Treasure

Sluiskade 2-10 1357 NX Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Treasure

Een Aziatisch feest

Bij het mooie Treasure maak je een rondreis door culinair Azië. Van Japan, tot Maleisië met een tussenstop in Thailand; het lekkerste uit allerlei landen komt hier samen. Heel even vergeet je dat je in Nederland bent.

Meer informatie over restaurant Treasure

Maandag Gesloten (met uitzondering van feestdagen)
Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Karel J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Treasure stelt nooit teleur.
Al het eten is lekker wat het kiezen moeilijk maakt ;)
De inrichting is fraai en het personeel vriendelijk.
JanvandenBerg9 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Treasure
In het centrum van Almere-Haven loop ik in mijn autootje vast bij een bussluis op een busbaan.
De bedoeling van zo’n bussluis is het voorkomen van niet gewenst autoverkeer op een vrije busbaan.
Ik in mijn kleine corsaatje rijd weer helemaal verkeerd.
Wij zijn gisteravond op weg naar het buitenlandse top restaurant Treasure in de hoofdstad van Flevoland in ons nog eigen Nederland en ik heb een verkeersbord over het hoofd gezien.
Dat gebeurt mij wel vaker.
Gelukkig springt direct een behulpzame man, die genietend met zijn vriendin op een gezellig terras zit, mij te hulp om te voorkomen dat een forse bus, die net van de andere kant komt aanrijden mijn kleine corsaatje te pletter rijdt.
Het gebeurt wel vaker dat mensen mij te hulp schieten als ik mij weer eens in een benarde positie heb gebracht en dat voelt heel goed, maar het overkomt mij eigenlijk net even te vaak.
Toch lukt het ons om terecht te komen bij restaurant Treasure op de Sluiskade 2-10. Het restaurant met een mooi terras ligt prachtig aan de havenkom.
Die haven ligt vol met prachtige pleziervaartuigen van nu en toen…
Treasure is een restaurant waar iedereen zich thuis mag voelen, een warme informele sfeer, waar gastvrijheid voorop staat. Wij voelen ons dan ook direct thuis en krijgen heerlijke buitenlandse gerechten op tafel gezet in ons eigen binnenland…heerlijk.
Het toetje nemen we buiten op hun terras in heerlijk zacht zittende banken en daar wanen we ons helemaal in het buitenland en dat in ons eigen Flevoland.
Het is daar echt multiculti…
Er wandelen mensen langs met verschillende kleuren en met verschillende manieren van bekleding en ontkleding …geweldig om te zien.
Ik zie mensen die zijn bekleed van top tot teen in een boerka, hoewel het mens dat erin zit, zie ik niet echt. Het mens dat zich zo verstopt, is waarschijnlijk een vrouwmens uit een andere cultuur en dat is nu net wat de Nederlandse samenleving zo mooi maakt.
En…
Ik zie mensen die niet zijn bekleed van top tot teen, zodat ik van die mensen bijna de intieme delen van hun lichaam mag zien. Het mens dat zich zeker niet verstopt in die kleding, is een vrouwmens uit onze cultuur en dat is nu net wat de Nederlandse samenleving zo mooi maakt.
Iedereen is welkom.
In die zacht zittende bank genieten wij met volle teugen en zeker ik geniet als manmens.
Multiculti…het is echt een verrijking van ons eigen Nederland.
Ik hoef voor het buitenland niet meer naar het buitenland…het buitenland is naar ons binnenland gekomen.
Het is een heerlijke bezigheid in de vakantie…zo’n diner tour langs buitenlandse restaurants in de verschillende landen van ons eigen Nederland.
Eugene D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prima gegeten op vrijdagavond prijs echter 32,50 per persoon zonder wijn, bier, fris of koffie na afloop.
Ondanks dat het eten lekker is de prijs voor deze keuken te hoog.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wij komen hier vaker. Heerlijk eten, met name de sushi en de specialiteiten zijn voortreffelijk. Goed op elkaar ingewerkt team. Ligging is ook goed met uitzicht op haven.
mirakel69 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Super gegeten. We gaan zeker terug. Leuke locatie in de haven, als het goed weer is kun je ook buiten eten wat sfeerverhogend is
Franka V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Fijne eet ervaring, super eten en service!
JMastenbroek .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het was druk maar alles ging soepel en snel. En het was weer heerlijk. Bovendien zaten we heerlijk op het terras. Lekker mensen kijken. echte aanrader
Tosca W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vond zowel het voorgerecht als hoofdgerecht niet lekker hele kleine stukjes vlees waren taai,Chinese bami was net rubber.
Heb daar meer gegeten was goed maar nu met AH menu weinig keus en niet lekker.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten met 10 personen alles gelijk op tafel. Vriendelijke bediening, heerlijk eten en zeer uitgebreide kaart. Top restaurant.
Micky V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Ik vind het geen restaurant waar je echt uit eten bent. Met de AH bon mocht je kiezen van een aparte menukaart ook al een tegenvaller. Je werd bediend door verschillende personen. De een had er meer zin in dan de ander.
Het voorgerecht dim sum had kraak nog smaak, het hoofdgerecht (eend) was aardig ben beter gewend mijn man zijn hoofdgerecht (tonijn) was lekker. Alleen het toetje was heerlijk. De ambiance van het restaurant was ook niet geweldig. Geen fris restaurant (vloer was vies). Kon mijn tas niet op de grond zetten. Al met al dit was de eerste en tevens de laatste keer dat wij hier gegeten hebben.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
we hebben heerlijk gegeten op het terras. De bediening was goed. Het eten was erg lekker en alle 4 waten wij zeer tevreden.De zorg die aan de opmaak was gegeven viel ons allen op en was super goed.De hoeveelheid was ruim voldoende.Zeker voor herhaling vatbaar.Jammer dat je niet in de weekenden van dit arrangenebt terecht kan.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Weer lekker gegeten bij Treasure. Dit keer all you can eat. De kwaliteit van de gerechten is duidelijk beter dan bij andere restaurants die dit concept aanbieden. Net wat verfijnder, goed van smaak, uitgebreide keuze. Wij komen zeker weer terug.
S. S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Goed gegeten, heerlijke gerechten. Komen hier zeker terug.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vooral de pekingeend was super. Personeel is vriendelijk en bediening is vlot. Leuke plek in de havenkom van Almere, inrichting was ook prima. Aanrader dus!
Remie H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij hebben heel gezellig gegeten ,het eten was heerlijk de bediening was heel goed hoefde niet lang te wachten ,
Het is zeker voor herhaling vatbaar .
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten zeer goed.Allemaal vers.Vriendelijke bediening,goede sfeer.Leesbril vergeten en.ik lon er daar een lenen om de kaart te kunnen lenen.super
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Altijd weer top kwaliteit eten en goede service.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker gegeten, voorgerecht prima, hoofdgerecht, de tongetjes waren veel te droog, dus niet lekker, dessert
uitstekend.
Corine L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Zoals gewoonlijk weer lekker gegeten. Was grote portie dus wat overgebleven is hebben we lekker meegenomen naar huis. Giedereen service!
Ria J.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten!
Wij waren met de AH bonnen, mooi uitgebreid menu, prima sfeer, en goede bediening, zeker een aanrader.