Trinibra Sushi Bar

Grote Overstraat 63 7411 JB Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Trinibra Sushi Bar

In deze sushibar maak je kennis met ongewoon lekkere Japanse gerechten. Het is de ideale manier om thuis de Oosterse keuken te verwelkomen. Of toch een gezellig avondje plannen in de sushibar zelf. Knus ingericht restaurant waar je vriendelijk en gastvrij wordt verwelkomd. De gerechten zijn prachtig opgemaakt en alleen al bij de aanblik krijg je honger! Verse producten, kleurrijk en smaakvol omgetoverd tot sushigerechten. Laat je verleiden tot een avondje Japan!

Meer informatie over restaurant Trinibra Sushi Bar

9,2

Jouw recensie over het restaurant Trinibra Sushi Bar

Hillegonda H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, genoten van het verrassing menu in een erg leuk ingericht restaurant, kortom een aanrader
Brenda O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijke sushi gegeten!
Coen D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heel erg lekker gegeten, vriendelijk bediend.
Wel vonden wij dat de muziek iets te hard stond. Maar dat is een kwestie van smaak.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Sushi was super vers. Klein restaurant maar zeer sfeervol ingericht. Aanrader!
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Naast dat de sushi een lust was voor het oog, was de smaak ook nog een top! Verse bereiding, de sushi werd snel en ter plekke gemaakt door de kok die ook nog even aan onze tafel kwam voor een praatje. Top avond!
Judith G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We hebben het happy hour menu besteld een soort van verassing van de kok . Echt fantastisch gegeten ...prachtig opgemaakt en meer dan voldoende. Een echte aanrader .
Merle B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Kwalitatief zeer goede sushi. De happy hour is een aanrader. Je kan op je gemak genieten van ruim vier rondes. Wij zaten naar drie rondes vol. De sushi is met liefde bereid en erg heerst een fijne en gezellige sfeer!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Wij vonden de gerechten niet slecht, maar je bent bijna altijd verplicht 10 stuks tegelijk te nemen. Wij vinden het juist zo plezierig om verschillende dingen te kiezen en dat is dan bijna niet mogelijk . Ook is het jammer dat er niet een paar warme gerechtjes zijn.
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De sushi was heerlijk! We kozen voor happy hour arrangement. Meer dan genoeg (ietsje teveel zelfs). Goed dat ze voor de laatste gang vroeg of we de laatste nog opkonden, om verspilling tegen te gaan. Aanrader! Wel erg klein en tafels dichtbij elkaar. Niet storend.
Loes W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijke sushi's, mooi en verzorgd opgediend. Een aanrader! Ik kom terug!
Josefrederiks F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Sushi is lekker, maar het is wel erg duur voor de hoeveelheid die je krijgt. Na de eerste bestelling nog weer extra sushi besteld. Ruim € 94,00 betaald voor 4 personen en nog steeds trek! En wij zijn geen grote eters!!
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Gewoon een fantastisch restaurant, waar we al drie jaar lang heerlijke, originele sushi eten aan de vooravond van de boekenmarkt. Zo heerlijk en vers, met liefde bereid en dat proef je overduidelijk. Echt een pareltje van een restaurant waar kwaliteit hoog in het vaandel staat.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Aangenaam verrast en echt letterijk terplekke wordt de sushi in elkaar gedraaid. Zeer vers en zeer smakelijk.
Kyra A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten en prima bediend.
Jammer dat de sushi zo snel op !
Pgj V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Leuk en sfeervol gegeten. Eten van uitstekende kwaliteit veel variatie en alles vers. Vlotte en leuke bediening, zeer attent.
Júlia M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijke sushi gegeten! Het aanbod was erg gevarieerd en de bediening heel vriendelijk. Zeker aan te raden!
Martien W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Prijs kwaliteit verhouding! Prima.
Happy hour menu was lekker afwisselend en meer dan voldoende.
Voor herhaling vatbaar.
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Nu tweemaal hier gegeten. Overheerlijke verse sushi tegen een schappelijke prijs in een kleine relaxte setting. Een aanrader!
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het was onze eerste keer in dit restaurant en wat een verrassing! Alles wordt zoals het hoort vers bereidt. Smaken zijn voortreffelijk. Ook de keuze uit wijnen waaronder zelfs Barolo is goed.
Zeker een aanrader!
Luuk B.