Treffen

Markt 33 6811 CJ Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Treffen

Samen zijn, elkaar ontmoeten, geraakt worden en puur genieten, daar draait het om in dit restaurant. Chef Niq Nguyen is van oorsprong Vietnamees, maar haalt uit eettradities en culturen over de gehele wereld inspiratie voor zijn gerechten. De menukaart bestaat uit een royaal aanbod van huisgemaakte fusion tapas als shared en sociaal dining. Daarnaast een tal van samengestelde plateau's om samen te genieten en grill specialiteiten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Treffen

Maandag en Dinsdag op aanvraag
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Treffen

Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Wederom heerlijk gegeten. De tomahawk en ribs waren zalig. Meteen een blik op het Valentijn menu geworpen. 3 x raden wat wij gaan doen.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk eten en een prettige sfeer. Wat wil je nog meer???
Dit restaurant is echt een aanrader!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Een erg gezellige sfeer, alsof je in een loungebar bent. Ruim van opzet, maar toch intiem.
Stanley H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Het eten was weer geweldig.
Het was weer even geleden, maar de kwaliteit was weer even hoog.
Ga zo door.
Gert P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten!
Audrey H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Fantastische gerechten en attente bediening
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk eten sensatie voor je smaakpupillen. Geweldige bediening en warme sfeer. Dit is alles wat je wenst als je buiten de deur gaat
eten. De nieuwe menu kaart is top.
Patries G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Voorgerecht: Carpaccio was bevroren geweest waardoor naar ontdooiing smaak wat waterig was. Interieur sfeervol en aardige bediening.
Salvo D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Het is een heel gezellig restaurant, sfeervol, heerlijk gegeten en goede, vriendelijke bediening. Muziek staat precies goed, niet te hart en niet te zacht. Directe omgeving in het centrum van de stad is ook sfeervol. Ik beveel deze locatie aan mijn vrienden en kennissen. Je kunt er behalve een goed gesprek voeren ook prima onder het eten een kleine vergadering beleggen met 4-5 personen.
Marjan M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Een super gezellige avond gehad. Leuke sfeer en super aardig personeel .
Stella V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
lekker gegeten, gezellig restaurant.
sandra B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Mooi restaurant, aardige bediening. Het was niet erg druk, prima. De carpaccio was niet erg spannend, zat niet veel smaak aan. Gamba's waren erg lekker, de poke bowl was veel te veel.
Ribs en vis ook heerlijk.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Gezellig restaurant met hippe inrichting. Bediening was ook erg vriendelijk en oplettend.

Via de app gereserveerd met 20% korting, deze werd ook direct verwerkt toen we om de rekening vroegen.

Ik had erg hoge verwachtingen van het eten. En het voorgerecht was ook erg lekker, we hadden de huisgemaakte kroepoek met een erg lekkere salsasaus.

Vervolgens werd het ons afgeraden om een shared platter (Treffen on a rock), als hoofdgerecht te nemen omdat de portie te klein zou zijn. Dat vond ik wel jammer, want later bij de buren leek het toch vrij veel. Maar als hoofdgerecht biefstuk en spareribs gehad. Het biefstuk was erg lekker, de spareribs waren een beetje aan de droge kant.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Al vaker gegeten. We waren nu later op de avond, 20.00 uur. Was erg rustig. Toch moesten we 25 minuten wachten op het bestelde. Op zich niet lang, maar met een lege maag en een glas wijn is het fijn als je klein hapje of stukje brood zou krijgen.
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Goede verse producten. Attent personeel. Pho Bo Speciaal heerlijk. Bouillon goed op smaak. (moet niet zouter).
Wijn prima.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Top service! Ik had niet van tevoren aangegeven dat ik geen varkensvlees en melkproducten kan verdragen. Er werd terplekke een alternatief bedacht en met veel aandacht voor de presentatie. We hebben beide heerlijk gegeten! Bediening super vriendelijk en attent! Ik dank jullie hartelijk voor de creativiteit!
C V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Altijd weer een feestje om er te zijn. Heerlijk eten!
Dinah W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Erg vriendelijke bediening en lekker eten dus aanrader!
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten. Binnenkort een nieuwe kaart dus nog even snel genoten van de oude kaart.
Marien K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Warme ontvangst. Vriendelijke, attente bediening. De gerechten mooi & origineel opgemaakt. In de keuken houdt men wel van een feestje en zo smaakte het ook. Ons dessert, 2 to tango, spatte werkelijk waar als een kleurencircus van het bord! Heerlijk gegeten.