Treffen

Markt 33 6811 CJ Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Treffen

Een grote glimlach bij elke gang

Samen zijn, elkaar ontmoeten, geraakt worden en puur genieten, daar draait het om in dit restaurant. Chef Niq Nguyen is van oorsprong Vietnamees, maar haalt uit eettradities en culturen over de gehele wereld inspiratie voor zijn gerechten. De inrichting is inspirerend, met prachtige kunst aan de muur.

Meer informatie over restaurant Treffen

Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Huib H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Een fijn avondje uit, gezellig. lekker en gastvrij gewoon aangenaam!!!
Ontvangst prima, ruimte wat kaal maar ach het eten en de gezellige bediening maakte dat dit eigenlijk niet opviel.

gr. Huib
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Eerlijk heerlijk eten. Attente bediening. Succes met de lunch. Ik denk dat jullie daarin ook succesvol gaan worden. Tot ziens.
Konien .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Met name de kip als hoofdgerecht, echt lekker. Biefstuk beetje aan de taaie kant.
Bediening vriendelijk en goed.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was top. Zeer vriendelijke bediening voor herhaling vatbaar. Mijn compliment we hebben de AH bonnen gebruikt. En daarom was het ruim betaalbaar.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Afgaande op de recensies zeker niet teleurgesteld! Lekkere en bijzondere fusion gerechten en prima service. Aanrader dus!
Kastanjaa .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten. We moesten iets langer op het hoofdgerecht wachten, maar dit werd netjes gemeld en later werd ons nog een kop koffie of thee aangeboden.
Als we echt een verbeterpunt moeten noemen dan zou de aankleding wat warmer kunnen. Het is nu een grote ruimte, hier zouden ze het wat gezelliger kunnen maken.
Ro H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
3 gangen diner. Mooie presentatie en erg lekker. Vriendelijke bediening. Tip voor Treffen: vraag de klant bij biefstuk hoe hij of zij deze gebakken wil hebben.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij kwamen hier om onder het eten te vergaderen. De bediening stemde de service volledig op onze wensen af en dacht met ons mee. Kort samengevat: uitstekende service, smakelijk eten en voldoende ruimte om de tafels.
Anne-Marie S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Na een warm onthaal werden we met 6 vrienden verwezen naar een prettige tafel waar we ongestoord konden bijkletsen. De wijn en het gratis water in een mooie karaf stonden snel op tafel.
Als voorgerecht deelden we 3 schalen met Aziatische hapjes. Proeven, smullem, kletsen en lachen.
Grote keuze in vis, vlees en vegatarische hoofdgerechten van prima kwaliteit en ruimte porties.
We sluiten af met een creatief ijsdessert en koffie.
De heerlijke witte en rode huiswijn maakten onze avond af.
Ook de tweede keer bij Treffen voelde. we ons thuis. Heerlijk eten en supe bediening.
Bedankt Treffen. Anne-Marie
Norisvisser .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met AH-actiezegels gegeten. Er kom van de menukaart gekozen worden.
Vriendelijke bediening en lekker gegeten. Zeker aan te bevelen.
Janhofman .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Bij binnenkomst gelijk een goed gevoel, de deur wordt voor ons opengehouden en de jassen worden aan de kapstok gehangen (dat voorkomt ook meteen de vervelende gewoonte dat mensen hun jas over de stoel hangen). Leuke, gevarieerde kaart, en de gerechten waren allemaal verrassend en prima van smaak en presentatie. Tussen de gerechten wordt gevraagd wanneer je het volgende gerecht wilt krijgen, heel prettig. Mede door de uitstekende bediening heb je hier gewoon een prima avond.
Babs M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
on line gereserveerd vanwege goede recencies
deze bleken te kloppen
heerlijk eten,vriendelijke bediening en rustige ,moderne ambiance
we komen nog een keer terug
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
prima restaurant, leuke gerechten, uitstekende bediening. eigenlijk geen kritiek, het mist misschien de WOW factor, maar voor het bedrag mag je dat ook niet verwachten.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij waren met z'n tweeën een paar dagen in Doorwerth. We hadden nog een bon van de AH restaurantactie liggen dus op de website een restaurant in de buurt gezocht. We kwamen uit in Arnhem. We kozen Treffen vanwege de goede recensies en de beschikbaarheid op die dag. Onze verwachting was hoog maar dat heeft Treffen helemaal waar gemaakt. Het was prettig dat we gewoon van de kaart mochten bestellen en geen keuzemenu kregen. De gerechten werden mooi geserveerd en waren bijzonder lekker. De kok maakt leuke smaakcombinaties. De bediening was kundig, vriendelijk en erg behulpzaam. Wij hebben een leuke avond gehad en gaan beslist weer hier eten als we nog eens in Arnhem zijn.
Anna W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De gerechten waren erg lekker. Leuk om als voorgerecht een plateau te delen. Verder waren de gerechten verrassend en inspirerend.
Colinda K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Eten wordt met aandacht bereid en dat zie je op het bord. Vriendelijke bediening. Een aanrader. Heb hier al vaker gegeten en kom zeker weer een keer terug.