Treasure

Sluiskade 2-10 1357 NX Almere Nederland Kaart

Over restaurant Treasure

Een Aziatisch feest

Bij het mooie Treasure maak je een rondreis door culinair Azië. Van Japan, tot Maleisië met een tussenstop in Thailand; het lekkerste uit allerlei landen komt hier samen. Heel even vergeet je dat je in Nederland bent.

Meer informatie over restaurant Treasure

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Louise G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Fijne avond gehad. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Kom graag terug.
gerda.grijze .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Potrtes waren ruim, en mooi gepresenteerd. Kleine voorgerechtjes smaakt goed. Hoofdgerechten waren ontzettend lekker, we kregen niet alles op. Uitgebreide koffie en ijs toe.
stgroet .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
tweetygirl28 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Eten was prima zoals altijd, zaten bij het raam en was dit keer erg koud.
Personeel was vriendelijk en hoefde ook niet lang op ons eten te wachten.
Lida B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten! Het is fijn dat de kwaliteit bij een AH actie net zo goed is, als wanneer je er anders eet.
Treasure blijft één van onze favorieten!
Monseesmartin .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Prima eten en een ruime keus. Vriendelijke bediening. Een gezelligrestaurant met als je het wil een vlotte bediening, maar even wachten op het volgende gerecht is ook goed.
Marnix666 F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten
Truusenjos D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Eefjeesther M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Uitstekend gegeten met de restaurant actie. gerechten waren allemaal erg goed, voldoende variatie gezien het een speciaal menu was voor de actie. Keuze uit 5 of 6 voor/hoofdgerechten. Eten was goed warm mooi geserveerd en heerlijk van smaak.
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wederom met ah actie gegeten. Eten is echt heerlijk. We v gaan zeker terug. Bediening is wisselend. De gerechten zijn grote porties
W.roffelsen1 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Perfecte avond geweest. Goede bediening zeer goede kwaliteit eten en een ruime AH keuzekaart. Een aanrader voor iedereen
Dinie V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Erg goed zoals altijd.
E.A.J. D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gisteren het restaurant bezocht voor een diner met de AH-bon en het was uitstekend.
Goede bediening. Het eten erg goed en we zullen dit zeker herhalen.
James S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Alhoewel het een diner betrof vanuit de AH-diner actie valt er op het keuze menu een pluim af te geven. Ruime keuze dus. Het eten was super en de service excellent en zeer vriendelijk. Heerlijk rustig gezeten ondanks de drukte in het restaurant. Een aanrader in een woord, wij komen in ieder geval terug na deze kennismaking!!
Adrievanarkel V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Voldoende keus van het AH menu. Ontzettend leuke vlotte bediening
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ons etentje ter ere van onze opa die 90 is geworden was precies zoals we dit wilden . Heerlijk eten en een mooi versierde tafel met als klapstuk een verassing. Bedankt namens de hele familie!
Peer S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met collega's genoten van de voortreffelijke gerechten die vlot en mooi opgemaakt op tafel kwamen.
Sophia K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met z'n vieren wezen eten met de AH restaurantactie. Vooraf de gefrituurde sushi, Maleisische saté en Thaise soep. Alle voorgerechten waren erg lekker. De hoofdgerechten eend, garnalen en kip waren nog lekkerder. En daar bedoel ik mee, echt lekker. De nagerechten waren ook prima. De bediening is leuk, vooral het blonde meisje. De bediening is trouwens helemaal in orde. Vlot en vriendelijk. Er wordt goede wijn geschonken. Kortom, uitstekend gegeten, een dikke aanrader.
Lc2 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ik woon zelf in Almere en vaak ga ik buiten Almere eten. Maar sinds ik Treasure heb ontdekt heb ik een adres om trots op te zijn . Dus een echte aanrader ook voor publiek buiten Almere. De gerechten zijn royaal maar ook zeer smakelijk. Je proeft de versheid en juist geen smaakversterkers.ambiance is erg goed en personeel erg vriendelijk.
Gewoon gaan dan ontdek je het zelf
Reginaldtentij .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
In het kader van het AH restaurant gebeuren aldaar gedineerd. Goed gezellig en vriendelijk personeel, snel een plaatsje gevonden, na een tiental minuten werd de kaart overhandigd en gevraagd wat wij wensten te drinken, Binnen 15 minuten kwam het voorgerecht, 15 minuten daarna het hoofdgerecht. Toen wij klaar waren werd ons het dessert gevraagd en dat kwam ook ongeveer 10 minuten later. Alles bij elkaar zijn wij 90 minuten in het restaurant geweest en hebben wij heerlijk gegeten.