TREK theaterkeuken & café

Coninckstraat 60 3811 WK Amersfoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant TREK theaterkeuken & café

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

TREK theaterkeuken & café is iedere voorstellingsavond (van Flint theater, evenementen en congressen) geopend vanaf 17.30 uur.

Jouw recensie over het restaurant TREK theaterkeuken & café

Martin D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Uitstekend gegeten, boven verwachting goed.
Van een theaterrestaurant verwacht je goed eten, maar geen hoogstandjes. Maar TREK gaat ruim boven die verwachting uit.
Zowel voorgerecht (vistrio en variatie van biet) als hoofdgerecht (bavette) zagen er prachtig uit en smaakten voortreffelijk. Daar kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen.
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Moderne ambiance, originele kaart, uitstekende service, prima eten! Veel regionale producten (o.a. brood, vlees). Menutrekker is de Hamburger; die was dan ook uitstekend. Stevige porties zonder afbreuk aan kwaliteit. Goed glas wijn beschikbaar, nette prijzen. Avondje theater? Dan zeker vooraf even aanschuiven voor een uitstekend diner in relaxte sfeer.
Len14 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Zaterdag voor een blind date theater weekend voorstelling gegeten in Trek. Wat een sfeer! Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Roland en zijn team zorgen dat je helemaal top verzorgt wordt. En dan nog als extraatje een heel mooi concert erbij vanuit een podium in de foyer. Echt een complete avond uit zo.
Antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Wat een prachtige entourage... Het eten is heerlijk.....Mooi concept met de plank....Bediening keurig en super gastvrij.
Alles is mooi in balans.
Wat een heerlijke avond. Dit vraagt zeker naar meer....
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Gegeten voor 'Oeroeg' Lekkere theater-plank: keur aan smakelijke gerechtjes. Goede prijs-kwaliteit. En erg plezierige bediening (dank Roland!). Aanradertje dus om de voorstelling ontspannen te beginnen!
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Voorafgaand aan 'Een soort Hades' gegeten op de bovenste verdieping van De Flint, want het eigenlijke restaurant was verhuurd aan de Gemeente voor hun jaarlijkse kerstborrel. Improviseren dus, maar dat deed de aardige bediening goed. Bier wat niet boven was werd met de lift van beneden naar boven gestuurd, net als het eten. De tafeltjes stonden wat dicht op elkaar, maar ik mocht gerust even op de bank zitten met bier en brood, wachtend op mijn gezelschap voor die avond. Helaas konden we niet meer de 5 gerechtjes bestellen, want daarvoor waren we te laat. Dan maar van de kaart bestellen, hoewel erg weinig keus en bovendien nauwelijks aantrekkelijke gerechten. Hamburger, sliptong (die op was, dus werd zalm) en 2 keer flatbread. Dat laatste vind ik geen volwaardig gerecht, dus heb ik me als vegetarier toch maar aan de zalm gewaagd. Prima uitgevoerd, maar een stukje vis, met een salade van voornamelijk rode ui en zilverui en friet is m.i. geen 20 euro waard. Het aardige meisje van de bediening deed goed haar best, maar zou mij eigenlijk geen witte wijn moeten voorstellen als ik liever bier wil en ook geen advies geven over welk bier ik moet nemen als ze er geen verstand van heeft. Het zij haar vergeven, zoals gezegd, ze deed het leuk!
jayvay .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
We hadden een voorstelling geboekt bij de Flint en kregen tijdens het reserveren de mogelijkheid om ook te reserveren voor het restaurant met de belofte:

"Wij zorgen ervoor dat u op ontspannen wijze kunt eten en toch op tijd in de zaal plaats neemt."

Helaas was niets minder waar: we hebben enorm lang moeten wachten op drankjes, het opnemen van de bestelling, de koude voorgerechten en de warme gerechten, dat we de laatste naar binnen moesten schrokken om nog op tijd in de zaal te kunnen zijn.

De naam van het restaurant is wel toepasselijk: "Trek", want je hebt dat eigenlijk de hele avond en je komt uiteindelijk met trek ook weer het theater uit. De prijs/kwaliteit verhouding is eigenlijk ook niet echt in balans: het eten is best lekker maar voor de prijs van E 25,- voor een voorgerecht en hoofdgerecht had ik meer verwacht (zowel in kwaliteit als kwantiteit).

Als je relaxed wilt eten voor een voorstelling in de Flint, dan zou ik dit restaurant niet aanraden.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Het theaterrestaurant in de Flint heeft de prozaïsche naam Trek gekregen. Ach, what’s in a name. Je zit er prima. Bij de inrichting is sterk rekening gehouden met de akoestiek. En dat is ook nodig, want vlak voor een populaire voorstelling kan het er behoorlijk vol zitten.
Op de muur staat “pure smaken, inspiratie, verse producten” - dat belooft wat. Helaas valt het eindresultaat nogal tegen.
Er valt weinig te kiezen in dit restaurant, want er is geen menukaart. Het concept is namelijk vijf koude en vijf warme gerechtjes, waarbij vanzelfsprekend wel rekening wordt gehouden met dieetwensen. Wij krijgen onder meer salades met makreel, eendenborst en geitenkaas als voorgerecht. Runderstoof, een kwartelpoot, zalm, struisvogel met pastinaak en garnalen als warme gerechten, hoewel bijvoorbeeld de runderstoof koud is. Het smaakt allemaal een beetje eenvormig en vlak: er is geen enkele gerecht dat er echt uitspringt.
Hier blijkt het nadeel van dit restaurantconcept. Want doordat bijna iedereen voor het begin van de voorstelling klaar wil zijn, moet de keuken in korte tijd alles bereiden. Dat lukt uitsluitend als de tien gerechtjes van te voren klaargemaakt zijn, zodat ze alleen nog maar opgewarmd hoeven te worden. Wat de smaak duidelijk niet ten goede komt. Als wij restauranteigenaar waren dan namen we wat minder hooi op de vork: minder gerechten, maar wel vers bereid.
Trek bestaat nog geen half jaar, dus het is allemaal nog een beetje wennen. Aan de bediening zal het niet liggen, die is beleefd en enthousiast. Ook de rekening is heel schappelijk. Maar de keuken kan nog wel wat nieuwe inzichten gebruiken.