Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Tri Tunggal

Traditie en kennis

In dit trendy ingerichte restaurant geniet je van traditionele gerechten uit de Indonesische keuken. Gemaakt van verse ingrediënten, geurige kruiden en specerijen en met enorm veel kennis. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Tri Tunggal

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

WimStal S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
peter W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Erg lekker gegeten. Vlotte bediening. Waar voor je geld.
alphen9 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Prima prijs en kwaliteit. Goede ligging en bereikbaarheid Een aanrader. Wij gaan zeker terug.
Guido en Marianne van Alphen.
Heel (L )
arthur F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker en mooi en een leuke sfeer.
Paula S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijke, smaakvolle gerechten. Vooral de garnalen en kip, beide met lemon grass, heerlijk. Ook het rund met een sterke kruidnagel, bijna speculaas, smaak, verrukkelijk. Ik vond de groente gerechten iets minder geslaagd, beetje waterig. Fijne sfeer en attente bediening.
¨Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Sfeervol restaurant. Heel sympathieke bediening. Eerder ruime porties
We hebben kunnen genieten van een breed assortiment aan lekkere, soms vertrouwde en soms verrassende smaken. Een aanrader.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wederom een fijne avond met een heerlijke rijsttafel. Goede en vriendelijke bediening.
Soepies .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijke traditionele Indonesische keuken. Weinig tot niet aangepast aan de Nederlandse norm maar daardoor juist een aanrader. De enige aanpassing is dat het minder pittig is maar daar kun je verse sambal voor krijgen die dat ruimschoots compenseert.
Doen????
Silvia S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
kleine rijsttafel besteld, saai en flauwig van smaak. de extra bijbestelde gebakken banaan was heerlijk in een dun krokant korstje.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en komen graag nog eens terug. Zeer vriendelijk personeel. Het was mogelijk om een vegetarische rijsttafel met wat vleesgerechten te combineren, een echte aanrader voor als er maar één vegetariër in een stel of groep is.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Fantastische authentieke Indische keuken
Esther A.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gezellig restaurant, warm en gastvrij onthaal, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Wat kan een mens nog meer willen?!!!
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Vriendelijke eigenaar; attent. Bediening is echter ondermaats. Duidelijk dat zij graag naar huis willen. Komen niet langs om te vragen of er nog iets te drinken gewenst is. Blijkbaar waren wij naar hun zin aan de late kant; dessert werd niet meer aangeboden. Ze begonnen zelfs in ons zicht een zak chips met smeerkaas leeg te eten.....Hieraan nam de eigenaar zelf overigens ook deel. Sluitingstijd was het nog lang niet; wel was het restaurant verder al leeg. Hierdoor maar snel een einde aan ons verblijf gemaakt....Jammer, want het eten was prima!
Silvia W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Al vaker hier gegeten en ook nu weer een succes. Heerlijke rijsttafel Sulawesi voor 2 personen met voorgerecht (alleen al de soep is een bezoek aan dit restaurant waard!) en met toetje (boterzachte spekkoek). Alle gerechten van de rijsttafel zijn om te smullen. De bediening is vriendelijk en vlot. De prijs/kwaliteit-verhouding is dik in orde. Kortom: zeer de moeite waard en we komen snel weer terug.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
we hebben heerlijk gegeten , geen enkele kritiek.
JanHor .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Met z'n vieren verrukkelijk gegeten bij dit prettige en rustige restaurant. We kozen voor een rijsttafel met originele Indonesische gerechten. Als je die proeft, onderga je echt wat ze noemen 'een palet aan smaaksensaties'. De vriendelijke eigenaar kwam een leuke, informatieve uitleg geven over de verschillende lekkernijen die we kregen voorgeschoteld. Voor wie van de echte, pittige Indonesische keuken houdt, is dit een regelrechte aanrader!
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, grote rijsttafel,
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk eten, gezellige entourage en prima bediening! Prima uitgeserveerd en voldoende keuze. Prijs was aan de hoge kant maar het zeer zeker waard!!
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zalig gegeten bijzonder smaakvol

Dessert voel ietwat tegen echter misschien ook door drukte
Ray R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Uitstekend gegeten met 4 personen, helaas iets te weinig "aandacht" van eigenaar/bediening na de rijsttafel uitgeserveerd te hebben, hadden graag wat aanvulling gehad gedurende het eten, kwaliteit van het eten is prima, goed van smaak. Porties hadden wat ons betreft iets royaler gemogen maar dat is uiteraard persoonlijk. Sfeer en akoestiek zijn goed, fijne paar uurtjes gehad.