Over het restaurant Tri Tunggal

Traditie en kennis

In dit trendy ingerichte restaurant geniet je van traditionele gerechten uit de Indonesische keuken. Gemaakt van verse ingrediënten, geurige kruiden en specerijen en met enorm veel kennis. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Tri Tunggal

• Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, grote rijsttafel,
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk eten, gezellige entourage en prima bediening! Prima uitgeserveerd en voldoende keuze. Prijs was aan de hoge kant maar het zeer zeker waard!!
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zalig gegeten bijzonder smaakvol

Dessert voel ietwat tegen echter misschien ook door drukte
Ray R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Uitstekend gegeten met 4 personen, helaas iets te weinig "aandacht" van eigenaar/bediening na de rijsttafel uitgeserveerd te hebben, hadden graag wat aanvulling gehad gedurende het eten, kwaliteit van het eten is prima, goed van smaak. Porties hadden wat ons betreft iets royaler gemogen maar dat is uiteraard persoonlijk. Sfeer en akoestiek zijn goed, fijne paar uurtjes gehad.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Bijzonder lekker gegeten. We hebben genoten van een rijsttafel, diverse heerlijk gekruide gerechtjes, niet te scherp maar precies goed. Vooral de saté was overheerlijk. Ook de bediening was prima. Attent, vriendelijk en vlot terwijl de zaak toch helemaal vol zat, klasse! Hier komen we zeker terug!!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Super lekker gegeten en zeer gastvrij ontvangen en bediend. Het heerst een ongedwongen en gezellige sfeer. Een echte aanrader, top!
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hier voor het eerst gegeten.

Het eten (rijsttafel) was prima. Wijn ook goed. Het is ons goed bevallen.
De sate is prima, let er wel op dat deze niet aanbrand op de grill. Door de donkere kleur van het gemarineerde vlees valt dat namelijk niet meteen op.

