Drinken

Een concert of voorstelling geboekt bij de Oosterpoort? Reserveer dan nu bij Tromp eten&drinken.Een heerlijk 3 gangen menu of een verrassend gerecht van de kaart. Allen eerlijke producten, biologisch en ecologische gerechten, om u met een volle maag van de voorstelling te laten genieten.
Onze proffesionele bediening zorgt ervoor dat u op tijd bent voor de voorstelling. Eet smakelijk !

Meer informatie over restaurant Tromp Eten & Drinken

bus
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Diner 17:00 - 20:30 alleen op dagen dat er in de Oosterpoort een voorstelling is

Jouw recensie over het restaurant Tromp Eten & Drinken

AnvdP .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Prima gegeten. Prettige ontvangst. Puntje van kritiek: stoelen zitten oncomfortabel, je zakt een in naar achter waardoor je last van je rug kunt krijgen.
OpaKees .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Bijna alles was goed. Maar de messen waren stomp. Bepaald ongeschikt om vlees mee te snijden. Op onze klacht werden kartelmessen aangerukt. Dat is helemaal het slechtste wat je voor vlees kunt gebruiken. Kortom: messen slijpen.
G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Ontvangst prima en de wijn een goede keuzemogelijkheid. Visproeverij voor€9.- is het niet waard (weinig) en kalfsvlees leek wel sukade (geperforeerd?).
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Prima eten. Leuke sfeer, mooie inrichting Prettige bediening. En erg handig om daar voor een concert daar te gaan eten. Soms eten artiesten daar ook. Kun je alvast met ze kennis maken
Anne-Marie P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Gerechten heerlijk op smaak en mooie presentatie. Gastvrije bediening. Prachtige spinaziesoep, carpaccio en kipsaté. Lekker witte wijn.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Ideaal voor een bezoek aan de Oosterpoort. Ze zorgen dat je op tijd bent voor de voorstelling. Lekker eten en toch betaalbaar.
Stella W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Vriendelijk, vlot en kundig personeel, mooie inrichting, lekker eten en drinken en geen stress voor een voorstelling. Kortom: dit gaan we vaker doen!
Harry en Helga D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
zoals we gewend zijn bij onze bezoeken aan het restaurant is wat betreft de topkwaliteit ven de maaltijd als de attente bediening van hoge kwaliteit.
We komen, concert of niet, zeer graag opnieuw
D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Leuke eet gelegenheid, ideaal binnenlopen vanuit de garage ondergronds naar het restaurant en daarna naar je concert. En wat een aardig personeel!
S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Ondanks dat wij zelf te laat waren hebben we niks van de voorstelling gemist. Dankzij geweldig personeel dat met ons meedacht en ervoor zorgden dat we toch nog heerlijk gegeten hebben. Nogmaals dank!
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Voorafgaand aan klassiek concert hier gegeten. Hartelijke ontvangst, goede ambiance. Helemaal relaxed naar de concertzaal gegaan!
Een aanrader.
F.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
het is ons goed bevallen, aardige vlotte bediening, met lekker eten.
het eten was mooi opgemaakt en netjes geserveerd.
en dat voor een aangename prijs
gaan wij zeker nog eens doen.
M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vlotte, prettige, vriendelijke bediening. Goede sfeer. Heerlijke wijn voor goede prijs.
Sydney B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Als je op tijd bij een voorstelling wilt zijn, ‘sta je ‘op tijd’...en dan is een iets snellere verloop tussen gangen belangrijk....verder smaakte alles prima, bediening ook vriendelijk.
H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Attente ontvangst, heerlijk eten en zorgvuldige gastvrijheid. Hartelijke dank voor een prima uiteten-moment!
Dat recensies iets 'moeten' is minder leuk!
Ferdinand P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Aardige bediening. Koffie decafé was net slootwater normale koffie niet bijzonder zonder een koekje oid. Maar wel 2,50 voor koffie rekenen. Jammer! Kan zo veel beter.
S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Als je een paar keer per maand een concert bijwoond is de kaart erg beperkt. Graag per maand wisselen van menu. Verder is het prima vertoeven.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Wij hadden het driegangenmenu. We hebben heel erg lekker gegeten en werden zeer vriendelijk bediend! 18.00 aanwezig en prima getimed voor de voorstelling.
Albert-Elly W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke locatie in verband met een avondje Oosterpoort theater. Retaurant waar je voor een concert nog even lekker kan dineren. Vlotte en vriendelijke bediening en een prima keuken.
Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Achteraf blijkt dat je voor twee hoofdgerechten er drie betaald hebt. Rommelige afrekening bij de kassa. Ietwat amateuristisch.