Traverse House

Kruisweg 983 2132 CE Hoofddorp Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Traverse House

Niet zonder grillen

Traverse House is een grillroom met een Mediterraanse randje. Steak is hun kernactiviteit, maar ook heerlijke vis en vegetarische gerechten komen er voorbij. De bevriende eigenaren werken al vele jaren samen aan hun passie. Aan de muur hangen grote foto's van (oud) Amsterdam en aan de chique bar kun je terecht voor een heerlijk exotische drankje.

Meer informatie over restaurant Traverse House

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 14:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 14:00 - 00:00

Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Tweede Paasdag hier voor de derde keer sinds de opening gegeten. Dit keer met een IENS-deal. Tot mijn verrassing zag ik dat er nu ook een aangekleed terras was gekomen. Ben benieuwd of er straks voldoende zonlicht op kan vallen, zodat je lekker in het zonnetje van een biertje kunt genieten. Van binnen leek er niets veranderd te zijn. Gelukkig maar, want wat goed is, moet zo blijven. Dit restaurant toont aan dat een moderne uitstraling hand in hand kan gaan met een gezellige sfeer. Daartoe dragen zeker ook de wanddecoraties bij.
De ontvangst door een van de eigenaren was weer allerhartelijkst. Het is prettig indien je herkend wordt. Bovendien vindt deze innemende man altijd tijd voor een praatje. Super! Ook is de bediening uitgebreid met twee heel leuke jongedames.
Mijn lief wilde graag een zoete witte wijn als drankje vooraf en die bleek hier beschikbaar. Ze mocht zelfs eerst proeven en dat leverde een blij gezicht op. Van de vorige gelegenheden wist ik nog dat ze hier de Affligem Tripel op de kaart hebben staan, een van de betere tripels in z’n soort. Die liet ik me dus welgevallen.
Mijn partner nam als voorgerecht de garnalen met selderij in cheri pamaduri. Ik had daar nog nooit van gehoord, maar mijn gezellin vond het heel lekker. Traditioneel ingesteld als ik ben, liet ik me vergasten op de klassieke carpaccio met wel heel erg lekkere Parmezaanse kaas. Kennelijk zijn er meerdere soorten Parmezaan, want deze smaakte zeer nadrukkelijk oud en aanwezig. Heerlijk!
Voor het hoofdgerecht opteerde mijn disgenote voor de lamskoteletjes. Die waren volgens haar om je vingers bij af te likken. Daarbij kregen we beiden bij ons vlees heerlijke gebakken aardappeltjes en een gemengde salade. Zelf besloot ik voor de entrecote te kiezen. Zo’n vetrandje – mits niet te dik – geeft zo’n steak iets extra’s aan smaakbeleving. Dit stuk vlees zag er heel mooi uit en zo proefde het ook. Heerlijk sappig, boterzacht en met een zeer indringende smaak. Kortom, klasse! Daarbij kregen we in aparte bakjes huisgemaakte sauzen, waaronder chimichurri. Ik vind het altijd een groot pluspunt als sauzen apart van het vlees worden gepresenteerd, zodat je zelf kunt bepalen hoeveel je neemt. Natuurlijk had mijn geliefde nog een wijntje en ik zo’n hemels lekker biertje genomen.
Tot besluit het dessert: voor haar een prima Dame Blanche met heel veel ijs (en op haar uitdrukkelijk verzoek zonder slagroom) en voor deze oudere jongere een combinatie van bananen-, vanille- en aardbeienijs.
Bij het afrekenen kreeg ik opnieuw een heerlijk likeurtje (mijn lief lust geen sterke drank, dus liet zij het aanbod aan zich voorbij gaan - jammer, want ze weet als zoetekauw niet hoe lekker likeur kan zijn, omdat ze het nog nooit geprobeerd heeft). Een fantastische extra service die kennelijk tot traditie is verheven.
Tja, ik noem het nog maar een keer: de mede-eigenaar is een zeer bezielende man met aandacht voor al zijn gasten en met grote passie voor zijn vak. En de jongedames deden het, ondanks hun jeugdige leeftijd, gewoon heel goed en professioneel. Ze lieten geen enkele steek vallen. Alle hulde dus. Dat geldt overigens ook voor de jongeman in de bediening. Ze kwamen allen zeer vriendelijk en bekwaam over en waren zeer goed bij de les.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Prima plek om een heerlijk hapje te eten van goede kwaliteit, bv saté of vis. Lekker terras en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Ik ben gisteravond met een vriend wezen eten bij Traverse House. We werden erg goed ontvangen door de eigenaar zelf. Dit gaf al het gevoel van echt thuis zijn. De sfeer was heel warm en aangenaam en het eten was bijzonder lekker. Als hoofdgerecht namen we beiden de Traverse House steak. Het vlees was heerlijk malsig en perfect gegrild. We kijken al uit naar de volgende keer!
c V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Geweldige service en heerlijk eten.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
