Traverse House

Kruisweg 983 2132 CE Hoofddorp Nederland Kaart

Over restaurant Traverse House

Niet zonder grillen

Traverse House is een grillroom met een Mediterraanse randje. Steak is hun kernactiviteit, maar ook heerlijke vis en vegetarische gerechten komen er voorbij. De bevriende eigenaren werken al vele jaren samen aan hun passie. Aan de muur hangen grote foto's van (oud) Amsterdam en aan de chique bar kun je terecht voor een heerlijk exotische drankje.

Meer informatie over restaurant Traverse House

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 14:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 14:00 - 00:00

Trudi M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Tjerno D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Was super lekker en vond het super gezellig en de soep de lasanga en en het toetje lekker oogedient en ik zou hier wel weer terug komen
Arne H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We werden zeer gastvrij ontvangen, en hebben lekker gegeten. Er is speciaal voor de AH actie een menukaart met beperkte keuze, maar dat was voor ons geen probleem.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke en snelle bediening.
Corien S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Enthousiaste ontvangst van de eigenaar en overige personeel. Stellen zich zelfs nog voor. Soms wel té betuttelend met vragen of er afgeruimd mag worden terwijl de borden leeg zijn. Maar het eten was heerlijk en al met al een leuke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar !
L H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Nog gegeten met de AH actie op vrijdag 11 november
Leuk restaurant prima gegeten. Porties prima, heb je tekort dan vraag je gewoon bij. Bediening zeer betrokken. Kortom een avondje genieten.
Selsela S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Op 8 november 2016 gegeten bij Travers House samen met mijn vriendin Fresilla.

