Tromp Eten & Drinken

Trompsingel 27 9724 DA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Tromp Eten & Drinken

Een concert of voorstelling geboekt bij de Oosterpoort? Reserveer dan nu bij Tromp eten&drinken.Een heerlijk 3 gangen menu of een verrassend gerecht van de kaart. Allen eerlijke producten, biologisch en ecologische gerechten, om u met een volle maag van de voorstelling te laten genieten.
Onze proffesionele bediening zorgt ervoor dat u op tijd bent voor de voorstelling. Eet smakelijk !

Meer informatie over restaurant Tromp Eten & Drinken

bus
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Diner 17:00 - 20:30 alleen op dagen dat er in de Oosterpoort een voorstelling is

Jouw recensie over het restaurant Tromp Eten & Drinken

Jan M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We waren al tevreden, dat is alleen maar toegenomen
Bernice D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Je kunt hier heeerlijk eten. Een kleine kaart, maar kwalitatief super eten. Je wordt echt als “gast” behandeld. Zeer vriendelijk personeel. Ga zo door!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
een heel goed restaurant goede service en dat was allemaal op afspraak in een woord super.
en dat bij een theater in Groningen en dat was keurig geregeld en we hadden een top avond.
L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het heerlijke eten en de prettige bediening waren een goede opmaat voor een leuke avond uit!
Een aanrader voor iedereen.
W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Altijd prettige ambiance sfeer en goed eten om een avondje uit daar te beginnen.Ook aan de vega wordt zorg besteed . Dat er even geen desertwijn is wordt ook door de bediening makkelijk opgelost . Je krijgt een ander lekker drankje.
Zacharias J. D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijke avond met diner bij Tromp Eten en Drinken en daarna prachtig openingsconcert van het NNO. Mooie en niet prijzig gerechten met smakelijke bijpassende wijn in goede ambiance.
K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
vegetarisch eten was vorige keer beter.
hamburger van een plankje hoeft voor mij niet, beetje cafetaria achtig. Gewoon een bord en wat meer groenten bij beide gerechten.
Nannie T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
De gerechten waren lekker,vooral het stoofpotje met BAX bier viel in de smaak,ruige friet en heerlijke mayonaise
Was een beetje rumoerig omdat er een tafel was met een groep en iemand een beetje luidruchtig een hele
toespraak hield,dat had beter in een zaaltje apart gekund,vond het een beetje storend

Verder is het aan te raden de rekening even na te kijken na afloop:bij ons is een glas wijn teveel afgerekend,daar kwamen we pas in de pauze van het concert achter
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We bezochten restaurant Trom omdat we een concert bezochten in de Oosterpoort. De kaart is niet groot maar de gerechten zijn van uitstekende kwaliteit. Ook de wijnen smaken erg goed! De bediening is zeer vriendelijk en alert.
Evert H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Zeer vriendelijke en kordate bediening: prettige communicatie!
Zelden zulke gare en daarom exellente spare-ribs gehad. Het eten was uit de kunst bereid, opgemaakt en erg smakelijk! Hulde!
AnvdP .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Prima gegeten. Prettige ontvangst. Puntje van kritiek: stoelen zitten oncomfortabel, je zakt een in naar achter waardoor je last van je rug kunt krijgen.
OpaKees .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Bijna alles was goed. Maar de messen waren stomp. Bepaald ongeschikt om vlees mee te snijden. Op onze klacht werden kartelmessen aangerukt. Dat is helemaal het slechtste wat je voor vlees kunt gebruiken. Kortom: messen slijpen.
G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Ontvangst prima en de wijn een goede keuzemogelijkheid. Visproeverij voor€9.- is het niet waard (weinig) en kalfsvlees leek wel sukade (geperforeerd?).
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Prima eten. Leuke sfeer, mooie inrichting Prettige bediening. En erg handig om daar voor een concert daar te gaan eten. Soms eten artiesten daar ook. Kun je alvast met ze kennis maken
Anne-Marie P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Gerechten heerlijk op smaak en mooie presentatie. Gastvrije bediening. Prachtige spinaziesoep, carpaccio en kipsaté. Lekker witte wijn.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Ideaal voor een bezoek aan de Oosterpoort. Ze zorgen dat je op tijd bent voor de voorstelling. Lekker eten en toch betaalbaar.
Stella W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Vriendelijk, vlot en kundig personeel, mooie inrichting, lekker eten en drinken en geen stress voor een voorstelling. Kortom: dit gaan we vaker doen!
Harry en Helga D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
zoals we gewend zijn bij onze bezoeken aan het restaurant is wat betreft de topkwaliteit ven de maaltijd als de attente bediening van hoge kwaliteit.
We komen, concert of niet, zeer graag opnieuw
D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Leuke eet gelegenheid, ideaal binnenlopen vanuit de garage ondergronds naar het restaurant en daarna naar je concert. En wat een aardig personeel!
S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Ondanks dat wij zelf te laat waren hebben we niks van de voorstelling gemist. Dankzij geweldig personeel dat met ons meedacht en ervoor zorgden dat we toch nog heerlijk gegeten hebben. Nogmaals dank!