Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Tri Tunggal

Traditie en kennis

In dit trendy ingerichte restaurant geniet je van traditionele gerechten uit de Indonesische keuken. Gemaakt van verse ingrediënten, geurige kruiden en specerijen en met enorm veel kennis. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Tri Tunggal

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Tri Tunggal

Ilja N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Warm onthaal, vlotte en attente bediening, heerlijke rijsttafel. Geen punt van kritiek hier.
peter N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
afstandelijke wat norse ontvangst, eten vlot maar lauw op tafel. Klassieke goed bereide smakelijke rijsttafel.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
heerlijk gegeten, goeie bediening, leuke en gezellige inrichting, was echt een topavond.
K W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prima gegeten. Vriendelijk personeel. Aanrader. Wel iets aan de dure kant (wij hadden een promotie-aanbieding, dus met de prijs viel het nu mee).
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Vlak voor onze binnenkomst stond de eigenaresse (?) voor de ingang een sigaret op te steken, maar drukte snel haar peuk uit tegen de witte gevel i.p.v. de asbak die erboven hing.
Zowel de loempia met kip als de vegetarische loempia was smakelijk, al overheerste de bamboescheuten bleek later. Als hoofdgerecht nam ik de tofu met groenten, had er een totaal andere voorstelling bij gehad en weer overheersten de bamboescheuten, waardoor ik een groot deel had laten staan. De babi pangang was oké maar er miste wat saus. Mijn tafelgenoot moest het doen met een klein bakje chilisaus. Nagerecht kokosijs met spekkoek was oké, alleen de slagroom ervan smaakte zuur. Dat werd later ook bevestigd door de eigenaresse. De tjendol was smakelijk van mijn tafelgenoot. Wel fijn dat mijn hoofdgerecht niet in rekening werd gebracht. En door de 30% korting van Iens hebben we wel bijna voor nop gegeten. Personeel is wel klantvriendelijk, maar het eten moet echt veel beter. De tienen die op Iens gegeven worden is ons een raadsel.
Marjorie S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten en zulke vriendelijke mensen.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Super vriendelijke ontvangst. De eigenaar nodigde ons uit om aan een betere tafel te zitten, toen die vrij kwam. Erg attent.
Prima rijsttafel met heerlijke gerechten.
Kortom een aanrader.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Prima bediening erg vriendelijk
Heerlijk gegeten.
Inrichting wat ouderwets
Hebben met vier personen gegeten een rijsttafel.
Er was voldoende
J. K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vriendelijke aandachtige bediening. We voelden ons senang en komen graag terug in dit voor ons (nog) onbekende restaurant.
EMHM L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het eten vond ik heerlijk, de bediening wat nors en de sfeer heel aardig. De ventilatie en verlichting zouden van mij beter mogen.
pamevenhuis E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
heerlijk gegeten, zeker als vegetariër!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
OP DE SITE LEEK ER DE MOGELIJK TE ZIJN OM BUITEN TE ETEN, DIT WAS NIET HET GEVAL. Er werd aandacht besteed aan het gegeven dat het etentje ter gelegenheid ven een verjaardag was.
Edith E.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Een fantastische rijsttafel! Vlotte en vriendelijke bediening. Fijne sfeer. De prijs-kwaliteit OK maar wel met een AH actiebon 2e menu gratis.
Oliver S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij zijn uit duitsland en wij zijn echt heel tevreden geweest! Het eten was erg lekker geweest, het inrichting gezellig, en de personeel heel vriendelijk.
Erwindb1980 D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hadden de uitgebreide rijsttafel de gerechten waren Erg lekker.
anniespaans .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heb hier heerlijk gegeten. Ga vast terug.
Personeel was vriendelijk. Heb niet lang hoeven wachten op het eten
Kan dit restaurant aan iedereen aanraden.
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
De maaltijd was geboekt met de 30% korting die je bij Iens moest aanklikken. De rekening die werd gepresenteerd was € 141. De 30% korting was men vergeten te verrekenen. De echte rekening was dus € 99. Toch lullig om dat zelf te moeten verbeteren. Het rundvlees van de Saté kan wel iets malser en de vis mag wel zonder graten worden geserveerd. Door de saus over de vis niet eenvoudig de graten te vinden. Beetje jammer. Volgende keer toch maar ergens anders proberen.
kees B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Maandagavond.Zeer rustig in de zaak.Gezien de mooie recenties met z'n vieren hier gegeten.
De geserveerde rijsttafel viel toch wat tegen.Daar hadden we meer van verwacht.
Saté redelijk.Pisang o.k.Maar de rest van de vijf vlees gerechten was erg flauw van smaak,ondanks de exotische namen die hier aan gegeven worden.Vlees was droog en vrij hard.Zou hier de normale prijs(30€ per rijsttafel)
voor gerekend worden,dan staat het totaal niet in verhouden tot gebodene.Of wordt er voor de AH actie anders gekookt?
Niet voor herhaling vatbaar.In deze straat zitten betere restaurants is mijn ervaring.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
De bediening is vriendelijk maar komt nauwelijks langs om drankjes bij te bestellen, je moet het doen met de momenten dat ze eten brengen. Interieur is zwaar verouderd en ik zag zelf iemand binnen komen met een maaltijd bezorg tas binnen komen. De WC is vervallen en enorm smerig en vraag me dan af hoe de keuken er uit ziet.
Carolina A.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Geweldig het is altijd leuk en gezellig
Voor de derde keer gegeten heerlijk
Eerst met een vriendin toen met mijn vriend en daarna met gezamenlijke vrienden