Treffen

Markt 33 6811 CJ Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Treffen

Samen zijn, elkaar ontmoeten, geraakt worden en puur genieten, daar draait het om in dit restaurant. Chef Niq Nguyen is van oorsprong Vietnamees, maar haalt uit eettradities en culturen over de gehele wereld inspiratie voor zijn gerechten. De menukaart bestaat uit een royaal aanbod van huisgemaakte fusion tapas als shared en sociaal dining. Daarnaast een tal van samengestelde plateau's om samen te genieten en grill specialiteiten.

Meer informatie over restaurant Treffen

Maandag en Dinsdag op aanvraag
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,1
9,3

Jouw recensie over het restaurant Treffen

c.joosten .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
keurig verzorgd, en alle gerechten waren erg smakelijk. wij komen zeker terug. De combinatie tapas of hoofdgerechten was ook handig.
Corry B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wat een verrassing; als voorgerecht hebben we gekozen voor verschillende tapas. Elk gerechtje was prachtig opgemaakt en een verrassing qua smaak, echt top! Vervolgens twee grotere gezamenlijke gerechten besteld, ook een aanrader. Afkomstig uit Rotterdam, voor mij tot nu toe het lekkerste tapasrestaurant!
Corien O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk eten, goede gevarieerde kaart, geen standaard tapas hapjes, goede sfeer en prettige bediening. Hier kom ik zeker terug.
Wouter M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Ongedwongen sfeer, uitstekend eten en erg aardige bediening. Aanrader.
Stanley H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Mooie smaken, vriendelijke/vlotte bediening en gezellige/sfeervolle ruimte
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Ondanks mijn uitgebreide allergiën, waaronder melk- en soya, heb ik heerlijk gegeten. Ik had mijn lijsten doorgestuurd naar de kok en hij overlegde via mail nog eens en vroeg of hij een verrassingsmenu mocht klaarmaken. Daar was ik het mee eens, dus werd ik met een uitgebreid, heerlijk, maal verrast. Ik heb nergens last van gehad. Ook de andere gasten smulden van hun eten. Er was zelfs kokosijs, dus ook voor mij deze keer een toetje.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Voor de tweede keer gegeten. Sfeervol restaurant en vriendelijk personeel. Ze zijn over gegaan op tapas ookal is er ook nog al la carte keus. Persoonlijk vind ik dit tekort doen aan het oorspronkelijke concept van lekkere aziatische gerechten die voor iedereen toegankelijk zijn. Het gaat meer richting tapasmet een minder oosters accent dan mij eerder nis bijgebleven. Erg jammer al blijft het eten heerlijk..
Evert E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was niet de eerste keer en het zal ook niet de laatste keer zijn. Dit restaurant is zeer aan te bevelen!
Mattheys K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Smaakvol eten met veel diversiteit op het menu. Moderne, maar sfeervolle en gezellige inrichting met passende, casual muziek. Personeel was correct en behulpzaam.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Altijd goed hier.
Tess P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten! Ik kan dit restaurant aan eenieder aanraden.
Mooie inrichting, lekkere wijnen en heerlijk eten. Daarnaast is de bediening top.
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Erg geslaagd. Fijne ontvangst en vlot lekker eten. Goede bediening. Veel leuke keuzes voor het eten.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
leonie N.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gluten en lactose vrij gegeten. Veel keus en zeer smakelijk bereid. Van te voren werd persoonlijk aangegeven uit welke gerechten op de kaart gekozen kon worden. Gezellig getafeld en heerlijk gegeten. Absolute aanrader! Wij komen zeker terug ????
Pravind B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, veel variantie op de kaart (vega, vlees, zee), veel smaak (o.a. koriander en knoflook) en alles smaakte vers! Bediening is uitstekend, vriendelijk, gastvrij en bijzonder service-minded. Ik kom hier zeker snel terug! Aanrader!
Hannah F.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Fantastisch! Echt niks op aan te merken, en dat gebeurt niet vaak. Verrassende kaart, perfecte bediening, heerlijk eten, rustige jazz muziek op de achtergrond. Aanrader dus :)
Yolanda O.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Er ging iets mis met voorgerechten, maar direct werd er drankje van de zaak aangeboden. Ze hadden alleen geen verse sinaasappels. Verder top.
Dory O.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Ierg sfeervol, lekker gegeten, bediening leuk en vriendelijk. Echt een avond in de watten gelegd. Komen zeker nog terug
Nancy O.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijke spareribs gegeten, en mijn partner een heerlijk malse angus beef. Bediening een pluim, enthousiast, duidelijk, oog voor de gasten. Jong team maar petje af. Leuke bijkomstigheid: deze avond was er 20 procent korting op de rekening waardoor het ook niet al te duur werd. Zalig toetje gegeten!
Kaart is niet heel erg uitgebreid maar dat geeft niet als de producten maar prima zijn en dat was ook zo. Mogelijkheid tot tapas eten (geen Spaanse maar meer oosters) maakt dat we nog wel een keer terugkomen.
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018