Traverse House

Kruisweg 983 2132 CE Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Traverse House

Traverse House is een Zuid-Amerikaanse steakhouse met een Mediterraans tintje. Steak is hun kernactiviteit, maar ook heerlijke vis en vegetarische gerechten komen er voorbij. De bevriende eigenaren werken al vele jaren samen aan hun passie. Aan de muur hangen grote foto's van (oud) Amsterdam en aan de chique bar kun je terecht voor een heerlijk exotische drankje.

Meer informatie over restaurant Traverse House

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 14:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 14:00 - 00:00

duiven1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het was de eerste keer dat ij daar gingen eten.
Ons eerst reactie was overweldigend, dus . . . . . .
ZO LATEN - PERFECT - TOT ZIENS
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
nu voor de tweede keer wezen eten, nu met 8 personen, en zoals de eerste ervaring wererom een goed restaurant met een vriendlijke bediening. een aanrader 100%.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst door eigenaar. Ook de bediening was vriendelijk en netjes. Eten was lekker maar teveel standaard voor de prijs die er gevraagd wordt. De gerechten waren fantasieloos samengesteld. Bij het hoofdgerecht alleen wat salade en gebakken aardappeltjes. Ook de voorgerechten en desserts zijn wel lekker maar gerechten die je overal op een kaart ziet staan . Wij maakten gebruik van de AH actie, het bedrag bij elkaar was precies goed. We zouden echt een kater hebben gehad wanneer we het dubbele kwijt waren geweest.
C. Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
De mensen zijn heel vriendelijk , dat kom je niet veel meer tegen , meestal zijn de mensen veel te gehaast,snel wegwerken dan kunnen ze er weer andere mensen plaatsen,brengt meer geld in het laatje.
Arian V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Leuke ontvangst, goede service en voortreffelijk eten; alles wat je kan wensen voor een mooie dinerervaring!
Elvira D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Bescheiden porties maar goede kwaliteit personeel aardig en zeer voorkomend naar bezoekers toe
Info513 K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zeer overdreven ontvangst. Zeer misleidend. Op website prijzen a la carte, maar voor de AH actie andere prijzenkaart die behoorlijk duurder uitpakt! En als je een glas wijn bestelt schenken ze de duurste € 6,25, wat ik behoorlijk prijzen vind voor deze locatie. Een stukje brood wordt ook in rekening gebracht wat eigenlijk toch wel bij een voorgerecht hoort met saus. Wat blaadjes sla en gebakken aardappelbrokjes bij hoofdgerecht . Vlees was wel goed! En voor deze sombere donkere Traverse een veel te prijzige kaart!
Beste meneer/mevrouw,

Allereerst wil ik u graag bedanken voor uw bezoek aan Traverse House! Daarnaast vind ik het erg jammer dat uw ervaring wat minder was dan u zich had voorgesteld.

Het klopt dat wij werken met 2 menukaarten: A la Carte én de AH menukaart. Waar u kunt kiezen uit 16 hoofdgerechten van het hoofdmenu. Hier hebben wij bewust voor gekozen omdat wij het prettig vinden om mee te doen met lokale acties voor onze gasten. Al onze prijzen zijn te vinden in allebei de menukaarten en zonder uw toestemming schenken wij u nooit een glas wijn in.

Bovendien en niet te vergeten, ben ik absoluut blij dat jullie de kwaliteit van onze vlees hebben geproefd en hebben gezien tot waar wij in gespecialiseerd zijn. Wij vinden uw review zeer belangrijk en proberen er altijd voor te zorgen dat de wensen van onze gast voorop staat.

