Tre Paesi

Hagenadyk 4 8614 AB Oudega (Súdwest-Fryslân) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tre Paesi

Fridsma .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Een mooi plekje om eens met je motorboot of zeilboot aan te doen en dan te eten op een prachtig plekje op het aan het water gelegen terras of binnen.
Tre Paesi, Italiaans restaurant met een Hollandse kok
Hij weet in in ieder geval met zijn gerechten, welke vers zijn en goed van smaak, zijn klant goed te bereiken.
Een uitgebreide kaart en een eigen wijnkaart met wijnen uit Italie
Hier zou een verbetering in kunnen door meer te adviseren en te vertellen welke het beste bij gerechten tot bloei komt.
Verder bediening en gelegenheid prima in orde.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wat een mooi plekje, direct aan het water. Echt een verrassing om een echt Italiaans restaurant in dit kleine Friese plaatsje te ontdekken. Echt Italiaans eten met verse ingrediënten, Italiaanse klassiekers op de kaart, maar ook heerlijke pizza's ontbreken niet.

Vlotte bediening en echt ruime porties, je komt niets te kort. Een heerlijke driegangenmenu met risotto kroketjes, ossobuco en de tiramisiu gegeten. Alles prima, zeker voor herhaling vatbaar voor mij, al is het niet naast de deur.
Densch .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Natte slappe pizza! Risotto was niet gaar! Deze teruggegeven. De bij bestelde salade verzoop in de balsamico azijn. Erg jammer!
bastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Ondanks gezellige drukte rondom een bruiloft uitsteken gegeten. Peer met ham en kaas, goede gnocci en citroenijs met stukjes citroen erin. Juweeltje in Friesland, komen we terug.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Met een bootje in Friesland kom je nog eens op plekken waar je anders aan voorbij zou gaan. Zo legden wij in Oudega aan, om iets te eten en te drinken. Het gezelschap had uiteenlopende wensen: koffie met iets erbij voor de ene helft, iets voor lunch voor de andere.

We streken neer bij Tre Paesi, zo op het eerste gezicht een doorsnee pizzeria, gunstig gelegen bij het haventje van Oudega en voorzien van een terras met zon en havenzicht.

Attente en vriendelijke bediening zorgde snel voor de kaart en suggereerde de huisgemaakte bavaroisvlaai voor de koffiedrinkers.

Voor één van het gezelschap kwam tomatensoep; heerlijk romig, zacht van smaak en typisch Italiaans; je proeft er de zon in…

De salade di ruccola vormde het lunchgerecht voor een ander. Een frisse salade van ruccola, olijven, Parmezaanse kaas, rode uienringen, uitgebakken spekjes, en pijnboompitten. Een mooie combinatie van smaken met een uitstekende dressing die bovendien erg smaakvol op het bord was gedrapeerd.

Gecombineerd met de goede koffie en een lekker biertje een onverwacht genoegen in een slaperig Fries dorpje. Zeker een plekje om terug te komen.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Tot heden heb ik hier 3 keer pizza afgehaald. Er is niks op het eten aan te merken het is gewoon lekker. Helaas was het de laatste keer zo dat wij pizzas hadden uitgezocht van het afhaal menu en eenmaal thuis aangekomen er achter kwamen dat de prijs op de bon per pizza hoger was dan dat op het menu. Hier heb ik over gebeld en er werd gezegd dat er aan de website gewerkt werd en dat er inderdaad een verhoging was geweest. Verdere excuses of voorstel voor een compensatie werd niet gegeven. Erg slecht dus. Er werd op een zeer ongeïntresseerde manier gereageerd. Het kwam bij mij over als: je moet het maar even door de vingers zien. Nu eenmaal gechecked te hebben of de prijzen zijn aangepast kom ik er tot mijn grote verbazing achter dat ze inderdaad zijn aagepast, maar niet voor de zelfde prijs als wat ik moest betalen. Namelijk €0,25 lager. Nu is dat niet veel geld over 4 pizzas maar vindt het behoorlijk amateuristisch en slecht.