Tripel Blond

Bellamypark 4 4381 CJ Vlissingen Nederland Kaart

Over restaurant Tripel Blond

Zeeuwse gezelligheid

Voor een flinke dosis Zeeuwse gezelligheid ben je bij Tripel Blond aan het juiste adres. Dit typische eetcafe is gevestigd in het centrum van Vlissingen en serveert je lekkere, simpele eetcafé gerechten voor een fijne prijs. Maar Tripel Blond kenmerkt zich vooral door het zeer uitgebreide menu aan bier, met zelfs lokaal gebrouwen Zeeuwse bieren in het assortiment. Een must voor bierliefhebbers dus! In dit bruisende eetcafé leg je in ieder geval een goeie basis voor je avondje uit in Vlissingen!

Meer informatie over restaurant Tripel Blond

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Dunes V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Jammer dat de hamburgers zo enorm zijn, hierdoor krijg hem niet op. Verder heel erg lekker.
Het personeel was erg vriendelijk
TomSnijders .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Kleine kaart, maar heerlijke hamburgers! Gegeten met de AH actie, dus ook voor goede prijs en leuke enthousiaste bediening
Ineke C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zeer vriendelijke meisjes in de bediening,complimenten aan hun.Vissoep was heerlijk,hamburger vonden we wat flauw,prima friet en nagerecht
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten en een goede service. Er was een feestje, maar daar hebben wij totaal geen last van gehad. Enorm lekkere bieren. Kortom we hebben heerlijk gegeten.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goed gegeten met duidelijke uitleg over het menu prima burger, heerlijke frites, lekker bier
Het was wel erg koud maar daar konden ze nog niet veel aan doen I.v.m. capaciteit van de kachel
Hier komen we nog wel eens terug
Rvdbank .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hartelijke ontvangst in dit eetcafé met -voor ons -wat te luide muziek voor jeugdigen. Wij kozen de de tomatensoep en de vissoep,die we in een leuk klein -verschillend van vorm-al snel kregen. Prima op temperatuur.De vissoep bevatte veel vis ,enkel mosselen en zeeuwse garnaaltjes. ! PRIMA allebei . Als hoofdgerecht de bacon/cheeseburger met boerenfriet. Ook heerlijk ,maar voor ons senioren veel,dus we hebben vooral de burger en friet aangepakt en het brood wat minder.Omdat we behoorlijk vol zaten gekozen voor 2x thee ipv. 2x dessert. De aandacht voor ons tijdens het diner was prima,zowel tijdens het voor-als hoofdgerecht! Daar kan menig ander restaurant een voorbeeld aan nemen. Fam.v.d.Bank,Oostkapelle
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We gingen er voor de eerste keer eten, met medewerkeing van de AH actie. De soep kwam zeer snel! De hamburger was enorm lekker, alleen het broodje wat droog, een kaiserbroodje oid zou lekkerder zijn. De groente tussen de hamburger was vers en lekker fris. De hamburger zelf mals en sappig en lekker van smaak, maar ook: groot!! Wauw! We zaten helemaal vol. Frietjes waren lekker gebakken. Het enige wat ik nog graag had gezien: wat voor gerechten je er nog meer zou kunnen eten. Beetje reclame maken voor nieuwe klanten middels een menukaartje op tafel of een bord aan de muur zou misschien meer eters trekken in de toekomst? Wij vroegen ons af, naderhand, wat er zoal te eten zou zijn, wat de specialiteiten zijn behalve hamburgers. En een site konden we niet vinden en ook geen menukaart op hun facebook. Jammer!
A.M. Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
voor ouderen lastig zitten op verhoogde stoelen!
Het is een gezellige eetgelegenheid met heel vriendelijk personeel.
We zaten daar met kortingsbonnen van AH.
Gerrita H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten was lekker. Alleen het broodje van de burger was erg droog.
Gezellige sfeer. Als je cam burgers houdt moet je hier zeker een keer naar toe
