Trivio del Villaggio

Meer informatie over restaurant Trivio del Villaggio

Jouw recensie over het restaurant Trivio del Villaggio

Tom M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Erg lekker gegeten. Super pizza's. niet belachelijk dik belegd maar zoals ze het in italie ook zouden kunnen doen. bediening lekker vlot en losjes. prima adres om te eten
Ibrich V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Geweldig en super gezellig. Heerlijk gegeten en gastvrij personeel! Goed ingedeeld restaurant waardoor de grote zaak in kleine stukken is verdeeld. Heel knus!
Sam L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Eten er met regelmaat, kwaliteit goed bediening goed. Laatste twee keer teleurgesteld, liet de bediening te wensen over. Zal met vakantie drukte en vermoeidheid te maken hebben gehad. We gaan in de toekomst zeker weer maar voorlopig even niet
D S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk gegeten en uitstekend bediend. Mijn man was eerst wat sceptisch om een vispizza te bestellen omdat deze vaak met krabsticks en te natte vis op je bord komt. Hij werd echter zeer aangenaam verrast. Dit (nr45) was een van de beste vispizza's die hij ooit had gegeten. Ook mijn pizza del padrino was heerlijk. Iedereen wordt persoonlijk en hartelijk welkom geheten en vriendelijk en vlot bedient. Ook voor de kinderen was men heel vriendelijk en stond de kinderstoel al klaar bij aankomst. We wilden geen hele ijscoupe meer, en kregen daarbij de mogelijkheid om ook een los bolletje ijs te bestellen voor de schappelijke prijs van €1,50.
Dat meer mensen zeer tevreden zijn, bleek wel uit het feit dat het hele terras en vele tafels binnen vol zaten op een gewone woensdagavond om 19.00 uur. Enkel het terras meubilair vonden wij niet erg aantrekkelijk, maar ach de rest maakt dat goed.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Één klacht.... het is TE LEKKER! Heerlijk gegeten met vrienden, vooraf carpaccio en zalmfilet, hoofd zalm, ossenhaas en t-bone en dessert panna cotta ijs. Zo heerlijk, je zou iedere avond hier wel willen eten. Met een zeer vriendelijke bediening is het jammer dat wij niet in de buurt wonen. Wel vooraf reserveren, want op de bonnefooi lukte het gisterenavond niet.
dick M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Met z’n tienen aan tafel incl vier kinderen van zes tot vijftien jr. Vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijke wijnen (prosecco en Barbera d’Alba). Heerlijke gerechten. Echt genieten hier, ook voor de kinderen. Aanrader! Wij komen terug...
Roodstrik .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Wij eten zeer regelmatig in dit restaurant al bevindt het zich meer dan 200 km van ons huis. De sfeer, de uitstekende bediening(hoe druk het ook is,) de verrukkelijke gerechten, de zorg voor relatief kleine zaken zoals het lekkers bij de koffie maakt dat wij steeds terugkomen
SheldonCooper .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bij aankomst zag het er al verzorgd uit. Bij binnenkomst prima ontvangen. We werden doorgeleid naar een tweede ruimte. Het restaurant zag er netjes en verzorgd uit. Het decor klopt gewoon met de stijl van het restaurant. Beneden is een ruimte voor de kinderen om te spelen, slim bedacht. Het eten; we hadden 4x een pizza besteld. Kwaliteit was prima. 1 klein minpuntje: twee van de pizza’s hadden ei. De pizza’s leken achteraf belegd met voorgekookte plakken ei ipv dat het ei bereid is met de pizza. Hierdoor zat het ei niet mooi verdeeld over de gehele pizza. Algemeen: het personeel was vriendelijk en attent. We hebben al met al een prima avond daar gehad.
Marie-Louise T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Eten is wel goed, ook niet echt heel bijzonder. Wel vreemd dat zalmmoot meteen werd afgeraden wegens de hoeveelheid graten. Waarom zet men dit dan op de kaart?
Het was heel druk, een goed teken, maar het liep de bediening over de schoenen. Een tweede drankje kwam niet, tot ik tenslotte maar naar de bar ben gegaan. Toen was het eten al bijna op. Rapportcijfer 6,5 is redelijk overeenkomend met de werkelijkheid.
Gegeten op 26 augustus 2017 met vier personen.
Hedi D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker gegeten maar de bediening is te snel, opdringerig en voelt de klant niet aan. Bij binnenkomst direct de kaart, gezelschap was nog niet compleet. Binnen 5 minuten werd er door meerdere leden van het personeel gevraagd wat we wouden bestellen, de kaart was nog gesloten....
Na er wat van gezegd te hebben, ging het beter al sloeg men door in een onnatuurlijke handelen. Tip: klant bediening, klant vriendelijkheid afgestemd op het publiek (iedere klant is uniek) en plezier hebben in het bedienen van mensen om hun een fijne avond te bezorgen, het zal zeker helpen.
Corrie T.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Zeer lekker gegeten, ondanks de drukte werden wij vlot en zeer vriendelijk geholpen. Wat ons wel opviel was dat er met enige regelmaat redelijk snauwerig door de baas(?) bedrijfsleidster tegen het personeel werd gesproken. Ons inziens is dit echt niet nodig!
Goede kwaliteit, lekker eten en de tent zat erg vol en wij werden echt zeer vriendelijk geholpen.
Ondanks dit minpuntje komen wij zeker terug
Marthe V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Na 12 jaar weer eens hier gegeten. Het was als vanouds. Heerlijk en gezond Italiaans eten. Vlotte bediening, gastvrij en met humor. Door de vele grotere groepen was het er erg lawaaiig.
Arthur M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Afgelopen zaterdag, 29 oktober, weer zo lekker bij Trivio gegeten. We eten hier vaak omdat de kwaliteit goed is en de bediening heel vriendelijk en prettig. En als er wat mis gaat, wordt het soepel en snel opgelost.

