Treasure

Sluiskade 2-10 1357 NX Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Treasure

Een Aziatisch feest

Bij het mooie Treasure maak je een rondreis door culinair Azië. Van Japan, tot Maleisië met een tussenstop in Thailand; het lekkerste uit allerlei landen komt hier samen. Heel even vergeet je dat je in Nederland bent.

Meer informatie over restaurant Treasure

Maandag Gesloten (met uitzondering van feestdagen)
Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

M K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten, grote porties. Bediening was heel snel, maar er werd wel netjes gevraagd of we al aan het hoofdgerecht toe waren.
M K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten. Grote keuze uit verschillende gerechten.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We komen geregeld bij Treasure. Niet al te vaak omdat het met het hele gezin toch redelijk duur eten is. We hadden het er graag voor over omdat we tot vandaag altijd weer dachten "Goh wat is dit toch lekker en speciaal". Die ervaring hadden we vandaag niet. Veel restaurants kunnen het hoge niveau niet handhaven en wij vrezen dat voor Treasure het minder worden is ingezet. Naast de kwaliteit van het eten was ook de bediening vandaag niet zo als hoort. Erg jammer, maar wij zullen het niet zo snel het nog eens proberen.
Sandhia J.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het is een super tent! Eten is heerlijk, medewerkers zijn vriendelijk en je kan lekker op je gemak eten. Ook een uitgebreide menukaart, met allemaal lekkere variaties. Zeker een aanrader!
Mignonne G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
We hebben met z'n vieren donderdag 18 mei '17 heerlijk gegeten bij Treasure. We maakten gebruikt van de AH-restaurantactie en konden kiezen uit een heel scala aan voor- hoofd- en nagerechten. De bediening was vlot en vriendelijk en de kwaliteit van het gebodene uitstekend. Kortom een aanrader!
avrenselaar .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Werkelijk heerlijk gegeten. We zijn al eerder bij Treasure geweest. We proberen steeds nieuwe dingen en alles smaakt verrukkelijk.
Ook nette, vriendelijke bediening en een prima sfeer.
Elmetre .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
eten echt lekker beste all-in van almere duidelijk zie je aan de beoordelingen/aantallen en zit altijd vol.
sfeer goed, eten beter en alleen de puber bediening kan beter.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Met de A.H. kaart hier weer prima gegeten. Geen kleine porties, en behoorlijk wat keuze in voor/ hoofd/ en nagerechten. Alles ziet er prima uit, en smaakt ook prima. Het was voor ons de derde keer dat we hier waren. Vorig jaar helaas steeds volgeboekt, dus nu optijd erbij. Zeer zeker aan te bevelen.
Eus P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Stond al tijdje op m'n lijst. Eindelijk. Hier gaan we nu vaker komen. Thais, Maleisisch, Indonesisch, Chinees, Japans fusion. Nu ook "all you can eat". Top Top! Vernieuwende sushi, currys, sateh. Maar ook a la carte als je dat wilt. Reserveren nodig!
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Laat de klant even rustig gaan zitten en vraag pas een paar minuten later,wat men wil drinken.
Nu hadden we geen tijd om even na te denken.
Geef goede instructie hoe je de kaart moet gebruiken en neerzetten bij All you can eat.
Geen idee hoe zo iets werkt,als je dit voor het eerst doet.
Dat je de kaart rechtop moest zetten,wisten we ook niet,dus werd de kaart eerst niet opgehaald.
Het personeel was wel heel aardig en behulpzaam.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk En Voldoende Gegeten.
mbj K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk =D
Pinhitter2 O.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We hebben eerst een terrasje gepakt, voordat we naar het restaurant zijn gegaan.Vriendelijke ontvangst.een drankje besteld,en toen onze keuze gemaakt voor de eerste ronde. Het brengen van het eten lag in een hoog tempo zodat de producten goed van temperatuur waren. Het smaakte ons uitstekend, en was van goede kwaliteit. Na 5 rondes gehad te en nog een nagerecht ( wat er voortreffelijk uitzag en smaakte), gingen we voldaan en tevreden huiswaarts. Het is zeker een aanrader voor een ieder. Mvrg. Gina en Sjaak
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten. Ben er meerdere keren geweest. Blijft fantastisch. Bediening heel aardig. Inrichting gezellig.
Carlos C.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Een van de serveersters kon wel wat blijer zijn.
Maar iedereen heeft wel eens een slechte dag.
Jules D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prima gegeten, alles lekker klaargemaakt met verse producten en smaakvol opgediend. Vriendelijke ontvangst en ondanks dat het vol zat was de wachttijd tussen de gerechten niet erg lang. We komen hier zeker weer terug.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad, eten was goed, niet heel bijzonder maar smakelijk.
Tafels staan dicht op elkaar en het was druk waardoor het nogal rumoerig was.
Lucy K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Goed en lekker gegeten, een aanrader!!!