Treffen

Markt 33 6811 CJ Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Treffen

Samen zijn, elkaar ontmoeten, geraakt worden en puur genieten, daar draait het om in dit restaurant. Chef Niq Nguyen is van oorsprong Vietnamees, maar haalt uit eettradities en culturen over de gehele wereld inspiratie voor zijn gerechten. De menukaart bestaat uit een royaal aanbod van huisgemaakte fusion tapas als shared en sociaal dining. Daarnaast een tal van samengestelde plateau's om samen te genieten en grill specialiteiten.

Meer informatie over restaurant Treffen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00
- Lunch 11:00 tot 15:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Treffen

Philippe V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Carli V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Het concept met de tapas is hartstikke leuk, ook leuk om te delen aan tafel. Vriendelijke bediening, soms iets wachten tussen de gangen, maar het was druk. De borden zagen er mooi opgemaakt uit, met kleurrijke garnering. Ons bezoekje aan Arnhem werd prettig afgesloten, met dank aan Treffen:-)
Diny R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel, kom heel graag terug.
smitvrouw .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben het geweldig getroffen met restaurant "Treffen". We willen tegen iedereen zeggen: ga er heen. Goede balans in vega, vlees en vis tapas. En overheerlijke desserts!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijke cuisine, duurde iets langer door drukte. Maar het was perfect klaargemaakt en erg lekker. Bediening ook erg vriendelijk.
ingridruchti B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mijn zoon en ik hebben 7 soorten tapa's genomen deze keer die ons heel goed zijn bevallen; het dessert bestaande uit peperaardbeien ijs was byzonder en heel mooi en kleurrijk met verse vruchten uitgeserveerd. Wij hebben op een woensdag avond bij Treffen gegeten dus het was rustig in de zaak; muziek mag wel iets zachter a.u.b.
Al met al heerlijk gegeten, dit is voor herhaling vatbaar; de bediening was ook erg vriendelijk en behulpzaam.
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Vriendelijk en oplettend personeel, beknopt, maar gevarieerd menu met erg leuke smaakcombinaties, prima bereid, kortom; wij hebben genoten!
marinaklaas .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben het werkelijk getroffen bij Treffen!!! Super vriendelijke en attente bediening. Dank.
Het eten was lekker. We komen zeker terug.
mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Door omstandigheden is het al weer 4 jaar geleden, dat ik voor het laatst het restaurant bezocht heb. Nu gekomen met mijn man en vrienden. Overheerlijk gegeten (tapas) en gedronken. O.a. Muzzy (champignons), wonton, Saigon balls (gehaktballetjes), gestoofd rundvlees, gamba’s, mosselen, calamares à la Niq en tongfilet. Dessert: Choco Jazz (met jasmijnijs) en Sweet, Nutty & Spicy (met aardbei madame Jeannette peperijs). Niq en team: TOP! Zowel het eten als de gastvrijheid. Kom snel weer terug. En dat duurt geen 4 jaar meer!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Attente bediening, gerechten vlot klaar. Loempia's van het huis. Hoeveelheid ruim voldoende.
Een aanrader.
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vrijdagavond buiten op het terrasje gegeten. Top bediening. Gerechtjes die we hadden (eend, worstjes, aubergine, makreel) waren prima, niet super maar gewoon prima. Leuke avond gehad, enige is dat er een grote groep dames waren die steeds buiten gingen roken. Tafels staan dicht op elkaar dus je kunt daar last van hebben als je aan het eten bent. Na een verzoek gingen de dames naar een ander gedeelte van het terras dus opgelost.
HansCornelissen .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk eten met verrassende smaakcombinaties
Zoals chocola en biefstuk of aardbei en madame janet. Heel lekker.

Vriendelijke bediening in een leuke omgeving.
Paulien B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Erg vriendelijk en spontaan personeel en heeerlijk eten voor een goede prijs. Aanrader!
stefan M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het eten was heerlijk, de prijs scherp en er was een fijne ambiance waar je elkaar goed kan verstaan. Het eten liet een beetje op zich wachten door de drukte maar we kregen en drankje van het huis.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Ondanks dat het op deze donderdagavond binnen wat rustig was, was de sfeer prima, het eten uitstekend en de bediening erg goed.
ivan D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker gegeten bij Treffen. Heerlijke tapas met een oosterse twist. Smaakvolle gerechtjes gegeten die met aandacht waren bereid. Bediening was erg vriendeljjk en correct. Bij elke nieuwe ronde tapas weer een schoon bordje. Goed verzorgd????
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Leuk ingericht restaurant met een snelle en leuke bediening. Het eten was heerlijk met een "pittige" twist en voor ieder wat wils. Kortom aan te bevelen voor iedereen.
Eugenie C.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Prettige sfeer, fijne bedieing en heerlijk gegeten! We komen zeker terug!
Pascalle J.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke, en snelle bediening. Wat meteen opvalt is de ruimte om te zitten. De tafels staan niet allemaal opgepropt tegen elkaar, Echte aanrader.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
perfecte combinatie voorouders en kinderen door de vele hapjes en veel keus