Trattoria Totò

Eerste Constantijn Huygensstraat 112 1054 BZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206830028

Over het restaurant Trattoria Totò

Genieten in hartje centrum

Op loopafstand van het Vondelpark vind je deze Italiaanse topper. De huiselijke sfeer, de knusse inrichting en uiteraard het eten, alles ademt Italië. Vraag ook zeker om een bijpassend glas wijn bij al dat moois, daar krijg je geen spijt van. Ook in de middaguurtjes is deze Italiaan een echte aanrader (en ja, je mag best één glaasje wijn bij de lunch) om neer te ploffen en je even culinair in de watten te laten leggen!

Meer informatie over restaurant Trattoria Totò

9,1

Jouw recensie over het restaurant Trattoria Totò

gert V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Authentieke Italiaan; lekker eten, lieve gastheer- en vrouw. Geen flauwekul restaurant; gewoon goed!
lex K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Echt Italiaans restaurant, met authentiek Italiaans eten, fantastisch lekker. Helpt na een lange Italiaanse vakantie. De wijnen zijn trouwens ook geweldig. Mocht je niet van de Italiaanse sfeer houden, dan kun je dit restaurant beter mijden.
nico L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wederom bij Toto gegeten. Dit keer met de traditionele pasta bolognese en de scalopina. Mijn buitenlandse gasten hadden een uitstekende pasta met frutti di mare. Uitstekende kwaliteit en adequate bediening.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
lekker gegeten voor een gunstige prijs;
bij de voorgerechten is de antipasto een aanrader;
bij de nagerechten viel de tartufo nero tegen (industrieel gemaakt), de tiramisu daarentegen was lekker.
Alexandre W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Good Italian
Corry M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen. Het eten was heerlijk. De pasta met kreeft was fenomenaal lekker en prachtig opgediend. We komen vast nog wel eens terug!
nico L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Dit is een echt Italiaans (Pugliaans) restaurant waar ambachtelijk wordt gekookt. Alle smaken zijn te herkennen. Vriendelijke en vlotte bediening. Prima wijnen.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekkere antipasti!
Ann F.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heel gezellig zaakje! Laat op de avond nog gereserveerd en dit was geen probleem. Heel vriendelijk personeel. Gewoon lekker gegeten, zonder veel extra's. Een simpele, goede Italiaan.
jodien V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Helemaal in Italiaanse sfeer en erg lekker! we volgden de aanbeveling van de gastheer en dat beviel prima! Gemengde antipasto: smullen!
Carlos L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Leuk restaurant, attente bediening, zowel voor-, hoofd- en nagerecht waren heerlijk. En voor een aantrekkelijke prijs. Wij komen zeker terug.
Leanne R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Na een studiedag kwam ik met een collega toevallig uit op dit restaurantje.
De eigenaar maakte direct een tafeltje voor ons vrij. Super aardige Italiaan die alleen Italiaans en wat Engels sprak (goed teken). Ook heel vriendelijk tegen een echtpaar dat met een slapend kind op de arm binnenkwam. Het eten was prima en de tiramisu de beste die ik in jaren heb gehad. Ook bijzonder: we bestelden niet erg veel maar er werd niet opdringerig gevraagd of we meer wilden, we werden heerlijk met rust gelaten en konden fijn in gesprek blijven. Gebeurt niet vaak in het centrum van Amsterdam. Prima tentje, ik waande me in Italie en kom er zeker terug!
Zegikniet .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Op een vrijdagavond hier heerlijk gedineerd om een promotie te vieren, met een groep van 23 man. De kok had heerlijke antipasta Pugliese gemaakt, uit de streek in Italië waar hij vandaag komt. Uniek, nergens anders te krijgen in Amsterdam naar mijn weten. Daarna simpele doch uitstekende pasta al pesto, pasta alla Bolognese, en pasta all'Amatriciana. Als hoofdgerecht de vis van de dag en Tagliata di manzo. Het toetje (Tiramishu) was uitstekend. Fijn aan dit restaurant is dat het klein en gezellig is en je elkaar goed kan verstaan aan de hele tafel. De bediening is goed, spreken wel beter Italiaans dan Nederlands maar dat lijkt me een goed teken. Wat mij betreft één van de betere Italiaanse restaurants in Amsterdam.
Anja O.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Sfeervol, klein restaurant, waar we ontspannen hebben gegeten. Ondanks het feit dat de ANWB/Couverts link niet werkte, werd er, na telefonisch contact, toch een tafeltje voor ons gereserveerd en kregen we, zonder gedoe, 25% korting op de totale rekening. Nieuw personeel in de bediening was nog een beetje stuntelig (met een enorm kabaal ging er wat glaswerk aan diggelen) maar wel supervriendelijk.
Sipke D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Vriendelijke bejegening, aardige mensen, lekker eten. Restaurant is schoon en netjes. Op loopafstand van de grote musea.
im4u .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Kom er regelmatig, en elke keer weer top gegeten. Dagkaart altijd vol verrassingen. Echt een top Italiaans restaurant met uitstekende en vriendelijke bedieningen. De kok komt vaak even kijken hoe het met zijn gasten gaat.
Jurgen F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima klein restaurant. Met lekker eten en prima bediening! Gerechten zijn goed en komen lekker snel!
We waren met onE dochter en die vond het ook lekker!
Angelina G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijke Zuid italiaanse keuken,alles vers, heerlijke wijnen,ook uit Piemonte...Le favole..informeel en warm,Nieuwe eigenaar kookt creatief.Bediening snel en attent.Hier is de gast nog koning..
P. H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
We voelden ons prettig en op ons gemak. Geen opdringerigheid van de bediening. Goeie sfeer. We voelden ons alsof we weer even in de Abruzzo waren! Goed voedsel ook. Top allemaal.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Als je Italië kent, of Italiaan bent, dan weet je ook dat het eten in Puglia, de hak van de laars, heel bijzonder en verfijnd is. Prachtige verse visgerechten, om maar iets te noemen. Dat de eigenaar (sinds 2 jaar) van Totò daar vandaan komt, dat merk je! Wij, Italiaans/Nederlands stel hebben er gisteren geweldig gegeten. Een aanrader!