Trivio del Villaggio

SheldonCooper .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Marie-Louise T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Eten is wel goed, ook niet echt heel bijzonder. Wel vreemd dat zalmmoot meteen werd afgeraden wegens de hoeveelheid graten. Waarom zet men dit dan op de kaart?
Het was heel druk, een goed teken, maar het liep de bediening over de schoenen. Een tweede drankje kwam niet, tot ik tenslotte maar naar de bar ben gegaan. Toen was het eten al bijna op. Rapportcijfer 6,5 is redelijk overeenkomend met de werkelijkheid.
Gegeten op 26 augustus 2017 met vier personen.
Hedi D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker gegeten maar de bediening is te snel, opdringerig en voelt de klant niet aan. Bij binnenkomst direct de kaart, gezelschap was nog niet compleet. Binnen 5 minuten werd er door meerdere leden van het personeel gevraagd wat we wouden bestellen, de kaart was nog gesloten....
Na er wat van gezegd te hebben, ging het beter al sloeg men door in een onnatuurlijke handelen. Tip: klant bediening, klant vriendelijkheid afgestemd op het publiek (iedere klant is uniek) en plezier hebben in het bedienen van mensen om hun een fijne avond te bezorgen, het zal zeker helpen.
Corrie T.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Zeer lekker gegeten, ondanks de drukte werden wij vlot en zeer vriendelijk geholpen. Wat ons wel opviel was dat er met enige regelmaat redelijk snauwerig door de baas(?) bedrijfsleidster tegen het personeel werd gesproken. Ons inziens is dit echt niet nodig!
Goede kwaliteit, lekker eten en de tent zat erg vol en wij werden echt zeer vriendelijk geholpen.
Ondanks dit minpuntje komen wij zeker terug
Marthe V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Na 12 jaar weer eens hier gegeten. Het was als vanouds. Heerlijk en gezond Italiaans eten. Vlotte bediening, gastvrij en met humor. Door de vele grotere groepen was het er erg lawaaiig.
Arthur M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Afgelopen zaterdag, 29 oktober, weer zo lekker bij Trivio gegeten. We eten hier vaak omdat de kwaliteit goed is en de bediening heel vriendelijk en prettig. En als er wat mis gaat, wordt het soepel en snel opgelost.

Trivio blijft onze "eetkamer"!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Helemaal niets op aan te merken, bediening super vriendelijk, heel attent en laat alles netjes vlot maar met voldoende rust en privacy doorlopen.

Eten was heerlijk, wat een keuze ook, verse producten en vers bereid. Porties ruim en netjes gepresenteerd.

Wij kwamen op aanraden van vrienden en gaan zeker vaker terugkomen! Reserveren is wel gewenst, kans is groot dat je anders iets mee naar huis moet nemen ipv daar eten (hoera voor hun afhaalservice bleek tijdens een eerdere poging van ons).
Maurice_s .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Vandaag voor het eerst bij Trivio del Villaggio gegeten, heel vriendelijk ontvangen en heerlijk buiten gezeten. Voorgerecht was echt genieten (gebakken mossels) met brood en kruidenboter, hoofdgerecht zou pikant moeten zijn maar dat viel iets tegen, maar verder was de pizza wel lekker. Ga er zeker nog een keertje eten...top!
Willem5658 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Vanaf camping de Boemerang voor de tweede keer hier wezen eten.
Totaal niets op aan te merken.
Ook bij topdrukte (zegt al genoeg) loopt alles op rolletjes en is het personeel nog steeds vriendelijk en attent en kan er ook nog een stukje humor bij.
Het eten is ook top !
Een dik verdiende 10 voor dit bedrijf!
Hier kan menig restaurant nog iets van leren.
Stolletjes .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een aantal keer per jaar zijn wij in ons vakantie verblijf in de buurt van Meppen en dan is een pizza bij Trivio del Villaggio vaste prik. Prima pizza's en het personeel is altijd bijzonder vriendelijk. Dus heb er eigenlijk niets op aan te merken. Ik verheug me alweer op het volgende bezoek.
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Afgelopen week 2x op vakantie bij dit super Italiaans restaurant geweest. Wat een top restaurant is dit. Pizza's en meer helemaal geweldig. Bediening super gemotiveerd en met een vriendelijke lach. Het lijkt wel of de concurrentie in de buurt slechte recensies schrijf. Een top restaurant wat natuurlijk elke dag vol zit. Zelfs na hun uitbreiding. Reserveer van te voren. Het is Altijd druk hier. En dat is niet voor niets. Alex Uit Ijmuiden
Bert N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Net terug van de fantastische pizzeria Trivio del Villaggio in Meppen.
Uiteraard weer heerlijk gegeten. In een woord geweldig. Met de complimenten voor de koks.
En niet te vergeten de uitermate vriendelijke dames en heren uit de bediening.
En wat weer een drukte. Helemaal vol. Dit betekend toch wel iets mag ik concluderen.
Wij komen er sowieso terug...en het was al niet onze eerste keer.
Ga zo door. Famile B. Naber Westerbork
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Elk jaar als we op de camping staan gaan we eten bij deze pizzeria, zo ook dit jaar. Vorige week al geweest en gisteren bedachten we opnieuw te gaan. Het was al 16.30 uur en hebben toch maar even vooraf gereserveerd. Er werd aangegeven dat het allemaal wellicht iets langer kon duren vanwege de enorme drukte. Maar ook dit keer werden we vlot en vriendelijk geholpen en wederom waren de pizza's heerlijk! Het vernieuwde restaurant ziet er zeer sfeervol uit en iedereen is vriendelijk. Zeker een aanrader!!
millie99 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We zijn weer eens lekker uit eten geweest bij Trivio. De uitbreiding is geweldig geworden. We hadden niet zoveel tijd, aangezien we van vakantie terugkwamen, dus maar even snel een pizza gegeten. Het was weer als vanouds, aangezien we op vakantie niet zo'n fijne pizza hebben gehad. Dank aan het personeel dat ze ons weer snel hebben geholpen omdat we nogal wat uit te pakken hadden. Volgende keer blijven we weer wat langer!!
Wewerehere .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Erg slechte bediening, vrij bijzonder bij een vol restaurant. Snap dat het druk is maar gastvrijheid of tenminste een glimlach is toch echt wel het minste. Eten was oké, niets bijzonders. Niet gevraagd tussendoor of het smaakte en dingen vergeten. Bij het afrekenen werd er niet eens gevraagd of het naar wens was maar werd gewoon het bedrag gezegd. Ons zie je hier niet meer terug.
Nannedje .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Nog maar weer eens geprobeerd maar oh jee, wat een teleurstelling!!

