Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Tri Tunggal

Traditie en kennis

In dit trendy ingerichte restaurant geniet je van traditionele gerechten uit de Indonesische keuken. Gemaakt van verse ingrediënten, geurige kruiden en specerijen en met enorm veel kennis. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Tri Tunggal

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

EMHM L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het eten vond ik heerlijk, de bediening wat nors en de sfeer heel aardig. De ventilatie en verlichting zouden van mij beter mogen.
pamevenhuis E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
J. V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
OP DE SITE LEEK ER DE MOGELIJK TE ZIJN OM BUITEN TE ETEN, DIT WAS NIET HET GEVAL. Er werd aandacht besteed aan het gegeven dat het etentje ter gelegenheid ven een verjaardag was.
Edith E.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Een fantastische rijsttafel! Vlotte en vriendelijke bediening. Fijne sfeer. De prijs-kwaliteit OK maar wel met een AH actiebon 2e menu gratis.
Oliver S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij zijn uit duitsland en wij zijn echt heel tevreden geweest! Het eten was erg lekker geweest, het inrichting gezellig, en de personeel heel vriendelijk.
Erwindb1980 D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hadden de uitgebreide rijsttafel de gerechten waren Erg lekker.
anniespaans .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heb hier heerlijk gegeten. Ga vast terug.
Personeel was vriendelijk. Heb niet lang hoeven wachten op het eten
Kan dit restaurant aan iedereen aanraden.
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
De maaltijd was geboekt met de 30% korting die je bij Iens moest aanklikken. De rekening die werd gepresenteerd was € 141. De 30% korting was men vergeten te verrekenen. De echte rekening was dus € 99. Toch lullig om dat zelf te moeten verbeteren. Het rundvlees van de Saté kan wel iets malser en de vis mag wel zonder graten worden geserveerd. Door de saus over de vis niet eenvoudig de graten te vinden. Beetje jammer. Volgende keer toch maar ergens anders proberen.
kees B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Maandagavond.Zeer rustig in de zaak.Gezien de mooie recenties met z'n vieren hier gegeten.
De geserveerde rijsttafel viel toch wat tegen.Daar hadden we meer van verwacht.
Saté redelijk.Pisang o.k.Maar de rest van de vijf vlees gerechten was erg flauw van smaak,ondanks de exotische namen die hier aan gegeven worden.Vlees was droog en vrij hard.Zou hier de normale prijs(30€ per rijsttafel)
voor gerekend worden,dan staat het totaal niet in verhouden tot gebodene.Of wordt er voor de AH actie anders gekookt?
Niet voor herhaling vatbaar.In deze straat zitten betere restaurants is mijn ervaring.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
De bediening is vriendelijk maar komt nauwelijks langs om drankjes bij te bestellen, je moet het doen met de momenten dat ze eten brengen. Interieur is zwaar verouderd en ik zag zelf iemand binnen komen met een maaltijd bezorg tas binnen komen. De WC is vervallen en enorm smerig en vraag me dan af hoe de keuken er uit ziet.
Carolina A.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Geweldig het is altijd leuk en gezellig
Voor de derde keer gegeten heerlijk
Eerst met een vriendin toen met mijn vriend en daarna met gezamenlijke vrienden
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Ik vond het fantasieloos,zeker als je vegetariër bent.Niet voor herhaling vatbaar.het personeel niet echt klantvriendelijk.
joke M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij kwamen met vriendenvia ahrestaurantactie.
Heerlijk gegeten. Gezellige bediening door mooie indonesische meisjes.
Gezellige avond gehad!
De ijsjes toe vielen een beetje tegen qua smaak. Verder aan te bevelen.
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker met zijn vieren 2 rijsttafels gegeten, 1 milde en 1 wat pittige. De tafel is dan eigenlijk net te klein voor alle schaaltjes!. Alles smaakt heerlijk gekruid. Favoriet de sateetjes en de garnalen met peteh bonen.
H.R. L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
18.00 uur open betekent ook precies 18.00 uur!! Ik belde net Jan toen de deur van het slot ging!
Bedienende dame was eerst was stug (verlegen??) maar kan wat later best lachen en ze serveerde verder prima.
Eten was uitstekend, goede smaakverschillen en de sate's waren voortreffelijk!
Koffiemachine maakt wel veel herrie!!
Al met al heerlijk gegeten in een goede ambience! Zeker een 9 !!
A J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Sober maar gezellig komt mede door personeel
Eten via ah kaart de rijsttafel voldoende eten en lekker gaan zeker nog een keer terug
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Lekker kruidig Indisch, niet te heet, waardoor je niets meer proeft, maar zeer smaakvol. Prettige sfeer!
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wat een heerlijk eten. We kozen voor de uitgebreide rijsttafel. Wat een heerlijke smaken. Als je je ogen dicht deed leek Java binnen te komen. De heerlijke rendang stak er met kop en schouders boven uit. Maar ook de geweldige javaanse eieren. de naar kaneel smakende rundvleesblokjes waren super. De bediening is goed. Alles werd van te voren goed uitgelegd. We voelden ons zeer welkom.
Als voorbereiding op onze vakantie naar Java een geweldig begin.
De locatie op het noordeinde heeft toch ook altijd iets. Je voelt je een beetje minister.
Heerlijk eten goede bediening, gastvrij en een mooie lokatie. Wat wil je nog meer. Strakke en snelle bediening. Complimenten.
Zeer voldaan keerden we huiswaarts. Komen hier zeker na Java terug.

Dick en Margot
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wij waren hier met vrienden voor de AH aktie. Ik vond het wat teleurstellend. We hebben vrij lang moeten wachten op onze rijsttafel. De smaken waren wel ok maar niet super jammer genoeg. De bediening was vriendelijk.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
negatief: wachttijd op eten bedroeg ca. 50 minuten, bestelling was niet goed aangenomen, de serveerster zette het eten neer en vertelde daarbij wat het was (dit was niet te volgen), eten was geserveerd en toen werd er gezegd dat een gerecht niet meer aanwezig was, dit had vooraf ook gemeld kunnen worden, na afloop kwam de manager vragen of alles naar wens was geweest, geen tijd gehad om te reageren want hij kreeg telefoon en liep weg. de saté stokjes voldeden niet aan de verwachting, dit leek wel buikspek i.p.v. mager varkensvlees. positief: de manager kwam na de bestelling nog wel uitleg geven over onze bestelling, wij hadden verkeerd besteld, in dit restaurant is een rijsttafel voor 2 personen niet voldoende voor 3 gasten. al met al komen wij hier niet meer terug.