Tripel Belgisch Bier Café

Lijnbaansgracht 161HS 1016 VX Amsterdam Nederland Kaart
31-203706421

Speciale deals

-50% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Tripel Belgisch Bier Café

Een bar waar je fantastische bieren kunt proberen. Het is een gezellige plek waar iedereen die van een lekker glas bier houdt graag komt. Flink wat Belgische bieren van de tap en nog zeker 200 andere soorten bier uit de fles. Dus je bent nog niet zomaar uitgeproefd! En als je echt behoefte hebt aan een bodem, bestel je hier lekkere hapjes. Veel borrelhapjes en vegan – gerechten die lekker weghappen bij een schuimend glas bier!

Meer informatie over restaurant Tripel Belgisch Bier Café

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 16:00 - 03:00
Vrijdag en zaterdag 16:00 - 04:00

Jouw recensie over het restaurant Tripel Belgisch Bier Café

Hugo H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Vriendelijk personeel. Heerlijke rib eye met smaakvolle jus. Biefstuk was ook goed. Uiteraard een ruime bierkaart. Goede deal via IENS met 50% korting, anders acceptabele prijzen.
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
2 Tripel Karmeliet 2 witte wijn. Spareribs en een biefstuk a la Loetje ( misschien nog wel lekkerder) en dan ook nog salade en friet . Lieve attente bediening . En dat voor maar € 45? Wat wil je nog meer ?! Juist ! Hier vaker komen ! . Een verzoek maar : zou leuk zijn als de spareribs op jullie vaste kaart komt. Dat verdienen ze ......
Sacha E.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Helaas kregen wij in de middag bericht dat het restaurant niet open was. We konden terecht in de ZOTTE. Met een vergelijkbare kaart.En op een korte afstand van het andere restaurant.
We zijn dus naar de Zotte gegaan Het was moeilijk om elkaar te verstaan zo hard stond de muziek. We konden ons dus goed concentreren op het eten. Escargots waren heel goed evenals de ribeye en biefstuk. Ook de asperges met ham waren heerlijk. Alleen de frietes vielen enorm tegen heel flauw .. Ook de mayonaise zijn wij in Belgie heel anders gewend. Deze was erg vet.De cola kwam uit een 2 literfles die waarschijnlijk al een tijd stond. De prik was er uit. Gelukkig was het meisje van de bediening erg vriendelijk en kregen we een nieuw glas. We hopen toch nog eens bij Triple Belgisch Bier (onze eerst keuze ) te kunnen gaan eten voor de aanbiedingsprijs.
Casper H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Prima plek om lekkere biertjes te drinken en een simpele maaltijd te eten.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Door personeelstekort duurde het een tijd tot we opgemerkt waren. De luide hardrockmuziek werd nog een keer harder gezet. Biefstuk en vooral de salade waren ok.
DJ D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Ouderwets lekker gegeten bij het Tripel Belgisch Bier Café.
Muziek zou iets zachter kunnen, maar mischien word ik te oud.
Bediening was inorde, kwam teminste niet elke 5min vragen of je nog meer wil drinken.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Super aardige bediening! Het eten was eenvoudig maar wel lekker. Super veel keuze bier en aparte interieur.
Steven Z.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gegeten met collega's na werk. Lekkere biertjes gedronken met aardige bediening. Gewoon prima om eens verzeild te raken, biertje te doen en daarna toch maar gaan eten.
Jolien H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Niet alleen lekker bier, maar ook heerlijke gerechten. Kippetje, biefstuk, frietjes.. alles smaakt ontzettend goed!
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima restaurant zeer grote keuze aan biertjes en het eten er bij is ook prima. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Wel wat luidruchtige aangeschoten Engelsen maar goed het was vrijdag avond in het centrum dus dat is op veel plekken het geval..
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Dit nooit meer..... bediening erg slecht, had geen aandacht voor de gasten. Na een uur eindelijk een broodplankje gekregen. Voor verdere gerechten hadden we geen zin meer omdat ze toch niet werden opgenomen en zijn we vertrokken om ergens anders te gaan eten. Om ons heen waren er meer gasten die voortijdig vertrokken.
renu J.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Leuke plek met een ongedwongen sfeer waar je kunt genieten van speciaal biertjes en goed bereide maaltijden.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Ik heb lekker kunnen eten, maar sjoelen zat er niet in. Gelukkig hebben we bij de buren kunnen sjoelen. Tip: sjoelbak.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Super koud buiten -8, echter
binnen was het niet warmer. Dat leidt af van de verder gezellige avond. Heel veel bier op de kaart. We wilden opwarmen met een rode port, echter niet op de kaart. Eten was okay, niet bijzonder. De wafel van het toetje was niet vers gemaakt. Suikerwafel uit verpakking en opgewarmd. Lekker kopje koffie erbij kon niet want het apparaat had het net begeven. Of was het al schoon gemaakt omdat er bijna niets te doen was???
Ondanks speciale aanbieding 50% korting niet voor herhaling vatbaar.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het was steenkoud binnen en meerdere gerechten van het menu waren er niet. Er was wel een lieve en leuke bediende!
Tosca B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Eten was lekker, vooral goed geprijsd voor de kwaliteit die je krijgt. Lekker veel biertjes op een wisselende kaart, waardoor je als bierliefhebbers steeds iets nieuws kunt proberen.

Echter was het zo ontzettend koud en blijkbaar hebben ze geen verwarming. Ben groot fan van Tripel, maar dit was de eerste en laatste keer om in de winter hierheen te gaan. We zaten met sjaals en hadden eigenlijk onze jassen aan willen doen, maar dat vonden we niet netjes binnen. Aanrader, maar niet als het buiten vriest.
Sheila G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Lekkere biertjes, lekker eten, vriendelijke, hardwerkende bediening, maar iets te weinig bediening voor de drukte.
Charon G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Ontzettend gezellig café. Heerlijke biertjes gedronken en heerlijk gegeten voor een fijne prijs!
riet G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Supergezellig, ongecompliceerd eetcafé waar je gewoon een lekker biertje kunt drinken en heerlijk eet.
Deborah H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Eten in de oude Korsakoff!
Leuk om herinneringen op te halen.
Gezellig plekje.
En lekker bier