Travellers Taste "Wildlands Adventure Zoo Emmen"

Raadhuisplein 99 7811 AP Emmen Nederland Kaart

Over het restaurant Travellers Taste "Wildlands Adventure Zoo Emmen"

Taste is het a la carte restaurant van Wildlands Adventure Zoo Emmen. Dit restaurant is dagelijks van 10:00 tot 20:00 geopend en biedt bezoekers van het park elk moment van de dag wat lekkers om weer op krachten te komen. Na sluitingstijd van het park ben je ook van harte welkom voor een heerlijk a la carte diner met uitzicht op de 3 werelddelen van Wildlands. Na de hoofdentree vind je Travellers Taste aan je linkerzijde.

Het menu biedt voor ieder wat wils: vis, vlees, vegetarisch en voor de kids zijn er poffertjes, kipnuggets en friet. Ook kunt u gebruik maken van ons maandelijks wisselend keuze menu.

Meer informatie over restaurant Travellers Taste "Wildlands Adventure Zoo Emmen"

• Kom je met de auto?
    Na sluitingstijd van het park blijft ons kompasplein, welke zich bevind na de hoofdentree, toegankelijk voor publiek. Aan dit unieke plein met uitzicht op de 3 werelddelen Jungola, Serenga en Nortica bevindt zich ons A la Carte restaurant Travellers Taste
  • : De beste parkeermogelijkheid is de parkeergarage Willinksplein, u gaat met de lift naar boven en staat midden voor de hoofdentree van het park.

Dagelijks 10.00 - 21.00 uur

Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
De ontvangst was heel vriendelijk. De tafel was met info over keuzemenu al gereserveerd op een mooi plek. Service en bediening uitstekend. Het was erg warm en dus ook heel blij met een flinke karaf water extra en ongevraagd nog een bijvulling.
Heerlijk gegeten er was ook veel aandacht voor samenstelling. Een lust voor het oog.
Een aanrader.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Eten uitstekend, Mooi geserveerd, Nette vlotte bediening, Voor zakelijke dingetjes lijkt me de inrichting iets aan de sobere kant.
Frea D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gebruik gemaakt van de AH-actie: 2e driegangen diner gratis. We konden kiezen uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Hoewel dat misschien weinig keus lijkt, was er voor ieder van ons toch iets wat we lekker vonden. En lekker was het eten zeker! We hadden een goed en groot stuk vlees met voldoende groenten en patatjes erbij. Het personeel was vriendelijk en attent. Toen we graag wat gebak mee wilden nemen naar huis omdat 1 van ons jarig was, werd er ook alle mogelijke moeite voor gedaan om dit mogelijk te maken. Super!
Ria O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker gegeten voor een schappelijk prijsje! Travellers Taste is geen high-end restaurant maar de kwaliteit van het speciale AH-menu was prima.
Het personeel is vriendelijk maar erg jong en dus onervaren. Zo kregen we bomvolle glazen wijn: een luxeprobleem , maar zo hoort het niet. Opvallend was ook de hoeveelheid medewerkers: plm. 15 bij vijf bezette tafels. Doordat ze weinig te doen hadden werd het iets te "gezelllig".
Klaas W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Na bezoek aan de Zoo geen overbodige kilometers naar een restaurant maar gewoon bij de uitgang plaatsnemen aan de keurig gereserveerde tafel met prettig beleefd en correct personeel in de bediening genoten van heerlijk driegangenmenu´s en afgerekend tegen redelijke prijs. We komen terug.
Lil C.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Kom niet te laat want restaurant gaat om pl.m. 19.00 dicht. Met mooi weer heerlijk op het terras gegeten.
Ben je eerst in de dierentuin geweest moet je een terugkeer kaart bij de balie halen (bij terugkomst moet je, je kunnen legitimeren) want restaurant ligt binnen het hek. Kwaliteit was zeer goed, verrassend voor een dierentuin.
Dikkie B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten van mijn echtgenoot was erg lekker. Mijn voorgerecht met zalm: geweldig. hoofdgerecht viel mij tegen: Ik had verwacht: een stuk witvis met wat saus en groenten. Het was echter een maaltijdsoep met wat vis wat ik eruit gevist heb. Dit stond niet duidelijk op het menu, dan had ik wat anders gekozen. De service was geweldig!!
Het nagerecht ook. We komen zeker nog eens terug.
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Was eerlijk eten en uitstekend personeel heel vriendelijk we gaan vast nog een keertje terug en we zullen het zeker aanbevelen.
h.lacet .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Leuke locatie , handig na bezoek park.
Keuze menu goed. Voorgerecht vlees prima, hoofdgerecht Rib gekozen smaakte goed maar had iets minder roze mogen zijn.
Cisca L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Eten was prima alleen wist men niets af van de reservering terwijl ik nog een dag van te vor er nog een reminder heb ontvangen. Ook op een eerdere vraag via mail gesteld is niet gereageerd.
j.zwartkruis .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst. Er weird een special ah-menu gehanteerd met maar keuze uit 2 gerechten: vlees of vis. De prijs van het menu werd niet vermeld, bij navraag best hoog. Het eten was wel lekker.
servaassmit .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima restaurant direct in het Wildlands Park. Heel makkelijk als je na een dag rondlopen eerst wilt eten voordat je in de auto stapt.
jufHeleen .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Met AH zegels keuze uit twee voorgerechten , twee hoofdgerechten en twee nagerechten. We hebben buiten op het terras gegeten waar wel veel vogels iets probeerden mee te pikken. Maar dat hoort bij Wildlands! Het eten was kwalitatief zeer goed en erg lekker. Beslist een aanrader om na dierentuin bezoek hier iets te gaan eten.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij hebben laatst een fantastische dag beleefd in WILDLANDS Adventure Zoo Emmen. Wij waren met de hele familie, waarvan 3 kinderen onder de 3 jaar op bezoek in het park en als afsluiting hebben wij gegeten bij Travellers' Taste.

