Traverse House

Kruisweg 985 2132 CE Hoofddorp Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.45€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Linzensoep. Linzensoep met kruiden van het huis
      Tomatensoep. Soep met gegrilde tomaten en kruiden van het huis
      Carpaccio. Dungesneden ossenhaas, rucola, Parmezaanse kaas en pijnboompitten
      Caprese salade. Mozzarella, basilicum, tomaten en Italiaanse sla
      Garnalen. Garnalen gemaakt met tomatensaus en selderij
  • Hoofdgerechten
    • Steak 200gram. Biefstuk van de grill
      Australian steak 200gram. Gemarineerde biefstuk van de grill
      Ribeye steak 200gram. Gemarmerd biefstuk met vet afkomstig van de rib van een rund
      Lamsrack. Gemarineerd lamsrack
      Kipsaté. Twee spiesjes gemarineerde kipfilet van de grill met pindasaus
      House Burger. Burger van het huis met heerlijke Black Angus beef, bacon, ei en kaas
      Zalm. Zalmfilet van de grill
      Zeebaars. Zeebaars bereid met roomboter
      Melanzane Parmigiana. Gegrilde aubergine met tomatensaus en mozzarella
      Pasta vegetarisch. Pasta met tomatensaus, seizoen groenten en kaas
  • Nagerecht
    • Tiramisu. Een van oorsprong Italiaans dessert met de betekenis “maak mij blij” (eigengemaakt)
      Musso de Chocolate. Chocolademousse (eigengemaakt
      Dame Blanche. Vanille-ijs overgoten met warme chocoladesaus en slagroom
      Banana Split. Vanille-ijs met een banaan, overgoten met warme chocoladesaus en slagroom

Over het restaurant Traverse House

Traverse House is een Zuid-Amerikaanse steakhouse met een Mediterraans tintje. Steak is hun kernactiviteit, maar ook heerlijke vis en vegetarische gerechten komen er voorbij. De bevriende eigenaren werken al vele jaren samen aan hun passie. Aan de muur hangen grote foto's van (oud) Amsterdam en aan de chique bar kun je terecht voor een heerlijk exotische drankje.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Traverse House

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 15:00 - 23:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Traverse House

Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Met de Albert Heijn actie hier terecht gekomen, maar ik kom zeker nog een keer terug! Zeer vriendelijk ontvangen en geholpen, heerlijk gegeten en de zaak ziet er leuk uit!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Lekker
Vriendelijk personeel
Alleen een jus Orange op mijn bonnetje
Maar ja dat zag ik pas thuis????
Verder echt een aanrader
Kim Z.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Het eten was heerlijk, vooral de carpaccio en de australian steak en je krijgt ook een aardig grote ijscoupe. De service was ook uitstekend, heel vriendelijk en er heerst een prettige sfeer, leuk ingericht. Groetjes Bas en Kim Zandbergen
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
God eten. Zeer gastvrij bediening.
Eijkennvvolkert E.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heel goed gezellig leuke bediening
Lekker gegeten
Heerlijke Teramisu
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad. Ontvangst was vriendelijk en hartelijk. Kwaliteit en hoeveelheden waren prachtig in balans en van zeer hoog nivo. De bediening was een verademing: netjes en ongedwongen
Al met al een prachtige avond gehad. We hebben alle reden om hier terug te komen.
Eveline T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Echt een onverwachte aangename verrassing, heerlijk gegeten en goed advies van eigenaar. Komen daar zeker nog terug!
Tony E.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Vriendelijk ontvangst met goede sfeer. Maaltijd was heerlijk met een voortreffelijke cappuccino na.
H. R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Over de top qua vriendelijkheid, het was overdone, to much, niet natuurlijk meer. Het eten was redelijk. Voor ons niet voor herhaling.
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Gisteravond bij Traverse House gegeten met de AH actiekaart , het eten was heerlijk ,en hele vriendelijke bediening. We werden ontvangen door de eigenaar , een super vriendelijke man, die heel erg zijn best doet om het iedereen naar zijn zin te maken. Het was zeker een geslaagde avond, en we komen beslist weer terug.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We hebben met de AH bon heerlijk gegeten. Sfeervol en de bediening was perfect. Komen zeker nog eens terug.
Lois H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Gister hier gegeten met de AH restaurant actie. We werden zeer vriendelijk ontvangen, de eigenaar en het personeel doen erg hun best om het naar je zin te maken. Eten smaakte heerlijk, wij komen zeker terug!!
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Geweldige, vriendelijke, amicale ontvangst! Sfeervol restaurant. Gastheer belooft je met veel enthousiasme te gaan verwennen met het allerlekkerste eten ooit...... Ook bepaalt hij graag voor jou wat jij lekker gaat vinden. Helaas valt wat je dan krijgt enorm tegen. Prijs/kwaliteit is niet in verhouding. Carpaccio is héél weinig en erg simpel. De ribeye was klein en enorm vet. Voor het broodje (zoete) kruidenboter (niet lekker) betaal je flink bij en dat zou wel gratis horen bij een menu van € 40,45 Geen lekkere sausjes beschikbaar en de gegrilde groente bestaat uit totaal 2 kleine plakjes aubergine, courgette, cherrytomaatje (veel te lang gegrild) en een klein stukje maiskolf. Kan echt veel beter!!!
Beste Marjan,
Fijn dat u in ons sfeervolle restaurant bent geweest en een goed ontvangst hebt gehad, wij vinden het jammer dat u niet tevreden was met wat u bent aangeraden van het menu. We willen graag een tweede kans van u krijgen om te proberen u tevreden te stellen en u meer uitleg te geven over het eten dat bij ons geserveerd wordt.
Groet, Team Traverse
Qorbanali A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij hebben weer lekker gegeten. Ribeye steak was heerlijk en mooi Medium gegerild.
Vriendelijke bediening en restaurant was netjes en schoon.
Wij komen zeker terug.
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij hebben afgelopen zaterdag bij Traverse house gegeten. Het was erg lekker en ontzettend aardige bediening! Wij gaan voortaan heerlijk HIER eten voordat we naar de film gaan... ECHT fantastisch!!! Ik had een zalige Carpaccio en mijn man een vers gemaakte tomatensoep... daarna hadden we allebei een super biefstukje van de grill met zo’n echt lekkere grilsmaak mmmm met gebakken aardappeltjes en wat groente en heerlijke sausjes... daarna een overheerlijke Irisch Coffee! Wij komen hier zeker weten nog een keer terug!
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben hier gegeten naar aanleiding van de ah actie. Werden zeer vriendelijk ontvangen bijna te vriendelijk. Misten een broodje erbij Voorgerecht carpaccio erg koud en niet heel lekker. Vlees klein, aardappels en groente niet denderend.
Toetje teramisu viel tegen. Jammer! Prijs zonder de ah actie aan de hoge kant.. ga er niet meer heen.
Beste Angelique,
Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent. Wij serveren niet standaard een broodje bij onze gerechten maar als u erom had gevraag waren we u graag van dienst geweest. De carpaccio komt bij ons, eveneens als de onze ingrediënten vers uit de koelkast zodat hij koud gegeten kan worden zoals de bedoeling is. Veel mensen vinden onze huisgemaakte tiramisu lekker maar helaas heeft natuurlijk niet iedereen dezelfde smaken. De eigenaar (de man die u vriendelijk ontvangen en bediend heeft) vind het jammer dat u tevreden reageerde toen hij vroeg of alles naar wens was maar dat u nu naderhand in uw recensie aangeeft dat u niet tevreden was, hij zou graag een tweede kans van u krijgen om u tevreden te stellen.
Groet, Team Traverse
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het personeel deed iets te veel z'n best. Te overdreven. Het eten was niet lekker. We gaan er zeker niet nog een x naar toe.
Arthur R.
Heerlijke ribeye. Rode wijn had iets koeler gemogen. Snelle service
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Zeer gastvrije bediening, gezellige sfeer en lekker gegeten
Rune F.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Je wordt verwent door het personeel en het eten!