Treffen

Markt 33 6811 CJ Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Treffen

Een grote glimlach bij elke gang

Samen zijn, elkaar ontmoeten, geraakt worden en puur genieten, daar draait het om in dit restaurant. Chef Niq Nguyen is van oorsprong Vietnamees, maar haalt uit eettradities en culturen over de gehele wereld inspiratie voor zijn gerechten. De inrichting is inspirerend, met prachtige kunst aan de muur.

Meer informatie over restaurant Treffen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,1
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
lekker eten een aardige bediening en genoeg afstand tot de andere gasten om een gesprek te kunnen voeren zonder met andere rekening te hoeven houden. een erg mooi restaurant . Wij komen zeker terug
Hedwig G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Prima, sfeervol restaurant met vriendelijke, behulpzame bediening! Vooral het vegetarische gerecht was erg lekker.
Wij zullen hier zeker nog een terug komen.
Hedwig G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het vegetarische gerecht van gevulde paprika was ontzettend lekker. De bediening was top! We komen zeker hier terug.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Geweldige ontvangst en heerlijk eten. Het aanbod van gerechten is precies goed; voor ieder wat wils. De bediening is zeer gastvrij en is altijd in voor een praatje, indien gewenst.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Voor de vierde keer geweest, en weer heeeeeel lekker gegeten! Dessert Choco Jazz blijft favoriet! Jammer dat de lemon grass chicken van de kaart is, die was namelijk ook heel erg goed!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Was een tijd geleden dat we bij Treffen waren geweest, maar gelukkig hebben de service en het eten niets aan kwaliteit ingeboet. Wel vonden we dat het restaurant wat aan gezelligheid was verloren, voorheen was het meer opgedeeld in kleinere nissen, nu is het een modernere, maar grotere ruimte. Sevice verdient een extra pluim: jassen aannemen, uitleg bij menu, supersnelle levering van drankjes, vragen of de kok al aan het hoofdgerecht mag beginnen; kleine dingen wellicht, maar zeker het vermelden waard. Al met al een aanrader in Arnhem!
Meike H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Een warm ontvangst, met zeer vriendelijke bediening. De kaart niet heel uitgebreid, maar genoeg om uit vlees,vis en vega te kiezen. De keuken kan direct rekening houden met allergieën en zag er heel schoon uit. Het eten was heel goed.
Heerlijke avond gehad.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Zeer, zeer goede steaks serveren ze hier! Echt heel goed. Bediening is ook correct en vriendelijk, alleen de inrichting vind ik beter kunnen, anders dus. Maar wij komen terug, dat zeker
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Perfect gegeten, prima bediening. Wel een kille zakelijke omgeving.
breboo .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een heel prettige ambiance.
Vriendelijke en vlotte bediening. We hebben genoten.
Helemaal Top, met een hoofdletter T!!
Mona52 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Geweldig ontvangst. Zeer vriendelijk personeel. Niet opdringerig in het opnemen van bestelling van drank.
Super eten. Verse producten en ruime keus, ook voor vegetariërs lekkere gerechten. Kortom een echte aanrader.
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, alles was van goede kwaliteit, met een bijzondere en lekkere twist. Én de service was top. Wij komen zeker nog een keer terug.
fjord65 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Bijzonder lekker gegeten. Rode wijn zeer goed op temperatuur !!! Vriendelijke bediening. Tempo van de verschillende gangen konden we zelf bepalen. Een zeer geslaagde avond.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wat een kwalitatief goede steaks! Service is ook erg goed, vind alleen dat er aan de inrichting van de zaak wat verbeterpunten liggen maar ben hier al eens eerder geweest en ik kom nog zeker terug!
Miesella .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Dit was ons tweede bezoek aan het restaurant. De eerste keer was heel goed en nu ook weer voortreffelijk. Vooral de combinatie van de twee "culturen" in de gerechten
Rosanne D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Een goed restaurant voor als je een keer iets anders dan anders wilt eten: niet van die standaard gerechten. Borden zijn prachtig opgemaakt. Bediening is zeer vriendelijk en alert. Ze hebben ook verstand van hetgeen zij serveren en leggen uitgebreid uit wat je op je bord hebt, of je misschien nog op moet passen voor een heet pepertje, etc. Wij komen hier zeker nog een keer terug
tonny V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijke smaakvolle en verassende gerechten
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten vanavond. Heeft een leuke menu kaart. Voor iedereen wat. Superbediening. Normale prijzen ook.

Aanrader!!
Sandy S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vanavond dmv de AH actie kennis gemaakt met Treffen en we zijn aangenaam verrast!
Eten was heerlijk en met veel aandacht bereid en opgemaakt.
Bediening was erg goed, uitleg over eventueel onbekende ingrediënten.
Groot pluspunt vonden we dat gevraagd werd of de volgende gang al bereid kon worden of dat we nog even wilden wachten.
Het nagerecht "ice cocktail" was ook erg lekker, een soort self made cocktail waardoor je zelf kon bepalen hoe sterk je de likeuren wilde hebben.
Al met al een aanrader, we komen zeker nog eens terug!
loesvisser77 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Geweldig gegeten, mooie opmaak en goed gecombineerde smaken. Ik heb snel last van drukte en hier is de acoustiek heel prettig en rustige sfeervolle inrichting.
Absolute aanrader!