Traverse House

Kruisweg 983 2132 CE Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Traverse House

Traverse House is een Zuid-Amerikaanse steakhouse met een Mediterraans tintje. Steak is hun kernactiviteit, maar ook heerlijke vis en vegetarische gerechten komen er voorbij. De bevriende eigenaren werken al vele jaren samen aan hun passie. Aan de muur hangen grote foto's van (oud) Amsterdam en aan de chique bar kun je terecht voor een heerlijk exotische drankje.

Meer informatie over restaurant Traverse House

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 14:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 14:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Traverse House

• Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het was zoals altijd , weer super gezellig en het eten was weer heerlijk.
Hele leuke bediening.
We komen er beslist weer terug !!
zeelandia72 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Via AH diner actie bezocht. Positief verrast met ambiance, bediening en kwaliteit eten. Aanrader terug te komen en van de gewone kaart te eten. A en S uit Amstelveen
Gonny H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Aparte smaken en de vraag van beantwoorden voor wachttijd vind ik moeilijk te beantwoorden. Dit was heerlijk rustig. Niet het ene van tafel en gelijk het andere er weer op. Dit is wat wij graag willen als wij uit eten gaan. Heel gastvrij ontvangen en ook heel leuk afscheid genomen. Met andere woorden, voor herhaling vatbaar.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst. Vissoep gegeten heerlijk. Daarna lamsvlees wat fantastische Wat. Het nagerecht was. Een kaasplankje. 2 e gerecht met AH bonnen gratis . Dat maakt dit restaurant aantreffelijk. Parkeren na 18.00 gratis. Ik vkan dit restaurantgbń
ik K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Hartelijke ontvangst door de eigenaar zelf, vlotte bediening en goede maar wat kleine porties, zeker bij het voor- en hoofdgerecht. De afwikkeling van de 2=1 actie van AH geeft een beetje een bittere nasmaak.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We zijn zeer vriendelijk ontvangen en service staat hoog in het vaandel. Het eten was lekker maar wel simpel. Wachttijden zijn kort. Prima!
mjvannorden .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
we waren hier voor de 2e keer en werden hartelijk begroet door de eigenaar en mochten zelf een tafel uitzoeken.
De gerechten werden snel opgediend en alles was prima verzorgd en lekker. Komen zeker nog een keer terug.
S V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
De ambiance was goed. Wij hebben lekker gegeten - steak en vis. De gerechten werden aantrekkelijk geserveerd.
De service was prima.
Het personeel was erg aardig.
MC-B .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prima voor de AH deal, voor reguliere prijs zijn het te kleine porties voor de prijs
Ontvangst super hartelijk, maar nog voordat je gasten zitten al naar de zegelkaart vragen komt niet gastvrij over
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Het eten was super lekker en zeker voor herhaling vatbaar. Het personeel was erg aardig. Als je iets wilde wetem kreeg je ook een duidelijke uitleg
P84 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Vriendelijk personeel, je had wel continue iemand anders aan je tafel. Het vlees kan een stuk beter. Bij vragen om de rekening wel apart dat je die kreeg met direct het pin apparaat, geeft je niet even de tijd om te checken en te bepalen of/hoeveel je aan fooi wil geven.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Geweldige avond gehad met goede vrienden, eten was heerlijk, en vriendelijke bediening zo als altijd.
Dit doen we zeker nog een keer.
Stes1952 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten in Traverse House!
Mijn mes gleed door het malse vlees!
Super vriendelijke bediening!
Wel een beetje prijzig!
Kom hier zeker weer eten!
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Echt een verassing.
Was met AH kaart.
Zocht eenrestaurant dicht bij de bioscoop.
Kende dit restaurant niet.
Alles kwalitatief erg goed: zalmsalade,lamscoteletjes,chocolademousse.
Bescheiden porties,vond ik prettig.
Vriendelijke ontvangst,voelde me welkom.
Danny M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Aanrader! Hebben hier gegeten met de AH restaurant actie. Restaurant is gelegen hartje centrum van Hoofddorp. Parkeren kan voor de deur of in een van de vele parkeer garages,

Ontvangst was hartelijk. De bediening is enthousiast en geinteresseerd. Diverse malen is ons gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat wilden bestellen. Bij bestellen van toetje was er niks op de kaart wat onze zoon kon hebben in verband met allergie, dus alleen een totse voor onszelf besteld. Echter bij het uitserveren van de toetsen kreeg onze zoon een bakje vers fruit "on the house". Dat is nog eens meedenken en service!
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zoals altijd was het eten heerlijk, en de bediening vriendelijk, we hebben ervan genoten.
we gaan zeker binnenkort weer.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het was een AH actie aanbieding. Anders waren we hier niet naar toe gegaan. Een driegangen menu voor €41,45 is echt veel te duur! Klein voorgerechtje (5 garnalen in tomatensaus) , een niet al te malse biefstuk met gebakken aardappelen en een beetje sla, en een plakje (sinas)cake toe. Erg magertjes allemaal.
De goedmaker was de keurige en attente bediening.
Zolang er restaurants zijn die een twee maal betere kwaliteit qua eten aanbieden voor minder dan de helft van hier, gaan we hier niet meer naar toe.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Na een vriendelijk ontvangst.
heerlijk gegeten en genoeg ruimte tussen de gangen om even het eten te laten zakken
Heerlijk toetje !
We komen zeker nog een keer terug !
maaikecopier .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Met de restaurantactie van AH gegeten. Was goed te doen. Niks bijzonders. Simpele standaard gerechten. De biefstuk was niet heel lekker. Carpaccio was prima. Toetje was sinaasappelcake, die was wel lekker.
Zou er niet meer teruggaan zonder actie.
Ashley V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Erg gezellige sfeer. Het restaurant ziet er keurig uit en het eten is zeer goed!