Treffen

Markt 33 6811 CJ Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Treffen

Samen zijn, elkaar ontmoeten, geraakt worden en puur genieten, daar draait het om in dit restaurant. Chef Niq Nguyen is van oorsprong Vietnamees, maar haalt uit eettradities en culturen over de gehele wereld inspiratie voor zijn gerechten. De menukaart bestaat uit een royaal aanbod van huisgemaakte fusion tapas als shared en sociaal dining. Daarnaast een tal van samengestelde plateau's om samen te genieten en grill specialiteiten.

Meer informatie over restaurant Treffen

Maandag en Dinsdag op aanvraag
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
- Lunch (vrijdag & zaterdag) 11:00 tot 15:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Treffen

Gwen L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
super! Een echte aanrader voor families, vrienden, groepen of gewoon met zijn 2!
Top locatie. En parkeren vd deur. Wel betalen ????
Zoë F.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Weer een heerlijke avond gehad bij Treffen! Heerlijk gegeten, er werd extra aandacht besteed aan de verjaardag van mijn tafelgenoot en dat ze waren vergeten dat ik een ander bolletje ijs had besteld werd snel en netjes opgelost.
Ik heb weer genoten, treffen blijft een van mijn favoriete restaurants. Eerlijk en heerlijk!
Roeland V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Overzichtelijke kaart. Wijn is van prima kwaliteit (rood en wit). Gastvrij ontvangst en ambiance. Eten was prima klaargemaakt met een Aziatische touch.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Erg originele en smaakvolle gerechten van goede kwaliteit producten. We kregen gratis koffie aangeboden omdat het hoofdgerecht werd bereid zonder eerst te vragen of we er al aan toe waren. Zulke service zie je niet vaak.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Genoten van allemaal verschillende tapas, erg lekker en mooi gepresenteerd. Personeel was ook erg vriendelijk en attent zonder opdringerig te zijn. Ruime inrichting waardoor we ongestoord konden bijkletsen. Zeer geslaagde avond!
Lilly K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening, maar een felle verlichting en het geheel ogend als wat kaal maakt niet voor gezellig intiem dineren. De lange tafels dragen daar ook niet aan bij. Twee keer zoveel (andere) tafels en meer tralala deco zoals bijbinnenkomst en je wil instant vaker terugkomen
Corrine V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was goed erg vriendelijk.
Tjam N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijke bediening, leuk interieur.

Verschillende voorgerechten met een Vietnamese twist, allemaal erg lekker en goed op smaak.
Na vele positieve recensies gelezen te hebben over de Choco Sensation (biefstuk met chocolade wijnsaus) viel het helaas voor mij erg tegen. De wijnsaus overheerste heel erg en de chocola heb ik vrijwel niet geproefd.
Nannie B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten is okee, de bediening vriendelijk, maar bijzonder is het allemaal niet. Op Iens één van de best gewaardeerde restaurants in Arnhem, maar ik hoop voor de Arnhemmers dat dit niet echt het beste restaurant van de stad is...
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Met z'n vijven (familie)lekker gegeten en bijgekletst. Tapas vooraf, een mengeling van vlees, vis en vegetarisch. Hoofdgerechten ieder voor zich. Helaas maar 1 vegetarisch hoofdgerecht (maar ook wel weer makkelijk want hoefde niet na te denken ????). Was wel erg lekker. Alles viel in de smaak trouwens. Mijn zus en tante wilden liever frietjes bij hun hoofdgerecht. Vanuit de keuken werd dit afgeraden omdat dat hun gerechten echt totaal (niet ten goede) zou veranderen. Dus toch rijst genomen. Dat advies was ook zeer terecht! Desserts waren ook heerlijk. Bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Omdat we wat langer op onze hoofdgerechten moesten wachten ivm enkele grotere gezelschappen kregen we een drankje van het huis. Had voor ons echt niet gehoeven want we hebben er eigenlijk geen last van gehad. Maar super dat ze het aanboden! Ofwel, we komen hier graag terug!
Corrine V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Was heerlijk voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader voor een ieder.
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Een volledig veganistische maaltijd. (van te voren gevraagd). Nog nooit at ik zo lekker, orgineel en verzorgd veganistisch. Hulde.
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben er gezellig gezeten. De menukaart had wat ons betreft wat uitgebreider gekund. Veel gebruik van (rode) peper tot in het toetje aan toe. We hebben niet heel uitgebreid gegeten dus misschien niet representatief als beoordeling. Ik vond de aankleding mooi en smaakvol.
Wilfred W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Restaurant gevonden via Iens. Was deze avond erg rustig, maar dit stoorde niet. Prima eten en een leuk concept met tapas, gedeelde voorgerechten en een traditionele keuze van 3 gangen. vriendelijke bediening.
Philippe V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Carli V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Het concept met de tapas is hartstikke leuk, ook leuk om te delen aan tafel. Vriendelijke bediening, soms iets wachten tussen de gangen, maar het was druk. De borden zagen er mooi opgemaakt uit, met kleurrijke garnering. Ons bezoekje aan Arnhem werd prettig afgesloten, met dank aan Treffen:-)
Diny R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel, kom heel graag terug.
smitvrouw .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben het geweldig getroffen met restaurant "Treffen". We willen tegen iedereen zeggen: ga er heen. Goede balans in vega, vlees en vis tapas. En overheerlijke desserts!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijke cuisine, duurde iets langer door drukte. Maar het was perfect klaargemaakt en erg lekker. Bediening ook erg vriendelijk.
ingridruchti B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mijn zoon en ik hebben 7 soorten tapa's genomen deze keer die ons heel goed zijn bevallen; het dessert bestaande uit peperaardbeien ijs was byzonder en heel mooi en kleurrijk met verse vruchten uitgeserveerd. Wij hebben op een woensdag avond bij Treffen gegeten dus het was rustig in de zaak; muziek mag wel iets zachter a.u.b.
Al met al heerlijk gegeten, dit is voor herhaling vatbaar; de bediening was ook erg vriendelijk en behulpzaam.