Over restaurant Tri Tunggal

Traditie en kennis

In dit trendy ingerichte restaurant geniet je van traditionele gerechten uit de Indonesische keuken. Gemaakt van verse ingrediënten, geurige kruiden en specerijen en met enorm veel kennis. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Tri Tunggal

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Leomarjan .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor de 5e keer hier gegeten. Blijft een constante en goede kwaliteit leveren. Prettige bediening. Voor liefhebbers van een goede rijsttafel is dit HET adres in den Haag met zijn vele Indische restaurants.
Franssim .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten. De AH actie rijsttafel was erg uitgebreid en zeer goed van smaak.

Bediening was heel gastvrij.

De inrichting van het restaurant was sober, maar dat hoort eigenlijk ook wel bij een Indonesisch restaurant.
Gkuyvenhoven .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vriendelijk ontvangen en daarna gegeten in een ontspannen sfeer. Bij de gerechten werd uitgebreid verteld wat de smaak was en waarbij het gegeten kon worden.
C.bosveld .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Goede service, prijs/kwaliteit verhouding meer dan voldoende. Rijsttafel is een duidelijke aanrader..........................................................................................
Ap.allaart .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
zeer goed eten: heerlijke rijsttafel; vriendelijk ontvangst, belangstellende eigenaar; goed licht op tafel; prettige sfeer.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Na een gezellige middag in Den Haag. Hebben wij genoten, van een heerlijk diner bij Tri Tunggal het eten was erg goed en voldoende,leuke bediening en gezellige sfeer.Wij gaan hier zeker vaker komen.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Snelle en aardige bediening. Gezellige uitstraling.
Heerlijk gegeten! Snelle en aardige bediening. Gezellige uitstraling.
Joschristine .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Hier gegeten met AH-kortingsbon. Heerlijk eten, met goede bediening in sfeervol restaurant. Complete rijsttafel van zeer goed niveau. In tegenstelling tot veel andere restaurants, die bij de AH-actie met allerlei irritante trucs proberen je minder eten voor meer geld te serveren, biedt dit restaurant je een prima maaltijd voor weinig geld. Deze zaak heeft goed begrepen dat de AH-actie een kans is om klanten op een positieve manier kennis te laten maken met hun restaurant, waardoor je er bijna niet aan ontkomt om later (ook zonder actie) terug te komen.
Domi .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
hebben hier super lekker gegeten keus uit verschillende rijsttafels en erg vriendelijke bediening
een echte aanrader een goeie keus van a h om dit restaurant met de kaart actie te promoten zeker de moeite waard
Janlemain .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Verrassend lekkere rijsttafel met opvallend veel gerechten gegeten in het kader van de AHrestaurantactie. Geen wonder dat de zaak geheel vol zat en daardoor wel wat rumoerig was. Keurig prijsniveau en vriendelijke bediening.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Een zeer vriendelijke bediening, het eten was goed tot zeer goed, leuk aangekleed restaurantje en er hing een rlxte sfeer!
Ed T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten! Met de AH actie kregen wij de rijsttafel cuisine. Zeer complete rijsttafel met alles erop en eraan. Wij hebben gesmuld van de heerlijke oosterse smaken. Het personeel is zeer vriendelijk en het restaurant is smaakvol ingericht.
Wij vinden dit restaurant een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Na een dagje winkelen en musea bezoeken in Den Haag, hadden we om 18.00 uur wel honger. Met de AH-actie hadden we een etentje bij Tri Tunggal geboekt. Het was wel wat rumoerig omdat er een groep van 22 vrouwen een etentje hadden afgesproken. Mensen, wat was dat een gekakel! We kregen een uitgebreide rijsttafel en die was heerlijk! Alles werd netjes en vriendelijk opgediend en toegelicht. Het eten was lekker pittig, maar niet té. Voor- en nagerecht hebben we niet genomen. De rijsttafel was meer dan voldoende. Terwijl we aan het eten waren, stroomde de zaak helemaal vol. Als we weer eens in Den Haag zijn, komen we graag op een stiller tijdstip nog eens terug.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wat een onverwacht leuk gezelschap en heerlijk diner. Restaurant was vol maar met even wachten aan de bar en een drankje, was er even later een tafel beschikbaar. Gekozen voor een rijsttafel en aanpassingen konden gedaan worden hierin. Goede familiaire service, smaakvolle zuid Afrikaanse wijn.
Jetruud .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Hier voor het eerst gegeten met de AH-kaart. Rijsttafel stond met een paar minuten op tafel en smaakte prima. Het was ook voldoende. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat we vanwege de prijs (normaal 60 Euro voor 2 personen voor een eenvoudige rijsttafel) niet zo gauw zonder de AH-kaart zouden terugkomen.
Ingrid200 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Altijd heel plezierig hier te eten en een kletsje te maken met de vriendelijke gastheer die het koken van zijn vrouw roemt. Wij zijn het van harte met hem eens. HEERLIJK!!!!
AsKock .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
In tegenstelling tot wat stond vermeld op de menukaart kon ik, ondanks dat ik alleen was, toch een Indonesische rijsttafel bestellen. Ik koos voor het menu Sulawesi Pedis van € 25,00. Dit menu bestaat uit voldoende vlees-, vis- en groentegerechtjes, alles lekker gekruid. Je kunt van te voren aangeven hoe 'heet' je het wilt hebben. Als nagerecht koos ik voor de spekkoek met kokos ijs. Voldaan sloot ik af met een koffie. De bediening is uitermate vriendelijk.
Dhiraj G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten samen met vrienden. Zeker voor herhaling vatbaar. De Rijsttafel is een aanrader. Geeft je de gelegenheid om diverse gerechten te ervaren waaronder de Sate zeker het proberen waard is. Betreft prijs en kwaliteit zit je heel goed.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH restaurant actie met vrienden. De rijsttafel verbonden aan de actie was prima! Niet heel veel maar de gerechten op zich heel smakelijk. Goede bediening, gezellige sfeer. Kortom zeker een reden om een keer terug te komen!
Illabenders .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij eten geregeld Indonesisch. Wij zijn erg te spreken over de authentieke smaken van de verse gerechten. Echt een aanrader! Uitstekende vlotte flexibele bediening.