Travellers Taste "Wildlands Adventure Zoo Emmen"

Raadhuisplein 99 7811 AP Emmen Nederland Kaart

Over het restaurant Travellers Taste "Wildlands Adventure Zoo Emmen"

Taste is het a la carte restaurant van Wildlands Adventure Zoo Emmen. Dit restaurant is dagelijks van 10:00 tot 20:00 geopend en biedt bezoekers van het park elk moment van de dag wat lekkers om weer op krachten te komen. Na sluitingstijd van het park ben je ook van harte welkom voor een heerlijk a la carte diner met uitzicht op de 3 werelddelen van Wildlands. Na de hoofdentree vind je Travellers Taste aan je linkerzijde.

Het menu biedt voor ieder wat wils: vis, vlees, vegetarisch en voor de kids zijn er poffertjes, kipnuggets en friet. Ook kunt u gebruik maken van ons maandelijks wisselend keuze menu.

Meer informatie over restaurant Travellers Taste "Wildlands Adventure Zoo Emmen"

• Kom je met de auto?
    Na sluitingstijd van het park blijft ons kompasplein, welke zich bevind na de hoofdentree, toegankelijk voor publiek. Aan dit unieke plein met uitzicht op de 3 werelddelen Jungola, Serenga en Nortica bevindt zich ons A la Carte restaurant Travellers Taste
  • : De beste parkeermogelijkheid is de parkeergarage Willinksplein, u gaat met de lift naar boven en staat midden voor de hoofdentree van het park.

Dagelijks 10.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Travellers Taste "Wildlands Adventure Zoo Emmen"

• Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
om 18.45 uur geboekt. Had kaarten van de A H aktie. een tafel stond gereserveerd.
Het was heel erg rustig nog 2 tafeltjes. Het laatste half uur waren we alleen.
Personeel was zeer vriendelijk en attent. Wij hoefden ons niet te haasten ondanks dat we de enigen waren.
Het eten was lekker. Op woensdag 6 september gegeten het was rustig bij het park en logisch ook in het restaurant.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het is best een goed restaurant om na een dagje Wildlands te gaan eten. Wij hadden een AH menu, wat goed was, maar wij zagen dat de patat en hamburgers er ook lekker uit zagen. Prima personeel, niets op aan te merken.
Debbie E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Na een dag wildlands bleven we hier eten en hadden gereserveerd met de AH actie. Helaas vonden we het ontvangst iets minder maar het eten maakte een hoop goed.. en de service werd later een stuk beter. We hebben heerlijk gegeten.
sebe04 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
De eerste keer hier eten en dat was een voltreffer
Leuke ontvangst,duidelijke uitleg en vlotte vriendelijke bediening,
Vooraf een stokbroodje met kruidenboter daarna keuze uit vis of vlees gerechten
Vooraf top
Hoofdgerecht top
Nagerecht koffie + top
Eten ruim voldoende en ook de bijgerechten zeer ruim en bijzonder smakelijk
Komen hier beslist weer terug
Complimenten aan bediening en de koks
Toppers
L.H. V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
we waren hier i.v.m. ah-restaurantactie. We werden vanaf ingang Wildlands keurig begeleid naar het restaurant en daar netjes ontvangen en naar de voor ons gereserveerde tafel verwezen. De menukaart was duidelijk en bood nog redelijke keuzemogelijkheid. Gerechten waren prima en ook voldoende veel. Alles bij elkaar was het dus goed!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Met de AH restaurantactie bonnen konden wij kiezen uit 2 menu's. Heerlijk gegeten en een zeer goede vriendelijke attente bediening. Aanradertje !!
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Eten was heerlijk en ruim voldoende .
Als afsluiting hadden wij koffie en daar ging het helaas mis .
Na een halfuur en 2 x vragen of ze ons niet vergeten waren kregen we de koffie.
Jammer !!!
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
De ontvangst was heel vriendelijk. De tafel was met info over keuzemenu al gereserveerd op een mooi plek. Service en bediening uitstekend. Het was erg warm en dus ook heel blij met een flinke karaf water extra en ongevraagd nog een bijvulling.
Heerlijk gegeten er was ook veel aandacht voor samenstelling. Een lust voor het oog.
Een aanrader.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Eten uitstekend, Mooi geserveerd, Nette vlotte bediening, Voor zakelijke dingetjes lijkt me de inrichting iets aan de sobere kant.
Frea D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gebruik gemaakt van de AH-actie: 2e driegangen diner gratis. We konden kiezen uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Hoewel dat misschien weinig keus lijkt, was er voor ieder van ons toch iets wat we lekker vonden. En lekker was het eten zeker! We hadden een goed en groot stuk vlees met voldoende groenten en patatjes erbij. Het personeel was vriendelijk en attent. Toen we graag wat gebak mee wilden nemen naar huis omdat 1 van ons jarig was, werd er ook alle mogelijke moeite voor gedaan om dit mogelijk te maken. Super!
Ria O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker gegeten voor een schappelijk prijsje! Travellers Taste is geen high-end restaurant maar de kwaliteit van het speciale AH-menu was prima.
Het personeel is vriendelijk maar erg jong en dus onervaren. Zo kregen we bomvolle glazen wijn: een luxeprobleem , maar zo hoort het niet. Opvallend was ook de hoeveelheid medewerkers: plm. 15 bij vijf bezette tafels. Doordat ze weinig te doen hadden werd het iets te "gezelllig".
Lil C.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Kom niet te laat want restaurant gaat om pl.m. 19.00 dicht. Met mooi weer heerlijk op het terras gegeten.
Ben je eerst in de dierentuin geweest moet je een terugkeer kaart bij de balie halen (bij terugkomst moet je, je kunnen legitimeren) want restaurant ligt binnen het hek. Kwaliteit was zeer goed, verrassend voor een dierentuin.
Klaas W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Na bezoek aan de Zoo geen overbodige kilometers naar een restaurant maar gewoon bij de uitgang plaatsnemen aan de keurig gereserveerde tafel met prettig beleefd en correct personeel in de bediening genoten van heerlijk driegangenmenu´s en afgerekend tegen redelijke prijs. We komen terug.
Dikkie B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten van mijn echtgenoot was erg lekker. Mijn voorgerecht met zalm: geweldig. hoofdgerecht viel mij tegen: Ik had verwacht: een stuk witvis met wat saus en groenten. Het was echter een maaltijdsoep met wat vis wat ik eruit gevist heb. Dit stond niet duidelijk op het menu, dan had ik wat anders gekozen. De service was geweldig!!
Het nagerecht ook. We komen zeker nog eens terug.
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Was eerlijk eten en uitstekend personeel heel vriendelijk we gaan vast nog een keertje terug en we zullen het zeker aanbevelen.
h.lacet .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Leuke locatie , handig na bezoek park.
Keuze menu goed. Voorgerecht vlees prima, hoofdgerecht Rib gekozen smaakte goed maar had iets minder roze mogen zijn.
Cisca L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Eten was prima alleen wist men niets af van de reservering terwijl ik nog een dag van te vor er nog een reminder heb ontvangen. Ook op een eerdere vraag via mail gesteld is niet gereageerd.
j.zwartkruis .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst. Er weird een special ah-menu gehanteerd met maar keuze uit 2 gerechten: vlees of vis. De prijs van het menu werd niet vermeld, bij navraag best hoog. Het eten was wel lekker.
servaassmit .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima restaurant direct in het Wildlands Park. Heel makkelijk als je na een dag rondlopen eerst wilt eten voordat je in de auto stapt.