Tri Tunggal

Noordeinde 143 2514 GG Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Krupuk Ayam
      er is alleen 1 voorgerecht
      voor vegetariërs hebben we een alternatief
  • Hoofdgerechten
      Nasi Putih
      Nasi Goreng
  • Nagerecht
    • Pisang Goreng
      dit gerecht komt bij de rijsttafel
      iemand met een glutenallergie krijgt iets anders

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Tri Tunggal

Traditie en kennis

In dit trendy ingerichte restaurant geniet je van traditionele gerechten uit de Indonesische keuken. Gemaakt van verse ingrediënten, geurige kruiden en specerijen en met enorm veel kennis. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Tri Tunggal

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Tri Tunggal

Sander I.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
We werden welkom geheten met 'Jullie hebben niet gereserveerd', dat was wel het geval. Eenmaal aan tafel, die nog moest worden afgeruimd, drinken besteld. Lang niet alles op de kaart was aanwezig. Bestelde eten te weinig voor het aantal personen, 2e ronde drankjes duurde zo lang dat we maar afgerekend hebben. Gezien de hoeveelheid eten ook nog behoorlijk prijzig. Geen aanrader.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijke rijsttafel geserveerd door vriendelijke bediening allen Indonesisch. Voldoende vegetarische gerechten, vis en eieren en een verassingsattentie als toetje voor mijn verjaardag. Reserveer op tijd want het is de moeite waard. De smaak is goed en de gerechten zijn vers bereid. De eigenaar en het personeel zijn vriendelijk. Opnieuw een fijne ervaring.
S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Erg gezelllig restaurant op een leuke locatie; we werden door het personeel in het engels geholpen, geen probleem, maar vind dit persoonlijk beetje raar als je in je eigen land aan het eten bent.
Winny V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Eten snel afgekoeld door niet goed werkende rechauds.
Veel op elkaar lijkende smaken.
Hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk gegeten.
Eindelijk een echte Rendang Pedantg.
Ook de gado gado was vers en knapperig. Verder een verrassende kip kroepoek. Nasi was droog niet vet super en onder de kip sateh zat een heerlijk ketjap sausje.
Kortom leuke AH actie en we gaan zeker terug.
Paulvandeenen V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hadden gererveerd met de restaurantzegels van AH. Het ging om n 3gangen menu. Als voorgerecht kregen we gefrituurde kippenvel. Vonden we nou niet echt n voorgerecht. Maar ja, vooruit dan maar. Toen kregen we het hoofdgerecht, n soort rijsttafel met een stukje pisang goreng erbij. De rijsttafel was best wel lekker. Toen zaten we op de derde gang te wachten, het dessert. Maar dat kwam maar niet. Toen werd ons verteld dat het dessert al zat bij de rijsttafel, de pisang goreng. Beetje vreemd, vonden we niet echt n dessert. Vonden we n behoorlijke teleurstelling. Er stond bij de reservering dat t echt om n drie gangen menu ging. Niet voor herhaling vatbaar dus dit restaurant. Beetje jammerrrr.
Gea M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Vriendelijk personeel en een heerlijke rijsttafel. Aanrader!
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
We eten hier altijd lekker, zo ook deze keer. Wat ons wel verbaasde is dat we, ondanks dat we (alcoholische) drankjes bestelden, er geen kraanwater bij konden krijgen. We moesten aan een fles San Pellegrino. De vorige keren konden we gewoon glazen kraanwater bestellen. Verder duurde het even voordat het eten op tafel kwam, 50 minuten nadat we waren binnengekomen om precies te zijn, en we moesten vragen waar het bleef. Ergens tussendoor kwam een 'voorafje' in de vorm van onduidelijke kip in een beslagje en gefrituurd. In de beschrijving van het AH restaurantactiemenu stond' kroepoek', en daar had ik, eerlijk gezegd, de voorkeur aan gegeven. Het hielp niet dat onze serveerster zeer onervaren was en haar tafels niet in de gaten hield. Jammer maar volgende keer beter.
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Lekker gegeten (met ah-actie), prijs kwaliteit goed. Er was een grote groep verjaardagsvierders vandaar dat het erg rumoerig was, dit zal normaal meevallen. Het personeel is echt super aardig. Ik was er met mijn 81-jarige "maatje", hij is geboren op Java en vindt het fantastisch om zijn moedertaal te spreken. Het personeel nam hier, ondanks de drukte, alle tijd voor. Hoe lief en attent is dat? Hierdoor had mijn maatje een fantastische avond, dank jullie wel hiervoor, we komen graag terug.
Menko T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het eten was heerlijk qua smaak en variatie, niet te pedis en zeker voldoende qua hoeveelheid.
Ook de bediening was heel Aziatisch vriendelijk. Kortom heerlijk gegeten
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Goede service, klantvriendelijk, de rijsttafel was heerlijk, personeel praat alleen engels op de eigenaar na. Het zou leuk zijn als je een bakje kroepoek krijgt als je binnen komt en een drankje bestelt.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
echt heerlijk indisch gegeten
Wouter C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zeer lekkere rijsttafel met AH-restaurantaktie. Ruim voldoende en daarom was het niet erg dat de kipsate wat droog en dus wat taai was. Vriendelijk personeel. Tafel bijna te klein voor alle gerechten.
Toch een aanrader!
Hetty K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het eten was heerlijk. Wat wel jammer is dat ze open gingen op het tijdstip dat ik gereserveerd had dus veel mensen kwamen tegelijk binnen. Ze kunnen dan beter eerder open gaan of reserveringen later plannen. Voor de rest was alles oke.
De tafel van Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
was echt heel lekker en gezellig
Ton K.
Heerlijk gegeten, personeel deels engels sprekend voor ons geen probleem, kan me wel voorstellen dat het voor andere gasten moeilijk is.
Brigitte L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
De smaak van het eten was niet slecht, maar ook niet bijzonder. De meeste gerechten werden te koud geserveerd. De bediening sprak alleen Engels en fluisterde te zacht. Met de AH-actie is het te doen. Maar 30,- per persoon voor een rijsttafel zou ik er niet voor over hebben.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goede - en ook bijzondere - Indische gerechten. Zeer betaalbaar.
A B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Aanrader.
Anna-bergen B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Prima gegeten. Echt een puderwetse rijsttafel.
RenateAl A.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Het is voor herhaling vatbaar. We hebben genoten.