Tripel Belgisch Bier Café

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 03:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 04:00

Grzesznik .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Op maandag en dinsdag krijg je bij Tripel het tweede (goedkoopste) hoofdgerecht gratis. We waren duidelijk niet de enigen die dat wisten, want het café was afgeladen. Dit alles werd gebolwerkt door één serveerster, of eigenlijk _niet_ gebolwerkt -- we konden amper contact met haar maken, en haar belofte om een tweede ronde drankjes te komen opnemen heeft ze nooit ingelost. (In de eerste ronde waren de helft van de drankjes trouwens niet op voorraad.) Maar goed, het eten was prima en goedkoop. We komen graag terug.
Zico B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Hier gister gegeten met zijn tweeën.
Tripel is een eetcafé met veel speciaalbiertjes op de tap en een aantal betaalbare eenvoudige gerechten. Service is goed en attent, eten wordt snel geserveerd en is eenvoudig doch goed van smaak. Wij hadden de halve kip en de spaghetti met gamba´s.
Wij komen hier zeker terug, een lekker ouderwets eetcafé waar je even snel maar prima kunt eten!
Veerle V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Afgelopen vrijdag voor het eerst in Tripel gegeten met vrienden. Tripel is een Belgisch Biercafé, met een gemoedelijk karakter. Er is een breed assortiment aan bieren en wanneer je geen bierkenner bent, kan de bediening je perfect wegwijs maken in het kiezen van een biertje naar jouw keuze.
Het eten dat we bestelden kwam vlot. We aten vegetarische quiche, die erg lekker was. Frietjes en salade worden bij elk hoofdgerecht geserveerd. Mijn vriend had een Belgische blauwe biefstuk en hoewel ik vegetariër ben, wist hij mij te verzeker dat die ook goed op smaak was. De meiden in bediending waren vriendelijk en opmerkzaam. Ik heb niets aan te merken op deze tent, ga er zeker vaker heen! Er wordt ook in tegenstelling tot mening ander café in Amsterdam goede muziek gedraaid!
Amie01 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Dit was echt de plek in Amsterdam waar ik naar op zoek was! Als veganist is het soms lastig om bij een 'normaal' eetcafe te kunnen eten. Bij Tripel is dat echter geen probleem, niet alleen zijn er meerdere opties, ik vond het eten ook nog eens heel erg lekker! De vegan bitterballen zijn niet van echte te onderscheiden en werden geserveerd met mosterd, zoals het hoort. De vegan pizza had cocoskaas erop die, tot mijn verbazing, (ik ben meestal niet zo'n fan van vegan kaas) erg goed smaakte en echt wat toevoegde. De pizza had een zeer dunne bodem met lekker veel groente erop. De veganistische burger was van bieten gemaakt, daar moet je van houden maar ik vond hem erg lekker en weer eens wat anders dan normaal. De salade was ook bijzonder lekker! En de biertjes natuurlijk ook. Vooral leuk dat je een bierplankje kunt bestellen waarbij je drie verschillende biertjes van de kaart kunt kiezen om te proberen. De bediening was echt extreem aardig en heel vrolijk, dat is nog wel eens anders dus het was leuk om geholpen te worden door een super enthousiast en aardig meisje. De sfeer in het cafe is gezellig, zoals een bruine kroeg in amsterdam hoort te zijn naar mijn idee. De prijs van het eten is zeer laag, de biertjes waren iets duurder maar dat is normaal voor speciaal bier. Wij hadden gegeten en gedronken voor zo'n 50 euro met zn drieën, we hadden ieder een hoofdgerecht en daarbij de salade en de bitterballen. Ik denk niet dat we ergens anders beter hadden kunnen treffen!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Hebben hier ieder bier gedronken, de bier kaart is heel mooi, maar de helft is niet in voorraad. Erg jammer.
Wij wilde voor de theater wat eten. Bij ons ieder bezoek zag de kaart er goed uit. Lekker Belgisch.
Maar het was een gyros avond. Verder kon je niets bestellen.
Was maar 3.50 euro, dus dachten wij als wij er 2 per persoon bestellen is dit voldoende.
Gelukkig met 1 begonnen. Was koud, een wrap met van binnen een hout spies(wat ik bij mijn eerste hap ontdekte. Een spies met 3 kleine stukken vlees . Verder matig saus, 3 patat en wat uien. Zeker zonder voor het geld.
De bediening was slecht, ongeïnteresseerd, gelijk afrekening. Onhygiënisch.
Jammer maar hier gaan wij niet meer heen.
Sandy K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Wat je verwacht van een Biercafe, maar dan extra leuk gemaakt door de aardige bediening en het goedkope (op dinsdag en woensdag 2 gerechten voor de prijs van 1) maar smakelijke gerechten. Simpel en gezellig!
Amsterdammmmm .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Lekker hoor!! Goede biefstuk en lekkere patat, veel meer heb je niet nodig! Bovendien 8 nieuwe biertjes aan m'n untapped lijst kunnen toevoegen. Goeie muziek gehoord en de barman was zo aardig om wat bands van de playlist op te schrijven. Aanrader!
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Prima kroeg, een van de leukste in zijn soort binnen Amsterdam en een van de weinigen in zijn soort waar je altijd ruimte hebt. Na enkele bezoeken is het me helaas nog niet gelukt om heel de avond te ontvangen wat ik besteld heb, de biervoorraad sluit niet aan bij de kaart.

