Traverse House

Kruisweg 983 2132 CE Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Traverse House

Niet zonder grillen

Traverse House is een grillroom met een Mediterraanse randje. Steak is hun kernactiviteit, maar ook heerlijke vis en vegetarische gerechten komen er voorbij. De bevriende eigenaren werken al vele jaren samen aan hun passie. Aan de muur hangen grote foto's van (oud) Amsterdam en aan de chique bar kun je terecht voor een heerlijk exotische drankje.

Meer informatie over restaurant Traverse House

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 14:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 14:00 - 00:00

André V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Enorm warm ontvangst. Eten werd in etappes geserveerd. Vlees was heerlijk, groenten en aardappelen koud. Na diner 30 min. moeten wachten voordat we verder werden geholpen. Na reklamatie ontvingen we als goedmaker een vies druivendrankje. Niet voor herhaling vatbaar.
Qorbanali A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hartelijk ontvang,Fijnesfeer en lekker eten,mixgrill was heerlijk,restaurant was netjes en schoon.
Voor herhalingvatbaar.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij zijn gastvrij ontvangen in een mooi en gezellig restaurant in een ontspannen sfeer. De bediening is zeer vriendelijk. De eigenaar maakte en praatjes met zijn gasten en vroeg of er nog wensen waren. De biefstuk was bijzonder lekker en prima naar onze wens gebakken. Het nagerecht was een verrukkelijke tiramisu. Een restaurant die wij zeker vaker gaan bezoeken. Wim Husmann
Bas C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Teleurstellend, hadden er zeker meer van verwacht, bediening heeft geen overzicht met maar 3 andere tafels. Ook het eten was saai, we hadden de t-bone medium rare, vlees was goed gegaard maar daar was ook wel alles meegezegd. Veelste weinig garnituren en volgens mij sperziebonen uit blik.. veelte doorgekookt allemaal. Helaas voor ons niet nog een keer
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Hartelijke ontvangst....fijne sfeer en heerlijk gegeten....vriendelijk personeel.
Marjoleinn91 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben voor dit restaurant gekozen ivm de AH-actie. Warm ontvangst door zeer vriendelijk personeel. Het restaurant heeft een prettige sfeer. Het was de hele avond erg rustig, maar dat lag er misschien aan dat het kerstavond was. Het driegangenmenu gaf bij elke gang drie keuzes. Ik had als voorgerecht de tomatensoep, welke prima was maar wel erg basic. Mijn vriend had de stokbrood met kruidenboter, ook oké maar niets bijzonders. Als hoofdgerecht allebei de kogelbiefstuk genomen. Heerlijke biefstuk, maar niet echt veel. Van een steakhouse verwacht je toch wel een flink stuk vlees. De groenten en aardappeltjes smaakten goed maar had meer mogen zijn. Als dessert gekozen voor de chocolademousse die ons goed smaakte. Al met al was het eten prima, maar omdat het niet echt bijzonder was (zeker voor de prijs die je er normaal zou betalen..), zullen we hier niet zo snel terugkomen. Het leuke personeel maakt wel een hoop goed :-)
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Teleurstellende ervaring. In mijn optiek gemaakte amicale ontvangst. Zeer karige porties. Simpele gerechten. Wij zijn nog frites gaan eten even verderop. Vragen of je nog iets te drinken wil terwijl er twee volle glazen wijn en water voor ons staan. Vragen of ze mogen afruimen terwijl dat zeer duidelijk uit alles af te lezen valt. Soms wat overdreven vriendelijke bediening, maar kan aan mij liggen natuurlijk. Sperziebonen uit blik. Binnen een uur waren we buiten, alsof er haast was terwijl er 3 tafels zaten. Voor ons niet meer.
henkenlies1955 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten bij Traverse House is lekker en van goede kwaliteit. De inrichting is gemoedelijk. De bediening is persoonlijk en vlot.
Trudi M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor de tweede keer gereserveerd bij Traverse House. Wij werden ontvangen als vrienden, het eten was weer super , de wijn heerlijk... Dit restaurant is een aanwinst voor Hoofddorp. Wat een hartelijke en gastvrije mensen.
Wij zijn blij met Traverse House!!!
Tjerno D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Was super lekker en vond het super gezellig en de soep de lasanga en en het toetje lekker oogedient en ik zou hier wel weer terug komen
Arne H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We werden zeer gastvrij ontvangen, en hebben lekker gegeten. Er is speciaal voor de AH actie een menukaart met beperkte keuze, maar dat was voor ons geen probleem.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke en snelle bediening.
J.J. S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Enthousiaste ontvangst van de eigenaar en overige personeel. Stellen zich zelfs nog voor. Soms wel té betuttelend met vragen of er afgeruimd mag worden terwijl de borden leeg zijn. Maar het eten was heerlijk en al met al een leuke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar !
L H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Nog gegeten met de AH actie op vrijdag 11 november
Leuk restaurant prima gegeten. Porties prima, heb je tekort dan vraag je gewoon bij. Bediening zeer betrokken. Kortom een avondje genieten.
Selsela S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Op 8 november 2016 gegeten bij Travers House samen met mijn vriendin Fresilla.

