Tredici

Sint Josephstraat 136 5017 GL Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tredici

Jasmijn B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
ik ben vanavond lekker met mijn ouders bij jullie komen eten.
vooraf hadden we met ze 3e brood met tapenade dit was echt voortreffelijk .
mijn vader had de pasta met halve kreeft geweldig voor oog en mond
mijn moeder de salade pollo ook echt weer geweldig voor oog en mond
ik zelf had de pizza carpaccio dit was ook voortreffelijk
ik ga jullie zeker aanraden bij ander
Jamie V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Op een zonnige dag heb ik samen met een aantal vrienden heerlijk gegeten in de tuin van tredici. Deze is erg mooi ingericht waardoor je het gevoel hebt alsof je even weg bent uit het drukke centrum van Tilburg.

Ik had heel erg mijn bedenkingen over de kwaliteit van het eten, aangezien er ontzettend veel keuzes werden aangeboden (meestal doen zó veel keuzes de kwaliteit niet ten goede omdat er te veel moet worden ingekocht). Tot mijn verbazing was hier eigenlijk weinig op aan te merken. Ik had zelf de salade met gerookte kip en vijgen, welke weg lekker was! Het was een behoorlijk bord vol met veel topping en een heerlijke dressing. Mijn vrienden waren voor een pasta of pizza gegaan. Ook deze waren goed bereid (pasta perfect gaar gekookt en de pizza mooi dun zonder dat deze slap werd).

De prijzen liggen voor veel hoofdgerechten tussen de 12 en de 20 euro. De verhoudingen met de kwaliteit was in ieder geval erg goed!

De service vond ik misschien wat trager, maar het zat ook aardig vol en er zijn veel tafels beschikbaar.

Had ook gezien dat ze een 5 gangendiner mét wijnarramgement voor 55 euro aanboden (met heel lekkere gerechten!!),,, dus die ga ik binnenkort zeker maar eens proberen. Hier kom ik zeker vaker terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Italianen. Wat een volk. Op een doordeweekse donderdag zit het hier bijna vol. En als we zowat het laatste tafeltje krijgen toegewezen horen we aan een belendend tafeltjes zelf Italiaans spreken. Dat belooft wat. De risotto met vis en schaal(schelpdieren)...Daar staat bij "NOTITIE
Bereidingstijd voor risotto is +/- 25 minuten. Onze gerechten worden direct na uw bestelling vers voor u gemaakt. Het kan gebeuren dat wij bij drukte een beroep doen op uw geduld. Iets langer wachten dan dat u normaal gewend bent bij ons zorgt zeker voor nog meer heerlijke trek. Wij danken u voor uw begrip."
Nou dan kan ik het niet laten, dat moet ik bestellen. Tafeldame eet TAGLIATELLE ARAGOSTA, een verse pasta met een halve kreeft en scampi's. De uitkomst is verrassend lekker. Prima en ontzettend rijk gevuld, zowel de risotto als de pasta. En de wachttijd ? Die was 15 minuten. Fijne wijnprijzen ook. Maar man o man, wat een suffe aankleding (maar dat is een mening)
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Met carnaval gegeten bij deze Italiaan, die net voorbij de drukke kroegengedeelte van de straat ligt. Het was even wachten op een tafel, maar we konden met een grote groep aanschuiven. Als voorgerecht een Vitello Tonato die heel goed was. Hoofdgerecht een degelijke vierkazen pizza. Prijzen zijn gangbaar. Het heeft me niet in positieve zin verbaasd, maar (zeker kijkend naar de omstandigheden) het is ook absoluut niet tegengevallen.
Zjusten .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Met 8 personen gegeten op het terras van Eataly. Mijn hoofdgerecht (penne met champignons, pancetta en romige truffelsaus) was lekker. De huisgemaakte tiramisu als nagerecht viel tegen. Die was erg flauw, en de slagroom die er bovenop zat smaakte een beetje naar plastic ofzo. Je kan wel fijn zitten op het terras.
Tinus .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Ik had een zalmfillet die erg doorbakken en droog was. Mijn tafelgenoten hadden lasagne met uitgedroogde stukjes. Niet lekker gegeten en ook erg lang moeten wachten. De wijn krijgt ook een dikke onvoldoende. Natuurlijk hebben we onze ervaring met het personeel gedeeld. Daar werd schouderophalend op gereageerd. Jammer
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Met een groep van 12 gegeten. Heerlijk verse kreeft met tagliatelle en vooraf met de hele groep een assortiment aan kleine hapjes. Het eten was smaakvol en de gebruikte ingrediënten vers. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. De bediening en setting zijn in orde (maar niet bijzonder). Als je voor een eerlijke prijs lekker wilt eten en geen bijzondere verwachtingen hebt is dit een aanrader.
Enjoy-food .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Na een dagje oppassen in Tilburg hier gaan eten, samen met onze kleinzoon van 6 jaar.
Service is fenominaal, super, super, super.
Ik kan niets anders hierover zeggen, vriendelijke bediening, aandacht waar nodig, correct, maar wat voor mij persoonlijk toch wel erbovenuit steeg was de aandacht voor mijn kleinzoon.
Hij mocht een kijkje nemen in de keuken, zijn eigen pizza bakken samen met de chef, en het was niet rustig in het restaurant, er zaten naar mijn mening toch wel ruim 50 gasten.
Het kereltje was in de zevende hemel.
Nogmaals dank hiervoor.

