Trev's soep

Kapelstraat 17A 1404 HV Bussum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Trev's soep

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 19:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Lekkerbekkie81 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Wat is dit toch een heerlijk tentje! Gister weer enorm genoten van de courgette soep op het bankje voor de deur in de zon. Ik kom hier sinds de opening afgelopen zomer gemiddeld 2x per week en steeds ben ik verrast door het enthousiasme van de bediening / eigenaren. Altijd een leuk advies en altijd mag ik weer een nieuw soepje proeven. Wat een enthousiasme & passie hebben deze mensen voor hun zaak & gasten. Echt een aanrader!!
H H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Vriendelijke gastheer, prima soepen. Leuk concept! Inrichting niet mijn smaak maar wel 'puur' en industrieel. Kan me voorstellen dat men hier graag een soepje komt afhalen.
Ine R.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Wat een heerlijke nieuwe plek erbij in Bussum. Zeer vriendelijk personeel en Trev en zijn vrouw Eva zorgen er met hun hartelijkheid voor dat elke gast zich welkom voelt. Keus uit heerlijke soepen, die regelmatig wisselen en ook afgestemd zijn op het seizoen. En als je niet kunt kiezen, mag je ze eerst allemaal proeven! Daarnaast nog meer lekkers, waarbij de focaccia met spinazie, roomkaas en avocado tosti toch wel mijn favoriet is.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijke open en dito tosti's. Enthousiaste eigenaresse en leuk dat je een proeverijtje aangeboden krijgt om een goede keuze te kunnen maken. Thee wordt leuk geserveerd en karaf kraanwater desgevraagd op tafel. Heel goed
Kritisch030 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
De koude doperwtensoep mensen, neem deze. Zó lekker! Heel fijne sfeer, super aardige bediening, mooi ingericht, kortom; aanwinst voor Bussum en omstreken. Ik ga hier zeker nog terugkomen, en ook handig om af te halen.
Eelko M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Vandaag hier weer terug geweest en gekozen voor de erwtensoep. Deze was zoals snert hoort te zijn. Rijkelijk gevuld en zo dik dat de lepel rechtop blijft staan. Het smullokaal blijft een aanrader. Ik blijf hier zeker terug komen.
ROELOF L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Een heerlijk broodje ossenworst gegeten.
De ossenworst was zeer zacht en smaakvol. Zelden zo'n heerlijk broodje ossenworst gehad.
Mijn vrouw nam appelgebak en die was ook heerlijk van smaak.
De bediening/eigenaren zijn gastvrij en zeer vriendelijk.
Het decor was goed alleen was het te donker bij de hoge tafeltjes.
Een aanrader om hier een heerlijk broodje te gaan eten.
J R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Aangetrokken door de hoge rapportcijfers streken we neer bij Trev. Het welkom was wat chaotisch, later hoorden we dat er een personeelsprobleempje was maar we vonden toch nog een vrij tafeltje. Nadeel was alleen dat we geen zicht hadden op de muur met soepen…
Ik had lekkere trek dus koos voor een “large” linzensoep (er zijn vier formaten) en mijn partner bestelde een clubtosti. De soep werd geserveerd in een kartonnen beker en was heerlijk, lekker pittig, malse stukjes kip er in met verse koriander en lekker brood. Ook de tosti was prima, er zat alleen een haar in… Volgende keer willen we graag de andere soepen uitproberen!
Beste Joossie,

Allereerst dank voor de recensie.
Normaal gesproken vertellen we graag welke soepen we die dag hebben en als het even kan dan laten we ook graag alle soepen proeven in mini bekertjes. Bij een volgend bezoek misschien wel leuk om te proberen.

Wij vinden het natuurlijk heeel erg vervelend om te horen van het broodje. Als u het direct aan ons had laten weten dan hadden wij meteen op gepaste wijze actie kunnen ondernemen en u direct kunnen compenseren. Als u zich bij een volgend bezoek even meldt bij ons dan kunnen wij dit hopelijk als nog doen. Wij werken heel erg schoon en vinden het heel erg om dit zo te horen en zullen er alles aan doen dat dit niet nogmaals voorkomt.

Smakelijk groet,

Trev's Soep

Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Wat een heerlijke soepen hebben ze! En omdat kiezen heel moeilijk was mochten we van alles eerst proeven. Heerlijk brood er bij en leuke bediening.
Bussum heeft er een hele leuke en gezellige lunch plek bij!
Klazien74 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Heerlijke soepjes. Vriendelijke enthousiaste bediening. Leuk interieur je kijkt wel iets donker naar binnen, verlichting mag iets warmer, maar dat is een klein detail. Ook leuk om even een soepje mee te nemen als je geen zin hebt in pizza of afhaal Chinees. Zou leuk zijn als ze langer open zijn zodat je er 's avonds ook kan eten (19:30 u gesloten) met bijvoorbeeld daghap oid. Aanrader!
M O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Wat een aanwinst voor Bussum, dit gezellige soeptentje met heerlijke verse soepen en allervriendelijkste eigenaars en bediening. Er is keuze uit zo'n 5 a 6 verschillende verse soepen. De Indiase linzensoep genomen en die was heerlijk. Medium is een prettig formaat voor de lunch, dan wel nog een panini gedeeld met mijn tafelgenote die zelf ook aan de Indiase linzensoep zat. De panini was ook erg lekker. Ook de koffie is zeer goed hier. De prijzen zijn heel schappelijk. De eigenaars zijn enthousiast, kundig en vriendelijk. Het ziet er schoon en gezellig uit. Pas een keer geweest maar zeker niet voor het laatst. Ik ben alleen bang..... dat het hier al snel veeeeel te druk gaat worden! Eigenlijk niet verder vertellen dus!