Vleesgerecht besteld, medium. Werd geserveerd met groente, rauwkost en aardappeltjes. Het vlees was te ver en de saus in de schift (voor de zoveelste keer). Het al jaren hetzelfde geserveerde bakje groente (champignons, bloemkool, broccoli en paprika met kaas gegratineerd) heeft totaal geen smaak en was tot snot gegaard. De aardappeltjes idem dito. Wel gek dat in hetzelfde bakje sommige aardappeltjes goudbruin zijn en andere zo week en (te) gaar zijn. Bij de groente is dat net zo.

Rauwkost bestaat uit een heel klein beetje sla, overrijpe tomaat en een verdwaalde olijf zonder dressing. Dat wordt door de bediening een bakje vitamines genoemd :-)

Verder gaat het zo snel dat je binnen een uur weer buiten de deur staat na ruim 80 euro te hebben afgerekend. Als je een pizza besteld vind ik deze tijd prima maar voor een 3-gangen diner inclusief een fles wijn vinden wij dit niet normaal. Uit eten is voor ons een avondje uit!

Wij hebben dit restaurant al een paar keer een herkansing gegeven maar dit was echt de laatste keer, wij komen hier niet meer terug!
Marjard K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Nou die pizza's vielen best tegen! Beetje droog en met zoute kaas (zeker geen mozzarella). Jammer, hadden we meer van verwacht.
bouwensj .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Als het te druk is dan duurt het te lang voordat de gerechten worden geserveerd. Verder vonden wij de gerechten te groot, te gevuld.
Bediening matig, iets te opdringerig en te nieuwsgierig.
Entourage buitengewoon gezellig, alleen staan de tafels wel erg dicht op elkaar.
Fam. Bouwens Assen
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Ietwat rumoerig wanneer het restaurant nagenoeg vol zit, doordat je best dicht op elkaar zit..
Voor kinderen is dit ook een prima plek.
Heerlijke pizza gegeten.
Het ijs als dessert vond ik zalig!
Minpuntje vond ik dat we vrij lang moesten wachten, nadat de pizza op was, voor iemand kwam vragen of we wat na wilden en later hiervoor bestelling op kwam nemen.
Wanneer we weer in de buurt zijn, gaan we zeker terug. Reserveren is, denk ik, wel verstandig.
Aafke G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Voor 2e x heerlijk gegeten bij Trivio del Villaggio. Wederom net zo goed als eerste keer. Vooral de ribeye van de grill is goddelijk! (terwijl ik eigenlijk niet van zo'n groot stuk vlees houd...) Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook met kinderen voel je je welkom. Restaurant is aan het uitbreiden en dit is nodig, is eigenlijk altijd flink vol, vooral in weekenden. Kleine kanttekening... tafels staan erg dicht op elkaar maar misschien wordt dit beter na de verbouwing. Nog een tip voor het toetje: cheescake-ijs... in 1 omschrijving: TE LEKKER!!