Treffen

Markt 33 6811 CJ Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Treffen

Een grote glimlach bij elke gang

Samen zijn, elkaar ontmoeten, geraakt worden en puur genieten, daar draait het om in dit restaurant. Chef Niq Nguyen is van oorsprong Vietnamees, maar haalt uit eettradities en culturen over de gehele wereld inspiratie voor zijn gerechten. De inrichting is inspirerend, met prachtige kunst aan de muur.

Meer informatie over restaurant Treffen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Monica K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben hier heel lekker gegeten. Wel vond ik aantal flensjes bij voorgerecht te weinig, bediening ging daar goed mee om en werd direct aangevuld. Jammer dat je daar dan wel naar verhouding te veel voor moet bij betalen.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zaterdagavond met vrienden gegeten. Vriendelijke bediening en gerichte service!
Borden mooi opgemaakt, maar nog belangrijker de gerechten waren smaaksensaties en heerlijk. En alles was voldoende,
we komen zeker terug!
HHuls .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik vond het eten van hoge kwaliteit, vers en erg smakelijk. De hoeveelheid voldoende en na afloop geen opgeblazen gevoel.
Heel vriendelijk ontvangen en prima bediening.
Ik voelde mij een gast en was op mijn gemak, ik ga hier zeker vaker heen.
E.R. K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Restaurant was goed bereikbaar. De inrichting was heel netjes en sfeervol. De bediening was heel vriendelijk en correct. De wachtijd was heel goed aan onze wens aangepast. Het eten was heel lekker en de hoeveelheid per persoon was ook ruim voldoende. De prijs viel mee, omdat wij de AH-zegels hebben ingeleverd. Maar het is goed aan te bevelen om voor een tweede keer te gaan.
NitaW .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Prijskwaliteit is goed als je met de AH bon eet, ik zou hier niet de volle prijs willen betalen. Voor beiden hoofd/na gerecht heel goed. De kip was droog in het dikkere gedeelte van de kip en werd geserveerd met zoveel saus dat de groente en rijst binnen de kortste keren ook de saus smaak had. De zalm was wel ok.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gewoon mogelijk aan la carte te bestellen ondanks dat we met AH actief kwamen eten. Vooral de bediening was uitstekend. Heel erg correct en veel aandacht voor de gasten.
Stanley H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij waren er een tijdje niet geweest, maar het eten was weer zeer goed.
We hebben er van genoten. De bediening was goed en het restaurant had een nieuwe look.
Dat was heel mooi.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prima restaurant met vriendelijke bediening. Opmaak gerechten zag er zeer goed uit en er werd gevraagd of alle ingredienten beken waren. Zo niet dat werd het kort en duidelijk uitgelegd.
Kortom: een aanrader
Sbwll ..
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We kwamen hier met de AH actie. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. We hadden een aangepaste kaart verwacht maar we konden alles kiezen! Het eten was heerlijk, erg veel. De borden zijn mooi opgemaakt en je krijgt een duidelijke uitleg van wat er op je bord ligt. Top restaurant!
l.burghart .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
we mis te een knus gevoel, wellicht spot's wat dimmen en wat meer hoekjes maken dmv planten of afscheiding. het eten was prima. bediening verschilt behoorlijk.
casamia .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gereserveerd via de AH-actie. Mochten alles gewoon van de kaart bestellen en voor de korting werden de 3 laagst geprijsde gerechten als 3 gangen menu afgetrokken. Hebben we wel anders ondervonden.
Dus, ga naar Treffen en je hebt een geweldige middag/avond.
Charles - Zevenaar
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Correcte ontvangst. Alle gerechten waren goed op temperatuur en zeer smakelijk. Gerechten worden zonodig aangepast aan wensen (bv. nagerechten waren ons te machtig) werd direct veranderd in een acceptabel nagerecht.
Prettige en vlotte bediening.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Mooie gerechtjes, met lekkere verse producten, een feestje om naar te kijken en ze te proeven. Vriendelijke bediening en gezellige ambiance. Een aanrader.
talitha44 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Een van de beste burgers die ik ooit heb gehad!! Was wel een beetje aan de dikke kant deze keer, maar qua smaak voortreffelijk! Service is goed, vriendelijk, snel, etc. Leuke, warme inrichting.
tonny V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat hebben we weer heerlijk gegeten ! Zowel voor- en hoofdgerecht als het dessert waren heerlijk! Verander de kaart niet dit zijn toppers!
Huib H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Een fijn avondje uit, gezellig. lekker en gastvrij gewoon aangenaam!!!
Ontvangst prima, ruimte wat kaal maar ach het eten en de gezellige bediening maakte dat dit eigenlijk niet opviel.

gr. Huib
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Eerlijk heerlijk eten. Attente bediening. Succes met de lunch. Ik denk dat jullie daarin ook succesvol gaan worden. Tot ziens.
konien .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Met name de kip als hoofdgerecht, echt lekker. Biefstuk beetje aan de taaie kant.
Bediening vriendelijk en goed.
mark V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was top. Zeer vriendelijke bediening voor herhaling vatbaar. Mijn compliment we hebben de AH bonnen gebruikt. En daarom was het ruim betaalbaar.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Afgaande op de recensies zeker niet teleurgesteld! Lekkere en bijzondere fusion gerechten en prima service. Aanrader dus!