Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Tri Tunggal

Traditie en kennis

In dit trendy ingerichte restaurant geniet je van traditionele gerechten uit de Indonesische keuken. Gemaakt van verse ingrediënten, geurige kruiden en specerijen en met enorm veel kennis. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Tri Tunggal

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Genoten van de heerlijke huis rijsttafel met een voortreffelijke gerecht van zacht buikspek. Het voorafje , kip-kroepoek , viel bijzonder in de smaak . Wij komen gauw terug
ap.allaart .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk voorgerecht, heerlijke rijsttafel; tafeltje met voldoende licht. De bediening was vlot en dat is met het oog op het parkeerregime buiten (max. 2 uur) ook nodig.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Genoten van een gevarieerde rijsttafel met verfijnde gerechten tegen een heel redelijke prijs. De bediening was hartelijk en gastvrij. Aanrader!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuk restaurant, maar meer dan een uur gewacht op ons gerecht.... De sate was nogal hard, waarschijnlijk door het lange staan, maar werd vervangen toen we er om vroegen. Het excuus was dat er een afhaal bestelling tussen kwam .......
P. S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekkere authentieke gerechten met verse ingredienten bereid. Zeker een aanbeveling waard.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We hebben wel eens beter Indonesisch gegeten. Bij binnenkomst kregen we de menukaart overhandigd en toen we aangaven dat we een Ah bon hadden kregen we prompt een andere kaart met alleen een Indische rijsttafel als keuze.
Eten was oké maar kan beter.
WimStal S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Review Tri Tungal 26 april 2017
Voor de vijfde keer kwamen we bij Tri Tungal eten omdat we de rijsttafel zo bijzonder lekker vonden. Één keer waren we met zijn tweeën en de andere keren met gasten.
De laatste keer was er een speciaal menu voor mensen die gebruik wilden maken van de AH-actie. Tri Tungal had de vouchers nota bene zelf geprolongeerd door op de AH-voucher over de zegels heen de naam van het restaurant te schrijven. De baas vertelde dat het menu aangepast was om de sleur te doorbreken, maar de aanpassingen bleken bezuinigingen en de zo door ons, ook op Iens geprezen rijsttafel was middelmatig geworden. Er kwam “pangsit”, wat normaal een kroepoekachtige koek is met vulling. Merkwaardigerwijs ontbrak de vulling en was het deeg helaas te vet. De door ons zo gewaardeerde rendang was vervallen en als vleesgerecht was alleen de babi ketjap nog over. Wel was er nog sateh, maar de juist zo lekkere (en duurdere) lamssateh was komen te vervallen. Ook de daging pedas ontbrak.
De weliswaar smakelijke maar niet zo heel bijzondere ajam pangang was in het menu gebleven. De garnalen met peteh waren ook vervallen en vervangen door de naar onze smaak veel minder lekkere gestoomde makreel. In plaats van kredok (groentegerecht met pindasaus) kregen we ketoprak (tahoe, vermicelli en taugé), helaas ook geen goede ruil; de ketoprak was wat waterig. In plaats van nasi kuning (gele rijst) werd een kommetje nasi goreng geserveerd, hetgeen een minder geschikte vorm is om met andere gerechten te combineren.
Helaas is Tri Tungal door deze aanpassingen voor ons als favoriet Indonesisch restaurant komen te vervallen. Ik moest me de laatste keer tegenover mijn gasten verontschuldigen voor het gebrek aan kwaliteit en dit risico wil ik niet meer lopen.
Wim Stal
peter W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Erg lekker gegeten. Vlotte bediening. Waar voor je geld.
alphen9 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Prima prijs en kwaliteit. Goede ligging en bereikbaarheid Een aanrader. Wij gaan zeker terug.
Guido en Marianne van Alphen.
Heel (L )
arthur F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker en mooi en een leuke sfeer.
Paula S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijke, smaakvolle gerechten. Vooral de garnalen en kip, beide met lemon grass, heerlijk. Ook het rund met een sterke kruidnagel, bijna speculaas, smaak, verrukkelijk. Ik vond de groente gerechten iets minder geslaagd, beetje waterig. Fijne sfeer en attente bediening.
¨Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Sfeervol restaurant. Heel sympathieke bediening. Eerder ruime porties
We hebben kunnen genieten van een breed assortiment aan lekkere, soms vertrouwde en soms verrassende smaken. Een aanrader.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wederom een fijne avond met een heerlijke rijsttafel. Goede en vriendelijke bediening.
Soepies .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijke traditionele Indonesische keuken. Weinig tot niet aangepast aan de Nederlandse norm maar daardoor juist een aanrader. De enige aanpassing is dat het minder pittig is maar daar kun je verse sambal voor krijgen die dat ruimschoots compenseert.
Doen????
Silvia S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
kleine rijsttafel besteld, saai en flauwig van smaak. de extra bijbestelde gebakken banaan was heerlijk in een dun krokant korstje.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en komen graag nog eens terug. Zeer vriendelijk personeel. Het was mogelijk om een vegetarische rijsttafel met wat vleesgerechten te combineren, een echte aanrader voor als er maar één vegetariër in een stel of groep is.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Fantastische authentieke Indische keuken
Esther A.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gezellig restaurant, warm en gastvrij onthaal, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Wat kan een mens nog meer willen?!!!
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Vriendelijke eigenaar; attent. Bediening is echter ondermaats. Duidelijk dat zij graag naar huis willen. Komen niet langs om te vragen of er nog iets te drinken gewenst is. Blijkbaar waren wij naar hun zin aan de late kant; dessert werd niet meer aangeboden. Ze begonnen zelfs in ons zicht een zak chips met smeerkaas leeg te eten.....Hieraan nam de eigenaar zelf overigens ook deel. Sluitingstijd was het nog lang niet; wel was het restaurant verder al leeg. Hierdoor maar snel een einde aan ons verblijf gemaakt....Jammer, want het eten was prima!
Silvia W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Al vaker hier gegeten en ook nu weer een succes. Heerlijke rijsttafel Sulawesi voor 2 personen met voorgerecht (alleen al de soep is een bezoek aan dit restaurant waard!) en met toetje (boterzachte spekkoek). Alle gerechten van de rijsttafel zijn om te smullen. De bediening is vriendelijk en vlot. De prijs/kwaliteit-verhouding is dik in orde. Kortom: zeer de moeite waard en we komen snel weer terug.