Travellers Taste "Wildlands Adventure Zoo Emmen"

Raadhuisplein 99 7811 AP Emmen Nederland Kaart

Over het restaurant Travellers Taste "Wildlands Adventure Zoo Emmen"

Taste is het a la carte restaurant van Wildlands Adventure Zoo Emmen. Dit restaurant is dagelijks van 10:00 tot 20:00 geopend en biedt bezoekers van het park elk moment van de dag wat lekkers om weer op krachten te komen. Na sluitingstijd van het park ben je ook van harte welkom voor een heerlijk a la carte diner met uitzicht op de 3 werelddelen van Wildlands. Na de hoofdentree vind je Travellers Taste aan je linkerzijde.

Het menu biedt voor ieder wat wils: vis, vlees, vegetarisch en voor de kids zijn er poffertjes, kipnuggets en friet. Ook kunt u gebruik maken van ons maandelijks wisselend keuze menu.

Meer informatie over restaurant Travellers Taste "Wildlands Adventure Zoo Emmen"

• Kom je met de auto?
    Na sluitingstijd van het park blijft ons kompasplein, welke zich bevind na de hoofdentree, toegankelijk voor publiek. Aan dit unieke plein met uitzicht op de 3 werelddelen Jungola, Serenga en Nortica bevindt zich ons A la Carte restaurant Travellers Taste
  • : De beste parkeermogelijkheid is de parkeergarage Willinksplein, u gaat met de lift naar boven en staat midden voor de hoofdentree van het park.

Dagelijks 10.00 - 21.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Aoiy V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Eten was lekker en goed bezorgd. Heel fijn dat naar het Wildland park en eind van gat dag kan direct bij het restaurant , super
disney_908 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
goed eten jammer dat er altijd wordt gevraagd hoe het vlees gebraden moet worden maar dat men niet vraagt hoe men je groente wilt wij houden dus niet van aldente groente
Albert O.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst
Prima eten
Goede prijs/kwaliteit garantie We komen zeer zeker nog eens een keer weer in dit restaurant terug