Trix 'de Menthenberg'

Schelmseweg 1a 6816 PA Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Trix 'de Menthenberg'

Sfeervol Frans

Trix runt dit hotel-restaurant in een vrijstaand wit pand bedekt met zwarte dakpannen. Leuke kunst hangt in de vorm van een kleurig paardenhoofd aan de muur. De ruimtelijke opzet is sfeervol door een zithoek met openhaard en grote kandelaren waar het kaarsvet afdruipt. Er is een seizoensgebonden Franse kaart en de herenkamer faciliteert alle prive en zakelijke evenementjes.

Meer informatie over restaurant Trix 'de Menthenberg'

bgeest D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Bediening ter plaatse wel eens beter mee gemaakt. Bijzonder en eigenlijk onplezierig vond ik ook dat de keuken ongevraagd besloot om van twee verschillende menu's de desserts op één bord te serveren, gelukkig zat ik naast mijn dochter met wie ik het dessert moest delen, maar voor het zelfde zaten we tegenover elkaar of stel ik er helemaal geen prijs op twee desserts op één bord.
Bruno K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten met mijn vriendin voor ons 1 jarige jubileum. Zeker een aanrader!
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Prima restaurant, leuk locatie. Personeel correct en vriendelijk. Gerekend daarbij de service, is alles compleet beoordeeld zeker een cijfer 9 van toepassing.
Mathilda,Wilhelmina F.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het was af en toe net een speeltuin .Rennende en gillende kinderen. Met veel lawaai en steeds maar weer de trap op en af bonken, niet gewoon lopen. Er waren meer mensen in onze omgeving die zaten te mopperen.Ik kom bijna alle feestdagen met familie eten,maar ik weet niet of ik voor ruim E3oo daar nog zin in heb. Ik ben 82 jaar en heb niets op kindern tegen,heb zelf ook kleinkinderen.Hoeven niet als een standbeeld op de stoel te zitten. Dit was wel erg Heb dit ook aan de balie verteld. Ik wil wel een beetje rustig eten. Gr M.Foppen
Els D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prettige ambiance, vriendelijk personeel. De gerechten zeer verzorgd, met aandacht opgemaakt en veel keuze. TvWij waren erg verrast en tevreden. Aanbevelenswaardig.
pauline K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Proeverijtje van voorgerechten gebracht door De Kok die ze zelf heeft klaar gemaakt en ook toegelicht. Daarna een heerlijke Chateaubriand met bearnaisesaus. (mijn lievelings saus) Toen voor mijn partner een dubbele espresso en een goede whiskey en voor mij een heerlijke crème brûlee. Timo wat ben je een leuke gastheer.
Janine M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
bediening is erg goed, attent, vlot en vriendelijk. ook erg kindvriendelijk, al was dat bij onze groep niet van toepassing. we werden veelal geholpen door een kleine jonge vrouw. erg vakkundig. het eten was over het geheel genomen goed. de carpaccio van angus beef op de juiste temperatuur. echter deze was naar onze smaak te vet. teveel truffelmayonaise. zonde van het mooie vlees. minpuntje was ook de extra toevoeging op het bord van mijn buurvrouw. pech in de keuken.. kan overal gebeuren, maar de vlieg kwam mijn eetlust niet ten goede.
het hoofdgerecht was prima. de bijgevoegde salade okee, en de dikke frieten uitstekend.
overigens de wijnen zijn ook aan te bevelen. mooie kwaliteit.
nagerecht was leuk. ook daar even een incidentje , helaas. deze keer geen vlieg. echt heel erg vervelend. het keukenpersoneel had zijn dag niet?
zou ik het rstaurant ondanks dit aanbevelen? ja dat toch wel. nogmaals complimenten voor de bediening. aan deze jonge mensen heeft t niet gelegen.
opmerking betreffende onderhoud.. de spotjes boven de mooie wijnkast/wijnwand zijn niet allemaal meer aan, en er ligt zichtbaar stof op de flessen.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Driegangenmenu was weer top! Mensen met hart voor hun vak ontvangen je hartelijk en geven je een leuke avond. Heerlijke wijn tegen een mooie prijs, top!!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Dit is wat onze oosterburen noemen een gutbürgerliche Küche! Het verrassingsmenu van drie gangen voor €23,50 is werkelijk heerlijk. Het is genieten bij Trix, waar mensen met hart voor hun vak je gastvrij ontvangen en een gezellige avond geven. Top!!
Desirée V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Goed gegeten van het 3-gangen-menu. Het zag er goed uit en smaakte ook goed. Voor mij persoonlijk had er iets meer groente bij het hoofdgerecht gemogen.
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Wat een leuk restaurant! Hele leuke bediening, ontspannen sfeer en ook nog heel lekker eten. Top! Reserveren is handig.
faasse .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Mooi plekje in de serre gekregen na reservering. Ruime plaatsen en goede stoelen. Onze hond had een rustig plekje. Lekker gegeten . De wijn was prima. De bediening was vriendelijk en het tempo waarin de gerechten werden geserveerd was naar onze zin.Minder goed was de salade. Deze werd in een weckpotje geserveerd: niet smakelijk en onpraktisch! De frites waren trendy in de schil bereid wat niet naar onze smaak is, evenals de saus. Vroeger vonden wij ze lekkerder.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
3 gangen verassingsmenu genoten. De prijs/kwaliteit verhouding is heel goed. Het eten was goed maar had weinig hoogstandjes. Het lekkerste was de eigengemaakte aardappelpartjes/frietjes met oude kaas.
De bediening was oké tot goed waarbij dan wel 1 dame uitermate attent en vriendelijk was. Her restaurant ziet er goed uit wat betreft aankleding, licht en sfeer. De mooie houten tafel en fijne stoelen die we die avond hadden zijn jammer genoeg niet de standaard.
Grietje S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Fantastisch gegeten, wat een verrassing! De buitenkant toont een beetje saai, het interieur is heel bijzonder en ruim, het eten verrassend en heerlijk voor een mooie prijs.