Met vriendelijke groet en graag tot weerziens,

Gholam Frotan
Eigenaar bij Traverse House
Hoofddorp
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
De ontvangst van de gastheer was echt super en ze doen er alles aan dat je niets te kort komt. Kortom ik kom hier zeker nog vaak terug.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Goed en vriendelijk personeel. hadden baby van 8 maanden bij ons. Keurig kinder stoeltje geplaats.
Eten ziet er goed verzorgt uit. Komen hier zeker nog terug.
Susanne F.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Dank jullie wel voor een heerlijk avondje uit! Wij werden al bij de deur begroet en deze vriendelijkheid ging de hele avond door - wij hebben dit als zeer prettig ervaren, juist omdat het echt was en niet "aangeleerd" of "verplicht" Het was duidelijk te zien en voelen dat er echt liefde voor het vak was en dit staalde jullie allemaal uit - echt leuk!!! Eten was helemaal in orde en wij komen zeker terug naar deze Hoofddorpse parel
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Hier gegeten met de iens/ah actie. Werd zeer vriendelijk ontvangen, lieve gastheer. Vanwege de AH actie kregen een aparte menukaart. Als voor hadden we gekozen voor een linzensoep en de zalmsalade met adcovado. Het smaakte lekker alleen de salade was best karig. Beetje zalm, echt minimale advocado en beetje sla erop. Als hoofd hadden we een Gyros en Lamskoteletten. Deze was beetje smaakloos maar wel ok. Gelukkig stonden er sausjes op tafel. Als na wilden we geen ijs, maar een espresso en French koffie. Dit kon in de eerste instantie, maar later kwam de gastheer vragen of hij een kleine bijdragen ervoor. Ben de moeilijke niet, maar werd totaal niet gecompenseerd met het menu dus. Wijn was erg lekker. Al met al, het eten was ok. Niet een restaurant die er uitspringt, vooral als je naar prijs/kwaliteit kijkt. Vreemd is ook dat het menu duurder is dan als je alles los ala carte besteld. Hangt een romantische en gezellige sfeer.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Hier op een warme dag, met gebruik van de AH-restaurantactie, gegeten.
Eerst een drankje op het terras, maar het was eigenlijk te warm om buiten te eten, binnen was het wat aangenamer. De bediening was erg netjes en aardig, een piepklein karafje kraanwater werd steeds, op verzoek, bijgevuld. De inrichting van het restaurant smaakvol en mooi.
Het voorgerecht.
De een de Mediterranen salade en de ander de Caprese.
Bij het laatstgenoemde gerecht zou basilicum moeten zitten, maar die werd niet aangetroffen. Er werd een flesje olie en een flesje azijn op tafel gezet om daar een zelf een dressing van te maken, dat lukt natuurlijk niet want deze twee mengen niet met elkaar. Kan de keuken zelf geen goede dressing maken? Het smaakte verder wel, maar veel bijzonders was het niet.
Het hoofdgerecht.
Beiden kozen we de Vegaburger. Dat was echt helemaal niks, smaakte naar niks en was ook redelijk droog. We hebben hier maar niet over geklaagd want er zullen misschien mensen zijn die deze uitvoering lekker vinden. Er zat chimichurri bij en knoflooksaus, dat moest het geheel wat smaak geven, wat niet echt lukte. Het geheel werd geserveerd met aardappeltjes uit de oven.
Het nagerecht.
Tiramisu voor de een, dat ging wel.
Dame Blanche voor de ander. Deze was wel ruim bemeten maar als je van roomijs houdt, zoals wij, moet je hier duidelijk niet zijn. De slagroom was volgens ons gewoon spuitroom en er was, vooral onderin de coupe, een heel klein beetje chocoladesaus zichtbaar. Was dit er soms eerst ingedaan?

Kortom niet echt een gelegenheid om nogmaals te bezoeken.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met AH restaurantactie gegeten. Prima ontvangst, goede uitleg over de kaart. We namen carpaccio vooraf, als hoofdgerecht gegrilde zalm en Australian steak, als nagerecht huisgemaakte tiramisu. Alles was heerlijk! Leuk ook dat de gastheer nog even een praatje kwam maken. Dan voel je je zo welkom. Prijs is wel wat aan de hoge kant maar de kwaliteit is er ook naar. We komen zeker terug.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het eten is zeer goed en de gastheer/medewerkers is/zijn erg klantvriendelijk. Je wordt netjes ontvangen en je voelt je echt gewaardeerd.
Harmen V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eten voor een goede prijs, één van de betere restaurants in Hoofddorp. Vriendelijke ontvangst. Inrichting zou iets sfeervoller kunnen, verder zeer netjes.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Waren hier voor het eerst ivm actie AH. Ontvangst hartelijk. Aardig personeel! Lamsvlees was erg mals en de zelfgemaakte tiramisu is een aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten met de AH actie. De carpaccio is goed, de Australian steak super! Geen groente dat is jammer wel wat sla. Het ijs is erg lekker, wij hadden de vers fruit met 2 bolletjes ijs naar keuze. Personeel is erg aardig en de tijd tussen de gerechten goed.
Ria O.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hebben genoten van een heerlijk etentje. Komen zeker vaker en het is een aanrader.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk eten in een zeer gastvrije omgeving. Wij komen zeker nog een keer terug.
Maureen S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Erg lekker gegeten, goed geadviseerd, zeer viendelijke bediening. Lekker lang kunnen tafelen. Niet goedkoop, maar de prijs zeker waard.