Trivio blijft onze "eetkamer"!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Helemaal niets op aan te merken, bediening super vriendelijk, heel attent en laat alles netjes vlot maar met voldoende rust en privacy doorlopen.

Eten was heerlijk, wat een keuze ook, verse producten en vers bereid. Porties ruim en netjes gepresenteerd.

Wij kwamen op aanraden van vrienden en gaan zeker vaker terugkomen! Reserveren is wel gewenst, kans is groot dat je anders iets mee naar huis moet nemen ipv daar eten (hoera voor hun afhaalservice bleek tijdens een eerdere poging van ons).
Maurice_s .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Vandaag voor het eerst bij Trivio del Villaggio gegeten, heel vriendelijk ontvangen en heerlijk buiten gezeten. Voorgerecht was echt genieten (gebakken mossels) met brood en kruidenboter, hoofdgerecht zou pikant moeten zijn maar dat viel iets tegen, maar verder was de pizza wel lekker. Ga er zeker nog een keertje eten...top!
Willem5658 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Vanaf camping de Boemerang voor de tweede keer hier wezen eten.
Totaal niets op aan te merken.
Ook bij topdrukte (zegt al genoeg) loopt alles op rolletjes en is het personeel nog steeds vriendelijk en attent en kan er ook nog een stukje humor bij.
Het eten is ook top !
Een dik verdiende 10 voor dit bedrijf!
Hier kan menig restaurant nog iets van leren.
Stolletjes .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een aantal keer per jaar zijn wij in ons vakantie verblijf in de buurt van Meppen en dan is een pizza bij Trivio del Villaggio vaste prik. Prima pizza's en het personeel is altijd bijzonder vriendelijk. Dus heb er eigenlijk niets op aan te merken. Ik verheug me alweer op het volgende bezoek.
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Afgelopen week 2x op vakantie bij dit super Italiaans restaurant geweest. Wat een top restaurant is dit. Pizza's en meer helemaal geweldig. Bediening super gemotiveerd en met een vriendelijke lach. Het lijkt wel of de concurrentie in de buurt slechte recensies schrijf. Een top restaurant wat natuurlijk elke dag vol zit. Zelfs na hun uitbreiding. Reserveer van te voren. Het is Altijd druk hier. En dat is niet voor niets. Alex Uit Ijmuiden
Bert N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Net terug van de fantastische pizzeria Trivio del Villaggio in Meppen.
Uiteraard weer heerlijk gegeten. In een woord geweldig. Met de complimenten voor de koks.
En niet te vergeten de uitermate vriendelijke dames en heren uit de bediening.
En wat weer een drukte. Helemaal vol. Dit betekend toch wel iets mag ik concluderen.
Wij komen er sowieso terug...en het was al niet onze eerste keer.
Ga zo door. Famile B. Naber Westerbork
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Elk jaar als we op de camping staan gaan we eten bij deze pizzeria, zo ook dit jaar. Vorige week al geweest en gisteren bedachten we opnieuw te gaan. Het was al 16.30 uur en hebben toch maar even vooraf gereserveerd. Er werd aangegeven dat het allemaal wellicht iets langer kon duren vanwege de enorme drukte. Maar ook dit keer werden we vlot en vriendelijk geholpen en wederom waren de pizza's heerlijk! Het vernieuwde restaurant ziet er zeer sfeervol uit en iedereen is vriendelijk. Zeker een aanrader!!