Dan nog de rest,
Als voorafje hadden westokbrook met kruidenboter en knoflookbrood, in 1 woord, heerlijk, simpel maar gewoon lekker.

Als hoofdgerechten 1 kindermenu, 1 pizza en een pasta, goed bereid, verse ingrediënten, goede portie.

Prijs kwaliteit is hier prima, goede prijs voor lekker eten.

Als we weer in Tilburg zijn gaan we hier zeker terug.
Chapea voor het hele team
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Na een uitstapje in Tilburg zijn we de stad ingegaan om wat te drinken. Het werd avond en we zijn 100 m verderop beland bij Eataly, wat ons groepje wel aansprak. Prijzen zijn normaal voor wat je in een restaurant kan verwachten, dus zijn we naar binnen gegaan.

Voor ons (8 man) werden een aantal tafels tegen mekaar gezet en de rest van de service was goed geregeld.

Ik had als enige een voorgerecht genomen, een funghi stagione. Oftewel een bospaddenstoelen in knoflook, peper en tomatensaus. Het was lekker en de portie was prima, aangezien Italiaans vaak wat zwaarder op de maag ligt dan andere keukens.

In mijn groep nam iedereen pizza of biefstuk, ik was de enige uitzondering met een pastagerecht. Ik nam penne met champignons, pancetta in een romige truffel. Die romige truffel was naar mijn smaak iets te romig, maar verder wel lekker! Ik heb iedereen zien genieten eten van hun eigen gerecht.

De enige twee 'problemen' was de ruimte tussen tafels en de WC's. Omdat onze groep groot was, moest ik me zowat wringen tussen een aantal stoelen om even van tafel te gaan. Ook is/was er maar één WC. Dat vind ik wel erg onvoldoende, zeker gezien het aantal gasten in het restaurant. Hierdoor geef ik het decor een 7.

In mijn ogen één van de betere Italiaanse restaurants waar ik tot nu toe binnen ben gelopen. Het is jammer dat Tilburg voor mij niet naast de deur is..
Saske .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Vorige week heerlijk gegeten hier. De bediening was aardig en sociaal neem de rustig de tijd om je bestelling op te nemen en voor tips. Tussen de gerechten zat genoeg tijd en ook geen enkele keer met een leeg glas gezeten. Als voorgerecht hadden we caprese wat heerlijk was en als hoofdgerecht een pizza, was voor mij aan de grote kant maar ben dan ook niet zo enorme eter. De kwaliteit eten en prijs zijn zeer goed.
Dirk_M .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Zonder twijfel mijn favoriete restaurant in de binnenstad. Eet er geregeld. Gezellig, betaalbaar en vooral goed, degelijk eten. Met name het champignon voorgerecht en de zeeduivel zijn om te smullen. Tot vrijdag!
Simone F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
In tegenstelling tot de eerste keer vorig jaar erg goed gegeten. Uitstekend voorgerechtenpallet van de chef. Prachtig stuk vlees als hoofdgerecht. Over een extra schaal groente ipv aardappels werd niet moeilijk gedaan (en niets gerekend!). Er werd bijzonder goed naar dieetwensen geluisterd (niet vooraf doorgebeld) en er werd ook meegedacht. Leuk! Aan het raam helaas een beetje tochtig.
Matthee .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Bediening wel aardig. Pasta met verse zalm besteld. Pizza met zeevruchten besteld. Pizza was echt veel te nat door de enorme hoeveelheid vis. Ook surimi erop. Is m.i. niet de bedoeling bij deze pizza. Ik heb om servetten gevraagd om de boel droger te maken (het leek net doorweekt eendenbrood). Toen de bediening vroeg of het gesmaakt had en ik zei dat het echt veel te nat was, zei ze dat dit normaal was. Ik vertelde dat mijn ervaringen bij een zeevruchtenpizza toch heel anders waren, keek ze heel boos. Het lijkt me dat een andere reactie meer op zijn plaats was geweest. Ook de pasta was niet geweldig. Geen nagerecht genomen. Vriendelijk afgerekend en gegaan. Jammer, ik had e.e.a. me anders voorgesteld
K_Mechielsen .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
Afgelopen week hebben we hier op een zomerse avond gegeten. We zaten op het terras, waar de sfeer goed was. Ook binnen ziet het restaurant er mooi en gezellig uit. Het eten was lekker, hoewel er in mijn pasta meer dan drie teentjes knoflook aanwezig waren. De bediening krijgt een zes, aardig maar soms moeilijk mee in contact te komen op deze drukke avond. We waren pp zo'n 27.50 euro kwijt voor een broodmandje, een pasta, een dessert en twee glaasjes fris.
Markvaniersel V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
We hebben gegeten in de achtertuin van het restaurant, een leuk goed onderhouden tuintje. Ik heb hier een smaakvolle pasta met zeevruchten gegeten. Het gerecht zag er leuk uit, een feestje van kleuren op mijn bord. De portie was wel wat aan de kleine kant. De tiramisu als dessert was wat gewoontjes maar smaakte goed. Het eten is niet duur. Aardig om een keer langs te gaan als je van Italiaans eten houdt.