Traverse House

Kruisweg 983 2132 CE Hoofddorp Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Traverse House

Traverse House is een Zuid-Amerikaanse steakhouse met een Mediterraans tintje. Steak is hun kernactiviteit, maar ook heerlijke vis en vegetarische gerechten komen er voorbij. De bevriende eigenaren werken al vele jaren samen aan hun passie. Aan de muur hangen grote foto's van (oud) Amsterdam en aan de chique bar kun je terecht voor een heerlijk exotische drankje.

Meer informatie over restaurant Traverse House

• Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellige en knusse sfeer , (weer ) voor herhaling vatbaar
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten was prima en de bediening was heel vriendelijk.
Culinair-genot .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en het personeel is uiterst vriendelijk.
Het eten was heerlijk, de porties ruim voldoende en de wachttijd tussen de gangen was ook prima. Wel zou ik iets vaker langs de tafeltjes gaan om te vragen of iemand nog iets te drinken wenst, maar dat is het enige kleine puntje van kritiek.

Kortom...wij hebben er weer een favoriet restaurant bij en komen hier zeker weer terug.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellige bistroachtige sfeer. Eten is eenvoudig maar lekker. Personeel is erg vriendelijk. Aanradertje voor een gezellige avond.
c.prevost .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
het ontvangst was zeer goed erg gezellig niet zo strak bediening was heel vrij en goed eten was lekker en goed ook het na tafelen was geen probleem conclusie alles is zeer goed bedankt .
G B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten ,gezellige sfeer,goede en vriendelijke bediening. Voldoende keuzes op de kaart. Komen er zeker terug.
Winkelen C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Super gezellig restaurant, heerlijk gegeten en zeer gastvrij en vriendelijk personeel!!
In 1 woord Top!!

Zeker voor herhaling vatbaar, en zeer aan te raden!
L L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We werden vriendelijk, correct en proffesioneel geholpen door een jonge blonde dame die net bij U een maand bij U in dienst is.
H.H. B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Bediening was uitstekend, hele vriendelijke mensen met kennis van zaken.
We hebben genoten
Mijnstra .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn zoon. We waren er met de AH actie. Menu was 42,50 voor vis, tonijn. Er zijn ook goedkopere menu's. Je kan alle voorgerechten combineren met alle hoofdgerechten en desserts. Vriendelijke bediening. Leuk en lekker gegeten!
Dewi V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Oma en ik hebben echt genoten. Het eten was heerlijk, de bediening super vriendelijk en de sfeer was goed. Aanrader dus..
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voor de 2e keer weer lekker gegeten bij Traverse House. Kwaliteit blijft hetzelfde en ook deze keer weer. De carcapaccio als begin is een aanrader en als wijn dronken wij de Spaanse Rioja. Erg genoten!
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ik ben hier gisteravond komen eten samen met mijn vrouw en we hebben allebei erg genoten van het eten. Erg aangename sfeer met een vriendelijke bediening en leuke eigenaar. Voor herhaling vatbaar.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij werden hartelijk ontvangen door de eigenaar , hij schudde ons de hand wat tegenwoordig nog maar weinig gebeurd. Het eten was overheerlijk! De koks weten wat ze doen en met passie, dat proef je ! De bediening is erg vriendelijk en servicegericht. We hebben genoten van deze avond en komen zeker met regelmaat terug !
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuk en gezellig restaurant, heerlijk gegeten, heel fijn personeel, voelde ons heerlijk ontspannen, komen zeker nog een keer terug.
info704 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goed en gezellig restaurant, vriendelijk personeel, goede prijs-kwaliteit eten en drinken. Aanwinst voor Hoofddorp Centrum.
Helene S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Was een gezellige avond in een fijne omgeving zeer goed eten en hele vriendelijke bediening. We gaan zeker nog een keer hier eten!!
Isabelle S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Erg duur en totaal niet naar verwachting niet culinair erg simpel alles was te overdreven uiteindelijk maar snel weggegaan
Geachte mevrouw Safiera,

Wat spijtig dat u het zo heeft ervaren.

U heeft via een actie 2 maal een drie gangenmenu bij ons gereserveerd en helaas kunnen wij u geen geld retourneren als u geen dessert wenst.
Om u toch tegemoet te komen hebben wij u aangeboden de desserts mee te nemen naar huis.

Wij hebben nog een fooi van u ontvangen voor de goede service
en elkaar nog de hand geschud aan het einde van uw bezoek we staan dus eigenlijk een beetje versteld van uw reactie.

Wij hopen u nog een keer te mogen ontvangen in Traverse House zodat we u op andere gedachten kunnen brengen.

Met vriendelijke groet,
Traverse House
klijn26 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
.Goede ontvangst en rustige achtergrond muziek
Kwaliteit van het eten is zondermeer goed. Hoeveelheid; zeker de groente; mag meer zijn
sjaak R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prettige, welhaast vriendschappelijke, bediening, relaxte sfeer en uitstekende maaltijd - alles oogt fris en schoon. Kortom een plek waar het aangenaam toeven is.