super lekker gegeten zal iedereen het kunnen aanraden personeel was vriendelijk jas werd aangenomen en weer gebracht na het eten.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Ik ben hier met Valentijn wezen eten samen met mijn vrouw en zus en zwager.We hebben heerlijk gegeten.De kaart was aangepast i.v.m. Valentijn.Zelf had ik 2 bossen rozen s,middags al gebracht met valantijnskaarten erbij.Traverse House had ze leuk op de tafel gezet en er ook nog rode rozenblaadjes op alle tafels in het restaurant gestrooid.Kortom het was een echt romantiche avond.We hebben ontzettend genoten.De chef kwam ook nog gezellig een praatje maken. Na ruim 4 uur gingen we vol en voldaan weer naar huis.Het was echt GRANDIOOS.
sieraad99 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Kennisgemaakt via de AH-actie en meer dan tevreden. Zeer vriendelijk personeel en absoluut 'n aanrader.
Afwijken van 't menu was mogelijk en gerechten waren zeer smakelijk.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg gezellig en heel hartelijke bediening en eigenaar
Dineke F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het personeel was super aardig en het eten was super. Zelfs bij het weggaan kreeg je een hand. Nooit meegemaakt. Ook mijn vriendin was zeer opgetogen. We komen zeker een keer terug.
Matthijs E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het personeel geeft je het gevoel een gewaardeerd gast te zijn. Zeer persoonlijke benadering.
En het eten was ook zeer lekker.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gisteren wezen eten hier met mijn vriendin. Via vrienden en familie bij dit restaurant uit gekomen en ik moet zeggen dat wij ons zeker hebben vermaakt! Het begon bij binnenkomst al, zeer vriendelijk ontvangst door de eigenaar zelf. Netjes begeleid naar je gereserveerde tafel en de hele avond door ook vergezelt met z'n verhaaltjes. Vriendelijk personeel met een relaxed sfeertje. Het eten was werkelijk om je vingers bij af te likken. Wij hadden een Traverse House steak en een Ariana steak. Vlees lekker malsig en de bijgerechten ook voldoende. De tiramisu als toetje is zeker een aanrader. Wij hebben een topavond gehad en wij komen zeker weer terug!
larissa.dortland69 D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Verse producten zonder poespas, goed bereid. Bediening springt prima in op eettempo van bezoekers., vraagt of volgende gang aansluitend of met tussenpauze geserveerd dient te worden. Prima prijs kwaliteitsverhouding. Ook open op de maandagavonden!
Qorbanali A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Positief ontvangst door het personeel. Het eten was goed en op tijd en het sfeer ook erg aangenaam. Voor herhaling vatbaar.
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij gaan morgen op vakantie en verblijven in het Hampton Hotel. Traverse house werd heel erg aangeraden door het hotel zelf dus we waagden een gokje. En met succes. Netjes ontvangen en het eten was ook van klasse. Na het eten nog lekker zitten borrellen met een goed italiaans wijntje en daarna was het alweer tijd om terug te gaan. Onze ervaring was erg positief en we komen zeker nog een keer terug als we weer in Nederland zijn.
Chantal O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Geen sjiekdefriemel restaurant, inrichting simpel, maar vooral vriendelijk en gastvrij personeel. Wij waren er om 17:00 en tegen 18:00 begon het echt druk te worden, vooral families. Er is ook oog voor de allerkleinste. We hebben genoten van de super malse steak! Kom zeker nog eens terug
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk genoten van het driegangenmenu van de AH-kortingsactie. Helaas erg veel lawaai van een luidruchtige groep van twaalf personen.
JZ J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De bediening is heel gastvrij en zeer vriendelijk. Puntje voor verbetering zou kunnen zijn dat voorkomen wordt dat de gasten de jassen aan de stoelen hangen. De inrichting is netjes en behoorlijk strak maar het hoeft niet de indruk van een snel doorgangshuis te hebben.
We hadden een 3 gangen menu. Het vlees was heerlijk maar de garnering wat mager, wat prijs kwaliteitverhouding negatief beinvloedt.
André V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Enorm warm ontvangst. Eten werd in etappes geserveerd. Vlees was heerlijk, groenten en aardappelen koud. Na diner 30 min. moeten wachten voordat we verder werden geholpen. Na reklamatie ontvingen we als goedmaker een vies druivendrankje. Niet voor herhaling vatbaar.
Qorbanali A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hartelijk ontvang,Fijnesfeer en lekker eten,mixgrill was heerlijk,restaurant was netjes en schoon.
Voor herhalingvatbaar.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij zijn gastvrij ontvangen in een mooi en gezellig restaurant in een ontspannen sfeer. De bediening is zeer vriendelijk. De eigenaar maakte en praatjes met zijn gasten en vroeg of er nog wensen waren. De biefstuk was bijzonder lekker en prima naar onze wens gebakken. Het nagerecht was een verrukkelijke tiramisu. Een restaurant die wij zeker vaker gaan bezoeken. Wim Husmann