Het personeel is erg vriendelijke en behulpzaam, zowel in het park al bij Travellers' Taste. De vrijwilligers, die je in het park op verschillende punten in het park tegenkomt, staan je allemaal vriendelijk te woord en vertellen interessante verhalen. Hierdoor merk je dat de vrijwilligers zeer betrokken zijn bij WILDLANDS.

Bij Travellers Taste hebben wij heerlijk gegeten. Het decor, wat je doet denken alsof je op een vliegveld bent, is prachtig! Wij waren erg positief over de keuzes, zeer gevarieerd. Ook een top kindermenu, welk kind houdt nou niet van patat of poffertjes? Er werd door het personeel met ons mee gedacht over het voorgerecht, aangezien wij verschillende voorgerechten wilden delen. Ook de hoofdgerechten waren heerlijk en na het zien van de dessert kaart konden wij niet anders dan besluiten om ook nog een dessert te bestellen. Het personeel is erg vriendelijk en op de juiste moment aanwezig, goede service!

Kortom, wij hebben onze dagkaarten omgezet in abonnementen en zullen WILDLANDS Adventure Zoo Emmen en Travellers' Taste zeker vaker gaan bezoeken.
Ceylan S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Het aanbod voor vegetariërs in de restaurants vallen vies tegen. Bij het ene restaurant is er vrijwel niks vegetarisch behalve tomatensoep (met de vraag of daar geen gehaktballetjes in zaten), dus we keken verder. Toen zagen we dat Travellers Taste adverteert met o.a. vegetarische gerechten. Klinkt ideaal, echter was het aanbod een broodje kaas en een kidsbox met poffertjes en roomboter. Patat kan niet apart worden besteld, dat moet met kipnuggets want dat is eenmaal het menu. Het feit dat je alleen patat kan bestellen met vlees erbij, is erg kinderachtig. Er wordt niet met de klant meegedacht. Nog nooit zijn we zo een inflexibiliteit tegengekomen.

Naast het aanbod was de service bizar slecht. We kregen twee keer het verkeerde gerecht en poffertjes zonder roomboter. Toen we vroegen om 3x roomboter (want we hadden 3x poffertjes besteld), kregen we 2x roomboter en 2x jam. De poffertjes waren erg droog, vermoedelijk komt het uit de magnetron. De kidsbox met patat werd gewoon een bord patat. De box, het drinken en het speeltje waren ditmaal vergeten. Uiteindelijk moesten we ook een halfuur wachten op ons eten en dan was het nog steeds verkeerd.

Misleidende advertenties, inflexibel qua keuzes en zeer slechte service. Wij zullen hier niet snel nog een keer eten.
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een heerlijk Ah menu! Afwisselende verschillende groentes. Een extra portie friet bijbesteld, geen probleem, niets extra in rekening gebracht. Complimenten.
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede, niet alledaagse gerechten, zoals hertenbiefstuk en boleten. Nieuw restaurant gelegen bij de dierentuin, was even zoeken omdat niet duidelijk aangegeven was waar het restaurant zich bevindt. Wel een aanrader!
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
voorgerecht : zeebaars of eendenborst ,en hoofdgerecht hertenbiefstuk of gerecht met champignons en zeer sterke geitenkaas tegen. evenals het nagerecht bestaande uit o a bananen mousse?
De bediening was prima !
Aoiy V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Eten was lekker en goed bezorgd. Heel fijn dat naar het Wildland park en eind van gat dag kan direct bij het restaurant , super
disney_908 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
goed eten jammer dat er altijd wordt gevraagd hoe het vlees gebraden moet worden maar dat men niet vraagt hoe men je groente wilt wij houden dus niet van aldente groente