Over het restaurant Tri Tunggal

Traditie en kennis

In dit trendy ingerichte restaurant geniet je van traditionele gerechten uit de Indonesische keuken. Gemaakt van verse ingrediënten, geurige kruiden en specerijen en met enorm veel kennis. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Tri Tunggal

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Lidwien O.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Tja, ik had mijn SAH restaurantkaart vergeten, maar we dachten kom op..lekker indisch eten... Beloftevolle kaart. Geen rijsttafel maar gewoon van de kaart eten. We namen twee voorgerechten ieder, soep, was redelijk, tahu gebakken, eenvoudig maar goed, Sate kambing, vlees verrukkelijk maar we stonden in brand van de saus en een lumpia..gewoon...en toen lekker lekker dachten we gele rijst (ze zeiden dat we geen rijs kregen dus kochten we die erbij..sajour lodeh.. redelijk, maar te zoet, maar de grote klap was de pepesan... een klein rotstukje diepvriesvis, uitermate droog geen kraak of smaak aan waar we 14 euro voor betaalden. we gingen nog vragen of dit geen vergissing was, maar het bananenblad was zo duur zeiden ze... dat eet je toch niet zei mijn partner... Al met al uiterst teleurstellend..we voelden ons bekocht en zelfs mijn partner zei dat ik daar toch maar een woordje aan moest wijden om anderen te waarschuwen. Oh ja... hoewel we vertelden dat we teleurgesteld waren kwam er niemand naar ons toe om zich te verontschuldigen..we kregen de rekening en ze lieten ons uit met een kater.
domi .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
we waren hier nu voor de tweede keer het is weer super goed bevallen heerlijk gegeten en super aardige bediening we gaan zeker vaker hier naar toe
Bartj E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Rijsttafel gehad met de AH-actie. Erg uitgebreid en ruim voldoende, maar bovenal lekker! Ook de wijn erbij smaakte erg goed!
voogdj .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima rijsttafel, juiste snelheid van bediening, geen gevoel dat je met AH restaurantactie "gediscrimineerd"werd zoals elders wel het geval is.
njiokiktjien .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Tri Tunggal is een Indonesisch restaurant met zeer authentiek bereidde gerechten. Het restaurant is heel smaakvol ingericht en de bediening is correct en vriendelijk. Wij waren daar met de AH- actie en hebben genoten. Het is in Den Haag met de vele(goede) Indonesische restaurants niet gemakkelijk om je te handhaven,maar dit restaurant heeft bewezen bij de heel goede restaurants te behoren.
MartinBlack .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Ik wilde graag weer eens Indonesisch eten en waar kan je dat beter doen dan in Den Haag. Dus vanuit de culinaire hoofdstad Zwolle op weg naar 's Gravenhage.....
Toevallig bezaten we nog een paar AH-actie kaarten, dus met wat zoeken kwamen we snel bij Tri Tunggal terecht. We kregen een zeeeeeeer uitgebreide rijsttafel die erg lekker was.
We zaten zo megavol dat er geen koffie of thee meer bij kon, daarom maar wat meer fooi gegeven anders komen we wel erg goedkoop even eten :-)
Hier komen we zeker weer eens terug als we in Den Haag (samen) zijn.
Voor ieder ander: absoluut een aanrader!
WimStal S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
H R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een gezellig restaurant, goed en smaakvol eten, keuze genoeg.
Een goede reden nog eens terug te komen om daar toch ook de andere gerechten te proberen.

Goede uitleg aan depersonalisatie die vragen wat alles is en hoe de smaak is.

H.Robert
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Woensdag 28 december hier met 4 personen gegeten met de AH restaurantactie. Het eten was voortreffelijk en erg compleet met de rijsttafel Cuisine. Diverse mooie gerechten, erg smaakvol en de bediening was vriendelijk.
henkenann .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Woensdag j.l. met mijn eega bij Tri Tunggal (met de AHrestaurantactie) gegeten. Het was wel druk maar wel gezellig. Het eten/service was voortreffelijk, ook prettig om af en toe met de gastheer/personeel te communiceren. Al met al, het is zeker voor herhaling vatbaar.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten was heerlijk!! Je wordt vriendelijk en persoonlijk geholpen er is echt tijd en aandacht voor je! Echt een aanrader om te gaan eten!
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
AH actie, fantastische rijsttafel met veel verschillende verse en zeer smaakvol bereide gerechten.
De Indische keuken op zijn best!
Carolina A.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het was een en al TOP TOP
geweldig
Me vriendin en ik hebben genoten
Maar de beoordeling moet zijn UITSTEKEND! !!! want ging steeds mis met invullen
UITSTEKEND
Ga er gauw weer genieten
miekekappetein .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gisteravond daar met een vriendin gegeten. We vonden allebei de rijsttafel overheerlijk. In januari gaan we dan ook zeker terug. Een aanrader dus!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben bij Tri Tunggal gegeten met de AH restaurantactie en kregen de grootste rijsttafel. De kwaliteit van de gerechtjes was erg goed (mals vlees en gerechten goed op smaak) en de hoeveelheid was voldoende. Het was voor ons vullend zonder enorm vol te zitten. Het personeel was zeer vriendelijk, professioneel en oplettend zonder te aanwezig te zijn. Wij komen zeker terug!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten! Ik durfde nooit de Indonesische keuken te proberen. Ben helemaal bekeerd!!
Genoten van het begin tot het einde van het heerlijke eten. Het eten heeft mij verrast. Smaakbommetjes.
Wij gaan zeker terug om nog eens van de rijsttafel te genieten. Een aanrader. Was bang voor gepeperd eten waar je eigenlijk geen raad mee weet. Dat zijn dingen die je kan zeggen. Mild alstublieft, of heet. Wat jij wil.
Bijzonder genoten waarvoor dank.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Aanrader. Was hier met de AH-restaurantaktie en heb een heerlijke zeer uitgebreide rijsttafel gegeten. Alles is goed op smaak, bediening is vriendelijk en snel. We komen zeker terug. En dit is precies waar de restaurantaktie voor is, nieuwe restaurants ontdekken en als de aktie is afgelopen er weer naar teruggaan.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ouderwets lekker en gezellig....Onder leiding van Jan ,een goed gastheer en vriendelijk personeel.......goede ambiance.......
RichardvK .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gegeten met de AHactie. We kregen een enorme (enorm lekkere) rijsttafel die nauwelijks op tafel paste. Lekkere sateh en verschillende soorten vlees. Indonesische boontjes tussen de korianderkokosgarnalen echt een topper. Spekkoek toe een geweldige afsluiter. Mensen heel hartelijk en sfeermakend. Als we de kans krijgen komen we hier nogmaals! Ga zo door!
sylviah .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hebben hier al vaker gegeten. Het eten is erg lekker. Was erg druk in het restaurant. Wachttijd op eten was niet lang ondanks de drukte.