Traverse House

Kruisweg 985 2132 CE Hoofddorp Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.45€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Linzensoep. Linzensoep met kruiden van het huis
      Tomatensoep. Soep met gegrilde tomaten en kruiden van het huis
      Carpaccio. Dungesneden ossenhaas, rucola, Parmezaanse kaas en pijnboompitten
      Caprese salade. Mozzarella, basilicum, tomaten en Italiaanse sla
      Garnalen. Garnalen gemaakt met tomatensaus en selderij
  • Hoofdgerechten
    • Steak 200gram. Biefstuk van de grill
      Australian steak 200gram. Gemarineerde biefstuk van de grill
      Ribeye steak 200gram. Gemarmerd biefstuk met vet afkomstig van de rib van een rund
      Lamsrack. Gemarineerd lamsrack
      Kipsaté. Twee spiesjes gemarineerde kipfilet van de grill met pindasaus
      House Burger. Burger van het huis met heerlijke Black Angus beef, bacon, ei en kaas
      Zalm. Zalmfilet van de grill
      Zeebaars. Zeebaars bereid met roomboter
      Melanzane Parmigiana. Gegrilde aubergine met tomatensaus en mozzarella
      Pasta vegetarisch. Pasta met tomatensaus, seizoen groenten en kaas
  • Nagerecht
    • Tiramisu. Een van oorsprong Italiaans dessert met de betekenis “maak mij blij” (eigengemaakt)
      Musso de Chocolate. Chocolademousse (eigengemaakt
      Dame Blanche. Vanille-ijs overgoten met warme chocoladesaus en slagroom
      Banana Split. Vanille-ijs met een banaan, overgoten met warme chocoladesaus en slagroom

Over het restaurant Traverse House

Traverse House is een Zuid-Amerikaanse steakhouse met een Mediterraans tintje. Steak is hun kernactiviteit, maar ook heerlijke vis en vegetarische gerechten komen er voorbij. De bevriende eigenaren werken al vele jaren samen aan hun passie. Aan de muur hangen grote foto's van (oud) Amsterdam en aan de chique bar kun je terecht voor een heerlijk exotische drankje.

Glas champagne

G. U.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
A. M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Vriendelijk en nette ongeving in restaurant aan rader om daar zeker nog een keer te gaan eten.
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
De ontvangst is allerhartelijkst, wat een fijne mensen!
Eten was lekker en je krijgt wat men belooft.
We komen zeker terug!
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Zondag met partner gegeten bij Traverse House, en het oude liedje, heerlijk eten, gezellige sfeer, fijne bediening, het was weer prima. We komen zeker weer gauw terug.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Eten en service zijn erg goed. Erg klantvriendelijk. Een verademing. Top gedaan !
S O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Helaas waren de borden van het hoofdgerecht koud waardoor her eten snel afkoelde. De tiramisu was een soort soep.
Het was vrij prijzig.
Beste Mevrouw Otto,
Bedankt voor je gouden tip voor onze koude borden. Als volgende keer bij onze komen zie je hete borden op de tafel. Ik weet het dat u een fijn proever bent maar onze Tiramisu komt uit noord Italiaanse cultuur waar wordt vers gemaakt. Hartelijk dank voor uw bezoek en graag tot volgende bezoek.
Met vriendelijk groet,
Gholam Frotan
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Op de eerste voelen wij ons opgelicht en als wij ergens een hekel aanhebben is dat het op de site staat € 37,50 en rekent € 45,00 opgelicht dus en de biefstukken waren slecht met een volle maag konden wij wel n. Krijgen niet aangenomen
Beste Aad,
Wat erg dat u met een slechte gevoel weg bent gewest. Wij hebben op onze site aangegeven dat gemiddeld prijs €37 kost onze 3 gang menu voor AH actie. Onze menu's zijn vanaf €34,45 t/m €40,45. U hebt met je drinken €45 betaald. Voor de biefstuk hebt u op dat moment iets anders gezegd tegen mij en nu zie ik totaal tegen gestelde verhaal. Ik vindt het erg jammer.
Met vriendelijk groet,
Gholam Frotan
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Geweldige ontvangst door de superaardige eigenaar. Heerlijk gegeten ook nog! We komen zeker terug!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We zijn hier een paar geweest en de wachttijden zijn meestal normaal. Gisteren duurde het een uur voordat we onze hoofdmaaltijd hadden. Dus veel te lang. Voor de rest een heel goed restaurant in alle andere fronten.
Julian H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Een open en vriendelijke service. De Australian steak was naar mijn mening iets te stevig, maar de rib eye heb ik enorm van genoten.
Het voorgerecht was precies goed om je trek op gang te krijgen i.p.v. dat je na het voorgerecht al merendeels verzadigd bent (de garnalen).
Een bananensplit op het desertmenu maakt mij al van jongs af aan een gelukkig mens!

Tot de volgende keer.
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Hartelijk ontvangen, heerlijk gegeten! Gezellig restaurant!
Rolstoel toegankelijk.
Truus K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Goed restaurant, heel vlotte en vriendelijke bediening. Maar de 2pers. tafeltjes mogen wat mij betreft iets verder uit elkaar staan.
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Heerlijk gegeten
Zeer vriendelijk personeel
Aanrader!
Kitty H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Vriendelijke bediening, eten met zorg bereid. Smaakvol en vers.
Absoluut voor herhaling vatbaar.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Kwaliteit was uitstekend. Vriendelijk personeel. Porties waren normaal, niet groot. Zelf gemaakte sausjes, desserts, heerlijk. Glaasje wijn was wat duurder, maar smaak was goed en paste bij mijn vlees. Merk dat het om kwaliteit gaat!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heel gastvrij. Niet opdringerig. Gevoel dat je welkom bent.
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Voorgerechten: soep niet echt warm. Wel goed van smaak. Hoofdgerechten goed. Gegrilde groenten waren lauw en niet knapperig. Nagerecht: matig. Ijs met stukjes water ijs er in. Matige fabrieks chocoladesaus. Ingezakte slagroom
Yvonne E.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Goede, gevarieerde kaart. Ontvangst en bediening uitstekend. Heerlijke Tiramisu. Gaan hier zeker nog een keer eten
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker. Al met al een leuke avond!
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Zondag weer genoten van een avondje eten bij Traverse House,druk maar prima sfeer en het eten was weer heerlijk. Zeker een aanrader.