Uitmuntend restaurant waar alles klopt. Dineren in een rustige ambiance met top bediening en menu.
Zeer vriendelijke gastheer/eigenaar.
Bedankt!
Edward L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Er waren gister niet veel mensen in het restaurant. Sfeer niet erg gezellig. Stokbrood met kruidenboter dat me aangeraden werd is veel te duur (€5,50) De Tempranillo was erg lekker (€4,25). De Arlana steak was lekker. Op spies geserveerd, vind ik wat minder voor € 20,95. De sperzieboontjes waren slap, de rijstmix smakeloos en de aardappeltjes ok. Bediening super vriendelijk. Alles bij elkaar: te duur voor het gebodene. Jammer.
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Warme ontvangst, eten goed, wel kleine porties (voor senioren goed), weinig groente, wijn aan de dure kant. Interieur kan warmer.
denenhel .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijk personeel, maar moesten 1 uur wachten op het voorgerecht en het hoofdgerecht kwam na 45 minuten. Het dessert heeft ruim een uur geduurd. Het eten was heerlijk maar er was meer bord dan inhoud. De prijs was duur voor dat gene wat je krijgt. Wij zijn na afloop nog ergens anders een hapje wezen eten.Meerdere gasten waren geïrriteerd over de lange wachttijd. Twee heren zijn de zaak uitgelopen omdat ze een uur moesten wachten en het eten koud was. De gasten naast ons klaagden over de prijs, een paar stukjes stokbrood een stukje zalm met twee eetlepels aardappelschijfjes en een stronkje broccoli wat stukjes wortel moesten de groenten voorstellen. Al met al geen geslaagde keus omdaar te eten.Voor ons nooit meer en de tafel links en rechts van ons dus ook niet meer begreep ik van ze.
J B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hadden het AH keuzemenu .En hebben gekozen voor de salade deze was van ongekende eenvoud en totaal smakeloos zonder dressing, we moesten vragen om olijfolie om er nog iets van te maken.Het hoofdgerecht bestond uit zalm of kogelbiefstuk deze waren beide goed de groente en gebakken aardappels ook weer minimalistisch .
Nagerecht de keuze uit tiramisu deze was echt niet lekker smakeloos de citroen cheesecake was een plak cake met een sausje dit voor de prijs van 34.95 absoluut te duur gelukkig heeft het ons maar 17.50 gekost en zelfs dit was dan nog te duur .Als je als restaurant aan dit soort dingen meedoet wil je volgens mij proberen je bedrijf op de kaart te zetten.Dit is duidelijk niet gelukt ,niet bij ons in ieder geval.
Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw recensie. Het klopt inderdaad dat wij meedoen met de Albert Heijn actie om ons restaurant op de kaart te zetten en ik vind het jammer te lezen dat dit bij u niet is gelukt. Allereerst dien ik te noemen dat bij de salade in principe altijd olie en azijn wordt geserveerd, helaas was dit bij u niet helemaal goed gegaan. Betreft uw dessert, de Torta Margarita is een traditioneel Italiaans dessert en het gaat hier inderdaad om een cake met citrussmaak. Ik begrijp dat deze, als u in de veronderstelling was dat het hier om een cheesecake ging, niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Daarnaast willen wij, indien het eten te weinig blijkt te zijn, u altijd nog extra eten komen brengen.
Ik hoop u toch nogmaals in mijn restaurant te mogen ontvangen, zodat wij uw ervaring kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Gholam Frotan
Hetty M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Deelgenomen aan AH actie. Vriendelijke ontvangst. Restaurant ziet er gezellig uit. Voorgerecht tomatensoep was smakelijk, in tegenstelling tot de salade. Deze werd zonder dressing geserveerd.Gewoon een bakje rauwkost dus. Hoofdgerecht gevulde aubergine viel tegen. Ook de zalm viel tegen. Deze was nog koud en rauw van binnen. Dit werd op zich wel goed opgepakt, maar mijn partner was al klaar met eten toen mijn gare zalm geserveerd werd. Dit is niet echt gezellig. De tiramisu als nagerecht was niet lekker. Al met al zeer teleurstellend. We gaan hier niet meer eten.