Tromp Eten & Drinken

Trompsingel 27 9724 DA Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Tromp Eten & Drinken

Een concert of voorstelling geboekt bij de Oosterpoort? Reserveer dan nu bij Tromp eten&drinken.Een heerlijk 3 gangen menu of een verrassend gerecht van de kaart. Allen eerlijke producten, biologisch en ecologische gerechten, om u met een volle maag van de voorstelling te laten genieten.
Onze proffesionele bediening zorgt ervoor dat u op tijd bent voor de voorstelling. Eet smakelijk !

Meer informatie over restaurant Tromp Eten & Drinken

bus
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Diner 17:00 - 20:30 alleen op dagen dat er in de Oosterpoort een voorstelling is

Jouw recensie over het restaurant Tromp Eten & Drinken

RiaHenderika .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Ik houd van een warmer ogende inrichting. Bovendien voelde ik koude lucht doordat het restaurant vlakbij de ingang gelegen is. En op een koude avond is dat niet aangenaam.
E W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Echte aanrader. Lekker vegetarisch gegeten! Attente en vriendelijke bediening. Prima sfeer. Vatbaar voor herhaling! Iemand had haar tas vergeten, en die werd door een attente ober naar de zaal gebracht voor de voorstelling: complimenten.
M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten in prettig sfeer en ambiance. Echt een aanrader voorafgaand aan 'n mooi concert.
Prettige attente bediening met aandacht voor de klant. Kortom een echte aanrader.
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten en bediening super. Wij kennen Klaus van het museum café. Top!! Wij komen zeker nog eens, naast alle goeie concerten in de Oosterpoort.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Lekker gegeten voorafgaand het concert.
Vlotte bediening.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heel goed restaurant om voor de voorstelling een hapje te eten. De lamsschouder was perfect evenals het hazelnoot dessert.
Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Wij kozen de pompoensoep met gerookte dadels als voorgerecht en het varkenshaasje met diverse groenten en aardappelgratin als hoofdgerecht. De smaken waren precies goed. Complimenten voor de 'vergeten' groenten uit de oven.
Ester B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zo als altijd weer hartelijk welkom geheten bij Tromp. We begonnen met de proeverij van wild, de loempia’s met gekonfijte eend en de tarte flambee van zuurkool met worst. De pompoensoep van de proeverij was uit de kunst! De hazenpeper kroket had wat mij betreft iets meer smaak mogen hebben en dit gold ook voor de paté. De loempia’s waren heerlijk maar de tarte flambee viel een beetje tegen. Wel leuk bedacht maar niet wat we ervan verwachttten. Als hoofdgerecht de lamsschouder gedeeld en nummer drie nam de koolvis. De lamsschouder was heerlijk mals en goed van smaak, de koolvis was aan de droge kant en de groentes echt te hard. Zelfs met een mes moeilijk door te komen. Daarentegen was de puree van bosui weer verrukkelijk. Als nagerecht hadden we alledrie het hazelnootgerecht. Deze was uitstekend! Jammer genoeg duurde het wat lang. Dit lag meer aan de bediening dan aan de koks. Daardoor hebben we het nagerecht snel naar binnen moeten werken. Dat vond ik erg jammer. Maar verder was het zoals al gezegd weer een zeer genoeglijk diner.
Emiel K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk menu gegeten met bijpassende wijn geserveerd door een zeer vakkundige gastheer. Al met al zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar
Emiel K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
heerlijk gegeten in een relaxte sfeer. chefs menu met een heerlijke pompoensoep met dadel. ook het dessert was perfect. mede door de heerlijke wijn en fantastische bediening een top avond
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Erg lekker gegeten. Daarna door naar de voorstelling, ideaal. Aanrader!
jeanette H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het vlees was echt veel en veel te weinig. Ik had varkenshaas. Een piepklein stukje van een varkenshaasje. Het was wel lekker, maar omdat het zo weinig was mijn slechte beoordeling. Jammer.
Annousch E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken. Het is goed te doen in combinatie met een concert die je daarna hebt. Er wordt snel geserveerd.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Prima restaurant om te eten voor een voorstelling. Brengt je alvast in een prettige stemming. Eten is uitstekend klaargemaakt, porties zijn van het juiste formaat, bediening is hartelijk en zorgvuldig.
Guus E.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Prima gelegenheid om voor ons theaterbezoek te dineren. Lekker gegeten voor een redelijke prijs en alles keurig afgerond voor aanvang van de voorstelling. Zullen we zeker vaker doen.
piet hiemstra S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Prima service en behulpzaamheid. Prachtige zaak. Eén vleesgerecht te weinig ingeslagen, al vroeg niet meer voorradig. Terwijl je weet, dat je met een popconcert redelijk wat mensen over de vloer kunt krijgen. Alternatief was povertjes. Verder niets dan lof.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Eten, sfeer en bediening prima. Hoofdgerecht had iets warmer gemogen. Altijd prettig om voor de voorstelling even rustig te kunnen eten in de wetenschap dat je op tijd bent.
Irma O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het eten was boven verwachting goed! De Angus steak was heerlijk met een fijne grill smaak, de friet was goed ( groot, goed heet, goede textuur en smaak), de salade was verrassend en lekker, zelfs de mayonaise smaakte prima. Het dessert, creme brulée met mascarpone ijs was zeer verrassend door de gesuikerde stukjes olijven. In tijden niet zo enthousiast geweest over het eten in een restaurant, maar dit restaurant verdient wat het eten betreft een 10. Wel moesten we wat lang wachten voordat ons menu werd opgenomen, vandaar mijn iets lagere beoordeling van de service. Verder een aanrader, ook omdat de prijs-kwaliteitverhouding erg goed is!
Priscilla H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prima om voorafgaand aan een voorstelling even iets te eten. Wij name het finger food. Leuk assortiment, lekkere hapjes ook. Jammer dat er van sommige hapjes 3 in plaats van 4 waren. Had een beetje meer brood bijgekund. Rode wijn die ik had besteld was echt niet lekker, maar ik kreeg zonder problemen een andere wijn. Service. Wijn is wel wat aan de dure kant.
F.J. D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
heb scholfilet besteld, smaak was goed, maar het was een zielig mootje schol, dat bijna verdween tussen de grote hoeveelheden groente