Trattoria Totò

Eerste Constantijn Huygensstraat 112 1054 BZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206830028

Over het restaurant Trattoria Totò

Genieten in hartje centrum

Op loopafstand van het Vondelpark vind je deze Italiaanse topper. De huiselijke sfeer, de knusse inrichting en uiteraard het eten, alles ademt Italië. Vraag ook zeker om een bijpassend glas wijn bij al dat moois, daar krijg je geen spijt van. Ook in de middaguurtjes is deze Italiaan een echte aanrader (en ja, je mag best één glaasje wijn bij de lunch) om neer te ploffen en je even culinair in de watten te laten leggen!

Meer informatie over restaurant Trattoria Totò

9,1

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Totò

Eric H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Dit was ons derde bezoek aan dit restaurant en we waren weer tevreden. De antipasto dello chef is altijd een voltreffer. Als tweede gerecht namen we deze keer de orecchiette con broccoli, een pasta-specialiteit uit Puglia. Die smaakte heerlijk. Dit alles begeleid van een lekkere Barbera d'Alba.
Mechtild V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
gezellig, beetje rommelig restaurant. Leuke bediening, goed eten. Akoestiek is pittig maar je went er aan.
lex K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
erg goed restaurant als je Italiaans wil eten
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Leuk sfeervol restaurant
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Dit is Italie (Puglia) in Amsterdam. Een heerlijke frisse wijn (Friulie). Twee antipasti (Totò) goed voor de drie senioren, die wij zijn. Daarna voor elk van ons een mooi lunch-gerecht. De een pasta met truffel, de ander een mooie pizza, de derde een prachtig visje. Buiten is het druk, maar binnen is het heerlijk rustig. Totò, Sophia Loren en Padre Pio zijn vast en zeker beschermengelen. De tafel aan het raam is de moeite van het reserveren waard.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Echte Italiaanse bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
gert V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Authentieke Italiaan; lekker eten, lieve gastheer- en vrouw. Geen flauwekul restaurant; gewoon goed!
lex K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Echt Italiaans restaurant, met authentiek Italiaans eten, fantastisch lekker. Helpt na een lange Italiaanse vakantie. De wijnen zijn trouwens ook geweldig. Mocht je niet van de Italiaanse sfeer houden, dan kun je dit restaurant beter mijden.
nico L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wederom bij Toto gegeten. Dit keer met de traditionele pasta bolognese en de scalopina. Mijn buitenlandse gasten hadden een uitstekende pasta met frutti di mare. Uitstekende kwaliteit en adequate bediening.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
lekker gegeten voor een gunstige prijs;
bij de voorgerechten is de antipasto een aanrader;
bij de nagerechten viel de tartufo nero tegen (industrieel gemaakt), de tiramisu daarentegen was lekker.
Alexandre W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Good Italian
Corry M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen. Het eten was heerlijk. De pasta met kreeft was fenomenaal lekker en prachtig opgediend. We komen vast nog wel eens terug!
nico L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Dit is een echt Italiaans (Pugliaans) restaurant waar ambachtelijk wordt gekookt. Alle smaken zijn te herkennen. Vriendelijke en vlotte bediening. Prima wijnen.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekkere antipasti!
Ann F.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heel gezellig zaakje! Laat op de avond nog gereserveerd en dit was geen probleem. Heel vriendelijk personeel. Gewoon lekker gegeten, zonder veel extra's. Een simpele, goede Italiaan.
jodien V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Helemaal in Italiaanse sfeer en erg lekker! we volgden de aanbeveling van de gastheer en dat beviel prima! Gemengde antipasto: smullen!
Carlos L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Leuk restaurant, attente bediening, zowel voor-, hoofd- en nagerecht waren heerlijk. En voor een aantrekkelijke prijs. Wij komen zeker terug.
Leanne R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Na een studiedag kwam ik met een collega toevallig uit op dit restaurantje.
De eigenaar maakte direct een tafeltje voor ons vrij. Super aardige Italiaan die alleen Italiaans en wat Engels sprak (goed teken). Ook heel vriendelijk tegen een echtpaar dat met een slapend kind op de arm binnenkwam. Het eten was prima en de tiramisu de beste die ik in jaren heb gehad. Ook bijzonder: we bestelden niet erg veel maar er werd niet opdringerig gevraagd of we meer wilden, we werden heerlijk met rust gelaten en konden fijn in gesprek blijven. Gebeurt niet vaak in het centrum van Amsterdam. Prima tentje, ik waande me in Italie en kom er zeker terug!
Zegikniet .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Op een vrijdagavond hier heerlijk gedineerd om een promotie te vieren, met een groep van 23 man. De kok had heerlijke antipasta Pugliese gemaakt, uit de streek in Italië waar hij vandaag komt. Uniek, nergens anders te krijgen in Amsterdam naar mijn weten. Daarna simpele doch uitstekende pasta al pesto, pasta alla Bolognese, en pasta all'Amatriciana. Als hoofdgerecht de vis van de dag en Tagliata di manzo. Het toetje (Tiramishu) was uitstekend. Fijn aan dit restaurant is dat het klein en gezellig is en je elkaar goed kan verstaan aan de hele tafel. De bediening is goed, spreken wel beter Italiaans dan Nederlands maar dat lijkt me een goed teken. Wat mij betreft één van de betere Italiaanse restaurants in Amsterdam.
Anja O.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Sfeervol, klein restaurant, waar we ontspannen hebben gegeten. Ondanks het feit dat de ANWB/Couverts link niet werkte, werd er, na telefonisch contact, toch een tafeltje voor ons gereserveerd en kregen we, zonder gedoe, 25% korting op de totale rekening. Nieuw personeel in de bediening was nog een beetje stuntelig (met een enorm kabaal ging er wat glaswerk aan diggelen) maar wel supervriendelijk.