Traverse House

Kruisweg 983 2132 CE Hoofddorp Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Traverse House

Niet zonder grillen

Traverse House is een grillroom met een Mediterraanse randje. Steak is hun kernactiviteit, maar ook heerlijke vis en vegetarische gerechten komen er voorbij. De bevriende eigenaren werken al vele jaren samen aan hun passie. Aan de muur hangen grote foto's van (oud) Amsterdam en aan de chique bar kun je terecht voor een heerlijk exotische drankje.

Meer informatie over restaurant Traverse House

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 14:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 14:00 - 00:00

c V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Geweldige service en heerlijk eten.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
super lekker gegeten zal iedereen het kunnen aanraden personeel was vriendelijk jas werd aangenomen en weer gebracht na het eten.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ik ben hier met Valentijn wezen eten samen met mijn vrouw en zus en zwager.We hebben heerlijk gegeten.De kaart was aangepast i.v.m. Valentijn.Zelf had ik 2 bossen rozen s,middags al gebracht met valantijnskaarten erbij.Traverse House had ze leuk op de tafel gezet en er ook nog rode rozenblaadjes op alle tafels in het restaurant gestrooid.Kortom het was een echt romantiche avond.We hebben ontzettend genoten.De chef kwam ook nog gezellig een praatje maken. Na ruim 4 uur gingen we vol en voldaan weer naar huis.Het was echt GRANDIOOS.
sieraad99 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Kennisgemaakt via de AH-actie en meer dan tevreden. Zeer vriendelijk personeel en absoluut 'n aanrader.
Afwijken van 't menu was mogelijk en gerechten waren zeer smakelijk.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg gezellig en heel hartelijke bediening en eigenaar
Dineke F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het personeel was super aardig en het eten was super. Zelfs bij het weggaan kreeg je een hand. Nooit meegemaakt. Ook mijn vriendin was zeer opgetogen. We komen zeker een keer terug.
Matthijs E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het personeel geeft je het gevoel een gewaardeerd gast te zijn. Zeer persoonlijke benadering.
En het eten was ook zeer lekker.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gisteren wezen eten hier met mijn vriendin. Via vrienden en familie bij dit restaurant uit gekomen en ik moet zeggen dat wij ons zeker hebben vermaakt! Het begon bij binnenkomst al, zeer vriendelijk ontvangst door de eigenaar zelf. Netjes begeleid naar je gereserveerde tafel en de hele avond door ook vergezelt met z'n verhaaltjes. Vriendelijk personeel met een relaxed sfeertje. Het eten was werkelijk om je vingers bij af te likken. Wij hadden een Traverse House steak en een Ariana steak. Vlees lekker malsig en de bijgerechten ook voldoende. De tiramisu als toetje is zeker een aanrader. Wij hebben een topavond gehad en wij komen zeker weer terug!
larissa.dortland69 D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Verse producten zonder poespas, goed bereid. Bediening springt prima in op eettempo van bezoekers., vraagt of volgende gang aansluitend of met tussenpauze geserveerd dient te worden. Prima prijs kwaliteitsverhouding. Ook open op de maandagavonden!
Qorbanali A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Positief ontvangst door het personeel. Het eten was goed en op tijd en het sfeer ook erg aangenaam. Voor herhaling vatbaar.
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij gaan morgen op vakantie en verblijven in het Hampton Hotel. Traverse house werd heel erg aangeraden door het hotel zelf dus we waagden een gokje. En met succes. Netjes ontvangen en het eten was ook van klasse. Na het eten nog lekker zitten borrellen met een goed italiaans wijntje en daarna was het alweer tijd om terug te gaan. Onze ervaring was erg positief en we komen zeker nog een keer terug als we weer in Nederland zijn.
Chantal O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Geen sjiekdefriemel restaurant, inrichting simpel, maar vooral vriendelijk en gastvrij personeel. Wij waren er om 17:00 en tegen 18:00 begon het echt druk te worden, vooral families. Er is ook oog voor de allerkleinste. We hebben genoten van de super malse steak! Kom zeker nog eens terug
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk genoten van het driegangenmenu van de AH-kortingsactie. Helaas erg veel lawaai van een luidruchtige groep van twaalf personen.
JZ J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De bediening is heel gastvrij en zeer vriendelijk. Puntje voor verbetering zou kunnen zijn dat voorkomen wordt dat de gasten de jassen aan de stoelen hangen. De inrichting is netjes en behoorlijk strak maar het hoeft niet de indruk van een snel doorgangshuis te hebben.
We hadden een 3 gangen menu. Het vlees was heerlijk maar de garnering wat mager, wat prijs kwaliteitverhouding negatief beinvloedt.
André V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Enorm warm ontvangst. Eten werd in etappes geserveerd. Vlees was heerlijk, groenten en aardappelen koud. Na diner 30 min. moeten wachten voordat we verder werden geholpen. Na reklamatie ontvingen we als goedmaker een vies druivendrankje. Niet voor herhaling vatbaar.
Qorbanali A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hartelijk ontvang,Fijnesfeer en lekker eten,mixgrill was heerlijk,restaurant was netjes en schoon.
Voor herhalingvatbaar.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij zijn gastvrij ontvangen in een mooi en gezellig restaurant in een ontspannen sfeer. De bediening is zeer vriendelijk. De eigenaar maakte en praatjes met zijn gasten en vroeg of er nog wensen waren. De biefstuk was bijzonder lekker en prima naar onze wens gebakken. Het nagerecht was een verrukkelijke tiramisu. Een restaurant die wij zeker vaker gaan bezoeken. Wim Husmann
Bas C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Teleurstellend, hadden er zeker meer van verwacht, bediening heeft geen overzicht met maar 3 andere tafels. Ook het eten was saai, we hadden de t-bone medium rare, vlees was goed gegaard maar daar was ook wel alles meegezegd. Veelste weinig garnituren en volgens mij sperziebonen uit blik.. veelte doorgekookt allemaal. Helaas voor ons niet nog een keer
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Hartelijke ontvangst....fijne sfeer en heerlijk gegeten....vriendelijk personeel.
Marjoleinn91 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben voor dit restaurant gekozen ivm de AH-actie. Warm ontvangst door zeer vriendelijk personeel. Het restaurant heeft een prettige sfeer. Het was de hele avond erg rustig, maar dat lag er misschien aan dat het kerstavond was. Het driegangenmenu gaf bij elke gang drie keuzes. Ik had als voorgerecht de tomatensoep, welke prima was maar wel erg basic. Mijn vriend had de stokbrood met kruidenboter, ook oké maar niets bijzonders. Als hoofdgerecht allebei de kogelbiefstuk genomen. Heerlijke biefstuk, maar niet echt veel. Van een steakhouse verwacht je toch wel een flink stuk vlees. De groenten en aardappeltjes smaakten goed maar had meer mogen zijn. Als dessert gekozen voor de chocolademousse die ons goed smaakte. Al met al was het eten prima, maar omdat het niet echt bijzonder was (zeker voor de prijs die je er normaal zou betalen..), zullen we hier niet zo snel terugkomen. Het leuke personeel maakt wel een hoop goed :-)