Trix 'de Menthenberg'

Schelmseweg 1a 6816 PA Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Trix 'de Menthenberg'

Sfeervol Frans

Trix runt dit hotel-restaurant in een vrijstaand wit pand bedekt met zwarte dakpannen. Leuke kunst hangt in de vorm van een kleurig paardenhoofd aan de muur. De ruimtelijke opzet is sfeervol door een zithoek met openhaard en grote kandelaren waar het kaarsvet afdruipt. Er is een seizoensgebonden Franse kaart en de herenkamer faciliteert alle prive en zakelijke evenementjes.

Meer informatie over restaurant Trix 'de Menthenberg'

Jouw recensie over het restaurant Trix 'de Menthenberg'

Hans N.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellige ambiance, heerlijk eten, keurige bediening.
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Bij Trix is het altijd goed, smakelijk eten. Je zit er heel relaxed. Vandaag de vis van de dag, doradefile. heerlijk knapperig en zacht van smaak. Daar wordt altijd veel aandacht aan besteed. We eten hier heel regelmatig. Wat wel opvalt zijn de bijgerechten,daar zit weinig variatie in.De salade is saai en vaak hetzelfde, dit geld ook voor de zelfgemaakte frites. Helaas zit de saus er al overheen.Dit zijn details want ook deze smaken lekker. Maar voor iemand die hier vaker komt,graag eens wat nieuws op dat gebied
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prijs kwaliteit vehouding erg goed...we waren blij verrast....totaal plaatje voor een lekker avondje uit! Top....
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening in ontspannen sfeer. Veel jeugd op deze zaterdagavond die zich prima vermaakte in speelcorner. Prima gegeten.
Komen hier regelmatig en komen graag terug.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Personeel zeer vriendelijk en attent. Vooral uiterst vriendelijke en fijne omgang met onze kleinkinderen.
Kortom erg genoten. Trix behoort tot onze favoriete restaurants.
Jenneke S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gezien de gepeperde rekening viel het toch wat tegen bij Trix.
Leuk dat de soep aan tafel ingeschonken wordt en je zelf "stop" mag zeggen, lekkere tomatensoep. Carpacio was goed, bijna elf euro is duur voor een kleine portie.
Hoofdgerechten: nocci smaakte goed, wel erg vet, de bijgeleverde salade eet niet lekker weg op een diep bord met een flinke plas olie.
Poison du jour: erg kleine portie met zeer matig garnituur, op de huid gebakken roodbaars, maar de huid was slap. De polenta was wel lekker en fantasievol. Behalve het kleine schaaltje komkommer voor twee personen was er amper groente.
Lekkere Frieten met een opscheplepel die steeds uit het bakje viel en waar je ze ook niet mee op kon scheppen.
Koffie voor drie euro vijftig met wit uitgeslagen pindarotsjes.
Al met al nog aardig wat puntjes ter verbetering.
Vriendelijke bediening, soms wat onervaren.
ab V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij hebben al meerdere malen bij Trix gegeten en het heeft ons steeds goed gesmaakt. De ontvangst en de bediening zijn zeer goed en vriendelijk, wij komen zeker terug.
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Een lunch met familie, die dank zij de zeer vriendelijke gastvrijheid van Trix, een groot succes werd.
Judith G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Er zou iets aan de akoestiek gedaan moeten worden. We waren met 4 personen aan een kleine ronde tafel en we hadden moeite elkaar te verstaan. Dat vonden we echt een minpuntje.
bgeest D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Bediening ter plaatse wel eens beter mee gemaakt. Bijzonder en eigenlijk onplezierig vond ik ook dat de keuken ongevraagd besloot om van twee verschillende menu's de desserts op één bord te serveren, gelukkig zat ik naast mijn dochter met wie ik het dessert moest delen, maar voor het zelfde zaten we tegenover elkaar of stel ik er helemaal geen prijs op twee desserts op één bord.
Bruno K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten met mijn vriendin voor ons 1 jarige jubileum. Zeker een aanrader!
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Prima restaurant, leuk locatie. Personeel correct en vriendelijk. Gerekend daarbij de service, is alles compleet beoordeeld zeker een cijfer 9 van toepassing.
Mathilda,Wilhelmina F.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het was af en toe net een speeltuin .Rennende en gillende kinderen. Met veel lawaai en steeds maar weer de trap op en af bonken, niet gewoon lopen. Er waren meer mensen in onze omgeving die zaten te mopperen.Ik kom bijna alle feestdagen met familie eten,maar ik weet niet of ik voor ruim E3oo daar nog zin in heb. Ik ben 82 jaar en heb niets op kindern tegen,heb zelf ook kleinkinderen.Hoeven niet als een standbeeld op de stoel te zitten. Dit was wel erg Heb dit ook aan de balie verteld. Ik wil wel een beetje rustig eten. Gr M.Foppen
Els D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prettige ambiance, vriendelijk personeel. De gerechten zeer verzorgd, met aandacht opgemaakt en veel keuze. TvWij waren erg verrast en tevreden. Aanbevelenswaardig.
pauline K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Proeverijtje van voorgerechten gebracht door De Kok die ze zelf heeft klaar gemaakt en ook toegelicht. Daarna een heerlijke Chateaubriand met bearnaisesaus. (mijn lievelings saus) Toen voor mijn partner een dubbele espresso en een goede whiskey en voor mij een heerlijke crème brûlee. Timo wat ben je een leuke gastheer.
Janine M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
bediening is erg goed, attent, vlot en vriendelijk. ook erg kindvriendelijk, al was dat bij onze groep niet van toepassing. we werden veelal geholpen door een kleine jonge vrouw. erg vakkundig. het eten was over het geheel genomen goed. de carpaccio van angus beef op de juiste temperatuur. echter deze was naar onze smaak te vet. teveel truffelmayonaise. zonde van het mooie vlees. minpuntje was ook de extra toevoeging op het bord van mijn buurvrouw. pech in de keuken.. kan overal gebeuren, maar de vlieg kwam mijn eetlust niet ten goede.
het hoofdgerecht was prima. de bijgevoegde salade okee, en de dikke frieten uitstekend.
overigens de wijnen zijn ook aan te bevelen. mooie kwaliteit.
nagerecht was leuk. ook daar even een incidentje , helaas. deze keer geen vlieg. echt heel erg vervelend. het keukenpersoneel had zijn dag niet?
zou ik het rstaurant ondanks dit aanbevelen? ja dat toch wel. nogmaals complimenten voor de bediening. aan deze jonge mensen heeft t niet gelegen.
opmerking betreffende onderhoud.. de spotjes boven de mooie wijnkast/wijnwand zijn niet allemaal meer aan, en er ligt zichtbaar stof op de flessen.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Driegangenmenu was weer top! Mensen met hart voor hun vak ontvangen je hartelijk en geven je een leuke avond. Heerlijke wijn tegen een mooie prijs, top!!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Dit is wat onze oosterburen noemen een gutbürgerliche Küche! Het verrassingsmenu van drie gangen voor €23,50 is werkelijk heerlijk. Het is genieten bij Trix, waar mensen met hart voor hun vak je gastvrij ontvangen en een gezellige avond geven. Top!!
Desirée V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Goed gegeten van het 3-gangen-menu. Het zag er goed uit en smaakte ook goed. Voor mij persoonlijk had er iets meer groente bij het hoofdgerecht gemogen.
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Wat een leuk restaurant! Hele leuke bediening, ontspannen sfeer en ook nog heel lekker eten. Top! Reserveren is handig.