Travellers Taste "Wildlands Adventure Zoo Emmen"

Raadhuisplein 99 7811 AP Emmen Nederland Kaart

Over het restaurant Travellers Taste "Wildlands Adventure Zoo Emmen"

Taste is het a la carte restaurant van Wildlands Adventure Zoo Emmen. Dit restaurant is dagelijks van 10:00 tot 20:00 geopend en biedt bezoekers van het park elk moment van de dag wat lekkers om weer op krachten te komen. Na sluitingstijd van het park ben je ook van harte welkom voor een heerlijk a la carte diner met uitzicht op de 3 werelddelen van Wildlands. Na de hoofdentree vind je Travellers Taste aan je linkerzijde.

Het menu biedt voor ieder wat wils: vis, vlees, vegetarisch en voor de kids zijn er poffertjes, kipnuggets en friet. Ook kunt u gebruik maken van ons maandelijks wisselend keuze menu.

Meer informatie over restaurant Travellers Taste "Wildlands Adventure Zoo Emmen"

• Kom je met de auto?
    Na sluitingstijd van het park blijft ons kompasplein, welke zich bevind na de hoofdentree, toegankelijk voor publiek. Aan dit unieke plein met uitzicht op de 3 werelddelen Jungola, Serenga en Nortica bevindt zich ons A la Carte restaurant Travellers Taste
  • : De beste parkeermogelijkheid is de parkeergarage Willinksplein, u gaat met de lift naar boven en staat midden voor de hoofdentree van het park.

Dagelijks 10.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Travellers Taste "Wildlands Adventure Zoo Emmen"

Slavko B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Echte aanrader. Prima service . Goed ontvangst.
In het centrum van Emmen. Mijn partner was ook tevreden.
Herma T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede service.
Restaurant wordt veel bezocht door dagjes mensen, niks mis mee, maar als je relaxed uit eten wil dan is dit niet zo geschikt.
Gilbert D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Goed eten wat snel geserveerd werd. Er werd goed aandacht besteed aan allergie. Bediening niet heel professioneel. Al het bestek werd weggehaald na voorgerecht en vergeten bij hoofdgerecht, bij nagerecht kwamen de bakken met vulling op tafel om te laten zien wat er qua ingrediënten inzit. Komt niet heel professioneel over een plastic bak met chocolaatjes etc. erin.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten na een dagje Wildlands. Volgens mij hadden we de keuze uit 2 of 3 gerechten per gang. Het ligt mooi vooraan op het park.
system .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Merkwaardig dat dit restaurant zo slecht te vinden is, achteraf op het terrein van Wildlands. Het voorgerecht was goed van smaak en bestond uit gemarineerde zalm, zoetzuur van komkommer, rode uiencompôte en pepermayonaise. Als hoofdgerecht een heerlijke bouillabaisse van witvis, met witte wijn, room saffraan, diverse groenten en zoete aardappel. De afsluiter was een koffie begeleid door verschillende zoete lekkernijen. Personeel was vriendelijk en bediening was goed. Het interieur was kil met allerlei attributen die betrekking hebben op reizen en avontuur. Maar ja, wat wil je ook anders je zit tenslotte in Wildlands.
Rina B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Het is het restaurant van Wildlands . We dachten lekker makkelijk voor dat we weer met de trein naar huis gaan. Onze verwachtingen waren niet zo hoog! Maar jeetje wat lekker en smaakvol. We hebben heerlijk gegeten.
nelleke T.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Jammer, m.n. de bediening was erg teleurstellend!
De chef kok is positief en eerlijk.
We komen helaas niet terug.
Nelleke
fambroekman .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Prima voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. De huis was prima (Euro 4,00 per glas) Heb betaald voor 4 glazen wijn en 2 diners totaal Euro 43,50 (dat is redelijk van prijs). Het is een gezellig restaurant; zat onder een TV waar om de paar minuten dezelfde keren terug kwamen. Als ik weer kom, zal ik zeker niet bij Wildlands gaan dineren.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
We hebben heel lekker gegeten en de bediening was gezellig informeel. Wij vonden dit heel verrassend. Daarom gaan we zeker nog terug komen.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
om 18.45 uur geboekt. Had kaarten van de A H aktie. een tafel stond gereserveerd.
Het was heel erg rustig nog 2 tafeltjes. Het laatste half uur waren we alleen.
Personeel was zeer vriendelijk en attent. Wij hoefden ons niet te haasten ondanks dat we de enigen waren.
Het eten was lekker. Op woensdag 6 september gegeten het was rustig bij het park en logisch ook in het restaurant.
swalm .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Het was de 3e keer, dat we het AH-menu genoten, maar Travellers Taste kwam er als beste af. Na een dagje Wildlands Adventure Zoo Emmen was dit een HEERLIJKE afsluiting.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het is best een goed restaurant om na een dagje Wildlands te gaan eten. Wij hadden een AH menu, wat goed was, maar wij zagen dat de patat en hamburgers er ook lekker uit zagen. Prima personeel, niets op aan te merken.
Debbie E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Na een dag wildlands bleven we hier eten en hadden gereserveerd met de AH actie. Helaas vonden we het ontvangst iets minder maar het eten maakte een hoop goed.. en de service werd later een stuk beter. We hebben heerlijk gegeten.
sebe04 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
De eerste keer hier eten en dat was een voltreffer
Leuke ontvangst,duidelijke uitleg en vlotte vriendelijke bediening,
Vooraf een stokbroodje met kruidenboter daarna keuze uit vis of vlees gerechten
Vooraf top
Hoofdgerecht top
Nagerecht koffie + top
Eten ruim voldoende en ook de bijgerechten zeer ruim en bijzonder smakelijk
Komen hier beslist weer terug
Complimenten aan bediening en de koks
Toppers
L.H. V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
we waren hier i.v.m. ah-restaurantactie. We werden vanaf ingang Wildlands keurig begeleid naar het restaurant en daar netjes ontvangen en naar de voor ons gereserveerde tafel verwezen. De menukaart was duidelijk en bood nog redelijke keuzemogelijkheid. Gerechten waren prima en ook voldoende veel. Alles bij elkaar was het dus goed!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Met de AH restaurantactie bonnen konden wij kiezen uit 2 menu's. Heerlijk gegeten en een zeer goede vriendelijke attente bediening. Aanradertje !!
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Eten was heerlijk en ruim voldoende .
Als afsluiting hadden wij koffie en daar ging het helaas mis .
Na een halfuur en 2 x vragen of ze ons niet vergeten waren kregen we de koffie.
Jammer !!!
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
De ontvangst was heel vriendelijk. De tafel was met info over keuzemenu al gereserveerd op een mooi plek. Service en bediening uitstekend. Het was erg warm en dus ook heel blij met een flinke karaf water extra en ongevraagd nog een bijvulling.
Heerlijk gegeten er was ook veel aandacht voor samenstelling. Een lust voor het oog.
Een aanrader.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Eten uitstekend, Mooi geserveerd, Nette vlotte bediening, Voor zakelijke dingetjes lijkt me de inrichting iets aan de sobere kant.
Frea D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gebruik gemaakt van de AH-actie: 2e driegangen diner gratis. We konden kiezen uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Hoewel dat misschien weinig keus lijkt, was er voor ieder van ons toch iets wat we lekker vonden. En lekker was het eten zeker! We hadden een goed en groot stuk vlees met voldoende groenten en patatjes erbij. Het personeel was vriendelijk en attent. Toen we graag wat gebak mee wilden nemen naar huis omdat 1 van ons jarig was, werd er ook alle mogelijke moeite voor gedaan om dit mogelijk te maken. Super!