Treffen

Markt 33 6811 CJ Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Treffen

Samen zijn, elkaar ontmoeten, geraakt worden en puur genieten, daar draait het om in dit restaurant. Chef Niq Nguyen is van oorsprong Vietnamees, maar haalt uit eettradities en culturen over de gehele wereld inspiratie voor zijn gerechten. De menukaart bestaat uit een royaal aanbod van huisgemaakte fusion tapas als shared en sociaal dining. Daarnaast een tal van samengestelde plateau's om samen te genieten en grill specialiteiten.

Meer informatie over restaurant Treffen

Maandag en Dinsdag op aanvraag
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Treffen

Joop V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
hier kom ik in de toekomst vaker
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Op een rustige zondagavond hier gegeten. Het eten was bijzonder lekker, de sfeer in 't restaurant erg fijn ondanks dat we een lange tijd de enige waren. Bediening zeer attent en heel fijn dat ze haar mening gaf wanneer we er naar vroegen. We komen zeker terug!
Willem P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Eerste tafels in verlengde van de entree hebben last van tocht. Service geweldig.
Shanta M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten!
Aanrader!
Goede uitleg over wat er op het bord ligt.
Wij gaan zeker een keer terug.
Het is een gezellig restaurant, goed personeel.
Mike H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Uitstekende bediening, lekkere rustige muziek en heerlijke wijn. Aanradertje! Komen hier graag weer eens terug. Mooie locatie op de Markt in Arnhem.
Diana P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vooral de biefstuk met chocoladesaus was heerlijk!
Victor E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Personeel is echt vriendelijk. Het sfeer is modern en stijlvol. Spareribs waren niet fantastisch. Tapas, black angus vlees en vegetarische gerechten zijn lekker.
Ymke B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prima en gezellig. Omdat er een grote groep aanwezig was, duurde het voor ons iets langer, maar dit werd eerlijk gecommuniceerd. Aardige, behulpzame bediening en heerlijk eten.
Boy L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Uiterst vriendelijke bediening. Mijn complimenten. Heerlijke gerechten. Mijn vriendin is vegetarisch dus ook zij was erg blij met een uitgebreide kaart.
Lekkere variëren tussen tapas en een mogelijk hoofdgerecht. Wij hebben het alleen bij tapas gehouden.
Gwen L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
super! Een echte aanrader voor families, vrienden, groepen of gewoon met zijn 2!
Top locatie. En parkeren vd deur. Wel betalen ????
Zoë F.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Weer een heerlijke avond gehad bij Treffen! Heerlijk gegeten, er werd extra aandacht besteed aan de verjaardag van mijn tafelgenoot en dat ze waren vergeten dat ik een ander bolletje ijs had besteld werd snel en netjes opgelost.
Ik heb weer genoten, treffen blijft een van mijn favoriete restaurants. Eerlijk en heerlijk!
Roeland V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Overzichtelijke kaart. Wijn is van prima kwaliteit (rood en wit). Gastvrij ontvangst en ambiance. Eten was prima klaargemaakt met een Aziatische touch.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Erg originele en smaakvolle gerechten van goede kwaliteit producten. We kregen gratis koffie aangeboden omdat het hoofdgerecht werd bereid zonder eerst te vragen of we er al aan toe waren. Zulke service zie je niet vaak.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Genoten van allemaal verschillende tapas, erg lekker en mooi gepresenteerd. Personeel was ook erg vriendelijk en attent zonder opdringerig te zijn. Ruime inrichting waardoor we ongestoord konden bijkletsen. Zeer geslaagde avond!
Lilly K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening, maar een felle verlichting en het geheel ogend als wat kaal maakt niet voor gezellig intiem dineren. De lange tafels dragen daar ook niet aan bij. Twee keer zoveel (andere) tafels en meer tralala deco zoals bijbinnenkomst en je wil instant vaker terugkomen
Corrine V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was goed erg vriendelijk.
Tjam N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijke bediening, leuk interieur.

Verschillende voorgerechten met een Vietnamese twist, allemaal erg lekker en goed op smaak.
Na vele positieve recensies gelezen te hebben over de Choco Sensation (biefstuk met chocolade wijnsaus) viel het helaas voor mij erg tegen. De wijnsaus overheerste heel erg en de chocola heb ik vrijwel niet geproefd.
Nannie B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten is okee, de bediening vriendelijk, maar bijzonder is het allemaal niet. Op Iens één van de best gewaardeerde restaurants in Arnhem, maar ik hoop voor de Arnhemmers dat dit niet echt het beste restaurant van de stad is...
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Met z'n vijven (familie)lekker gegeten en bijgekletst. Tapas vooraf, een mengeling van vlees, vis en vegetarisch. Hoofdgerechten ieder voor zich. Helaas maar 1 vegetarisch hoofdgerecht (maar ook wel weer makkelijk want hoefde niet na te denken ????). Was wel erg lekker. Alles viel in de smaak trouwens. Mijn zus en tante wilden liever frietjes bij hun hoofdgerecht. Vanuit de keuken werd dit afgeraden omdat dat hun gerechten echt totaal (niet ten goede) zou veranderen. Dus toch rijst genomen. Dat advies was ook zeer terecht! Desserts waren ook heerlijk. Bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Omdat we wat langer op onze hoofdgerechten moesten wachten ivm enkele grotere gezelschappen kregen we een drankje van het huis. Had voor ons echt niet gehoeven want we hebben er eigenlijk geen last van gehad. Maar super dat ze het aanboden! Ofwel, we komen hier graag terug!
Corrine V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Was heerlijk voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader voor een ieder.