Troje

Kerkstraat 68 6291 AD Vaals Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Troje

Erg gunstig
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Troje

Smikkelbaard .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Bij Alex weet je dat het altijd gezellig wordt. Lekker grieks eten (veel), drinken en lachen. Altijd weer een belevenis op zich.
Mick S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Gisterenavond hier binnengestapt, ondanks dat de recensies op Eet.nu zo lovend zijn vonden wij het een afknapper. Gigantisch druk waarvan je denkt dat dit een supertent is, maar het eten word er geserveerd met de snelheid van de McDonalds. Voorgerecht besteld, binnen 5 minuten op tafel en na de laatste hap komt het hoofdgerecht van vrouwlief al op tafel...
10 seconden daarna mijn hoofdgerecht, we zaten direct naast de keuken en de plaats waar klanten af wilden rekenen (zodoende konden we de commentaren ook horen). Het eten van vrouwlief (Keftedakia met tomatensaus) was niet gaar, binnen welgeteld 1 minuut stond er een ander bord klaar (is wel heel snel). Mijn hoofdgerecht, de Troje-schotel (Gyros, 1 keftedes, 1 lamskotelet, 1 souvlaki en 1 varkensfilet) was ook niet alles. Lamskotelet was in ieder geval niet droog gebakken, in tegenstelling tot de varkensfilet. De gyros was van kip, was ook heel weinig.
Het beste vond ik de tzatziki, die is top! En de 2 eigenaren doen ook echt wel hun best om hun gasten vriendelijk te ontvangen en thuis te laten voelen.
Konden door de drukte geen fatsoenlijk gesprek aan waardoor we genoodzaakt zijn om hier een bericht achter te laten. Na het eten ook een vreemd gevoel in de mond, net als mijn vrouw die de keftedes ook op had (had er ook van gegeten omdat ze het niet meer wegkreeg).
Dan hoor je een Duitse klant zeggen, dat het super heeft gesmaakt net als altijd..., echt voor dat geld stap je bij menig Griek restaurant in Duitsland binnen en krijg je daar beter te eten.
Mij kon het in elk geval niet bekoren, net als mijn vrouw.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Super vriendelijk! Goed eten! Veel voor een zeer vriendelijke prijs!!
Sfeervol en erg aardig naar klanten toe! Altijd n glimlach !!
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Door al de goede recensies hadden wij hoge verwachtingen. Het restaurant oogt gezellig en is erg druk. Helaas viel het eten erg tegen aangezien er nergens smaak aan zat. Het was ongekruid en zoutloos zelfs onze calamaris. Verder krijg je alleen 'slobber' wijn uit een kan en de majo uit een tube. Als je het type ervoor bent dan kan je dit non chalante een charme vinden hebben maar mijn man en schoonvader hebben zoals veel eet en wijnliefhebbers, graag een goede wijn bij hun eten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Vanwege de goede beoordeling op Iens zijn we tijdens onze vakantie gaan eten bij rest. Troje in Vaals. We werden allerhartelijkst ontvangen. Gaven direct bij binnenkomst aan geen ouzo te lusten. Desondanks werd er twee keer door verschillende medewerkers een glaasje bij ons neergezet (en weer meegenomen). Allemaal prima bedoeld natuurlijk, maar het kenmerkt de wat chaotische manier van werken. Dat bleek ook toen we de menukaart hadden ontvangen.
Ook daar kwamen twee andere medewerkers dan degene die ons de kaart had gegeven een toelichting op geven (die al door de eerste medewerker was gegeven).
Het eten was redelijk. Eén van ons had scampi's uit de oven. Dat bleek wel een erg bescheiden portie te zijn, daar waar de ander een vleesschotel voor één persoon had gekozen die weer erg omvangrijk was.
Gezien de bescheiden prijzen mogen wellicht niet al te hoge eisen worden gesteld, maar wij vonden het gebodene niet de hoge waardering waard die op Iens stond.
Marielle A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heel erg leuk, vooral met kinderen! Lekker gegeten en gedronken voor heel weinig. Ontzettend aardig! Wij komen zeker nog een x terug :)
Vandeg .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Op vakantie in Vaals kwamen we vanwege de goede beoordeling hier terecht. We kozen ongeveer het duurste hoofdgerecht van zo'n 28 euro voor 2 personen, die bestond uit 4 verschillende soorten vlees. Binnen de kortste keren stond er een enorme schaal eten op tafel. Behalve dat het erg veel was, was het ook heel goed. Zelfs tijdens onze laatste vakantie in Griekenland niet zo goed gegeten als nu, en dat bijna tegen Griekse prijzen. Binnen is het overigens erg druk, rumoerig en donker. Bediening is vlot maar gehaast. Bij binnenkomst begroeting met een Ouzo en bij het verlaten een ferme Griekse handdruk. Een echte aanrader is dit eethuisje!!
Harry A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Super leuk restaurant goede bediening en lekker eten voor een zeer lage prijs 2x geweest in onze vakantie ook de gratis ouzo was erg leuk zeker een aanrader
balaton20 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Tafeltje gereserveerd maar was niet vrij op afgesproken tijd. Na 10 minuten eindelijk tafel vrij maar zit je midden in het loop pad met 30cm ruimte met volgende tafel. Te veel tafels. Te druk. Bediening is slecht, rijken over jou tafel om een blad met drank op de volgende tafel te zetten. Eten wel snel en het is veel maar niet super kwaliteit maar daar is de prijs ook naar. Voor ons geen 2e keer.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Als je woensdag belt om te vragen of men vrijdag nog een tafel vrij heeft en het zit vol, schept dat verwachtingen. Zaterdag konden we wel terecht. De hele tent zat vol, akkoord redelijk op elkaar, maar wat een geweldige sfeer. De bediening is van alle leeftijden men bedient de vele tafels door elkaar en ik sta versteld van de logistiek want alles komt mooi op tijd, niets wordt vergeten en de rekening klopt.

