Over het restaurant Tri Tunggal

Traditie en kennis

In dit trendy ingerichte restaurant geniet je van traditionele gerechten uit de Indonesische keuken. Gemaakt van verse ingrediënten, geurige kruiden en specerijen en met enorm veel kennis. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Tri Tunggal

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wederom een fijne avond met een heerlijke rijsttafel. Goede en vriendelijke bediening.
Soepies .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijke traditionele Indonesische keuken. Weinig tot niet aangepast aan de Nederlandse norm maar daardoor juist een aanrader. De enige aanpassing is dat het minder pittig is maar daar kun je verse sambal voor krijgen die dat ruimschoots compenseert.
Doen????
Silvia S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
kleine rijsttafel besteld, saai en flauwig van smaak. de extra bijbestelde gebakken banaan was heerlijk in een dun krokant korstje.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en komen graag nog eens terug. Zeer vriendelijk personeel. Het was mogelijk om een vegetarische rijsttafel met wat vleesgerechten te combineren, een echte aanrader voor als er maar één vegetariër in een stel of groep is.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Fantastische authentieke Indische keuken
Esther A.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gezellig restaurant, warm en gastvrij onthaal, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Wat kan een mens nog meer willen?!!!
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Vriendelijke eigenaar; attent. Bediening is echter ondermaats. Duidelijk dat zij graag naar huis willen. Komen niet langs om te vragen of er nog iets te drinken gewenst is. Blijkbaar waren wij naar hun zin aan de late kant; dessert werd niet meer aangeboden. Ze begonnen zelfs in ons zicht een zak chips met smeerkaas leeg te eten.....Hieraan nam de eigenaar zelf overigens ook deel. Sluitingstijd was het nog lang niet; wel was het restaurant verder al leeg. Hierdoor maar snel een einde aan ons verblijf gemaakt....Jammer, want het eten was prima!
Silvia W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Al vaker hier gegeten en ook nu weer een succes. Heerlijke rijsttafel Sulawesi voor 2 personen met voorgerecht (alleen al de soep is een bezoek aan dit restaurant waard!) en met toetje (boterzachte spekkoek). Alle gerechten van de rijsttafel zijn om te smullen. De bediening is vriendelijk en vlot. De prijs/kwaliteit-verhouding is dik in orde. Kortom: zeer de moeite waard en we komen snel weer terug.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
we hebben heerlijk gegeten , geen enkele kritiek.
JanHor .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Met z'n vieren verrukkelijk gegeten bij dit prettige en rustige restaurant. We kozen voor een rijsttafel met originele Indonesische gerechten. Als je die proeft, onderga je echt wat ze noemen 'een palet aan smaaksensaties'. De vriendelijke eigenaar kwam een leuke, informatieve uitleg geven over de verschillende lekkernijen die we kregen voorgeschoteld. Voor wie van de echte, pittige Indonesische keuken houdt, is dit een regelrechte aanrader!
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, grote rijsttafel,
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk eten, gezellige entourage en prima bediening! Prima uitgeserveerd en voldoende keuze. Prijs was aan de hoge kant maar het zeer zeker waard!!
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zalig gegeten bijzonder smaakvol

Dessert voel ietwat tegen echter misschien ook door drukte
Ray R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Uitstekend gegeten met 4 personen, helaas iets te weinig "aandacht" van eigenaar/bediening na de rijsttafel uitgeserveerd te hebben, hadden graag wat aanvulling gehad gedurende het eten, kwaliteit van het eten is prima, goed van smaak. Porties hadden wat ons betreft iets royaler gemogen maar dat is uiteraard persoonlijk. Sfeer en akoestiek zijn goed, fijne paar uurtjes gehad.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Bijzonder lekker gegeten. We hebben genoten van een rijsttafel, diverse heerlijk gekruide gerechtjes, niet te scherp maar precies goed. Vooral de saté was overheerlijk. Ook de bediening was prima. Attent, vriendelijk en vlot terwijl de zaak toch helemaal vol zat, klasse! Hier komen we zeker terug!!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Super lekker gegeten en zeer gastvrij ontvangen en bediend. Het heerst een ongedwongen en gezellige sfeer. Een echte aanrader, top!
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hier voor het eerst gegeten.

Het eten (rijsttafel) was prima. Wijn ook goed. Het is ons goed bevallen.
De sate is prima, let er wel op dat deze niet aanbrand op de grill. Door de donkere kleur van het gemarineerde vlees valt dat namelijk niet meteen op.

Puntje van aandacht is de ontvangst en vertrek van de gasten, hier zou (wat) meer aandacht aan gegeven kunnen worden. Er loopt genoeg personeel rond. Nu is het door ons als wat onpersoonlijk en afwachtend ervaren.
Albert G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hier gegeten met partner. Gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. De rijsttafel is zeer uitgebreid, en het grootste deel, het vlees en de salade is erg lekker. Een schaaltje met Tahoe had een beetje onbestemde smaak, en een schaaltje met komkommer had een hele scherpe dressing waardoor je haast een glas melk zou bestellen om te koelen. Van vis zijn we beide niet erg fan, maar de garnalen waren prima. Alleen de kip viel erg tegen, was droog en niet lekker. Dit hebben we dan ook amper aangeraakt. De zaak zat op een gegeven moment erg vol. door het smalle gangpad kan de bediening zich niet heel snel bewegen. Aangezien door de rijsttafel overal op je tafeltje kleine schaaltjes staan, kun je je armen moeilijk kwijt. Een aantal opgestapelde lege schaaltjes werden pas na lang wachten weggehaald. De bediening is vriendelijk. Doordat er veel tafeltjes staan, oogt het pand snel (rommelig) vol. Daarbij komt dat er (in elk geval achterin de zaak) veel losse snoeren hangen en dat er aan de afwerking/uitstraling nog het nodige te verbeteren valt.
Lidwien O.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Tja, ik had mijn SAH restaurantkaart vergeten, maar we dachten kom op..lekker indisch eten... Beloftevolle kaart. Geen rijsttafel maar gewoon van de kaart eten. We namen twee voorgerechten ieder, soep, was redelijk, tahu gebakken, eenvoudig maar goed, Sate kambing, vlees verrukkelijk maar we stonden in brand van de saus en een lumpia..gewoon...en toen lekker lekker dachten we gele rijst (ze zeiden dat we geen rijs kregen dus kochten we die erbij..sajour lodeh.. redelijk, maar te zoet, maar de grote klap was de pepesan... een klein rotstukje diepvriesvis, uitermate droog geen kraak of smaak aan waar we 14 euro voor betaalden. we gingen nog vragen of dit geen vergissing was, maar het bananenblad was zo duur zeiden ze... dat eet je toch niet zei mijn partner... Al met al uiterst teleurstellend..we voelden ons bekocht en zelfs mijn partner zei dat ik daar toch maar een woordje aan moest wijden om anderen te waarschuwen. Oh ja... hoewel we vertelden dat we teleurgesteld waren kwam er niemand naar ons toe om zich te verontschuldigen..we kregen de rekening en ze lieten ons uit met een kater.
domi .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
we waren hier nu voor de tweede keer het is weer super goed bevallen heerlijk gegeten en super aardige bediening we gaan zeker vaker hier naar toe