Tri Tunggal

Noordeinde 143 2514 GG Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Krupuk Ayam
      er is alleen 1 voorgerecht
      voor vegetariërs hebben we een alternatief
  • Hoofdgerechten
      Nasi Putih
      Nasi Goreng
  • Nagerecht
    • Pisang Goreng
      dit gerecht komt bij de rijsttafel
      iemand met een glutenallergie krijgt iets anders

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Tri Tunggal

Traditie en kennis

In dit trendy ingerichte restaurant geniet je van traditionele gerechten uit de Indonesische keuken. Gemaakt van verse ingrediënten, geurige kruiden en specerijen en met enorm veel kennis. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Tri Tunggal

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Tri Tunggal

D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het was de tweede keer dat ik met een vriendin heb gegeten in Tri Tunggal. We waren heel enthousiast over de kwaliteit van het eten, de bediening, die heel vriendelijk en service gericht is. Ook de prijs-prestatie verhouding is prima. Ik kan het Indonesische restaurant Tri Tunggal van harte aanbevelen.
B.G. B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Aza R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten. De tafels voor twee zijn klein en het is soms niet relaxed om te bewegen/ eten
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
lekker gegeten leuk menu
Zi W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Wij hebben hier voor het eerst gegeten met de AH restaurant actie dus een speciaal menu voor vaste prijs. Erg lekker en gevarieerd menu. Ontzettend goede service. Enige minpunt was een erg penetrante vanille kaars geur die met vlagen te ruiken was.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Vriendelijke ontvangst en er werd rekening gehouden met onze wensen.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten op een mooie locatie in Den Haag. De bediening was uitstekend! Vriendelijke gastheer die heel gastvrij was. Zeker voor herhaling vatbaar en ik raad iedereen aan om hier te eten..
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Goed gegeten. Porties wat aan de kleine kant met vier personen.
Kars P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Eten redelijk, maar veel te weinig ruimte omdat er zoveel tafels en stoelen geplaatst zijn en je dus als haringen in een ton zit als het vol is. Als je voor 4 personen geboekt hebt is de kans dat je met 8 of meer personen aan een tafel zit groot, gevolg weg privacy, bovendien is de ruimte tussen de tafels heel nauw bemeten. Het eten is redelijk maar was de best hoge prijs niet waard. Hier zou ik met grote aanbod van goede Indonesische restaurants in den Haag niet gauw opnieuw komen.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Restaurant Tri Tunggal;(12 jun)
Prima ontvangst en service, heerlijke rijstafel gegeten. met de echte authentieke indonesische smaak.
Er wordt veel zorg besteed aan de gasten zowel door de gastheer als het personeel, gewoon top en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
.Terima kasih dan sampai ketemu lagi
Alrac V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Een paar maanden geleden hier gegeten en dat beviel toen goed en hebben toen heerlijk gegeten. Dus we dachten we doen het nog een keer. Maar deze keer viel het tegen. Het begon al met een beestje (zilvervisje) wat in een 'schoon' waterglas rondkroop . Glas werd omgeruild (nemen we aan). We hadden de duurste rijsttafel genomen De smaak van het eten was een stuk minder (dan de vorige keer) en het was niét warm... Jammer, maar voor ons geen derde keer meer hier eten.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Lekker en veel eten voor een zeer scherpe prijs. Vooraf contact gehad over mix van menu's, was makkelijk te realiseren. Erg fijn!
Lourens L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Goed eten. Bediening vriendelijk. Bier sloeg wat snel dood en schaaltje kroepoek zou het compleet maken. Wat moet ik nog meer schrijven om over de 120 tekens te komen?
Detlev C.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Goed gegeten, bediening was prettig. Afwisselende gerechten en zeker ruim voldoende hoeveelheid. Inrichting is netjes maar gedateerd.
Karel H W.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Kwaliteit rijsttafel niet in orde Vlees droog en niet vers
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Voortreffelijk gegeten tegen redelijke prijs
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, tempo doeloe ????
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Klein restaurant. Verdient zeker een bezoek. De uitstraling zegt namelijk niets. Het gaat immers om de gastvrijheid en een lekker eten. Gewoon doen !!!!!!
Kenneth R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Eten was lekker niet te kruid precies goed en goede smaak, mooie ambiance en lieve bediening. Ligging is gunstig. Kom zeker weer terug!
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Goede keus voor Indonesisch eten in den haag!