Speciale deals

Over het restaurant Tri Tunggal

Traditie en kennis

In dit trendy ingerichte restaurant geniet je van traditionele gerechten uit de Indonesische keuken. Gemaakt van verse ingrediënten, geurige kruiden en specerijen en met enorm veel kennis. Selamat makan!

Meer informatie over restaurant Tri Tunggal

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 18:00 - 21:30
Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Tri Tunggal

Debby B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Had hier gereserveerd via quandoo.nl. Ze kijken hier niet naar dus was onze reservering niet aangekomen. Speciaal komen rijden uit Utrecht met en binnen 5 minuten stonden we weer buiten. Geen excuses, geen drankje van het huis oid, terwijl ik de reservering kon tonen op mijn mobiel. Ik kom hier nooit meer terug, waardeloos!
Monique E.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Super gegeten, heerlijke vegetarische rijsttafel! Ze wisselen om de 3 maanden, dus dat vind ik ook positief. De inrichting is warm aangekleed, combinatie van modern en Indonesisch. Leuk! Wij hadden reserveert via Iens dezelfde avond dus ook nog eens 30% korting. Wij komen zeker terug!
erik M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We worden allervriendelijkst ontvangen,entourage is redelijk.Gekozen voor rijsttafel Tri Tunggal.Nasi Kuning is erg weinig voor 2 personen,er zat ook nasi putih bij ,dat was meer.Ajam Panggang droog en niet pittig,babi ketjap:ook droog en bijna geen ketjap.Sambal goreng telor helemaal niet pittig.Al het vlees van de diverse sate's:droog .Sambal goreng tempeh,te hard gebakken,droog en niet pittig.Sajoer lodeh,geen kokos geproefd.Kredok,de spitskool te grof gesneden,niet prettig met eten.Het is niet dat ik voor de eerste keer Indonesisch eet.Mijn partner vond het ook erg tegenvallen,vooral de prijs-kwaliteit-hoeveelheid.De typische smaken die ik bij de verschillende gerechten gewend ben,zijn vanavond helemaal niet tot uitdrukking gekomen,helaas !!
Noucky K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Super lieve mensen. Lekker eten en houden ook goed rekening met allergien en wensen. Zeer attent!
Enige verbetering is zeer persoonlijk dat is de smaak. Graag zouden wij de smaken nog iets krachtiger willen.
Maar zeker de moeite waard om een lekker hapje Indisch te nuttigen.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Soepele aanpassing van een rijsttafel aan onze wensen - vervanging van varkensvlees door rundvlees en door een gerecht met kouseband, heerlijk eten, porties precies goed, aardige en lieve bediening, een verjaardagsattentie in de vorm van ijs met "sterretjes".
cj S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
ik heb geen opmerking we hebben heerlijk gegeten
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor de tweede keer gegeten bij restaurant Tri Tunggal. Ook dit keer heerlijke gerechten voorgeschoteld gekregen. Ruime porties en goed op smaak. Bediening is goed en de mensen zijn zeer vriendelijk. Wat mij betreft een absolute aanrader voor de liefhebber van de Indonesische keuken! Kijk al weer uit naar de volgende keer.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima ambiance en uitstekend eten; goede bediening, die, indien gewenst, uitleg geeft over de te bestellen gerechten. Kortom de moeite meer dan waard om eens te gaan eten.
J.A. S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De bediening deed in best en de kwaliteit van het eten was goed
Mareli H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Wij hadden de Yogja rijsttafel met drie personen. De porties hadden misschien wat groter gekund, maar voor de prijs van de iens-deal was er niks te klagen. We komen zeker weer terug!
Bellaapollo P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heel lekker gegeten. Zeer ruime reisttafel van het huis genomen. Vriendelijke bediening.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Zeer lekker gegeten, traditioneel Indonesische keuken. Was ook leuke actie. Zeer vriendelijke bediening. Komen zeker terug.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Dacht wel eerst wat een kleine porties, maar het is mee dan voldoende. Alleen jammer dat er op de site geadverteerd word met kortingen en deze niet krijgt. (Kwam ik thuis pas achter)
Verder een prima service!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima eten. Bediening was vriendelijk. Gelegen in een levendige straat . Een aanrader voor mensen die Indonesisch eten weten te waarderen,
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We kennen dit restaurant van vorige bezoeken. Dit keer namen we een soepje vooraf en als hoofdgerecht vis en een sate schotel met gado-gado(groentegerecht).Het was wederom een smakelijke maaltijd alhoewel de gado - gado een sterke nederlandse smaaktint had.(geen tahoe, tauge enz) De vis was lekker gekruid en pittig.De bediening was vriendelijk en vlot. We zullen dit restaurant een volgend keer wel weer bezoeken.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Restaurantje kan een opfrisbeurt gebruiken, inclusief de toiletten.

De porties van de rijsttafel zijn zelfs voor matig etende senioren aan de krappe kant.
Ilja N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Warm onthaal, vlotte en attente bediening, heerlijke rijsttafel. Geen punt van kritiek hier.
peter N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
afstandelijke wat norse ontvangst, eten vlot maar lauw op tafel. Klassieke goed bereide smakelijke rijsttafel.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
heerlijk gegeten, goeie bediening, leuke en gezellige inrichting, was echt een topavond.
K W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prima gegeten. Vriendelijk personeel. Aanrader. Wel iets aan de dure kant (wij hadden een promotie-aanbieding, dus met de prijs viel het nu mee).