Eet_graag .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Na een dagje Burgers zoo hebben we hier heerlijk gegeten met onze 2 kinderen. De bediening was uitmuntend, echt een verademing in vergelijk met een hoop andere restaurants. We hebben allebei het verassingsmenu genomen, ik met vlees en mijn partner met vis en de kwaliteit was prima. De kinderen konden in de kinderhoek in de kelder spelen en in tegenstelling tot een recentie hieronder kon je daar nagenoeg niets van horen (en er waren best wat kindertjes aan het spelen). We hadden aangegeven dat we niet zo lang wilden wachten omdat de kinderen op tijd naar bed moesten en daar werd perfect rekening meegehouden. Kortom, een echte aanrader, ook met kinderen.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was voortreffelijk, de bediening was ondanks de drukte goed. Het is een mooi restaurant met keus uit verrassende gerechten voor een ieder.

Enige minpunt is de herrie uit de kinderhoek hoewel hier door de bediening wel op ingegrepen werd.
Bvanhelden .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten, ondanks drukte correcte bediening. Het 3 gangen diner menthelberg genomen. Betaalbaar en goed. Toen mijn vrouw om een glas water vroeg werd er een karaaf neergezet welke niet op de rekening stond. Dat vind ik alleen al prima.

Beetlegirl .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We hebben een luxe high tea gehad bij Trix voor een groot gezelschap. We zijn hartelijk ontvangen bij binnenkomst. De tafels waren mooi gedekt en het zag er feestelijk uit. Het eten was top en de bediening was vriendelijk
gillhommerson1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij, mij 3 oude vriendinnen en ik, hebben heel simple gegeten. Het was heel warm, we hadden niet heel veel hunger, zo een salade, met ossenhaas puntjes, was onze keus. Maar wat een geweldige salade . Veel vlees en heel smakelijke samengesteld. We vonden, alle vier, dat we hier bij Trix vaker zal komen in de toekomst. Het bediening was super goed, vriendelijk, correct en met kennis van zaken.
Lutherus .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Na de brand is dit een klasse restaurant geworden, ik had kalfssucade wat super gaar was met een heerlijke saus. Mijn vrouw had een tournedos waar je je gebit bij kon uitleggen zo zacht was het met andere woorden om te zuigen.