Trix 'de Menthenberg'

Schelmseweg 1a 6816 PA Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Trix 'de Menthenberg'

Sfeervol Frans

Trix runt dit hotel-restaurant in een vrijstaand wit pand bedekt met zwarte dakpannen. Leuke kunst hangt in de vorm van een kleurig paardenhoofd aan de muur. De ruimtelijke opzet is sfeervol door een zithoek met openhaard en grote kandelaren waar het kaarsvet afdruipt. Er is een seizoensgebonden Franse kaart en de herenkamer faciliteert alle prive en zakelijke evenementjes.

Meer informatie over restaurant Trix 'de Menthenberg'

Openbaar vervoer van Arnhem CS/ Bushalte Centraal Station; Arnhem Stadsbus 2 of 9 Bushalte Schelmseweg/Bakenbergseweg, Arnhem. De bus stopt voor de deur!

Jouw recensie over het restaurant Trix 'de Menthenberg'

Thea L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Lekker gegeten. Prima plek. Zeer vriendelijk personeel.
Riccardo P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Als eerste viel het voorgerecht, carpaccio tegen. Vorige keer ontbrak al de Balsamico (de kok probeerde iets anders), deze keer ontbraken óók de kaasvlokken (vergeten, kregen een glaasje geraspte kaas) en het geheel zag er rommelig uit. Grote stukken croutons eroverheen....!!
De biefstuk was niet egaal gaar. 1 minuut aan de ene kant en 3 minuten aan de andere kant gebakken volgens mij. Maar dat kon nog nét. Het nagerecht was wel lekker. We kregen als compensatie wel een gratidee kopje koffie, dat was wel vriendelijk.
Francis C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
zeer goede prijs/kwaliteit verhouding , gekoppeld aan een prima service met een brede smile , geven je meteen zin om terug te komen !
Jose M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten en prima sfeer. Ontvangst en afrekenen geweldig. Bediening gewoon goed
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Wij komen hier ieder jaar voor het verrassingsmenu wat wij tot op heden altijd geweldig vonden. Ook nu wil ik weer reserveren om het einde van het schooljaar te vieren. Ben benieuwd of we weer verrast zullen worden.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het is altijd een genoegen om bij Trix te eten. Vriendelijke bediening en een originele keuken voor een goede prijs!
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Heerlijk gegeten, rustige sfeer zoals altijd.
Lamsvlees was super mals,waar voor je geld.
j.a. V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
leuke sfeer,lieve bediening en originele keuken
lora .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Onlangs met gezelschap van 14 personen gedineerd in heerenkamer van Trix. Vooraf reeds prettig contact gehad om eea door te nemen.
Mooie aparte ruimte, waarin je gezellige kan dineren.
Heerlijke gerechten en vlotte bediening zorgden voor feestelijke sfeer. Ongedwongen jong personeel maakte de avond compleet. Met speciale dank aan Pauline. Aanrader dus, ook al vanwege prijs/kwaliteit verhouding.
Corinne V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Iedere keer weer goed. Vriendelijke ontvangst en goed eten. Soms duurt het iets te lang voordat de bijgerechten geserveerd worden.
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mijn 1e bezoek hier en ik koos voor het zeer vriendelijk geprijsde verrassingsmenu met vis als hoofdgerecht. Mooi bereid & opgediend eten. Veilige keuzen, niet heel vernieuwend of verrassend qua ingrediënten, maar wel heel lekker (niets op aan te merken) en diverse bijgerechten apart erbij, wat het geheel toch een ruime portie maakte. De bediening was perfect, zo vriendelijk. Men deed zijn best rekening te houden met vooral gemelde allergieën, alhoewel niet overal een oplossing voor was gevonden. Het is een stijlvol, modern en keurig ingericht, ruim opgezet restaurant. Ook een ruim terras, maar dan wel pal aan de autoweg. Ondanks dat de tafels niet te dicht bij elkaar staan, kan je gesprekken van naburige tafels (onbedoeld) woordelijk volgen. Bij de koffie kregen we diverse paaseitjes en noga erbij. Op de nota zie ik "dessert koffie" staan voor €3,50. Ik weet niet of dit de standaard kop koffie is; als er eigenlijk een gewone koffie bestaat voor lagere prijs, vind ik het ongepast dat we een duurdere kregen. Als dit wel de goedkoopste is, zou ik een dessert volgende keer achterwege kunnen laten.
Mascha B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lekker gegeten en goede service van personeel. Je kan rustig aangeven wanneer je de volgende gang wilt zodat je rustig kan genieten.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Geen opmerkingen was prima en goede bediening
Brenda L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten voor een zeer aantrekkelijke prijs. Genoten van het verassingsmenu. Ondanks dat het een groot restaurant is, is wel knus en staat niet alles zo dicht op elkaar. Vriendelijke staf. Een aanrader.
Patty D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Lekker gegeten. Personeel zeer vriendelijk
E. B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prima in alle opzichten!
bgeest D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Fijne plek, warme ontvangst en toelichting, lekker eten
willem P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Bediening en entourage akkoord. Echter het eten. Dat was niet best. Prijs-kwaliteitsverhouding ver onder de maat. De Chateaubriand en saus waren een aanfluiting, de prijs was hoog. De Merlot was ronduit vlak en eigenlijk beschamend. De frieten waren te lang gebakken. Het dessert bij het menu van 23.50 was een aanfluiting; de koffie Trix idem, de friandises heb ik weggemoffeld. Kortom slecht eten voor een hoge prijs.
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We eten regelmatig bij Trix. nu voor een lunch. helaas dit keer iets minder te spreken. bestelde uitsmijter ham/kaas met het verzoek de kaas niet mee te bakken. Hou niet zo van gesmolten kaas op mijn ei. deze was niet mee gebakken maar lag op mijn ei. dus alsnog gesmolten kaas.hoort zo volgens de ober.ik had geen zin in om stennis te maken. maar bij een uitsmijter hoort de kaas er niet op te zitten maar er onder.volgende keer beter
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellige ambiance, heerlijk eten, keurige bediening.