Uitmuntend restaurant waar alles klopt. Dineren in een rustige ambiance met top bediening en menu.
Zeer vriendelijke gastheer/eigenaar.
Bedankt!
Edward L.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Er waren gister niet veel mensen in het restaurant. Sfeer niet erg gezellig. Stokbrood met kruidenboter dat me aangeraden werd is veel te duur (€5,50) De Tempranillo was erg lekker (€4,25). De Arlana steak was lekker. Op spies geserveerd, vind ik wat minder voor € 20,95. De sperzieboontjes waren slap, de rijstmix smakeloos en de aardappeltjes ok. Bediening super vriendelijk. Alles bij elkaar: te duur voor het gebodene. Jammer.
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Warme ontvangst, eten goed, wel kleine porties (voor senioren goed), weinig groente, wijn aan de dure kant. Interieur kan warmer.
denenhel .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijk personeel, maar moesten 1 uur wachten op het voorgerecht en het hoofdgerecht kwam na 45 minuten. Het dessert heeft ruim een uur geduurd. Het eten was heerlijk maar er was meer bord dan inhoud. De prijs was duur voor dat gene wat je krijgt. Wij zijn na afloop nog ergens anders een hapje wezen eten.Meerdere gasten waren geïrriteerd over de lange wachttijd. Twee heren zijn de zaak uitgelopen omdat ze een uur moesten wachten en het eten koud was. De gasten naast ons klaagden over de prijs, een paar stukjes stokbrood een stukje zalm met twee eetlepels aardappelschijfjes en een stronkje broccoli wat stukjes wortel moesten de groenten voorstellen. Al met al geen geslaagde keus omdaar te eten.Voor ons nooit meer en de tafel links en rechts van ons dus ook niet meer begreep ik van ze.
J B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hadden het AH keuzemenu .En hebben gekozen voor de salade deze was van ongekende eenvoud en totaal smakeloos zonder dressing, we moesten vragen om olijfolie om er nog iets van te maken.Het hoofdgerecht bestond uit zalm of kogelbiefstuk deze waren beide goed de groente en gebakken aardappels ook weer minimalistisch .
Nagerecht de keuze uit tiramisu deze was echt niet lekker smakeloos de citroen cheesecake was een plak cake met een sausje dit voor de prijs van 34.95 absoluut te duur gelukkig heeft het ons maar 17.50 gekost en zelfs dit was dan nog te duur .Als je als restaurant aan dit soort dingen meedoet wil je volgens mij proberen je bedrijf op de kaart te zetten.Dit is duidelijk niet gelukt ,niet bij ons in ieder geval.
Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw recensie. Het klopt inderdaad dat wij meedoen met de Albert Heijn actie om ons restaurant op de kaart te zetten en ik vind het jammer te lezen dat dit bij u niet is gelukt. Allereerst dien ik te noemen dat bij de salade in principe altijd olie en azijn wordt geserveerd, helaas was dit bij u niet helemaal goed gegaan. Betreft uw dessert, de Torta Margarita is een traditioneel Italiaans dessert en het gaat hier inderdaad om een cake met citrussmaak. Ik begrijp dat deze, als u in de veronderstelling was dat het hier om een cheesecake ging, niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Daarnaast willen wij, indien het eten te weinig blijkt te zijn, u altijd nog extra eten komen brengen.
Ik hoop u toch nogmaals in mijn restaurant te mogen ontvangen, zodat wij uw ervaring kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Gholam Frotan
Hetty M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Deelgenomen aan AH actie. Vriendelijke ontvangst. Restaurant ziet er gezellig uit. Voorgerecht tomatensoep was smakelijk, in tegenstelling tot de salade. Deze werd zonder dressing geserveerd.Gewoon een bakje rauwkost dus. Hoofdgerecht gevulde aubergine viel tegen. Ook de zalm viel tegen. Deze was nog koud en rauw van binnen. Dit werd op zich wel goed opgepakt, maar mijn partner was al klaar met eten toen mijn gare zalm geserveerd werd. Dit is niet echt gezellig. De tiramisu als nagerecht was niet lekker. Al met al zeer teleurstellend. We gaan hier niet meer eten.
Trudi M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zeer vriendelijke gastheer en personeel. Lekker eten, goede wijn, prima sfeer.
Het was ons eerste bezoek, maar zeker voor herhaling vatbaar..
Kees-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prima gegeten en de gastvrijheid was onovertroffen. De heren hebben duidelijk plezier in hun werk en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Super vriendelijk ontvangen!
Wel wat lang gewacht op voorgerecht stokbrood met kruidenboter. Veel brood kruidenboter een flauw. Hoofdgerecht was aan de weinige kant.
Toetje heelijk maar ook erg klein.

Met ah uiteten bon leuke prijs, anders te duur.
Rick T.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Via de AH restaurant actie hier gereserveerd. Vooraf had ik een huisgemaakte tomatensoep. Die was niet zo bijzonder, beetje flauw zelf. Daarna had ik een kogel biefstuk. Deze was goed. Er zat wat groente bij en aardappelen, alle weinig smaak creatie. En was trouwens niet echt warm. Toetje was een citrus cake. Deze was lekker. Wat uitspat is de gastvrijheid van de gastheer. Je gunt het hem dat dit nieuwe restaurant een succes wordt. Kortom. Was wel aardig, maar wij zullen via de ah actie niet nog eens komen.
Blauwoogmaki S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Voor het eerst bij Traverse house gegeten. Vriendelijke ontvangst, veel ruimte tussen de tafels. Vlees perfect gegrild. Bij mixt grill was geen enkel droog stukje te vinden. Prima prijzen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Piierer S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Leuke enthousiaste ontvangst. De gastheer maakt er werk van. Prima plek om iets te eten.
J.W.C. V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Zeer hartelijk ontvangen door iedereen van de bediening. Ruiim opgezet en niet op elkaar gepropt.
Heerlijke gegeten van de mooie gerechten. Vooral de BBQ smaak komt goed uit de verf op het vlees.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Afgelopen weekend via AH restaurantactie hier gegeten met vrienden. Het eten was lekker en ook de ontvangst heel vriendelijk. Ik vond het toch weer niet zó speciaal dat ik daar heel snel terug zal komen.