Trattoria Totò

Eerste Constantijn Huygensstraat 112 1054 BZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206830028

Over restaurant Trattoria Totò

Genieten in hartje centrum

Op loopafstand van het Vondelpark vind je deze Italiaanse topper. De huiselijke sfeer, de knusse inrichting en uiteraard het eten, alles ademt Italië. Vraag ook zeker om een bijpassend glas wijn bij al dat moois, daar krijg je geen spijt van. Ook in de middaguurtjes is deze Italiaan een echte aanrader (en ja, je mag best één glaasje wijn bij de lunch) om neer te ploffen en je even culinair in de watten te laten leggen!

Meer informatie over restaurant Trattoria Totò

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Wi-Fi
Jurgen F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima klein restaurant. Met lekker eten en prima bediening! Gerechten zijn goed en komen lekker snel!
We waren met onE dochter en die vond het ook lekker!
Angelina G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijke Zuid italiaanse keuken,alles vers, heerlijke wijnen,ook uit Piemonte...Le favole..informeel en warm,Nieuwe eigenaar kookt creatief.Bediening snel en attent.Hier is de gast nog koning..
P. H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
We voelden ons prettig en op ons gemak. Geen opdringerigheid van de bediening. Goeie sfeer. We voelden ons alsof we weer even in de Abruzzo waren! Goed voedsel ook. Top allemaal.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Als je Italië kent, of Italiaan bent, dan weet je ook dat het eten in Puglia, de hak van de laars, heel bijzonder en verfijnd is. Prachtige verse visgerechten, om maar iets te noemen. Dat de eigenaar (sinds 2 jaar) van Totò daar vandaan komt, dat merk je! Wij, Italiaans/Nederlands stel hebben er gisteren geweldig gegeten. Een aanrader!
Marijn23 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Wij hebben met de Shell actie hier gegeten en dat was aan de service niet te merken! Super vriendelijke bediening. We mochten uit de hele kaart kiezen en je betaalt het duurste gerecht. Antipasta was prima, de carpaccio was veel te koud, was nog gedeeltelijk bevroren. Hoofdgerechten saltimbocca en kalfsvlees parmigiana waren ook prima. Grote porties. En ondanks dat hij alleen stond werd je snel geholpen. Huiswijn was ook heerlijk maar er is bijna geen keus voor de wijn en ik vond de wijn erg duur. € 4,50 per glas voor huiswijn, € 6 per glas voor de andere wijn. Interieur erg gezellig. Een aanrader.
BARiTon-R .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Lekker gegeten (+ royale portie) en prettige bediening. Er was maar één serveerster, wat misschien voor deze avond iets te weinig was.
Dimphy .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Italiaans sprekend personeel. Personeel was attent. Zwangerschap werd herkend, wijnglas weggehaald. Ook zou de keuken het vlees doorbakken. Helaas was dit niet gelukt, dit werd wel snel hersteld. Gerechten waren qua smaak niet bijzonder, wel veel keuze.
Thunderbolt .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Prima Italiaans restaurant met goede pasta en voldoende service, maar gezien de vorige recensies en de hoge waarderingen hadden wij wel meer verwacht van het eten. Je kan zeker betere Italiaanse restaurants vinden in Amsterdam, dus helaas een redelijke teleurstelling...
Marja160 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Sfeer was prima, was nog erg rustig op de tijd dat we er waren. De gastheer was erg charmant en klantvriendeijk, de risotto's waren goed maar niet heel bijzonder. Ik had er door voorgaande recensies iets meer van verwacht.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Uitstekend restaurant, alles even vers als smakelijk. Hier geen voorverpakt eten, maar alles door een Italiaanse kok bereid. Fijne bediening. We waren vroeg en dan eet het personeel zelf ook nog even. Ook dat met smaak. Aanrader.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Linguine alle vongole, heerlijk. Zeer persoonlijke bediening, muziek op aanvraag en lekker dichtbij het Concertgebouw. Gewoon voor herhaling vatbaar dus.
Manon .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Heerlijk écht Italiaans eten op een super locatie in Amsterdam.
De antipasti is een lekker begin en m'n all time favorite is en blijft de pasta vongole. Het personeel in de bediening en in de keuken is Italiaans waardoor je er een avondje er echt helemaal uit bent.
Echt genieten!
Michellejyu .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Toto Kan echt aanbevelen. Het is origineel italiaans. Service is echt vriendelijk en netjes. We waren met een groepje en alle gasten waren erg positief verrast. Alleen de zeebaars viel een tikkeltje tegen. Je krijgt een hele vis, inclusief huid en graat. Daar moet je maar net van houden.
Zelfs de koffie was zoals Italiaanse koffie hoort te zijn: de espresso is een druppeltje sterke en aromavolle koffie, zoals we dat ook in goede restsurants/bars in Italië tegenkwamen. Ik weet dat de tiramisu superlekker is, maar ik was echt vol (wel voor- en hoofdgerecht genomen) en heb dat bewaard voor de volgende keer.
Gerard-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Lekkere huiswijn, heerlijk voorgerecht in de vorm van mix aan Italiaanse delicatessen 'Misto Toto'. Hoofdgerecht Tagliata di manzo grana, rucola e aceto balsamico zoals je 'm zou willen. Bediening was attent en gevat. Al met al zeker een aanrader!
Eduardo G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het was heerlijk eten bij Trattoria Toto. Personeel was heel vriendelijk en ondanks dat het druk was, werd er niet opdringerig gedaan om je weg te krijgen. Eten was ook super. Heerlijke Vis en de Ossenhaas met Truffelsaus is zeker een aanrader.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gezellig restaurant, attente en enthousiaste bediening. Heerlijke risotto, echt een aanrader. Ook voorgerecht met zwaardvis, tonijn en inktvis was goed en het proberen waard. Ossenhaas met truffelroomsaus was goddelijk en espresso met tiramisu was een heerlijke klassieke afsluiting.
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Knus restaurantje op een goede locatie in centrum van Amsterdam. De huisgemaakte ravioli is goddelijk en prijzen zijn betaalbaar. De rosé is ook aan te raden. Service is oké, we vroegen om extra brood maar hebben dit niet gekregen en stond wel op de rekening. Obers spreken Italiaans voor dat extra gevoel even in Italie te zijn.
Klaas W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
We waren met z'n drie-en en hebben - op advies - gekozen voor een gezamenlijk voorgerecht, twee tussengerechten (ravioli met truffel en spinazie) en daarna of tonijn of entrecote. Nog nooit zo lekker Italiaans gegeten in een vriendelijke sfeer met een blijmoedige, flexibele ober. Niet goedkoop maar heel veel waar voor je geld. Om nog eens naar terug te keren. Een aanrader!
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Heerlijk gegeten. Goede service. Italiaanse sfeer, maar wel erg krap qua tafel/stoel ruimte. We waren gelukkig vroeg. ???? Mooie kaart en ook specials oo het schoolbord, waar de ober ook aandacht voor vraagt. Al met al....... PRIMA !!
Zwijntje .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eerste Kerstdag lunch bij Toto....erg lekker gegeten (vitello tonnato, ravioli met truffel en kaas)
Ook de hoofdgerechten, vlees en vegetarisch, vielen erg in de smaak.
Aanrader dit restaurant !!