Trien

- Diner vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Onno B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De Trien is een modern strak restaurant in Herpen. Wij lunchten er, en aten gegratineerde mosselen en pittige garnalen. We waren de eersten, en waar je bij andere restaurants nog wel eens het gevoel hebt dat je ze stoort bij de voorbereidingen, werden we met open armen ontvangen en kregen we alle aandacht.

Het eten was erg lekker, al was de kaas over de mosselen wel wat overheersend. Bij de koffie vooraf kregen we een klein ijsje, en het restaurant bleek een volwaardige ijssalon te bezitten. Het Trien ijsje was geweldig: Chocoladeijs met verkruimelde Ferrero Rocher er doorheen, briljant in zijn eenvoud en superlekker. We konden niet anders dan afsluiten met een ijsje.

Alles bij elkaar een prettige ervaring en een restaurant waar je je geen buil aan valt.
Petrien .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Met zes personen gegeten bij Trien: een teleurstellende ervaring. Eerste drankjes werden laat geserveerd, we moesten vragen om de menukaart. Lang op het voorgerecht moeten wachten en meer dan een uur op het hoofgerecht. Onze tafel in de hoek leek niet op de bedieningsroute te liggen, tafels om ons heen werden sneller bediend. Ons ongenoegen hierover geuit bij het afhalen van de borden maar geen enkele vorm van excuus of poging tot compensatie. Kwalitiatief overigens prima eten, maar bij een restaurant in een dergelijke prijsklasse hoort de service naar verhouding te zijn en dat was geenszins het geval. Wij zullen hier niet nog eens gaan eten.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vooraf had ik digitaal gereserveerd, waarbij netjes een melding kwam dat de definitieve reservering zou volgen. Die is echter nooit gekomen, maar bij aankomst was er genoeg ruimte voor een tafeltje voor 3.
Een zeer smaakvol restaurant, niet alleen qua gerechten, maar ook qua inrichting.
Je kan zowel binnen als buiten dineren. Binnen is gezellig ingericht.
De bediening was vriendelijk en correct. Kregen snel iets te drinken en een broodje met kruidenboter. Als voorgerechten een kopje tomatensoep, de carpaccio half truffelmayonaise en half pesto was verrassend lekker. De Black Box met allerlei oosterse hapjes was echt subliem. Zeer smaakvol, wel aan de prijs voor een voorgerecht. De kreeft, lamsrack en de koe en kreeft als hoofdgerechten waren zeer smaakvol. De desserts zagen er smaakvol uit, maar kon er niet meer bij. Dus werd het een kopje koffie en thee met zoetigheden. Verrassende grote zoetigheden, het leken wel desserts. Jammer dat de dame niet zag dat er meer mensen aan een tafel thee hadden en wij haar moesten attenderen op een theezakje, maar dat heeft niets afgedaan aan het eten, de bediening en de entourage. Een zeer geslaagde avond, voor herhaling vatbaar.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Eten was goed verzorgd. Porties aan de grote kant. Eendenborst was smakelijk, maar iets te doorbakken. Jammer dat de bediening vrij ongeïnteresseerd overkwam.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Bij toeval op zaterdag bij Trien van een heerlijke lunch genoten. Mooie zaak met heel vriendelijke medewerkster. Door de open keuken is er ook contact met de koks in de keuken. De kok brengt ook gerechten naar zijn gasten. Is leuk! Erg mooie kaart, voor ieder wat wils. Wij genoten van een pistolet met pittig gekruid gehakt en een pistolet met kip/champignons. Beide heel lekker van smaak. Zelfs de salade als garnituur is erg goed van smaak, een heerlijke dressing! Het kleine bolletje rundvlees-salade is heerlijk. Dit is geen kant-en-klaar product. Hier wordt alles zelf gemaakt, dat proef je! Snel maar eens in de avond hier gaan eten, ook die kaart hebben we even ingezien en ziet er mooi uit. Bedankt!
DeGraaf60 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Onderweg dit restaurant aangedaan om de files te ontwijken. Warm ontvangst.
We hebben gekozen voor het verrassingsmenu van 3 gangen. Om de ergste honger te stillen, kregen we alvast warm brood. Vervolgens een lekker fris voorgerecht met coquille, rivierkreeftjes en een krabtaartje. Het hoofdgerecht bestond uit vlees en was heerlijk mals. Het nagerecht was zeer creatief en bestond uit een gevulde chocoladering met ijs en een warme vruchtensaus.
