Tri Tunggal

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Tri Tunggal

Traditie en kennis

In dit trendy ingerichte restaurant geniet je van traditionele gerechten uit de Indonesische keuken. Gemaakt van verse ingrediënten, geurige kruiden en specerijen en met enorm veel kennis. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Tri Tunggal

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Tri Tunggal

Sara M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Eten was heerlijk en betaalbaar.
Teresa V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Dit was inmiddels de tweede keer dat ik hier heb gegeten. Ze hebben lekkere rijsttafels, de hoeveelheid is prima en de gerechten zijn goed op smaak. De bediening was vriendelijk maar ze waren niet allemaal even efficient. De sfeer was goed, we hebben er een hele gezellig avond gehad. Aanrader.
zsanett L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
heel lieve bediening, superlekker en rijkelijk eten
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het kan lekkerder, die gerechten.
Al was er niets onder de maat.
Bediening vriendelijk maar niet helemaal opgewassen tegen de grote drukte.
Guido P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
N.a.v. een vroegere ervaring, deze was nl. erg goed, gisteren weer gegeten in dit indonesiche restaurant. Was de eerdere ervaring verrukkelijk, dat was het nu helaas niet. Vaste klanten naast ons kregen een voorkeurs behandeling. Zo werd er, ook vanwege het lange wachten, geen kroepoek bij de borrel geserveerd, ondanks meerdere verzoeken.
hetgeen naast ons bij de bekende gasten zelfs tweemaal gebeurde. De borden waren niet warm, de gerechten lauw. Geen echte klantvriendelijkheid. Jammer, want onze eerdere ervaring was juist heel goed. Sommige kleine gerechten, behorende bij de bestelde rijsttafel waren zelfs niet aanwezig
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Zeer vriendelijk personeel
Super gerechten
Aanrader om daar te eten
Reisttafel zeer aan te bevelen
Ga zeker nog een keer daar eten
vanderlinde87 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Al meerdere keren daar gegeten. De rijsttafels zijn heerlijk! Echte oosterse aanrader. "De baas" komt dan ook nog even vragen of alles naar wens was.
Arthur N.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Met afscheidsdiner van collega met een grote groep (100 man) hier voor het eerst gegeten. Ondanks de grote groep was de bediening voortreffelijk en persoonlijk. Eten is om je vingers bij af te likken. Ga hier zeker weer naar toe!
LDD D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten. Rijsttafel met saté. Alles lekker en anders gekruid. Met 7 aan 1 tafel kon je iedereen redelijk verstaan. Bediening erg vriendelijk, waardoor het eten een echt feestje wordt!
wim L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Ga zeker nog eens terug,alles verliep naar wens.Ga het zeker bij familie, vrienden en
kennissen aan bevelen.Meer weet ik echt niet te vermelden.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Waren er om 18.30. Alles ging soepel van ontvangst tot het afrekenen. De rijsttafel was perfect op maat qua volume. Uitstekende kwaliteit. Goede smaakdifferentiatie. Dus geen eenheidsworst. Aanrader!
Lenyn C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Lekker gegeten en leuke mensen
em V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Ontvangs kon toch wel net iets aardiger. Als ik als klant liever in een bepaald deel van het restaurant wil zitten moet dat kunnen, zonder irritatie, zeker als er genoeg plaats is.
Erger vind ik om als een Hollandse idioot behandeld te worden. Als ik kroepoek bestel, dat verwacht ik geen bakje met cassava chips zonder uitleg. En als de tafel naast ons wél kroepoek bij het menu krijgt en wij niet, dat verwacht ik ook even een uitleg. Was de kroepoek op? In een Indonesisch restaurant? Wow !
Naar de 20% korting over de drankjes (over de menus wist ik wel) hebben we maar niet meer gevraagd.
Jammer, voor mijn korte bezoek aan Nederland had ik echt uitgekeken naar dit restaurant.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Niet slecht, maar ook niks bijzonders, waar we wel een beetje op gerekend hadden. Engels sprekende bediening beetje vreemd.
Imke H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Goede rijsttafel en hele vriendelijke bediening. Vooral de garnalen waren heerlijk.Een aanrader om naar toe te gaan.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We komen zeker nog een keertje terug!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Uitstekende rijsttafel Sulawesi Pedi, veel kleine pittige gerechtjes met bijzonder smakelijk gekookt (!) buikspek. Op en top Indonesische keuken.
Ishvar B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Was wel duidelijk dat ze vol zaten qua plekken.
Dus even wachten was niet zo erg.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Hier vaker geweest. Altijd goed behalve gisteravond. Jammer. Hoeveelheid en kwaliteit stuk minder. Kunnen drukte niet aan?
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het restaurant had een huiselijke sfeer, niet te groot opgezet waardoor de bediening alle tijd voor vragen had. Het geeft je een gevoel alsof je in Indonesië bent. Wij komen zeker terug naar dit sfeervolle restaurant waar het prima dineren is.