Vooraf de champignons met kaas overbakken. Ik at ze een jaar geleden in een restaurant in het oosten van het land. Verrukkelijk; kostte € 14,50. Hier waren ze gewoon erg goed; kostte € 4,95. Ja, de prijs-kwaliteit verhouding verdient bij Troje een 10. Daarna een gewoon goede grillschotel met mooie frieten.

Misschien mag er hier en daar wat onderhoud gepleegd worden aan met name het sanitair. Belangrijk; het is goed schoon, maar bijvoorbeeld een gat in de toiletdeur opvullen met wc-papier mag iets professioneler. Kortom, wil je voor een scherpe prijs goed eten in een buitengewoon gezellig en gastvrij restaurant en je bent in de buurt van Vaals. TROJE!
Jansen730406 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Toevallig via Google de gok genomen toen we 2 dagen in Vaals waren en erg positief verrast !!
Gezellig tentje, niet te groot, opvallend druk voor een maandag avond. geweldige persoonlijke aandacht en service, een ferme handdruk bij vertrek waar zie je dat nog. Eten heerlijk voor een erg lage prijs en ouzo vn het huis. AANRADER !! (jammer dat ze dinsdags dicht zijn)
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Bij aardig wat Griekse restaurants gegeten. Troje knalt er echt uit. Super gastvrij en prima kaart! De Ouzo van het huis komt stevig door.
En de prijs is belachelijk laag. Zelden zo goed gegeten. Echt een aanrader! Vanavond gaan wij weer.
Harriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
3 jaar geleden tijdens onze vakantie voor het eerst gegeten bij Troje en enthousiast geraakt. Nu weer terug en opnieuw daar gaan eten. De ontvangst was weer allerhartelijkst of je er al jaren komt. Direct bij binnenkomst krijg je gratis ouzo. De bediening is erg vriendelijk en snel en het eten staat snel op tafel ook al zit het restaurant bomvol. Wij waren er op woensdagavond en het restaurant liep als snel helemaal vol. Dat zegt toch genoeg voor een door de weekse avond.
Als voorgerecht pikante gehaktballetjes met brood en tzaziki en als hoofdgerecht de grillschotel en trojeschotel. Beide schotels bevatten een grote hoeveelheid vlees. Alles smaakte overheerlijk. Zeer ruime porties voor een lage prijs. Wij hebben al veel Griekse restaurants bezocht maar Troje vinden wij bij uitstek onze favoriet! Alleen erg jammer dat we er 2 uur voor moeten rijden. Maar zodra wij weer in de buurt zijn, komen wij zeker weten weer terug.
Arnofrens .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Wij komen geregeld vanuit Ossendrecht in Vaals en gaan dan altijd eten in Troje.
Afgelopen zaterdag dus ook. Je wordt allervriendelijkst ontvangen en dan het eten. Is altijd heerlijk en voor die prijs zelfs heel veel.
Troje kan ik iedereen aanraden!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Wij waren niet kapot van het eten in Troje. Wel heel erg veel, maar erg taai, te lang doorgegaard vlees. Behalve de gehakt, die was rood van binnen. Vooraf kalamaris (gefrituurde inktvisringen) genomen. Die waren te bleek en bijzonder taai. Smakeloos,flauw. Te veel tafels in dit restaurant, waardoor het bepaald niet rustig eten is. Je kunt amper door de tafels heen lopen, ze staan te dicht op elkaar. Vriendelijke bediening, maar door teveel tafels in deze ruimte te weinig tijd. Dus lang wachten voor je een obers aandacht getrokken had. Was goedkoop, maar liever iets meer betalen. Niet voor herhaling vatbaar.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Heerlijk eten voor zeer weinig geld !

Prima bediening, royale porties.
Genoten van de aanbevelingen van de kok - aanrader
Arnofrens .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
Wij komen regelmatig in Vaals en eten dan altijd in dit restaurant. Het eten is altijd heerlijk. De porties zijn precies goed. De bediening super enthousiast en vriendelijk. De prijzen zijn laag. Het enige minpuntje vinden wij is dat je niet kunt pinnen.
Gea I.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Al verschillende keren geweest, we proberen elk jaar in vaals te komen en gaan in elk geval altijd hier eten, het eten is goed en goedkoop. De bediening is vriendelijk en behulpzaam, je kunt er kraanwater krijgen.
Je krijgt altijd een ouzo vooraf. En de bijlagen zijn ook heerlijk.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Voor de tweede keer in dit authentieke restaurant. Hartelijke ontvangst en heerlijk gegeten. Na afloop uitgezwaaid door de eigenaar. Verborgen juweeltje in Zuid-Limburg!
Niet kunnen pinnen of creditkaart is echter niet meer van deze tijd!