Puntje van aandacht is de ontvangst en vertrek van de gasten, hier zou (wat) meer aandacht aan gegeven kunnen worden. Er loopt genoeg personeel rond. Nu is het door ons als wat onpersoonlijk en afwachtend ervaren.
Albert G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hier gegeten met partner. Gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. De rijsttafel is zeer uitgebreid, en het grootste deel, het vlees en de salade is erg lekker. Een schaaltje met Tahoe had een beetje onbestemde smaak, en een schaaltje met komkommer had een hele scherpe dressing waardoor je haast een glas melk zou bestellen om te koelen. Van vis zijn we beide niet erg fan, maar de garnalen waren prima. Alleen de kip viel erg tegen, was droog en niet lekker. Dit hebben we dan ook amper aangeraakt. De zaak zat op een gegeven moment erg vol. door het smalle gangpad kan de bediening zich niet heel snel bewegen. Aangezien door de rijsttafel overal op je tafeltje kleine schaaltjes staan, kun je je armen moeilijk kwijt. Een aantal opgestapelde lege schaaltjes werden pas na lang wachten weggehaald. De bediening is vriendelijk. Doordat er veel tafeltjes staan, oogt het pand snel (rommelig) vol. Daarbij komt dat er (in elk geval achterin de zaak) veel losse snoeren hangen en dat er aan de afwerking/uitstraling nog het nodige te verbeteren valt.
Lidwien O.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Tja, ik had mijn SAH restaurantkaart vergeten, maar we dachten kom op..lekker indisch eten... Beloftevolle kaart. Geen rijsttafel maar gewoon van de kaart eten. We namen twee voorgerechten ieder, soep, was redelijk, tahu gebakken, eenvoudig maar goed, Sate kambing, vlees verrukkelijk maar we stonden in brand van de saus en een lumpia..gewoon...en toen lekker lekker dachten we gele rijst (ze zeiden dat we geen rijs kregen dus kochten we die erbij..sajour lodeh.. redelijk, maar te zoet, maar de grote klap was de pepesan... een klein rotstukje diepvriesvis, uitermate droog geen kraak of smaak aan waar we 14 euro voor betaalden. we gingen nog vragen of dit geen vergissing was, maar het bananenblad was zo duur zeiden ze... dat eet je toch niet zei mijn partner... Al met al uiterst teleurstellend..we voelden ons bekocht en zelfs mijn partner zei dat ik daar toch maar een woordje aan moest wijden om anderen te waarschuwen. Oh ja... hoewel we vertelden dat we teleurgesteld waren kwam er niemand naar ons toe om zich te verontschuldigen..we kregen de rekening en ze lieten ons uit met een kater.
domi .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
we waren hier nu voor de tweede keer het is weer super goed bevallen heerlijk gegeten en super aardige bediening we gaan zeker vaker hier naar toe
Bartj E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Rijsttafel gehad met de AH-actie. Erg uitgebreid en ruim voldoende, maar bovenal lekker! Ook de wijn erbij smaakte erg goed!
voogdj .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima rijsttafel, juiste snelheid van bediening, geen gevoel dat je met AH restaurantactie "gediscrimineerd"werd zoals elders wel het geval is.
njiokiktjien .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Tri Tunggal is een Indonesisch restaurant met zeer authentiek bereidde gerechten. Het restaurant is heel smaakvol ingericht en de bediening is correct en vriendelijk. Wij waren daar met de AH- actie en hebben genoten. Het is in Den Haag met de vele(goede) Indonesische restaurants niet gemakkelijk om je te handhaven,maar dit restaurant heeft bewezen bij de heel goede restaurants te behoren.
MartinBlack .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Ik wilde graag weer eens Indonesisch eten en waar kan je dat beter doen dan in Den Haag. Dus vanuit de culinaire hoofdstad Zwolle op weg naar 's Gravenhage.....
Toevallig bezaten we nog een paar AH-actie kaarten, dus met wat zoeken kwamen we snel bij Tri Tunggal terecht. We kregen een zeeeeeeer uitgebreide rijsttafel die erg lekker was.
We zaten zo megavol dat er geen koffie of thee meer bij kon, daarom maar wat meer fooi gegeven anders komen we wel erg goedkoop even eten :-)
Hier komen we zeker weer eens terug als we in Den Haag (samen) zijn.
Voor ieder ander: absoluut een aanrader!
WimStal S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het eten is buitengewoon lekker en de hoeveelheid is meer dan genoeg.
De loempia Semarang was niet zoals ik gewend ben. Er zat te veel wortel in en daarmee te weinig bamboe. Bovendien vond ik dit kleine hapje met een prijs van €4,75 wel pittig geprijsd.
De rendang is prima van smaak, maar er kan minder zout in.
We komen nog eens terug!
H R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een gezellig restaurant, goed en smaakvol eten, keuze genoeg.
Een goede reden nog eens terug te komen om daar toch ook de andere gerechten te proberen.

Goede uitleg aan depersonalisatie die vragen wat alles is en hoe de smaak is.

H.Robert
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Woensdag 28 december hier met 4 personen gegeten met de AH restaurantactie. Het eten was voortreffelijk en erg compleet met de rijsttafel Cuisine. Diverse mooie gerechten, erg smaakvol en de bediening was vriendelijk.
henkenann .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Woensdag j.l. met mijn eega bij Tri Tunggal (met de AHrestaurantactie) gegeten. Het was wel druk maar wel gezellig. Het eten/service was voortreffelijk, ook prettig om af en toe met de gastheer/personeel te communiceren. Al met al, het is zeker voor herhaling vatbaar.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten was heerlijk!! Je wordt vriendelijk en persoonlijk geholpen er is echt tijd en aandacht voor je! Echt een aanrader om te gaan eten!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
AH actie, fantastische rijsttafel met veel verschillende verse en zeer smaakvol bereide gerechten.
De Indische keuken op zijn best!