Tres Tapas & Winebar Meteren

Meer informatie over restaurant Tres Tapas & Winebar Meteren

Jouw recensie over het restaurant Tres Tapas & Winebar Meteren

Esmodee D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer, leuk ingericht. Alles werd goed toegelicht. 1 keer was er drinken vergeten te brengen maar hiervoor werd netjes excuus gemaakt.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten mag wel wat warmer.
Eten was lekker.
Jammer dat er zo????????????
Ditty H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Hebben lang moeten wachten om een volgende ronde te bestellen.
En er waren een aantal dingen koud.
.... .
.......
....
...
martien M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellige sfeer en een goede bediening.
bertboender .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een fijne avond gehad, heerlijk gegeten, uitstekende bediening, we komen zeker nog eens terug! Ik heb ook anderen doorverwezen.
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Afgelopen weekend bij Tres in Tiel wezen eten. Helaas niet zo goed bevallen als in Meteren . Het begon met een dikke, lange haar in mijn vlees, vervolgens elke ronde enorm lang moeten wachten op het eten. 2x onze bestellingen niet doorgekomen waardoor het wachten nog langer duurder. In de 3uur dat we er hebben gezeten, hebben we 4x een bestelling van 2 gerechtjes kunnen doen. Een duur avondje zonder een goed gevulde maag helaas.
melverkaar .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijke gerechten en vriendelijke bediening. Gezellige ambiance. Perfecte ligging, direct aan de A15 met grote gratis parkeerplaatsen
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellig en lekker eten voor een redelijke prijs. Meer internationale lekkere hapjes dan Spaanse tapas - dat is prima als je het maar verwacht.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Keuze uit diverse open wijnen. Tapas zijn prima, vooral als je ze als begeleiding van je drankje ziet. Bestellingen komen in een lekker tempo door. Het menu is op zich best voordelig geprijsd, maar met de drankjes er bij kan de prijs nog aardig oplopen. Maar wij vinden wel dat we waar voor ons geld hebben gehad. Een heerlijke avond op het terras met een lekker hapje en een prima glaasje.