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het is een kroeg waar je eventueel ook kan eten. Het was voordelig en simpel maar prima voor een keer. Geen 0.0 of malt bier kan echt niet! Het sanitItair moet echt verbeterd worden dat was smerig en er kwam stank vandaan.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vooraf soep, niks mis mee. Vervolgens een lekkere goede enorme burger met lekkere friet! Tot slot ijs, simple maar prima.
Vriendelijke bediening.
Gezellige kroeg, beetje donker
Goedkoop, waar voor je geld
Imke P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Eten in Tripel Blond is een echte aanrader. Vriendelijk personeel. Redelijk vlotte bediening. Het eten was lekker, beetje (te) veel. We vonden wel dat de muziek (te) hard aanstond. We hebben een gezellig uurtje gehad.
Lekkertoch .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Tripel Blond is echt een (studenten) café, tijdens ons bezoek waren de (wat oudere) gasten die met een AH bon kwamen er gemakkelijk uit te halen. De ontvangst was hartelijk en het was erg attent dat er een alternatief voor soep werd aangeboden. De hamburger die op het menu staat is een flink formaat en goed van smaak, de frieten erbij zijn heerlijk. We moesten er helaas even op wachten, maar dit werd goed gemaakt door een drankje aan te bieden. De bediening is erg vriendelijk en welwillend, daardoor wat foutjes in het uitserveren door de vingers gezien.
Een goede plaats voor een studentenhap, maar het is niet echt een restaurant te noemen.
Harm M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het is meer een soort bruincafe waar je hamburgers kunt eten. De burgers zijn van een prima kwaliteit. Bediening was vriendelijk
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bediening was leuk. Eten was meer dan genoeg. Muziek kon aangevraagd worden, prachtig. Dacht eerst dat het een gewone kroeg was, maar al snel bleek dat niet waar.
Lfwaterman .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Zou fijn zijn dat er wat brood bij de soep was, maar gezien de prijs misschien overvraagd. Maakt wat donkere indruk bij binnenkomst. Opletten voor opstapje aks je achterin zit. Alleen maar hamburger, vorige keer meer keus. Tijd voor een andere kaart, dan komen we zeker weer terug.
Frites was erg lekker, lijkt eigengemaakt. Zeker geen fabrieksfrites.
Douwejannie.wouters .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Prima gegeten. Leuk opgediend. Wij houden niet zo van muziek met een dreun, maar dat is onze smaak . Overigens een aanrader
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Leuk om een biertje te doen maar wij kwamen erachter dat je er ook prima een hamburger kan eten. De hamburger smaakte goed, groot en met veel friet erbij dus meer dan genoeg. De vissoep die ik als voorgerecht at smaakte ook prima en was goed gevuld. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Na het voorgerecht moesten wij wel erg lang wachten op de hamburgers maar de leuke muziek maakte dit weer goed. Dat het een café is geweest kan je goed merken (vooral aan de wc). Die zou ik zelf wel hebben opgeknapt. Maar daardoor was de sfeer ook gezellig.
Renate ..
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Zelden zo slecht gegeten. De kaart was sinds 2 dagen verandert, nog weinig uitzoek. Alleen tomaten of vissoep als voorgerecht. Volgens mij was deze soep voor beiden hetzelfde maar was er in de ene wat vis gegooid. Je kon kiezen uit verschillende hamburgers. We kozen voor die met bacon. Deze was erg dik en zag er goed uit maar er zat een soort joppie saus op! Ik snap niet hoe je op het idee komt! Van de 3 toetjes waren er nog 2 beschikbaar! Beetje chocolade ijs uit een bakje met slagroom.

Voor dit alles hebben we 3 uur gezeten! Er was weinig bediening en de 2 dames die er waren maakten ruzie! Ik begrijp echt niet hoe deze zaak aan zulke resencies kan komen???? De prijs is laag natuurlijk maar dat weegt in dit geval absoluut niet op tegen de kwaliteit
Bhovens .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten,
Voorgerecht was lekker, de hamburger was top!

Een echte aanrader voor mensen die van een goede en lekkere hamburger houden. In een caféachtige omgeving.