Trivio

Veendijk 1A 1231 PB Loosdrecht Nederland Kaart

Over restaurant Trivio

Italiaanse smaaksensaties

Bij restaurant Trivio in Loosdrecht geniet je van de Italiaanse gastvrijheid zoals je hem kent van vakanties aan de Middellandse Zee. Hier staat het gebruik van pure Italiaanse ingrediënten voorop en dat is maar goed ook, want de mediterrane smaaksensaties vliegen hier over tafel. En daar hoort natuurlijk een passende wijn bij. Keuze genoeg uit het prachtige wijnassortiment!

Meer informatie over restaurant Trivio

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m Zondag 12:00 - 16:00 / 18:00 - 22:00

Bert D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wat is dit een prachtige locatie zo aan de Plassen, gezien worden plekje van welke sfeer je moet houden en dat doen we dus.

Mooi en chique inventaris, uiteraard komt dit indirect terug in de prijzen maar niet gemaald, het eten is meer dan goed en de prijzen waard. Zo aten we een gerechtje met risotto met truffel, dit was echt heerlijkst. Als hoodgerecht oa een ossenhaas welke perfect bereid was.

De bediening is ook gewoon goed en verdeelt haar aandacht evenredig over alle gasten en is service gericht op een juiste manier, scherp maar niet te aanwezig.