Voor het eten hoef je niet te komen. Echte kroeghappen, droge kip, vieze tafels, ongebalanceerd geluid dat een conversatie moeilijk maakt... op maandag en dinsdag betaal je de helft en is het dus acceptabel, later in de week wordt het eten duurder en de service slechter. In ons geval leek dat laatste trouwens vooral een gevolg van personele onderbezetting. Twee man bediening op

Overigens, als personeelslid in een Belgisch biercafé geen Nederlands praten..?
Eveline M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
In Tripel is het altijd gezellig. Veel bieren op fles én tap en het personeel kan hier leuk over vertellen en je advies geven. Sowieso een pluim voor de dames en heren achter de bar deze avond, wat een aardige en effiënte mensen.
De borrelhappen zijn prima, de lamskoteletten en biefstuk ok voor de (lage) prijs. Voor een hele avond kroeghangen of als voorbereiding op grotere stapplannen dus een aanrader!
Bas N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Tripel is een simpel café vlakbij het Leidseplein met een prima bierkaart. Ik was hier op maandag en dan hebben ze een actie waarbij de gerechten 2=1 zijn. Het eten, kippenpootjes met patat, waren heerlijk op smaak. Ook de rest van de kaart is uitgebreid. De bediening is vlot en vriendelijk. Zeker een plek om vaker een biertje te nuttigen.
Jesse020 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Wat een top tent! Goede service en super eten. Ik heb al een paar keer de biefstuk gegeten en die was elke keer top! Ook de kip is een aanrader. Leuke muziek en 200 soorten bier. Als je hier nog niet geweest bent moet hier zeker een keer langs!!!.

Jesse.
Joaquin R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2014
Leuk cafe met een goede sfeer. De muziek was perfect, afwisselend en vinyl. Cool. Wel waren wij overdonderd door de hoeveelheid keus aan bieren. Cees de vriendelijke barman heeft ons echter met (proef)suggesties uistekend uit de brand geholpen. Ga voor gezelligheid en top service naar Tripel. Cees is de man.
Daniela M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Wow!!!
200 Belgian beers to choose from.. It took me quite a while, but the bartender was very friendly and helped me to make up my mind, I've got a Diabolici from the draft.. Mmmh
The food was also very nice, best French fries I've ever eat!!!
Thanks we'll surely be back
Brigit V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
Ik heb hier met een vriendin gegeten. Er heerst een gezellige ongedwongen sfeer, zeker een aanrader om een hapje te eten en een biertje te nemen. Laat je niet afschrikken door het enorme aantal soorten bier, de bediening helpt je graag om een keuze te maken! Een proeverijtje van bieren is ook een optie. Ik heb er heerlijke buikspek gegeten en mijn vriendin een vegetarische pasta beide waren heerlijk. Ook het kaas,vlees plankje of hoe het ook mag heten is een aanrader. Kortom een adresje om te onthouden! Ik kom zeker nog eens terug!
Bertbert1 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
Dit tentje is net geopend...Het assortiment aan bieren is echt enorm, zowel op de tap als op fles is de keuze overweldigend! Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam! We hebben een soepje gegeten, die zeer goed smaakte! Ook het kaasplankje is een aanrader
Waxx .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2013
Wat een leuke tent!, gezellig warm met al dat hout en meer bieren in het assortiment dan ik ooit voor mogelijk heb gehouden.
Leuke vlotte bediening. We hebben de biefstuk genomen en deze was precies goed :-)
een aanrader dus, elke dag een ander biertje en dat bij na een jaar lang
Allard
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Na regelmatig in de Zotte geweest te zijn ook maar eens naar Tripel, het nieuwe Belgisch biercafe van de uitbaters van deZotte. En dat valt helemaal niet tegen. Een menu-tje Belgische bieren met daarna een lekkere biefstuk met Vlaamse frites en een slaschotel met heerlijke dressing. Top! Vriendelijke en efficiënte bediening, niet te traag en niet te snel. Past zich goed aan aan de wensen van de gast. Keurig sanitair. Kom hier zeker vaker!