Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Tri Tunggal

Traditie en kennis

In dit trendy ingerichte restaurant geniet je van traditionele gerechten uit de Indonesische keuken. Gemaakt van verse ingrediënten, geurige kruiden en specerijen en met enorm veel kennis. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Tri Tunggal

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Tri Tunggal

em V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Ontvangs kon toch wel net iets aardiger. Als ik als klant liever in een bepaald deel van het restaurant wil zitten moet dat kunnen, zonder irritatie, zeker als er genoeg plaats is.
Erger vind ik om als een Hollandse idioot behandeld te worden. Als ik kroepoek bestel, dat verwacht ik geen bakje met cassava chips zonder uitleg. En als de tafel naast ons wél kroepoek bij het menu krijgt en wij niet, dat verwacht ik ook even een uitleg. Was de kroepoek op? In een Indonesisch restaurant? Wow !
Naar de 20% korting over de drankjes (over de menus wist ik wel) hebben we maar niet meer gevraagd.
Jammer, voor mijn korte bezoek aan Nederland had ik echt uitgekeken naar dit restaurant.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Niet slecht, maar ook niks bijzonders, waar we wel een beetje op gerekend hadden. Engels sprekende bediening beetje vreemd.
Imke H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Goede rijsttafel en hele vriendelijke bediening. Vooral de garnalen waren heerlijk.Een aanrader om naar toe te gaan.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We komen zeker nog een keertje terug!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Uitstekende rijsttafel Sulawesi Pedi, veel kleine pittige gerechtjes met bijzonder smakelijk gekookt (!) buikspek. Op en top Indonesische keuken.
Ishvar B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Was wel duidelijk dat ze vol zaten qua plekken.
Dus even wachten was niet zo erg.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Hier vaker geweest. Altijd goed behalve gisteravond. Jammer. Hoeveelheid en kwaliteit stuk minder. Kunnen drukte niet aan?
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het restaurant had een huiselijke sfeer, niet te groot opgezet waardoor de bediening alle tijd voor vragen had. Het geeft je een gevoel alsof je in Indonesië bent. Wij komen zeker terug naar dit sfeervolle restaurant waar het prima dineren is.
Debby B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Had hier gereserveerd via quandoo.nl. Ze kijken hier niet naar dus was onze reservering niet aangekomen. Speciaal komen rijden uit Utrecht met en binnen 5 minuten stonden we weer buiten. Geen excuses, geen drankje van het huis oid, terwijl ik de reservering kon tonen op mijn mobiel. Ik kom hier nooit meer terug, waardeloos!
Monique E.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Super gegeten, heerlijke vegetarische rijsttafel! Ze wisselen om de 3 maanden, dus dat vind ik ook positief. De inrichting is warm aangekleed, combinatie van modern en Indonesisch. Leuk! Wij hadden reserveert via Iens dezelfde avond dus ook nog eens 30% korting. Wij komen zeker terug!
erik M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We worden allervriendelijkst ontvangen,entourage is redelijk.Gekozen voor rijsttafel Tri Tunggal.Nasi Kuning is erg weinig voor 2 personen,er zat ook nasi putih bij ,dat was meer.Ajam Panggang droog en niet pittig,babi ketjap:ook droog en bijna geen ketjap.Sambal goreng telor helemaal niet pittig.Al het vlees van de diverse sate's:droog .Sambal goreng tempeh,te hard gebakken,droog en niet pittig.Sajoer lodeh,geen kokos geproefd.Kredok,de spitskool te grof gesneden,niet prettig met eten.Het is niet dat ik voor de eerste keer Indonesisch eet.Mijn partner vond het ook erg tegenvallen,vooral de prijs-kwaliteit-hoeveelheid.De typische smaken die ik bij de verschillende gerechten gewend ben,zijn vanavond helemaal niet tot uitdrukking gekomen,helaas !!
Noucky K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Super lieve mensen. Lekker eten en houden ook goed rekening met allergien en wensen. Zeer attent!
Enige verbetering is zeer persoonlijk dat is de smaak. Graag zouden wij de smaken nog iets krachtiger willen.
Maar zeker de moeite waard om een lekker hapje Indisch te nuttigen.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Soepele aanpassing van een rijsttafel aan onze wensen - vervanging van varkensvlees door rundvlees en door een gerecht met kouseband, heerlijk eten, porties precies goed, aardige en lieve bediening, een verjaardagsattentie in de vorm van ijs met "sterretjes".
cj S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
ik heb geen opmerking we hebben heerlijk gegeten
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor de tweede keer gegeten bij restaurant Tri Tunggal. Ook dit keer heerlijke gerechten voorgeschoteld gekregen. Ruime porties en goed op smaak. Bediening is goed en de mensen zijn zeer vriendelijk. Wat mij betreft een absolute aanrader voor de liefhebber van de Indonesische keuken! Kijk al weer uit naar de volgende keer.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima ambiance en uitstekend eten; goede bediening, die, indien gewenst, uitleg geeft over de te bestellen gerechten. Kortom de moeite meer dan waard om eens te gaan eten.
J.A. S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De bediening deed in best en de kwaliteit van het eten was goed
Mareli H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Wij hadden de Yogja rijsttafel met drie personen. De porties hadden misschien wat groter gekund, maar voor de prijs van de iens-deal was er niks te klagen. We komen zeker weer terug!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heel lekker gegeten. Zeer ruime reisttafel van het huis genomen. Vriendelijke bediening.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Zeer lekker gegeten, traditioneel Indonesische keuken. Was ook leuke actie. Zeer vriendelijke bediening. Komen zeker terug.