Het omrijden of moet ik zeggen het omvaren waard.
Fostar103 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Overheerlijk gegeten aan het water in de zon! Heerlijke wijnen en goede en attente bbediening. Het vlees was mals en goed gegaard net als de vis van de week en de kreeft! Zeker een aanrader!!!
Qruun S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Ze kunnen uitstekend koken bij Trivio. Daarover geen twijfel! Wij aten met 4 personen samen de mixed antipasti waarbij heerlijke bruschetta's, ham, worst, gegrilde groenten. Met een heerlijke aperitief wijn een goede start. Daarna de zomertruffel risotto: mooie structuur, mooi bordje met rijk truffel: de Sera smaakte er ook al voortreffelijk bij! Als hoofd namen we met 3 personen gezamenlijk de Ossenhaas. Heerlijk mals, om je vingers bij af te likken. Maar wat een teleurstelling verder! 8 gestapelde frietjes en 9 losse stukjes groenten! Die staan wel op de kaart, dus je komt niet op het idee dat je side-dishes moet bestellen om enigszins een bordje eten te hebben. Ook onze uitstekende gastvrouw Janine begreep dat dit wat al te gortig was en ze loste dit op met een bak frites en een schaal (wat verlate, dat wel) groente. Nippend aan mijn heerlijke glas Ripasso keek ik om mij heen en besefte: je betaalt hier voor de ambiance. Prachtige sloepen en echte bootjesmensen zaten om ons heen. Velen van hen bekenden van de eigenaar en zijn vrouw. Wij kwamen met de auto, dan hoor je er niet echt bij en je weet niet dat je wat al teveel gaat betalen voor het overigens heerlijke eten. Ik besloot tot de citroentaart en een sambucca, lepelde bij mijn vrouw een hapje Tiramisu en stelde wederom vast: voor het eten zou ik best willen terugkomen. Maar ik wacht even tot ik een sloep kan kopen, zodat ik er een beetje meer bij hoor en deel in de aandacht van de eigenaren. Gelukkig was er Janine: efficiënt, vriendelijk, hands on. Zij zorgde er in haar eentje voor, dat alle plooien werden glad gestreken. Ze verdient een pluim en een veel belangrijkere rol in Trivio!
Mangiamo .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Een geweldige plek voor in de zomer: een groot terras, pal aan 't water! De service is buitengewoon relaxed, geen opgeprikt gedoe, maar tóch professioneel, dus je voelt je meteen thuis. De keuken is Italiaans (geen pizza-tent!), en echt op niveau: bijv. als primo een goede risotto met zomertruffel, en als secundo een mooie op de huid gebakken snoekbaars. Een fijne wijnkaart is er ook, dus ook een reden om er naar toe te gaan. Alles klopt dus gewoon!
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Trivio. Vooraf had ik antipasti en als hoofdgerecht een truffelrisotto. Met name de risotto was boven verwachting. Van tevoren had ik al bedacht wel dessert ik wilde hebben, maar toen ik deze wilde bestellen, konden we vanwege de drukte alleen maar kiezen uit Tiramisu of iets met fruit, maar dus niet het dessert dat ik wilde hebben. Jammer, dan maar een kopje koffie. Vandaar ook een 7 voor service. We komen zeker een keertje terug!
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Wederom uitstekend. Met een collega s'middags voorbij. Enthousiasme van de koks en de uitleg van drie heerlijke gerechten. Puur op smaak en presentatie. Gewoon omdat het kon.
Rij hier graag voor om.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Fantastisch gegeten op een van de mooiste terrassen aan de Loosdrechtse plas. Fijne bediening en mooie gerechten met topkwaliteit ingrediënten. Gerechten hoog op smaak gecombineerd met mooie wijnen. We komen zeker graag weer terug!
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Trivio is ten allen tijden een feestje. Eten is altijd super en de bediening is echt fantastisch. Ali de eigenaar komt ook altijd een praatje maken.
Hier komen wij zeker 6 x per jaar. Echt een aanrader.
John B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Bij Trivio eten is normaal gesproken een feestje. Klanten verwachten perfectie.
Vanavond was het even anders: Met de Kat van huis dansten de Muizen:
De bediening met de rug naar de eetzaal. Resultaat: lege glazen en ergernis en gemiste omzet
De koks stonden te slapen.
De eigenaar was afwezig.
De tarbot was droog. (slapende kok???)
De Bambi-steak was heerlijk maar met weinig jus en burgermans-smakende groenten (lees: waardeloos geprepareerde groenten). Slapende kok???
De glazen bleven leeg Slapende bediening??.
Een reden om nooit meer terug te komen.
Trivio: naar wij hopen wordt dit restaurant niet meer in de steek gelaten door de eigenaar. De employees kunnen het NIET alleen af!
Toinesmulders .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Gisteren een memorabele avond bij trivio gehad, echt geweldig! Hemelse risotto met super verse wintertruffel, en veel truffel! heerlijk. Daarna de lekkerste tarbot ooit. Ook de langoustines (wist niet dat ze zo groot konden zijn) waren top! Ik snap sommige reacties niet hieronder. De kwaliteit is zo geweldig, de ingrediënten zijn duur, dus de prijs is er ook naar. Hoewel ik de rekening achteraf erg vriendelijk vond. Het personeel is uiterst gastvrij en professioneel. Wat een ontdekking deze mooi tent. Wij komen terug! Als vaste gasten. Dank jullie wel, Trivio maakt ons gelukkig:)
Proeversprofiel2704 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Op een donderdagavond voor de derde keer gegeten dit restaurant maar de qualiteit lijkt achteruit te zijn gegaan sinds de eerste keer. Wat me vooral erg tegen viel: de prijzen en de kaart, niets voor vegetariërs bij de hoofdgerechten op de kaart en qua vis alleen de vis van de dag (met onbekende prijs) en een halve kreeft van €39,95(!). Gelukkig wist de kok op aanvraag wel een heerlijk vegetarisch gerecht te bereiden en ook de tiramisu als dessert was lekker al zat hier een aardige hoeveelheid drank in. Zeker niet geschikt voor kinderen. Personeel was wel vriendelijk en de gerechten werden snel uitgeserveerd. Sfeer ontbrak helaas. Al met al een goed restaurant maar wel zeer prijzig voor wat het is.
Walter-BNL .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
De pasta parmigiao smaakt prima, mijn gast als voorgerecht en ik als hoofdgerecht. Hoofdgerecht was kleiner dan het voorgerecht ??? Bij serveren werd al gezegd dat als het niet voldoende is, er nogmaals een bordje werd gebracht, dit was dus het geval ! Tot de rekening kwam, pasta was 32.50€ toeslag truffel 5€ dus 37.50€ x 3 = veel te veel. Plankje met 6 plakjes worst was trouwens 40,00€ veel te veel dus allemaal, geen goed gevoel, jammer.
Wolfj .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Het eten is goed. Alleen klopt de prijskwaliteit niet. Met zijn drieën gegeten Eur 86.00 voor pasta, dan komt er nog eens Eur 15 bij voor de truffel. Totaal Eur 101,00 . Dit moeten zij vtv melden vind ik. Maar het wordt verkocht als dat het Bij de prijs is inbegrepen. Dan hadden wij ook nog voorgerecht antipasta Eur 39,00 dat gaat echt nergens over. Wat olijven en hamsoorten. Maar in Zwitserland is dat nog niet eens die prijs. Echt afzetterij. Ik ga er niet meer eten.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Wij hebben hier waanzinnig lekker gegeten. Wij bestelden een 6 gangen surprise menu met vis (uiteraard geen kweek) en wild.
De gerechten waren van uitzonderlijke hoge kwaliteit....prachtige ingrediënten...mooie...op elkaar afgestemde smaken...soms wat spannende bijna.....gewaagde smaakcombi's.....maar.....dit was echt genieten !
Deze gerechten waren van internationale klasse...af en toe proefden wij een zweempje van de Italiaanse keuken.