Al met al een aangename tussenstop. We hebben genoten van de culinaire creativiteit en smaak.
Een aanrader. De open keuken draagt bij aan een fijne sfeer.Wij komen zeker een keer terug.
De Bommeltjes .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Met de kinderen hier gegeten. Hele leuke en mooie zaak. Wij kozen voor het 4 gangen menu van 47 Euro. Dit is behoorlijk aan de prijs maar de porties zijn groot en de kwaliteit van het eten is zeer goed. Vooraf een heerlijk salade met zalm, krabsalade (erg lekker), rivierkreeft en coquille. Mooie presentatie. Daarna eend met paddestoelen. Prima!! Hoofd was bavette van de green egg, stoofvlees en gamba's. Super lekker allemaal. Dessert was mango sorbet met warme bessen saus. Met een tevreden gevoel deze zaak verlaten. Ook de kinderen vonden het heerlijk.
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Gisteren heerlijk gegeten met de familie. Wij hadden de voorkeur om 's middags te dineren en dit was dan ook geen enkel probleem. Warm ontvangst en een goede service. Ideaal dat er voor kinderen een speelhoek is. Het eten was heerlijk!
Franky45 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Voor de eerste keer bij Trien in Herpen gegeten. Kwaliteit van het eten was boven mijn verwachting.
Leuke bediening en een lekker ruime tafel. Prima.
Theodoors .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
In dit restaurant weten niet alle koks hoe een biefstuk te bakken! De eigenaar is een top kok maar de gene die er zijn als hij zelf niet aanwezig is, zijn amateurs die niet een biefstuk medium kunnen bakken als je dat wenst. Eerste keer gemeld en de biefstuk teruggegeven. Nieuwe gekregen en ook die was helaas helemaal doorbakken. Ook viel op dat het stukje vlees een klein maar vooral plat stukje was en dat hoor niet. Dit moet een hoog stukje vlees zijn. Vandaar dat hij ook snel doorgebakken was denk ik. Wij komen er niet meer!
Venlugt .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Sfeer/ ambiance is goed. Vegetarisch hoofdgerecht ronduit slecht en inspiratieloos. Het bladerdeeg was vreselijk taai en kon ik vrijwel niet snijden met mijn mes. Kindergerechten niet toegankelijk. Kipfilet is niet een zacht en mals filetje, maar een gekruide veel te hard gebakken saté stok. De witvis is op de huid en veel te grof voor kinderen, ook daar verwacht je iets toegankelijkers. Mijn kinderen lusten zeer gevarieerd eten en zijn gewend goed en van alles te eten en te proeven, maar lieten beiden alles staan. Er ging bij het opnemen van de bestelling per ongeluk een glas Hugo aperitief om, waarop ik verwachtte een nieuw glas aangeboden te krijgen, maar er werd niets aangeboden, waarop we zelf een nieuwe Hugo bestelden. Niet echt vanuit de klant gedacht, als je het mij vraagt. Voorlopig even niet meer hier naartoe, maar op zoek naar andere goede restaurants in de buurt.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Hier echt heerlijk gegeten. Gerechten zijn heerlijk en vers bereid in de open keuken.
We waren ongeveer 50pp kwijt en dit was het ook echt waard. Vriendelijk personeel en leuke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijk voorgerecht van dumplings.
Het hoofdgerecht zou pulled pork bevatten maar deze was zeer minimaal....wel lekker maar veel te weinig.
Nagerecht scroppino te veel alcohol.....mag iets zoeter.
Decor geweldig om te eten.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
In het kader van dining city gaan eten bij Trien! 3 gangen voor € 27,50, eventueel uit te breiden.
Vlees- en visgerechten afgewisseld en aangevuld met heerlijke mosterdsoep en een tom pouce van pulled porc met hoi sin saus. Lekker maar dat was t minst smaakvolle gerecht. Het oosterse smaakje kwam niet helemaal uit de verf. Mooie voorgerechten, ruim broodbeleid. Super service, extra olie, extra frites.....hoofdgerecht varkenswang en bavette smaakvol. Kabeljauw iets vlakker.
