Treasure

Sluiskade 2-10 1357 NX Almere Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • DIM SUM MIX assortiment gefrituurde hapjes
      TREASURE STYLE SUSHI keuze uit zalm of vega
      TRUFFLE CARPACCIO rundercarpaccio op een Indiase pappadum
      SATAY MIX 4 spiesjes van lams-en ossenhaas met Maleisische pindasaus
      KE TONG & TEMPURA COOKIE gebonden Chinese tomatensoep met kipfilet, vermicelli & een gefrituurde groente 'koekje' (vegetarisch mogelijk)
  • Hoofdgerechten
    • KONG PO BEEF ossenhaas met pittige Kong Po saus & cashewnoten
      KOREAN CHICKEN gewokte kipfilet met zoet pittige Koreaanse saus & pijnboompitjes
      TEPPAN KAI BLACK BEAN kipfilet op de hete plaat met zwarte pepersaus
      TUNA STEAK TATAKI medium-rare tonijnsteak met pepercoating & sesamdressing
      BEIJING PRAWNS garnalen in een 'jasje', gewokt met Chinese azijn & zoete King Do saus
      THAI CURRY BEEF rode Thaise curry met kokosmelk, kousenband & koriander
      THAI CURRY TOFU rode Thaise curry met kokosmelk, kousenband & koriander
  • Nagerecht
    • HOT ESPRESSO MARTINI vanille roomijs | kahlua | shot espresso
      RED FRUIT MACARON rood fruit roomijs | macaron
      TROPICAL EXPLOSION mango sorbetijs | passiefruit sorbetijs | mochi kokos | lychees
      KOFFIE OF THEE KOMPLEET spekkoek | brownie | petit four|

Over het restaurant Treasure

Een Aziatisch feest

Bij het mooie Treasure maak je een rondreis door culinair Azië. Van Japan, tot Maleisië met een tussenstop in Thailand; het lekkerste uit allerlei landen komt hier samen. Heel even vergeet je dat je in Nederland bent.

Meer informatie over restaurant Treasure

Maandag restaurant Gesloten (met uitzondering van feestdagen) afhaal en bezorging open 16:00 - 20:30
Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Treasure

Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
geweldige kwaliteit in een mooie ambiance
Mignonne G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
We hebben via de AH-restaurant actie weer heerlijk gegeten bij Treasure. Er was een ruim keuzemenu met heerlijke gerechten. Een aanrader!!
Nellie R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Leuke verjaardag gevierd.
Heerlijk eten en goede bediening.
Zeer geslaagde avond
Marguerite V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Zeer tevreden: onze dochter wilde een heet gerecht graag zonder peper en dat was geen probleem. Zij kon zelf de saus kiezen. Ook een vegetarische nasi was geen probleem. De hoeveelheden die je krijgt zijn zeer groot, eigenlijk zou je ook voor 4 personen eten kunnen bestellen als je met 5 personen bent. Er blijft veel over.
Er werd netjes gevraagd na het voorgerecht of we direct ons hoofdgerecht wilden of dat we nog even wilden wachten. dus wachttijd zelf te bepalen.
Enig minpuntje in het restaurant zijn de spotjes die, als je op bepaalde plaatsen zit, recht in je gezicht schijnen. Er zit ook een hele irritante felle lamp in een prachtige lamp met staalconstructie (schijnt recht in je gezicht op een bepaalde plek). Voordeel van de spotjes is overigens wel dat je de menukaart beter kunt lezen als 45plusser zonder leesbril. :)
Willeke De V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
heerlijk gegeten, personeel erg vriendelijk en behulpzaam .
Frelie S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Kwaliteit prima en goede bediening.
Reineke K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We hebben gesmuld, de vega sushi was super lekker en tipan kai ook heerlijk. De toetjes verrassend vooral die met espresso. Ondanks dat het druk werden we goed en vlot bediend door verschillende mensen. We komen zeker nog eens terug.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Gezellige ambiance en heerlijk gegeten. Prima en beleefde bediening.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Treasure, altijd weer een feest om hier te mogen eten
Cornellie N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Ik vond het eten heel erg tegenvallen. Ik weet niet omdat het een Ah menu was.
Heb eerder daar gegeten maar het eten was echt te zoet, geen smaak.
Adlokragt K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Vriendelijke ontvangst, fijne zit, super lekker gegeten en volle aandacht van het personeel
Inekebuijs B.
Super vriendelijke bediening.
Heerlijk eten!
En twee week gezellig!!!!
Samira B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
met partner gegeten van de ah bonnen. goed menu en smakelijk gegeten.
echt een aanrader.
Reny K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
heerlijk gegeten, zeer goede kwaliteit en smaak
Joke E.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel goed en vriendelijk. We komen zeker terug. Joke
Lida V.
Alleen toilet beetje armoedig
Randy M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
We zijn hier 2 keer eerder geweest en het is leuk om te merken dat in ieder geval 1 van de medewerkers ons herkent (hij is ook de enige die ik herkende; de rest kwam mij niet bekend voor). Door de herkenning was het een extra warm welkom. Dit keer aten we hier vanwege de AH restaurantactie. Gezien de ervaring in een ander restaurant met de AH actie, hadden we dit keer geen al te hoge verwachtingen qua hoeveelheid eten (qua kwaliteit hadden we wel hoge verwachtingen omdat we het restaurant al kenden). We kregen hier echter wel erg veel eten. Als nagerecht hadden we een klein kommetje met een ijsje verwacht, maar we kregen een bak ter grootte van een A4tje met 4 verschillende toetjes. Dat was echt nog een verrassing. We zaten al vol door het voor- en hoofdgerecht, maar dachten... dat ijsje gaat er nog wel in. Toen kwam die jongen dus met 2 van die grote bakken haha Alles was heerlijk, bediening was snel en leuk, maakte een paar geintjes met ons, gewoon top!
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Via de AH actie met een aangepast menu gegeten. Voldoende keus uit 3 gangen. Heerlijke gerechten en grote porties.
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Zoals altijd weer erg lekker en de bediening uitstekend
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
De kwaliteit is heel hoog, dat wisten we uit ervaring. Dat ze het weer weten te evenaren of te overtreffen is hun klasse. Tja in een restaurant waar het goed eten is, is het ook druk. Echter, ondanks een vol restaurant waren de wachttijden tussen de gerechten zeer kort, chapeau pour le Chef of in het Chinees 向厨师致敬