Misschien hebben wij het die avond bijzonder goed getroffen, maar op dat moment behoorde dit restaurant zeker thuis in het Michelin boekje.
Merijn W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Echt een heerlijke avond gehad! Eten was van erg goede kwaliteit en alles smaakte bijzonder lekker. De porties wel wat aan de kleine kant, maar daar hadden wij geen problemen mee aangezien we voor vier gangen gingen. De ambiance is dit restaurant is bijzonder en doet Italiaans aan. De bediening vriendelijk en zeer goed gehumeurd! Kortom, wij komen hier zeker nog een keer (of meer) terug.
T-k .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Prachtige plek met uitzicht over de plassen van Loosdrecht. Service op zich goed, eten minder; kleine porties, erg prijzig en niet overmatig smakelijk. Service professioneel, maar redelijk afstandelijk. Wijnkaart veel te uitgebreid voor het menu wat aangeboden wordt. Het decor maakt veel goed en daarom kom ik nog wel eens terug, maar voor de goede Italiaanse keuken ga ik naar andere restaurants, niet naar Trivio.
Bloempje H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Heerlijk hier gegeten met mijn vriend. Vooraf een anti-pasti samen gedeeld. We kregen een grote plank met ham en gegrilde groenten, helaas (vonden wij) werd er niet uitgelegd welke hammen erop lagen. Daarna heerlijke risotto en pasta gegeten beide van goede kwaliteit en erg lekker. Als dessert tiramisu en kaasplank. Kaasplankje helaas ook zonder uitleg. bediening was verder vriendelijk en legde de gerechten naast de kaart goed en duidelijk uit. Leuk dat het een open keuken is en de locatie is ook prachtig. Wij komen zeker nog is terug met wat beter weer.
Ftvanoostveen .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Vriendelijke gastvrouw die het geen probleem vond dat wij (4 volwassenen) met 2 kleine kinderen kwamen, zonder reservering. Er werd een fijne tafel gezocht voor ons. Overige bediening afstandelijk.

Het eten was voldoende goed, niet boven verwachting.

Wat dat wel was - de rekening. We hebben ons werkelijk nog nooit zo belazerd gevoeld! Op de kaart 4x een primi gekozen en 2x salade caprese (goede mozzarella), 2 glazen wijn (matig) en 3 flessen water, en koffie/thee. We waren 170euro kwijt, werkelijk ongelooflijk.
Wat bleek, de primi waren als hoofdgerecht berekend, bijv 24euro voor 5 stukjes ravioli!!

Wat een farce, redelijk gegeten, echter een zeer kleine hoeveelheid voor een dergelijke prijs. Nog nooit vertoond.
Jolan R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
We werden vriendelijk ontvangen door de bediening waarna we naar tafel begeleid werden. Ontzettend mooi terras aan het water. Het maakt niet uit waar je op het terras zit, overal heb je mooi uitzicht op het water. Hoewel het terras fantastisch was, was dit nog niets vergeleken met de bediening die met veel enthousiasme ons attendeerden op de mooie gerechten buiten de kaart om. Beide hebben we genoten van het voorgerecht, pizza met verse tonijn is een heerlijk voorgerecht. Een echte aanrader wat ons betreft. Als hoofd hebben we linguine met kreeft en linguine met verse truffel geserveerd gekregen. Opnieuw werden we verrast door de verfijnde smaken. Als afsluiter hebben we heerlijk gesnoept van een aantal mooie kazen. Kortom, wij hebben heerlijk gegeten, genoten van het mooie uitzicht en de zeer vriendelijke bediening! Volgende keer komen we zeker terug, ook bij minder mooi weer want de ambiance binnen in het restaurant lijkt ons ook geweldig!
Molenzicht .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Wij waren hier op uitnodiging met een groep. De ligging is prachtig, de uitstraling luxe. We werden vriendelijk welkom geheten en naar de tafels verwezen, jassen werden pas aangenomen omdat ik er op bleef wachten.
Er was een menu besteld voor de hele groep, maar bij het serveren werd niet altijd duidelijk benoemd wat er op het bord lag. De kwaliteit was goed, de presentatie op het bord vonden wij niet bijzonder. Bediening was vriendelijk maar wat rommelig, men kwam opnemen terwijl dat net door collega was gedaan.
Wij zaten aan de tafel met marmeren blad, de rest aan een tafel met tafellaken, het laatste vinden wij prettiger. Vier personen zaten op de bank, dat is niet handig als je er even uit wilt.

De muziek mag van ons wel wat zachter. Alle gasten praten immers met elkaar, je kunt elkaar soms moeilijk verstaan.