Treasure

Sluiskade 2-10 1357 NX Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Treasure

Een Aziatisch feest

Bij het mooie Treasure maak je een rondreis door culinair Azië. Van Japan, tot Maleisië met een tussenstop in Thailand; het lekkerste uit allerlei landen komt hier samen. Heel even vergeet je dat je in Nederland bent.

Meer informatie over restaurant Treasure

Maandag Gesloten (met uitzondering van feestdagen)
Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Treasure

brad G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
hebben een aantal keren bij treasure gegeten met ah bon geen verschil in kwaliteit met gewone kaart erg lekker,en vriendelijke bediening ook als het druk is
MaryLub .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Fantastisch gegeten,net als vorige keer top !
Elk gerecht streelt je smaak papillen!
Je zal vast en zeker ergens anders iets goedkoper terecht kunnen,maar deze chef weet waar hij mee bezig is
Onze dochter vierde haar verjaardag en kreeg hierdoor een speciaal toetje met sterren.
Het personeel doet er alles aan om de gasten het naar de zin te maken,kortom echt een aanrader!!! Ed Lubsen.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten en prima geholpen. Er werd een verkeerde hoofdmaaltijd gebracht maar na 5 minuten stond het juiste gerecht op tafel.
Lientje L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Goed, vriendelijk en terzake kundige bediening, heel ontspannend. Goed en overvloedig eten,heerlijk toetje kortom, prima.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Weer lekker gegeten bij Treasure. Uitgebreide all you can eat kaart. Keuze uit gerechten uit verschillende Aziatische landen. Het eten was weer zeer goed van smaak. De bediening was weer heel vriendelijk. Wat mij betreft een aanrader dit restaurant.
Winnyfred S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijke gerechten en uitstekende service!! Porties waren ruim voldoende. Het verjaardagsdiner van mijn zoon en mij zeer geslaagd. We komen graag weer terug.
P S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
In een woord, het was allerheerlijkst.Hebben er weer echt van genoten.Komen zeker weer terug.Er is nog voldoende keuze wat betreft de gerechten
Dini V.
Prima restaurant.
Goede en opmerkzame bediening. Komen hier zeker nog terug
Mooie locatie. Bij mooi weer ook een leuk en gezellig terras
a.jansma .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Met ah-restaurantactie hier uitstekend gegeten.Zeer royale porties en veel keuze op de menukaart.
Prettige bediening in gezellig restaurant
Jennifer B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening. Al met al, zeer prettig!
Hans Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Leuke sfeer, ook rustig. Heerlijk eten dat leuk geserveerd wordt. Erg vlotte en vriendelijke bediening. Komen zeker terug!
Gerrit O.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gastvrij, vriendelijk personeel en een rustige omgeving. Het eten was heerlijk en snel opgediend. Een echte aanrader waar wij zeker nog eens terug gaan komen.
Trinh T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten . Vriendelijk personeel ,mooi omgeving.
We hebben erg genoten . ( met AH actie)
We komen zeker terug
C K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gezellig en ontspannend en het eten was meer dan voortreffelijk goed voor een volgende keer en met een
mooi uitzicht op de haven
marinus K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Tijdens de vorige editie AH diner actie was het normale all you can eat concept voor 28,50 van toepassing, waarbij 1 diner gratis met de Appie bon. Zondag was het een normaal 3 gangen menu voor 36 Euro, het tweede gratis met de Appie bon.
Heerlijk gegeten, maar minder spannend dan alle lekkere kleine dingen in het all you can eat concept en een stukje duurder. Jammer....... Volgende keer weer all you can eat en met de Appie bon ergens anders heen.
H.M S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
heerlijk gegeten komen zeker nog eens terug en is een goede ambiance leuk aan de haven van almere in almere haven dus zeker met mooi weer een aanrader
R P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
wij waren er op een doordeweekse avond en het was druk. dit zegt iets over het eten, bediening en ambiance.
voor ons was het alweer de 4e kennismaking met dit restaurant. hopelijk doen ze volgend seizoen weer mee met de ah actie. samengevat WARM aanbevolen.
t.vantuyl .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We hadden AH bonnen en kregen ineens een andere kaart. Het was inderdaad 3 gangen maar dan voor 36 euro per persoon, waarvan 1 gratis. Maar het was een erg simpel menu. Terwijl het anders goedkoper is en je uit alles mag kiezen. All you can eat mocht niet en daar hadden we ons op verheugd. Jammer dat het niet van tevoren was gezegd dat dat niet mocht en dat het heel simpel was en ineens duurder. Wat we hebben gegeten was prima van kwaliteit, maar simpel!
jwessels .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Wij hebben hier afgelopen woensdag met vrienden gegeten. we hadden alle vier een ander gerecht de een had eend ,de ander Szechuan kip, de ander zoet/zure kip en ik de gewokte garnalen en alles was weer zeer goed op smaak gebracht. Dus kortom een echte aanrader. Wij blijven zeker komen.
Irma H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Een fijn restaurant waar je heerlijk kunt eten. Het is elke keer weer genieten van divers specialiteiten sushi.
Een echte aanrader.