Heerlijk toetje! Dank u wel!
DarcyTyler .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Een heerlijk restaurant. Het eten is goed te noemen. Goed omdat het een constante hoge kwaliteit is. Elke keer dat je hier eet weet je dat het bovengemiddeld goed is. Mijn favoriete gerecht is de carpaccio. De wijnkeus is solide en goed . Kortom een aanrader voor wie lekker wil eten zonder een sterrenprijs te willen betalen.
Dickdehommel .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Heerlijk gegeten, aangenaam verrast. Elk gerecht verschijnt met zorg, iedere gang is een feestje. aanrader! Relaxte sfeer, goed team!
Jurian S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Vorige week met het gezin bij trien gegeten en het was in een woord top! De keuken maakte een speciaal verrassings menu van achteraf geteld 10 gangen! Hele versassende gerechten, top van smaak en de opmaak werkelijk prachtig. De bediening was zeer vriendelijk, attend en alert. Aldus een zeer geslaagde avond bij trien en we komen hier met veel plezier terug!
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Afgelopen vrijdag een etentje gehad. Echter was dit een zeer teleurstellende avond geworden!
Bij de reservering hadden we al aangegeven dat 1 persoon een allergie heeft. De gehele avond hebben we bij iedere gang extra moeten vragen of dat het aangepast kon worden en of dat de gerechten gegeten konden worden. Wat dan weer nagevraagd moest worden in de keuken. Voelde ons daardoor al niet gehoord en we moesten dus veel vragen aan het personeel.
Wellicht hierdoor dat het personeel ook vaak geïrriteerd reageerde. We voelde ons dus niet gewenst…
Ook lag er tijdens het hoofdgerecht een oorworm op één van onze borden. Ook dit moesten we weer melden. De serveerster kreeg de opdracht van de keuken om door te geven dat het beest waarschijnlijk op het bordt is gevlogen. Ten eerste vliegt een oorworm niet en ten tweede was een excuses geen overbodige luxe geweest! Bij de eindafrekening nogmaals aangegeven toen er gevraagt werd of alles naar wens was geweest. Eerlijk antwoord gegeven en nog geen excuses gekregen.
Al met al hebben wij geen fijne avond door het personeel gehad. Slechte service, we voelde ons niet gehoord en gewenst!!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Wij kwamen altijd met veel plezier bij Trien in Herpen en beschouwden ons zelf wel als vaste klant aangezien we er regelmatig kwamen. Maar wat ze ons de laatste keer aandeden is niet te vergeten. Na een lekkere aspergesoep keken we volverwachting uit naar het hoofdgerecht: asperges traditioneel. Dit is niet iets wat op het menu stond maar wat volgens de keuken wel gemaakt kon worden: asperges met een eitje en wat ham. (er stond immers op het bord, waarop de specials van de dag stonden, ook dat er een klein portie asperges (6 stuks) met een eitje te bestellen was voor Eur 7,50). We bestelden een normale portie en nog een wat kleinere portie omdat ik de maand ervoor een portie asperges had ontvangen die zo groot was dat je het echt niet op kon. Toen het gebracht werd schrokken we toch wel ontzettend van de porties: de normale portie bevatte wel geteld 4 asperges en de kleinere portie 2 asperges. We wisten niet dat met het verloop van het aspergeseizoen dat de asperges zo op de bon waren als vanavond. Nou ja oke we zouden wel een Trien koffie (met wat lekkers bij de koffie) bestellen om het 'gat' op te vullen. Toen we de rekening kregen schrokken we nog meer dan we al deden bij het zien van de asperges want wat ze durfden te vragen voor de welgetelde 6 asperges was Eur 40 ( Eur 23 voor 4 asperges en Eur 16 voor 2 asperges). We hebben er kort wat overgezegd maar het uiteindelijk erbij gelaten. Het was zeker niet netjes gezien de kosten voor een kleinere portie van Eur 7,50. Waar zit het verschil????
Etensclubje .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Wij een "eetclubje" van 7 personen komen jaarlijks bij Trien in Herpen, zo ook afgelopen zaterdag en het was wéér héérlijk, keuze genoeg, borden mooi opgemaakt en eten goed warm, gezellig met z'n allen aan een ronde tafel zodat iedereen met elkaar kan praten, kortom een top avond !