Treffen

Markt 33 6811 CJ Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Treffen

Samen zijn, elkaar ontmoeten, geraakt worden en puur genieten, daar draait het om in dit restaurant. Chef Niq Nguyen is van oorsprong Vietnamees, maar haalt uit eettradities en culturen over de gehele wereld inspiratie voor zijn gerechten. De menukaart bestaat uit een royaal aanbod van huisgemaakte fusion tapas als shared en sociaal dining. Daarnaast een tal van samengestelde plateau's om samen te genieten en grill specialiteiten.

Meer informatie over restaurant Treffen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00
- Lunch 11:00 tot 15:00

9,1
heleen O.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een hele leuke eetgelegenheid, leuk bediend personeel, netjes, verzorgd, iets uit het centrum, je moet er iets verder voor doorlopen maar dan heb je ook iets leuks.
robertvanderhorst81 H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij kregen een alcoholvrije coctail die geïmproviseerd moest worden. Zeer chique opgezet en erg lekker
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Als verrassing heerlijk gegeten bij Treffen met 6 personen. De tapas voorgerechtjes waren heerlijk. 1 gerecht als voorgerecht was voor ons al genoeg. Je kon ook de tapas blijven eten ook als hoofdgerecht. Dit deed één persoon in ons gezelschap. Dan de angry angus biefstuk als hoofdgerecht. Wij hadden werkelijkwaar nog nooit zo'n malse biefstuk gehad en perfect bereid en heerlijk gekruid. Ook de burger was heerlijk. Onze complimenten! Ook de bediening was goed, legde alles netjes uit en vroeg of alles naar wens was. Ook optijd met drankjes vragen. Super!
sandra B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een fijn restaurant, goede sfeer en een hele vriendelijke en attente bediening.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het was een succes!
anna.ztem M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Alles is perfect. Alleen een ding waar om niet gewoon een karafje kraanwater bij het eten. Mijn vriendin mag om gezondheidsredenen geen alcohol drinken en nam een tonic. Zij kon er GEEN water bij krijgen Ik bij de wijn wel. Ronduit belachelijk. Toen Ik zei Dan is dit de laatste keer dat Ik hier heb gegeten kwam een dame naar ons tafeltje en kreeg mijn vriendin ook een glas water. Of je laat zoals in Duitsland iedereen fles seawater drinken of geef gewoon een karafje kraanwater met 2 glazen
Lin B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Super vriendelijke gastheer met kennis van zaken. Fijne avond gehad, ook voor iemand met voedsel allergiën ruime keuze! We komen zeker een keer terug:)
Tonny .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Top gerechten en erg vriendelijk personeel komen hier zeker nog eens terug. Het driegangenmenu menu was voor de prijs erg goed.
Nim Man C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Jammer dat het niet druk was, want prijs kwaliteit was erg goed!

Aziatisch eten op culinair niveau, leuke gerechten,speels, maar ook leuk gecombineerd qua saus en gerecht

Bij hoofdgerecht angus met chocosaus, was het net iets teveel (ik eet normaal gesproken vrij veel) met andere woorden, misschien van alles 1 stukje minder..

Net als bij dessert, sweet nutty and spicy... zag er heerlijk uit EN was ook heerlijk! maar ook net teveel, is meer voor 2 personen...

Bediening kon iets attenter, meer overzicht bewaren , maar was heel vriendelijk

top!kom zeker terug
dorien E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Leuk en mooi restaurant. We hebben lekker geluncht. Kleine maar ruim voldoende kaart voor de lunch. Goed glas wijn, goede en aardige bediening. Prijs/kwaliteit erg goed
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
lekker eten een aardige bediening en genoeg afstand tot de andere gasten om een gesprek te kunnen voeren zonder met andere rekening te hoeven houden. een erg mooi restaurant . Wij komen zeker terug
Hedwig G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Prima, sfeervol restaurant met vriendelijke, behulpzame bediening! Vooral het vegetarische gerecht was erg lekker.
Wij zullen hier zeker nog een terug komen.
Hedwig G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het vegetarische gerecht van gevulde paprika was ontzettend lekker. De bediening was top! We komen zeker hier terug.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Geweldige ontvangst en heerlijk eten. Het aanbod van gerechten is precies goed; voor ieder wat wils. De bediening is zeer gastvrij en is altijd in voor een praatje, indien gewenst.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Voor de vierde keer geweest, en weer heeeeeel lekker gegeten! Dessert Choco Jazz blijft favoriet! Jammer dat de lemon grass chicken van de kaart is, die was namelijk ook heel erg goed!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Was een tijd geleden dat we bij Treffen waren geweest, maar gelukkig hebben de service en het eten niets aan kwaliteit ingeboet. Wel vonden we dat het restaurant wat aan gezelligheid was verloren, voorheen was het meer opgedeeld in kleinere nissen, nu is het een modernere, maar grotere ruimte. Sevice verdient een extra pluim: jassen aannemen, uitleg bij menu, supersnelle levering van drankjes, vragen of de kok al aan het hoofdgerecht mag beginnen; kleine dingen wellicht, maar zeker het vermelden waard. Al met al een aanrader in Arnhem!
Meike H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Een warm ontvangst, met zeer vriendelijke bediening. De kaart niet heel uitgebreid, maar genoeg om uit vlees,vis en vega te kiezen. De keuken kan direct rekening houden met allergieën en zag er heel schoon uit. Het eten was heel goed.
Heerlijke avond gehad.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Zeer, zeer goede steaks serveren ze hier! Echt heel goed. Bediening is ook correct en vriendelijk, alleen de inrichting vind ik beter kunnen, anders dus. Maar wij komen terug, dat zeker
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Perfect gegeten, prima bediening. Wel een kille zakelijke omgeving.
breboo .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een heel prettige ambiance.
Vriendelijke en vlotte bediening. We hebben genoten.
Helemaal Top, met een hoofdletter T!!