Trije Hus

• Per boot te bereiken , Terras
7,2
Antoinet V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gisteren gegeten ter ere verjaardag echtgenoot. Eten prima maar in de bediening gaat er wat mis. Twee keer om de kaart moeten vragen. Na half uur werden de bestellingen opgenomen. Het was niet druk maar moesten ook op het eten lang wachten. Meer aandacht van bedienend personeel onder elkaar dan voor de gast. De plek en het eten gaan de slordige bediening niet goedmaken.
John J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Met jaarlijkse regelmaat combineren we met vrienden een sloeptocht incl. aanmeren bij oa. "Restaurant Trije Hûs" waar je jezelf lekker onderuit gezakt kan laten verwennen met simpele patatten, salade's en tosti's. De combinatie van dit alles zorgt voor een perfecte dag op het water.
De bediening was prima bij de tijd (hebben we in het verleden ook wel eens anders meegemaakt hier) en de prijs/kwaliteit (hoeveelheden) is dik in orde. Eigenlijk een must als je hier langs vaart.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Gezellig bij de warme haard gezeten. Heerlijke runderstoofpot gegeten met groenten en Roseval aardappeltjes. Hierbij een goed glas rode wijn, prima. De baas zeurt naar de gasten dat hij haast heeft en dat wij te laat zijn. De baas kijkt rond maar doet weinig. Bediening is te bedeesd, wacht te lang totdat geroepen wordt. Ik wil gewoon welkom geheten worden en een borrel krijgen zonder gedoen. De keuken is prima. Bediening is aardig maar kan veel beter.
Gerard-Thijs J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Wij komen al diverse jaren naar het Trije Hus. Wij nemen vaak ook onze buitenlandse vrienden en familie mee. Eerst de mooie natuur van NP de Alde Feanen en dan naar Rene Vaartjes en zijn staf. Iedere keer weer bijzonder en verfijnd eten en een voortreffelijke bediening. Ook erg creatief als je een bepaalde allergie oid hebt. Ieder bezoek is een kadootje op culinair gebied.
Mireena .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Voor de tweede maal dit seizoen naar Trije Hûs gevaren omdat we een maand eerder hier heerlijk hadden gegeten. Kok René had weer erg zijn best gedaan met de ossenhaas met bietenjus en scholfilet met risotto van Friese droge worst en verse?! erwtenpuree. We beloofden dit jaar nog eens terug te komen.
Jammer dat het zo 'klotst' in de botenbox anders bleven we hier de hele vakantie liggen ;)
Maud S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Elk jaar vaste prik: opening van het vaarseizoen bij het Trye Hûs.
Het is vroeg in het seizoen nog rustig en kan kok René dan ook zijn -goddelijke-gang gaan om ons -buiten de kaart om- te verrassen.
Want: hij kán goed koken!
Prachtig opgediende borden, heerlijke gerechten, voortreffelijke wijnen..... kortom: een wel bestede avond. Het gemêleerde gezelschap met uiteenlopende smaakvoorkeuren (+vegetariër) waren het er unaniem over eens: fantastisch gegeten!
Bedankt René voor dit voortreffelijke hoogstandje!
AngelinevdBroek .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
We zijn hier puur per toeval bij uitgekomen,maar achteraf maar wat blij daarom!Door een zeer vriendelijke 'kapitein'werden we opgehaald in de haven van Grou om vervolgens met zijn taxi- boot geheel kosteloos naar zijn restaurant te worden vervoerd(en weer terug later op de avond).Hier onderging hij de metamorfose tot kok/eigenaar...al was het naar zijn eigen zeggen zijn 'tweelingbroer'(hij had al gelijk evenveel humor als wij Brabanders).Het decor was geweldig en zag er super gezellig uit,terwijl we genoten van een drankje bij de openhaard werden onze voortreffelijke maaltijden bereid...heerlijke palingzalm carpaccio/kabeljauw/1/2 mtr. vleesspiezen met daarbij heerlijke garnituur,goede en zeer vriendelijke bediening...er valt werkelijk nergens iets op af te keuren.Wij hadden met zijn achten dan ook een zeeeer bijzondere en smakelijke avond gehad,eentje voor in de boeken!Top Rene Vaartjes wat jij daar tesamen met je personeel neerzet!Je hebt die 'verrekte koekwauzen'uit Brabant afgelopen Zondag een geweldige avond bezorgt!
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Wat een leuk restaurant, prachtige locatie en heerlijk gegeten. Op een afgesproken plek bij de haven word je met een bootje opgehaald, na een tien minuten varen aankomst op het eilandje. Bediening vriendelijk en enthousiast. De kaart zag er leuk uit, het eten was heerlijk - vooral de surf & turf! Prijs/kwaliteit prima in verhouding. Lekker: seizoensgebonden gerechten buiten de kaart om. Vervolgens weer met het bootje terug. Een aanrader!
Marelli .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Prachtige dag, na eindeloos wachten op een halfvol terras een zalmsalade besteld. Helaas na 2 -Meegemarineerde- vliegen het bord terug naar de keuken. Geen probleem en geen excuses, ik zou een nieuw bord krijgen. Helaas maar een halve portie omdat ik pas halverwege de vliegen had opgemerkt? Prijs/kwaliteit slechter dan voorheen, jammer. Het omvaren niet meer waard
Wietze123 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Geweldig leuke plek aan het Van Harinxmakanaal op een eilandje omgeven door (grote)scheepvaart.
Een top decor ter plaatse en de reis er naar toe met het bootje op bestelling is een prima opstap naar een leuke avond.
Lekker brood vooraf, tomatensoepje was goed op smaak en beide waren voldoende in hoeveelheid. Als hoofdgerecht de Surf en Turf van ossenhaas met gamba's en deze was prima bereid. De gerechten worden vers bereid en zijn niet 's middags al klaar gemaakt dus wensen tav ingrediënten kunnen worden ingewilligd. Als nagerecht van een prima Dame Blanche genoten. Toplocatie, voldoende en goed eten en daarbij een goede nette en uitermate prima bediening.
De prijs is in overeenstemming met de locatie en het prima aanbod. Echt een aanrader voor een leuke zomeravond.