Treasure Buiten

Evenaar 181 1336NH Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Treasure Buiten

Sdevries123 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Bij Treasure in Almere Buiten gegeten. Het eten was middelmatig, niet authentiek. De verwarming was stuk. Jasmijn thee kwam gewoon uit een zakje en smaakte niet heel goed en hoewel het restaurant al een jaar open is, stond nog overal rotzooi. En kinderen van, vermoedelijk de eigenaar, speelden gewoon in het restaurant. Bediening was wel vriendelijk. Kortom niet voor herhaling vatbaar.
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Wij bestellen hier meestal een maand menu. Het wordt dan thuisbezorgd. De smaken zijn heerlijk en het eten is geen vette hap. Wij smullen er van! ga zo door
W.S. W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Regelmatig halen we chinees en doen het bij voorkeur bij dit restaurant. We kennen inmiddels de meeste chinese restaurants in de buurt. Een half jaar terug hebben we dit restaurant ontdekt, en warempel, dit kleine restaurant steekt qua eten met kop en schouders boven de rest uit, we rijden er nu voor om.

Je wordt hier vriendelijk geholpen, en er wordt goed meegedacht. Als je een keer een variatie wilt op een gerecht, dan is het geen probleem. Dat de ruimte wat kleiner is vind ik geen probleem, het is ook wel leuk om even een praatje te maken terwijl je wacht. Het wachten duurt niet lang, er staat denk ik een kok die het goed in de vingers heeft. Terwijl ik de recensie type, krijg ik eigenlijk alweer zin in een portie van iets - ik heb net gegeten .

Bijzonder hier vind ik de Maleisische Kip, de Beef Ketjap en de Surinaamse nasi. Die staan niet op het menu van de doorsnee chinees. Verder zijn alle gebruikelijke gerechten van de chinese kaart aanwezig Erg lekker.

Er zijn niet veel tafels, we zijn hier nog niet een keer gaan zitten om te dineren. Dat is weer voor een volgende keer en een volgende recensie wellicht. De decor krijgt een punt aftrek, puur vanwege het beschikbare oppervlakte is het niet zo makkelijk om een chinese sfeer te creeren. Toch is de omgeving goed hoor, en misschien wordt het in de toekomst nog beter.

Het is wel algemeen bekend dat de chinese restaurants de smaken en gerechten hebben aangepast aan de Nederlandse smaak. Wat authentieker is de Peking eend, die verdacht veel lijkt op de Peking eend die ik op doorreis in Hong Kong een aantal keren per jaar mag eten. Natuurlijk is het daar lekkerder, maar we komen hier erg in de buurt.

Voordeel is dat je vlak voor de deur kunt parkeren. En als de parkeerplaats vol is kun je vlak in de buurt genoeg parkeerplekken vinden. Vanaf Almere stad is het bijna aan het einde van de Evenaar. De navigatie kon op 1 of andere manier de locatie niet goed vinden. Gelukkig is dat probleem na 1x opgelost, en dan blijf je terugkomen . Een echte aanrader voor de smuller.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Vandaag weer eens gegeten bij Treasure. De bediening was vlot en efficient, drankjes werden vlot gebracht en bij een leeg glad meteen een verversing aangeboden, al werd dat soms dubbel gevraagd. De voorgerechten waren zoals je mag verwachten, De eend van het hoofdgerecht was zeer goed, maar de ti-Pan welke buiten de kaart om naar mijn eigen wensen was gemaakt, was nog veel beter. Wellicht de beste die ik ooit heb gegeten. Dit restaurant verdient zeker een groter publiek.
Kees C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Vriendelijke en vlotte bediening. Naast de traditionele chinese gerechten staan er ook wat bijzondere dingen op de kaart. Wij hadden Maleisische kip en eend in pruimensaus. Beide gerechten waren super lekker.
Het restaurantje is klein, maar toch vrij onrustig en druk omdat er veel afgehaald wordt.
Afhalen kan een goed alternatief zijn.