Treffen

Markt 33 6811 CJ Arnhem Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Treffen

Samen zijn, elkaar ontmoeten, geraakt worden en puur genieten, daar draait het om in dit restaurant. Chef Niq Nguyen is van oorsprong Vietnamees, maar haalt uit eettradities en culturen over de gehele wereld inspiratie voor zijn gerechten. De menukaart bestaat uit een royaal aanbod van huisgemaakte fusion tapas als shared en sociaal dining. Daarnaast een tal van samengestelde plateau's om samen te genieten en grill specialiteiten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Treffen

Maandag en Dinsdag op aanvraag
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Uitmuntend
9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant Treffen

Jas B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Harry F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heel lekker gegeten, verrasende gerechten, met als “kers op de taart” het heerlijke “Choco Jazz” toetje! Restaurant Treffen is een aanrader, we komen zeker vaker terug!
Elske V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk eten, wilde alles op de kaart ook wel proberen! Bediening was erg vriendelijk maar niet overdreven amicaal. Aankleding van het restaurant was alleen naar mijn smaak iets te oudbollig. Maar dat viel absoluut weg bij de rest.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Alleen maar lof heerlijk gegeten!!!
BarryKaren L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Prettige ambiance, prettig plafond waardoor de akoestiek super is. Fijne relaxte sfeer en vriendelijk personeel. Lekker en goed eten. We hadden alle vier iets anders van de kaart en iedereen was erg tevreden.
Gezellige en geslaagde avond.
Helmi V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Weer voortreffelijk gegeten. Nieuwe, zeer gevarieerde kaart . Leuk zijn de kleine gerechten waar je uit kunt kiezen en zelf samenstellen.
Verrukkelijke rosé wijn.
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Superavond gehad! Hele vriendelijke en meedenkende bediening (er was een zwangere bij) en ontzettend lekker eten. Zeker een aanrader!
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk getafeld onder het genot van een goed glas wijn.
Goede sfeer en bediening, gerechten waren ruim voldoende, vers en zeer smaakvol !
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk ???? gegeten en gedronken. Prima rosé en aardige bediening.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Inmiddels een paar keer gegeten bij Treffen, echt iets om elke keer naar uit te kijken: zeer goede en vriendelijke service, fijne ambiance (niet te druk, niet te rustig) en heerlijk eten!
José Luis S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Gezellig, snelle bediening en lekkere tapas
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Lekker gegeten hier, uitgebreide (tapas) kaart en snelle en vriendelijke service. Treffen zit op een leuke locatie aan het plein, de inrichting binnen is niet heel sfeervol en bijzonder.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Zoals altijd weer geweldig. Heerlijk gegeten. Bediening in het Engels en Nederlands. Voor onze tafel erg belangrijk dus bedankt!
Erik Jan S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige atmosfeer.
Salvo D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Was goeie en ontspannen sfeer. Gezellig. Mooie plek om te eten en rustig te praten met elkaar. Eten was heerlijk en creatief. Hier kom ik wel een keer terug.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Heerlijk eten met veel verse groenten!
Zeker een aanrader!
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Fantastisch gegeten in zeer leuke ambiance. We werden erg goed geadviseerd door de nette en vriendelijke bediening. De volgende keer als we in Arnhem zijn komen we weer. Bedankt voor de heerlijke avond en de culinaire verrassingen!
c.joosten .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
keurig verzorgd, en alle gerechten waren erg smakelijk. wij komen zeker terug. De combinatie tapas of hoofdgerechten was ook handig.
Corry B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wat een verrassing; als voorgerecht hebben we gekozen voor verschillende tapas. Elk gerechtje was prachtig opgemaakt en een verrassing qua smaak, echt top! Vervolgens twee grotere gezamenlijke gerechten besteld, ook een aanrader. Afkomstig uit Rotterdam, voor mij tot nu toe het lekkerste tapasrestaurant!
Corien O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk eten, goede gevarieerde kaart, geen standaard tapas hapjes, goede sfeer en prettige bediening. Hier kom ik zeker terug.